konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Jak sem poprvé viděl alfu romeo, auto se značkou naboku, věděl jsem, že budu jednu mít. Před nedávnem se mi to splnilo.
Alfu jsem hledal od Vánoc a nakonec koupil 10.5. od soukromníka v Jablonci n.N. Po tom, co jsem za ten půlrok viděl (a že jsem viděl věci!), tato alfa byla pro mě top jak stavem, výbavou a i cenou, navíc velké plus byl i slušný prodávající. Jel jsem pro něj sice přes celou republiku, ale oplatilo se.
Největší dilema pro mě byl výběr diesel/benzín. Zpočátku jsem chtěl jenom benzín (1.8ts), protože nenajedu za rok moc (max 20tkm) a líbí se mi projev auta a poměr obsah(pojistka)/výkon/váha. Je tu ale věc se jménem Spolehlivost TwinSparků, která mě nedala spát. Po tom, co jsem viděl v bazarech jsem si řekl, že na tohle nemám žaludek a raději dám na lepší pověst JTD))
Alfa je v černé metalíze (která po pár dnech od umytí vypadá jako šedá) a komplet faceliftu od Giugiara o objemu 1.9 jtd 85kw. Původně jezdila v Belgii, odkud byla na podzim 2012 dovezena a kupoval jsem ji s najetými (a nejspíše poctivými) 165 045 km. Při prohlídce vozidla jsem nezjistil vážnější problémy, klasicky ko termostat, měněný světlomet a komplet všechny skla. Hned po koupi jsem s ní absolvoval necelých 400km, které proběhly bez problému. Výbavou je podle VIN Progression, každopádně má krémové béžové kožené sedadla, tempomat, multifunkční volant, mlhovky, 16'' kola Baroko. Podle dobových ceníků jsem si spočítal že jako nový mohla stát okolo 875 000))
Na autě plánuju v budoucnu určitě pár úprav. Chtěl bych ochipovat na 103kw, snížit tak o 5cm, sehnat BOSE hudbu, otónovat skla a dát pořádné 17'' GTA kola (jinak pak Forgiato)))
Zatím jsem na autě řešil jenom výměnu všech filtrů a oleje, které jsem místo 1 odpoledne dělal nakonec celý víkend)) Největší problém pro mě byla výměna oleje, kdy jsem nejdřív udělal z imbusu šroub a nakonec na zvedáku v servise se na metrovou páku musel opřít metrákový chlap)) Druhá komplikace byl vzduchový filtr, kdy jsem musel najít nejlepší způsob na to jak se k němu vůbec dostat a následně překvapení, kdy na mě vybafl uzavřený filtr a já měl průchozí. To se nakonec po cestě do Autokelly v Třinci jako nepodstatné (díky p. prodavačovi - alfistovi).
zde je má karta na spotřeby.cz http://www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-s ... hp-a46278/
Alfu jsem hledal od Vánoc a nakonec koupil 10.5. od soukromníka v Jablonci n.N. Po tom, co jsem za ten půlrok viděl (a že jsem viděl věci!), tato alfa byla pro mě top jak stavem, výbavou a i cenou, navíc velké plus byl i slušný prodávající. Jel jsem pro něj sice přes celou republiku, ale oplatilo se.
