Brzdy
Re: Brzdy
Tak už jsou tam. Vypadá to famózně .....

AR 159 SW 1,9 JTDm 110 kw, DPF off, decentní chip 110 -> 125 kW, 320 -> 360 Nm :-)
Re: Brzdy
Chlapi potrebuju poradit jak jinak. Udelal jsem objednavku e-shopu na predni + zadni brzdy, kotouce + desky a potreboval bych vedet jestli padnou tyto na zadek: kotouce TRW DF4479
desky TRW GDB 1650
Auto mam v popisu Diky.
desky TRW GDB 1650
Auto mam v popisu Diky.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Re: Brzdy
Tak presne tyhle jsem na zadek taky koupil (jak kotouce tak i desticky), takze taky pevne verim, ze tam padnou. Mel bych je tam davat ve stredu 1.5., tak pak muzu dat vedet. Mam je i nafoceny, muzu poslat, kdybys mel zajem.
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Re: Brzdy
Kvůlivá STK jsem se pustil do štelování ručky a zjistil jsem zajímavé věci. Nevím jak je to možné, ale jeden lanovod je delší než druhý a tím myslím ten kousek mezi koncem bowdenu a koncem lanka. To vede k tomu, že při dotahování ručky začne jedno kolo přibržďovat, zatímco druhé je ještě úplně volné. Při brždění ručkou pak brzdí jen jedna strana. Takže budu muset vyměnit lanovody za nové, stejně byli prasklé, teklo do nich a v zimě zamrzala ručka. Dvě info pro ostatní:
1. voda do lanovodu teče krz prasklé bowdeny těsně u kulisy která je drží na třmenu. Pomoct by mohla zafukovačka.
2. pokud přibržďuje jedno zadní kolo, i když ručka není fest utažená, tak to stejně může být ručkou. Podívejte se zezadu na třmeny, jestli oba lanovody tu páčku na třmenu táhnou souměrně. Já mám jednu páčku dotaženou skoro na doraz a druhá je skoro volná.
Další věc - pískání zadních brzd. Mě písknou jen občas v létě. Ale teď při těch lapáliích s ručkou jsem sundal i třmen a všiml jsem si, že destičky mají na sobě nalepený měděný plíšek a až potom na to tlačí váleček. Plíšek se časem a teplem odlepí a mezi ním a destičkou to začne rezavět a usazovat se bordel. Při brždění se to stlačí a brzdy brzdí dobře, ale při povolení může dojít k tomu, že to svinstvo bude malinko přitlačovat destičku ke kotouči a může to pískat. Tolik moje teorie.
1. voda do lanovodu teče krz prasklé bowdeny těsně u kulisy která je drží na třmenu. Pomoct by mohla zafukovačka.
2. pokud přibržďuje jedno zadní kolo, i když ručka není fest utažená, tak to stejně může být ručkou. Podívejte se zezadu na třmeny, jestli oba lanovody tu páčku na třmenu táhnou souměrně. Já mám jednu páčku dotaženou skoro na doraz a druhá je skoro volná.
Další věc - pískání zadních brzd. Mě písknou jen občas v létě. Ale teď při těch lapáliích s ručkou jsem sundal i třmen a všiml jsem si, že destičky mají na sobě nalepený měděný plíšek a až potom na to tlačí váleček. Plíšek se časem a teplem odlepí a mezi ním a destičkou to začne rezavět a usazovat se bordel. Při brždění se to stlačí a brzdy brzdí dobře, ale při povolení může dojít k tomu, že to svinstvo bude malinko přitlačovat destičku ke kotouči a může to pískat. Tolik moje teorie.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Brzdy
stim pliskem a piskanim bych rekl ze to tak oprvdu bude, ja piskal loni jako trambus. Vlete sem delal brzdy, predni sem menil jak kotouce tak desticky a zadni jen desticky(ani nebyly tak moc sjety jen byly strasne orezly,zasrany a mely odloupany ty plisky),kotouce az na malinkou hranku sou celkem jeste OK.Po vymene je vse OK a jezdim bez piskani uz skoro rok.Samozrejme ze sem vsechno i promazal,ale jelikoz slo vsechno celkem hladce tak vtom bych ten duvod piskani nehledal.Tanguero píše:......................Další věc - pískání zadních brzd. Mě písknou jen občas v létě. Ale teď při těch lapáliích s ručkou jsem sundal i třmen a všiml jsem si, že destičky mají na sobě nalepený měděný plíšek a až potom na to tlačí váleček. Plíšek se časem a teplem odlepí a mezi ním a destičkou to začne rezavět a usazovat se bordel. Při brždění se to stlačí a brzdy brzdí dobře, ale při povolení může dojít k tomu, že to svinstvo bude malinko přitlačovat destičku ke kotouči a může to pískat. Tolik moje teorie.
Jinac sem si vsiml ze mam natrzene obe ty gumicky na bovdenu a nekdo tu postoval (uz celkem davno) nejakou variantu na vymenu jen tech koncovych prachovek za prachovky na brzdy na kolo,zkousel to nekdo jestli to tam pasuje a da se to nahradit??? Rucka mi vzime nezamrza,tak se mi nechce menit cely lanovody kdyz jinak sou OK,ale rad bych to mel v cajku...
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V 100KW r.v. 08
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
Re: Brzdy
gallibob:koncové prachovky na bowdenu jsou z jedné strany kulisy (na lanku), ale chyba je z druhé strany kulisy - konec bowdenu je zlomeny, izolace roztržená a pokud je mokro, tak voda zateče dovnitř. Pomohl by kousek zafukovačky, dokonce si myslím, že na jiných autech je zrovna na tomto místě zesílená izolace bowdenu pomocí gumové hadice.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Brzdy
ja mam potrhany tydle gumicky u brzdice kde konci lankolukee píše:
obrazek sem ukradl, omlouvam se lukee
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V 100KW r.v. 08
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
Re: Brzdy
aha tak ten kus mam vporadku na obou stranach,ja myslel ze na to maj vliv i ty gumicky na druhy strane(co ji ma na ty fotce trzenou na pul), tak to potom sory za zbytecny dohadovaniTanguero píše:gallibob: na tom obrázku je krásně vidět to rezaté místo z druhé strany, o kterém mluvím já. Pokud ti to v zimě nezamrzá, tak bych to neřešil.
Alfa Romeo 159 Sportwagon 1.9 JTDm 16V 100KW r.v. 08
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
ex: Alfa Romeo 156 2.0 TS r.v. 98
ex: Ford Probe 2.2 Turbo GT r.v. 89
ex: škoda 125L r.v. 88
Re: Brzdy
Martas kdyby te to jeste zajimalo, tak jsem dozadu daval kotouce TRW DF4479 a desticky TRW GDB 1650 a sedlo to tam (motorizace 2.4 JTDm, viz podpis). Takze to taky budes mit v pohode. A slo to krasne, nikde zadnej bordel. Dokonce ani ty medeny plisky, jak psal tanguero byly jeste nalisovany na desticky a nebyl mezi nima zadnej bordel.
Takze uz konecne nepiskam (stary kotouce mely peknej rantlik).
Takze uz konecne nepiskam (stary kotouce mely peknej rantlik).
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Re: Brzdy
No ty lanovody musím taky pořešit.naposled na stk ručka na jednom kole skoro nebrzdila a v zimě zamrzá 
Alfa Romeo 159 Sportwagon 9/2006 88kw High (DPF off,EGR off,Chip on - Díky Autoscan.cz)
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
EX: Seat Ibiza 1,5 system Porsche r.v.1990
Škoda Felicia 1,3MPI,r.v.1999
Re: Brzdy
Čeká mě teď výměna brzd a co tady tak čtu, tak s TRW docela spokojenost. Na mroauto.cz jsem si poskládal komponenty a vyšlo mi 6060,- za materiál:
Artikl Typ Cena s DPH Doplnkove info
Přední kotouč ATE 24.0128-0192 1312
Zadní kotouč TRW DF4477 708
Přední desky TRW GDB1647 1211 Pro ATE disky
Zadní desky TRW GDB1649 809 Pro TRW disky
Typy jsem snad vybral dobře (1.9JTDm 110kW SW před faceliftem, bez TI). Uměl by to někdo levnějc?
Artikl Typ Cena s DPH Doplnkove info
Přední kotouč ATE 24.0128-0192 1312
Zadní kotouč TRW DF4477 708
Přední desky TRW GDB1647 1211 Pro ATE disky
Zadní desky TRW GDB1649 809 Pro TRW disky
Typy jsem snad vybral dobře (1.9JTDm 110kW SW před faceliftem, bez TI). Uměl by to někdo levnějc?