Největší dilema pro mě byl výběr diesel/benzín. Zpočátku jsem chtěl jenom benzín (1.8ts), protože nenajedu za rok moc (max 20tkm) a líbí se mi projev auta a poměr obsah(pojistka)/výkon/váha. Je tu ale věc se jménem Spolehlivost TwinSparků, která mě nedala spát. Po tom, co jsem viděl v bazarech jsem si řekl, že na tohle nemám žaludek a raději dám na lepší pověst JTD))
Alfa je v černé metalíze (která po pár dnech od umytí vypadá jako šedá) a komplet faceliftu od Giugiara o objemu 1.9 jtd 85kw. Původně jezdila v Belgii, odkud byla na podzim 2012 dovezena a kupoval jsem ji s najetými (a nejspíše poctivými) 165 045 km. Při prohlídce vozidla jsem nezjistil vážnější problémy, klasicky ko termostat, měněný světlomet a komplet všechny skla. Hned po koupi jsem s ní absolvoval necelých 400km, které proběhly bez problému. Výbavou je podle VIN Progression, každopádně má krémové béžové kožené sedadla, tempomat, multifunkční volant, mlhovky, 16'' kola Baroko. Podle dobových ceníků jsem si spočítal že jako nový mohla stát okolo 875 000))
Na autě plánuju v budoucnu určitě pár úprav. Chtěl bych ochipovat na 103kw, snížit tak o 5cm, sehnat BOSE hudbu, otónovat skla a dát pořádné 17'' GTA kola (jinak pak Forgiato)))
Zatím jsem na autě řešil jenom výměnu všech filtrů a oleje, které jsem místo 1 odpoledne dělal nakonec celý víkend)) Největší problém pro mě byla výměna oleje, kdy jsem nejdřív udělal z imbusu šroub a nakonec na zvedáku v servise se na metrovou páku musel opřít metrákový chlap)) Druhá komplikace byl vzduchový filtr, kdy jsem musel najít nejlepší způsob na to jak se k němu vůbec dostat a následně překvapení, kdy na mě vybafl uzavřený filtr a já měl průchozí. To se nakonec po cestě do Autokelly v Třinci jako nepodstatné (díky p. prodavačovi - alfistovi).
zde je má karta na spotřeby.cz http://www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-s ... hp-a46278/
- Přílohy
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Přidám rovnou první věci, které jsem řešil.
Jel jsem asi 110 na tempomat (Rudná směr Havířov) a jelikož do pravého se řadilo auto z připojovacího pruhu a v levém jelo auto, zrychlil jsem nejdřív tak, že sem držel a přidával + na tempomatu, ale bylo to málo, tak sem šlápl na plyn a předjel. Ve chvíli, kdy sem se chtěl zařadit zpět do pravého šly najednou vyskočily otáčky do omezovače a i po ubrání a vypnutí tempomatu se nic nedělo a pořád to točilo 5000 a auto zrychlovalo. Zkusil jsem vyřadit, ale otáčky pořád byly ve fullu. Nakonec jsem úplně zastavil a otáčky na chvíli spadly, pak se ale znova chytly. Pomohlo až vypnutí motoru a nastartování u krajnice. Měl jsem celkem štěstí, protože za zatáčkou za vjezdem do města zrovna měřili)) Problém se zatím neopakoval, ale je pravda, že jsem raději moc nejezdil. Bylo zde podezření na olej v sání, ale to by prý auto nechcíplo na klíček, jedině na rychlost. Problém pravděpodobně byl v tom, že se nepohodla elektronika (přidávání na tempomatu×přidávání plynu). Na diagnostice to napsalo chybu polohy pedálů, které se objevily jako neopodstatněné.
Auto se mi nepříjemně rozklepe při pouštění spojky a často i při řazení za 2 si klepne, ale to méně. Dělá to hlavně při rozjezdech z 1. stupně. Šlapáním na spojku při volnoběhu se nemění zvuky, pořád to zní stejně.
Napadlo mě, že ty to mohla být dvouhmota nebo silentbloky na motoru. V servise mi potvrdili dvouhmotu a přidali k tomu celou spojkovou sadu. Problém zatím nebudu řešit, je to víceméně jen o dobrém pocitu při rozjezdech))
Jel jsem asi 110 na tempomat (Rudná směr Havířov) a jelikož do pravého se řadilo auto z připojovacího pruhu a v levém jelo auto, zrychlil jsem nejdřív tak, že sem držel a přidával + na tempomatu, ale bylo to málo, tak sem šlápl na plyn a předjel. Ve chvíli, kdy sem se chtěl zařadit zpět do pravého šly najednou vyskočily otáčky do omezovače a i po ubrání a vypnutí tempomatu se nic nedělo a pořád to točilo 5000 a auto zrychlovalo. Zkusil jsem vyřadit, ale otáčky pořád byly ve fullu. Nakonec jsem úplně zastavil a otáčky na chvíli spadly, pak se ale znova chytly. Pomohlo až vypnutí motoru a nastartování u krajnice. Měl jsem celkem štěstí, protože za zatáčkou za vjezdem do města zrovna měřili)) Problém se zatím neopakoval, ale je pravda, že jsem raději moc nejezdil. Bylo zde podezření na olej v sání, ale to by prý auto nechcíplo na klíček, jedině na rychlost. Problém pravděpodobně byl v tom, že se nepohodla elektronika (přidávání na tempomatu×přidávání plynu). Na diagnostice to napsalo chybu polohy pedálů, které se objevily jako neopodstatněné.
Auto se mi nepříjemně rozklepe při pouštění spojky a často i při řazení za 2 si klepne, ale to méně. Dělá to hlavně při rozjezdech z 1. stupně. Šlapáním na spojku při volnoběhu se nemění zvuky, pořád to zní stejně.
Napadlo mě, že ty to mohla být dvouhmota nebo silentbloky na motoru. V servise mi potvrdili dvouhmotu a přidali k tomu celou spojkovou sadu. Problém zatím nebudu řešit, je to víceméně jen o dobrém pocitu při rozjezdech))
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
první fotka auta jak je posazený na servisním zvedáku je fakt cool 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
no na tom neni nic zvlastniho..takle alfy travi hodne casu , tak proc si je pri tom nevyfotit 

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4902
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
uplne to presny jsem chtel take napsat, ale jinak cajkspeedy píše:první fotka auta jak je posazený na servisním zvedáku je fakt cool

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Fotky mely byt v opacnem poradi haha, ale nevyslo no))
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Pěkná, jen doufat, že si to s těmi foliemi a 5cm snižování rozmyslíš
Nižší výbavy měly zrcátka bez laku, ale to lze za pár stovek udělat.

Nižší výbavy měly zrcátka bez laku, ale to lze za pár stovek udělat.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Adamsquare: nad snížením ještě uvažuju, taky ve slezsku jsou na tom silnice hodně špatně. fólie určitě proběhnou. jednak se to hodí k černé a podle mě tím trochu snížím zahřátí auta/rozpálení kůže.)
já právě myslel, že po faceliftu měly všechny zrcátka v laku)) jinak co mě ještě zaujalo je, že na b sloupky nemají kožený ten vlys viz. foto.
já právě myslel, že po faceliftu měly všechny zrcátka v laku)) jinak co mě ještě zaujalo je, že na b sloupky nemají kožený ten vlys viz. foto.
Naposledy upravil(a) konychiwa dne 29.6.2013, sob 13:28, celkem upraveno 1 x.
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Pěkná, ale ta spotřeba to mám já s 20V, buď tomu fest nakládáš nebo musí být něco špatně. Tyhle úsporné 8V musí jezdit svižně do 6 l přece 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Ladis: když jsem auto kupoval, tak mi právě bylo řečeno, že spotřeba je kolem 5-6 litrů. leju do toho většinou benzina max q a vif. druhá věc je, že káru fakt nešetřím, strašně mě baví řídit)) často nechávám motor na volno aby se zahřál a nebo nevypínám, když někde chvíli čekám (5-10 minut.)
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Tak proč, když Tě baví řízení a spotřebu neřešíš, jsi koupil nejslabší motor a teď to budeš nahánět čipem 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Ladis: je to nejslabší motor po faceliftu, ale řeknu ti to takhle: bo JTD. pověst, údržba, vyhovuje mi jak jezdí, lehčí motor a především vyhrál stav auta, které jsem koupil. a ten chip je, jak jsem psal, plánován do budoucna s dalšími úpravami.) těch 7.3 litru bylo opravdu ježděno na celou nádrž, kdy jsem si dovoloval na okreskách a občas loudal po městě.