Re: Brzdy
mužeš zkusit tady http://www.autodily-cardo.cz/brzdovy-system/ ale bude to rozdil par stovek.
EX:Alfa romeo 159 SW 2,4 JTD ti
EX: 2x 147 1,6 .
EX: 2x 147 1,6 .
Re: Brzdy
Ahoj,
menil jsem ted vzadu kotouce a desticky a zjistuju, ze mi rucka brzdi jen na jedno kolo. Pred vymenou brzdila na obe. Tanguero toto o par prispevku vys popsal, ale zaver byl, ze vymeni lanovody. Do toho se mi moc nechce. Nejde to nejak stelovat, aby to volne kolo zacalo brzdit driv?
Diky
menil jsem ted vzadu kotouce a desticky a zjistuju, ze mi rucka brzdi jen na jedno kolo. Pred vymenou brzdila na obe. Tanguero toto o par prispevku vys popsal, ale zaver byl, ze vymeni lanovody. Do toho se mi moc nechce. Nejde to nejak stelovat, aby to volne kolo zacalo brzdit driv?
Diky
AR 159 2.4JTDM (154kW) - r.v. 10/2007 - DPF off, EGR off, Swirl off
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Ford Focus 1.6 (74kW)
Skoda Fabia 1.4
Re: Brzdy
Já objednal sadu ATE+TRW (předek kotouče ATE + desky TRW, zadek kotouče i desky TRW) u mroauto.cz, na 150 koňovou 1.9 za 6060,- včetně pošty. Ty to budeš mít asi za víc kvůli zadním chlazeným kotoučům a u čtyřpístku se prý mají kupovat i ty nové vodící čepy. Jinak poslali mi i nabídku z AF, ale tam je to za nesmyslnou cenu.
Kód: Vybrat vše
Přední kotouč 3.049 Kč / kus
Přední desky 3.557 Kč
Zadní kotouč 2.432 Kč / kus
Zadní desky 2.783 Kč
Cena je včetně DPH ( Akce JARO -25% )- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Brzdy
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: Brzdy
Brembo, Ferodo, TRW, ATE, Bosch... všechny jsou v pohodě a všechny tyto bys i pravděpodobně našel v krabici Ricambi Originali. Potom ještě specialitka EBC, ale tam jsem se nedostal s Green deskama pod 10t Kč.
Re: Brzdy
Předek:
2x kotouč ATE 24.0128-0191 (1866,-/kus)
Desky: ATE 13.0470-4971 (2651,-/sada)
Zadek:
2x kotouč TRW DF4479 (957,-/kus)
1x sada desek TRW GDB1649 / GDB1650 (800,-/sada)
Celkem jsi na cca 9200,-. Zadní desky by měly být stejné napříč všemi motorizacemi, rozdíl je jen ve větraném kotouči ale radši to ještě ověř. U předních čtyřpístků by se ještě měly měnit ty vodící čepy, seženeš to v Alfě/Fiatu za cca 500,-. Jinak nech vyměnit rovnou i kapalinu popřípadě i odvzdušňovací šrouby. V Alfě počítej jen materiál cca 18.000,- Kč a to beztak jak tu krabici ricambi originali rozbalíš, tak vevnitř bude ATE disk
Všecky ceny jsem pohledal v katalogu mroauto.cz, taky jsem tam brzdy bral + montáž u Ďatka v Mošnově = spokojenost.
2x kotouč ATE 24.0128-0191 (1866,-/kus)
Desky: ATE 13.0470-4971 (2651,-/sada)
Zadek:
2x kotouč TRW DF4479 (957,-/kus)
1x sada desek TRW GDB1649 / GDB1650 (800,-/sada)
Celkem jsi na cca 9200,-. Zadní desky by měly být stejné napříč všemi motorizacemi, rozdíl je jen ve větraném kotouči ale radši to ještě ověř. U předních čtyřpístků by se ještě měly měnit ty vodící čepy, seženeš to v Alfě/Fiatu za cca 500,-. Jinak nech vyměnit rovnou i kapalinu popřípadě i odvzdušňovací šrouby. V Alfě počítej jen materiál cca 18.000,- Kč a to beztak jak tu krabici ricambi originali rozbalíš, tak vevnitř bude ATE disk
Všecky ceny jsem pohledal v katalogu mroauto.cz, taky jsem tam brzdy bral + montáž u Ďatka v Mošnově = spokojenost.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti