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
To čalounění se u Faceliftových 156 dělalo jen ze začátku, nebo beru to spíš podle toho, co jsem měl možnost vypozorovat průběžně ze srazů. Já mám jednu z prvních FL a B sloupky mám ještě očalouněný, stejně to bylo i s nápisem Sportwagon na roletě v kufru.konychiwa píše: jinak co mě ještě zaujalo je, že na b sloupky nemají kožený ten vlys viz. foto.

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
speedy: tomu říkám itálie, já zas na obou roletách co mám (jedna se síťkou) mám nápis sportwagon)) nevíš náhodou jak to bylo s hlavicí řadící páky? tyhle kulaté se dávaly do novějších modelů?
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Jen by mě zajímalo, proč tam máš předfaceliftovej zadní nárazník... Jinak ale vypadá celkem pěkně
Co se spotřeby týká, tak včera jsem vezl totálně nacpaný auto, navíc jsem sám pěknej řízek a i když jsem si udržoval 130 km/h na hlavní do kopce a hnal to jak to jen šlo, tak jsem se se spotřebou nedostal přes 6.5 litru (5.8 ukazoval komp, 7 litrů jsem tankoval na benzině a to jsem rozhodně neprojel...).

Co se spotřeby týká, tak včera jsem vezl totálně nacpaný auto, navíc jsem sám pěknej řízek a i když jsem si udržoval 130 km/h na hlavní do kopce a hnal to jak to jen šlo, tak jsem se se spotřebou nedostal přes 6.5 litru (5.8 ukazoval komp, 7 litrů jsem tankoval na benzině a to jsem rozhodně neprojel...).
No jo, začali to šiditspeedy píše:To čalounění se u Faceliftových 156 dělalo jen ze začátku, nebo beru to spíš podle toho, co jsem měl možnost vypozorovat průběžně ze srazů. Já mám jednu z prvních FL a B sloupky mám ještě očalouněný, stejně to bylo i s nápisem Sportwagon na roletě v kufru.

'04 Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.9 JTD 85kW "nesmrtelnej osmiventil" Blu Notte
Alfy jsou jako ženy - krásné a svůdné, často vás naštvou, někdy vám i nafackujou, ale nakonec si vás stejně získají zpět.
Alfy jsou jako ženy - krásné a svůdné, často vás naštvou, někdy vám i nafackujou, ale nakonec si vás stejně získají zpět.
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Tak mám tady větší problém. Po skoro 14 dnech, co auto stálo jsem se byl několikrát projet a při poslední projížďce před odjezdem pryč mi připadalo, že auto nějak nejede (nereaguje na plyn, neto o čemž mě za chvíli přesvědčila chyba Motor control system failure. Zkusil jsem odpojit baterku na několik minut, ale chyba pořád přetrvává. Dnes mi kamarád připojil auto na diagnostiku a poslal mi přiložené printscreeny, chyby smazal a při system check se nic neprojevilo. Máte někdo zkušenosti s podobnými chybami popř. řešením?
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Tak problém s Motor Control System Failure vyřešen. Po smazání chyb nahoře auto najelo asi 1500Km bez problému až nakonec se chyba opakovala, zajel jsem do servisu Autoscan.cz, kde mi diagnostikovali špatný Overboost ventil. Ten byl následně vyměněn za jiný (ze 159 - stejný typ), který ale vyhodil tu stejnou chybu asi po 250Km. Chyba byla vymazána a auto ujelo dalších 1500Km bez chyby. Poté byl vyčištěn EGR ventil a při tom zjištěny propálené podtlakové hadičky pod EGR. Ventil jsem vyčistil a hadičky vyměnil za nové Festo. Po chybě ani stopa a turbodmychadlo si zase hvízdá. Při měnění termostatu se musel demontovat EGR, tak jsem ho zkontroloval a byl opět od sazí, tak jsem se rozhodl pro zaslepení. Teď si auto zakouří po nastartování a několika prvních metrech a pak už je to v pohodě. Rozdíl ve výkonu nula, v ohřátí motoru asi plus 2-3km.
Druhá věc co se dělala na autě byl termostat. Řeknu vám, tohle byl oříšek. Už bych si to asi nikdy nedělal sám, musela se vyndat baterka, sání, Egr s ochlazovačem výfukových plynů a o utáhnutých šroubcích po majiteli z Německa ani mluvit nebudu)))) Práce na 5 hodin.
A do třetice jsem místo mlhovek dal denní svícení a včera vyměnil Starline žárovky (které i tab byly všechny jiné) za Osram Night Breaker Plus (H1+H7) a Osramy H6W. Musím říct, že rozdíl je znatelný, hlavně u potkávacích! Svítí ostře, výš a dál než původní. Za ty peníze to stojí!
V nejbližší době se chystám na ošetření podvozku a dutin, plus vyřešení zadního pravého prahu((.
Druhá věc co se dělala na autě byl termostat. Řeknu vám, tohle byl oříšek. Už bych si to asi nikdy nedělal sám, musela se vyndat baterka, sání, Egr s ochlazovačem výfukových plynů a o utáhnutých šroubcích po majiteli z Německa ani mluvit nebudu)))) Práce na 5 hodin.
A do třetice jsem místo mlhovek dal denní svícení a včera vyměnil Starline žárovky (které i tab byly všechny jiné) za Osram Night Breaker Plus (H1+H7) a Osramy H6W. Musím říct, že rozdíl je znatelný, hlavně u potkávacích! Svítí ostře, výš a dál než původní. Za ty peníze to stojí!
V nejbližší době se chystám na ošetření podvozku a dutin, plus vyřešení zadního pravého prahu((.
- Přílohy
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7249
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
ten EGR ten musim taky skouknout, ne že by dělal problemy, ale jsem na něj prostě zvědavej 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Doporučuju, pokuď jsi ho ještě neviděl. Já byl celkem překvapený a nakonec na něj padli 3 čističe karburátoru. A po týdnu sem mohl znova))
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Jsem myslel, že 156 po fc už tolik nereznou?
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
- enzo156
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1252
- Registrován: 12.3.2009, čtv 18:12
- Bydliště: Č. Budějovice
- Kontaktovat uživatele:
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
No když jsme s Dresikem srovnali mojí 9/2002 a jeho po FL, tak novější měla ošizenou ochranu spodku, takže bych si nedělal iluze.
Alfa 156 GTA 3.2V6 2002 - svody CF2 - downpipe od A.M.A. exhaust systems - Torsen Q2
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
Škoda Octavia II 1.9TDI 77kW 4x4
/F/I/A/T/ Dobló Panorama Emotion 2.0JTD 99kW
Alfa 156 SW 1.9JTD 85kW Distinctive 2002 - EX
Cuore Sportivo - KUA Sportovní
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2596
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
No a kdyby strhl podél prahu a ve spojích ten karosářský tmel, tak by se divil třikrát tolik, protože většina té korozi není ani na první pohled vidět.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Kolik dávala Alfa záruku na prorezivění?
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
Ten prah musel byt bouranej, protoze jinak ty prahy na 156 drzi velice dobre.
Jinak jak psal George, ty auta vypadaj zdrave. Me na technicke o korozi nejak nic moc nerekl a staci se podivat do meho vlakna jaka je skutecnost.
Az to dodelam tak neco sesmolim ohledne me teorie na korozi 156 atd.
Jinak jak psal George, ty auta vypadaj zdrave. Me na technicke o korozi nejak nic moc nerekl a staci se podivat do meho vlakna jaka je skutecnost.
Az to dodelam tak neco sesmolim ohledne me teorie na korozi 156 atd.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: konychiwa/alfaromeo156sportwagon/1.9jtd8v/2004
>
Naposledy upravil(a) konychiwa dne 13.12.2013, pát 18:56, celkem upraveno 1 x.
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů