Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Chalani mam tu taku rychlu otazku ohladom 100kw. Pri akych otackach dosahuje turbo seriovo plny tlak? Aka je hodnota max tlaku? Diky
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
2000ot./min. je nejvyšší plnící tlak a NM a pak klesá. A tlak je nejvíc 1,05bar
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Pri 2000 otackach? to je nejak malo nie?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Myslím že najvyšší tlak je krátkodobo 1.5b a až potom reguluje na 1.05b ale nie pri 2000ot ale až pri cca 2600-3000ot
Lancia Kappa Sw 2.4jtd, Alfa Romeo 147 1.6eco lpg ,ex Alfa Romeo 156 1.6ts, ex Fiat Punto Hlx 1.9jtd, ex Fiat Bravo 1.9 jtd,
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
je to možný,že je to víš, přesně netuším. Protože mezi 2-2,5 K ot. je porce výkonu stejná, pak začne klesat.
Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Takze sa to asi nebude dat oklamat cez MBC tak aby turbo prestalo tlacit neskor?
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- Bavoraczech
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 21.7.2011, čtv 13:10
- Bydliště: Vimperk
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mám poslední dobou s autem potíže a nerad bych měnil všechno. Vzhledem k tomu, že se to celé točí kolem turba, píšu do tohohle tématu. Jedná se o JTD 85 kW.
Dřív jsem jel se studeným autem po městě do kopce na 2 a kolem 2000 ot/min. jsem měl menší výkonovou díru. Později se to přesunulo na cca 2200 ot./min. Auto táhlo pořádně cca od 1900-2000 ot/min. rozhodl jsem se k následujícím krokům:
- vyčistit snímač plnícího tlaku. Byl plný sazí.
- vyčistit EGR ventil -díky čištění a zaslepení cca před dvěma lety byl docela čistý.
- vyměnit podtlak pro ovládání naklápění lopatek turba. Starý byl OK.
- Pomocí ELM327 ovládat EGR ventil a naklápění turba - oboje OK
- nainstalovat Power Box.
Ani jedno z těchto opatření nepomohlo. Výkonová díra zůstala.
- Koupil jsem novou neznačkovou váhu vzduchu, jen abych vyzkoušel rozdíl. Auto tahá malinko níž než předtím... Cca od 1600 ot/min už je znatelný menší nárůst výkonu, ale...
- na 1800 ot/min. první výkonová díra, na 2000 ot/min mohutná výkonová díra, autem to pod plynem pořádně cukne. Na 2200 ot/min. další nižší výkonová díra. Dál už táhne dobře.
Zajímá mě, jetlli je tedy neznačková váha ještě horší než stará váha a nebo jestli je nová váha dobrá a jen více zvírazňuje problematické otáčky. Další věcí je to, že mi chrastí ve výfuku a když jsem ležel pod autem, zjistil jsem, že mám na jednom místě promáčklý katalyzátor. Ten je ještě původní. Je tedy možné, že v něm při vzniku promáčkliny praskla keramika a dostala se až do koncového tlumiče. Další možností je špatné turbo. Výrazný úbytek oleje ale nepozoruji a EGR není nějak výrazně zaolejován. Od výměny do výměny nedolívám, pouze se hladina sníží z horní rysky těsně pod střed.
Máte s tím někdo zkušenosti?Nevíte, kde může být zakopaný pes u mého auta? Dík.
Dřív jsem jel se studeným autem po městě do kopce na 2 a kolem 2000 ot/min. jsem měl menší výkonovou díru. Později se to přesunulo na cca 2200 ot./min. Auto táhlo pořádně cca od 1900-2000 ot/min. rozhodl jsem se k následujícím krokům:
- vyčistit snímač plnícího tlaku. Byl plný sazí.
- vyčistit EGR ventil -díky čištění a zaslepení cca před dvěma lety byl docela čistý.
- vyměnit podtlak pro ovládání naklápění lopatek turba. Starý byl OK.
- Pomocí ELM327 ovládat EGR ventil a naklápění turba - oboje OK
- nainstalovat Power Box.
Ani jedno z těchto opatření nepomohlo. Výkonová díra zůstala.
- Koupil jsem novou neznačkovou váhu vzduchu, jen abych vyzkoušel rozdíl. Auto tahá malinko níž než předtím... Cca od 1600 ot/min už je znatelný menší nárůst výkonu, ale...
- na 1800 ot/min. první výkonová díra, na 2000 ot/min mohutná výkonová díra, autem to pod plynem pořádně cukne. Na 2200 ot/min. další nižší výkonová díra. Dál už táhne dobře.
Zajímá mě, jetlli je tedy neznačková váha ještě horší než stará váha a nebo jestli je nová váha dobrá a jen více zvírazňuje problematické otáčky. Další věcí je to, že mi chrastí ve výfuku a když jsem ležel pod autem, zjistil jsem, že mám na jednom místě promáčklý katalyzátor. Ten je ještě původní. Je tedy možné, že v něm při vzniku promáčkliny praskla keramika a dostala se až do koncového tlumiče. Další možností je špatné turbo. Výrazný úbytek oleje ale nepozoruji a EGR není nějak výrazně zaolejován. Od výměny do výměny nedolívám, pouze se hladina sníží z horní rysky těsně pod střed.
Máte s tím někdo zkušenosti?Nevíte, kde může být zakopaný pes u mého auta? Dík.
2004 Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Sportronic - koráb
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
QOdmontuj vyfuk a turbo. Ta keramika mozr byt rozmrdana a zbytocne ti upchava vyfuk. Turbodaj otvorit a vycistit, bude v mom zasrana regulacia. Dalej skontroluj vsetky podtlakove hadicky ktore reguluju turbo, tie lubia byt KO a robi to bordel. Toto su vsetko ukony ktore nestoja peniaze len cas. A je to základ pre dalsie riesenie problemu. 

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
- Bavoraczech
- Nováček
- Příspěvky: 121
- Registrován: 21.7.2011, čtv 13:10
- Bydliště: Vimperk
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Dík zaradu. Jen pro informaci, auto nikdy nespadlo do nouzáku. Při poslední výměně oleje jsem si chtěl nechat zkontrolovat turbo a neudělali to s tím, že by to bylo drahé protože je tam hrozně moc špatnej přístup k tomu turbu. Je to fakt na 1.9 JTD takový problém sundat turbo?
2004 Alfa Romeo 166 2.4 JTDm Sportronic - koráb
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)
2000 Fiat Palio Weekend 1.2 FIRE 54 kW - pracant
2004 Alfa Romeo 156 1.9 JTD Sportwagon (ex)
1999 Alfa Romeo 156 1.9 JTD - nejlepší auto, které jsem kdy měl (ex)
1999 Opel Astra G, 1996 Corsa B TD (ex)
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Miesto tam je, staci sundat dolu par veci okolo a je ho tam este viac. Vysral by som sa na taky sevis 

Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Ja by som to skusil prebehnuť s diagnostikou, či tam nebudu nejake odchylky, ked je výraznejšia tá diera ked ti poklesne výkon tak na hodnotách by sa to malo nejako prejaviť.
Train horn in car ? why not !
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Alfa 166 2,4JTD ´99 ...EGR off, KAT off ...zachovalá dáma a pomaly 400t km na krku
ex : Fiat Punto 1,7TD ELX
Fiat Punto Sporting 1,3 JTD
Alfa Romeo 156 2,4 JTD
Fiat Punto 1,7TD SX
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Tak už poněkolikáté a ten samý problém. Auto mi asi před měsícem vypsalo hlášku Motor control system failure, turbodmychadlo vůbec nejelo. Na diagnostice jsem chybu Overboost ventil smazal a vše zase bylo v pořádku. Po asi 1500km zase na mě hláška vyskočila a tak sem vzal auto do servisu, kde mi ten Overboost ventil vyměnili za použitý ze 159 (stejné typ). Na ten jsem najel asi 250km a hláška zase zpět. V servise jsme zkusili vrátit starý zpět, ale ten na diagnostice byl úplně KO, nový naopak zase po smazání a proměření na diagnostice OK. Kluci z Autoscanu promazali a rozhýbali turbo a až do včerejška a 1500km bylo vše v pořádku. Overboostem to nebude, ten akorát doplácí na to NĚCO jiného)) Řešil už někdo podobný problém?
156 SW 1.9 JTD 85kw 2004 Nero metallico
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
www.spotreby.cz/alfa-romeo-156-sw-1-9-jtd-85-kw-115-hp-a46278/
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Řešil, zkus vyměnit v turbu membránu, co přes overboost vládá naklápění lopatek. Mě to takto také zlobí, ale je v zimních měsích, takže jsem se k tomu ještě nedokopal. Turbo už bylo venku na čistění, hadice o.k., ventil měněn, takže toto byl poslední mechanikův tip.
AR 159 SW 2,2 JTS Ti
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
ex: AR 156 SW 1,9 JTDm
ex: AR 155 1,8 TS
ex: AR 33 SW 1,7 4x4
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Zdravim nevim kam to napsat ale alfa mi strasne huli z vyfuku:(Jedna se o 1.9JTDm 16V
Pred rokem vubec ani pri nejmensim nezahulila...a ted? pred cca pul rokem sem mnel malou prasklinu na hadici za intercolerem tu sem vymnenil + vycistil vahu vzduchu v izoparu a auto hulilo znatelne mene ale porad dost!
Kotroloval jsem hodnoty vahy vzduchu v FECUS ktere zhruba sedeli stemi pozadovanimi hodonotami.
Taky jsem kontroloval jestli to nekde nesici nic sem nenasel
Auto krom toho ze huli jede dobre Palubni Pc nehlasi chybu ale je mi trepne seslapnout plyn:(
Na servis nemám zbytečné peníze nejaké nápady na co se ješte podívat čím by to mohlo být???
Pred rokem vubec ani pri nejmensim nezahulila...a ted? pred cca pul rokem sem mnel malou prasklinu na hadici za intercolerem tu sem vymnenil + vycistil vahu vzduchu v izoparu a auto hulilo znatelne mene ale porad dost!
Kotroloval jsem hodnoty vahy vzduchu v FECUS ktere zhruba sedeli stemi pozadovanimi hodonotami.
Taky jsem kontroloval jestli to nekde nesici nic sem nenasel

Auto krom toho ze huli jede dobre Palubni Pc nehlasi chybu ale je mi trepne seslapnout plyn:(
Na servis nemám zbytečné peníze nejaké nápady na co se ješte podívat čím by to mohlo být???
Alfa 159 2.4 JTDm
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
ja by som demontoval EGR a pozrel sa mi na creva.
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Jo, to bude EGR. Taky mi to hulilo při plynu, protože se sekal a nedovíral. Chyba mi vyskočila, až se sekl v zavřené poloze. Vyčisti, rozchodit a fičí se.... 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Diky hosi mrknu na to a co se tika zaslepeni EGR jak by se to dalo resit aby mi to nehlasilo chybu???mam 156 po FL diky
Alfa 159 2.4 JTDm
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
EX Alfa Romeo 156 1.9 JTDm 16V 2003
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Dvě možnosti, buď do záslepky navrtat 3 dírky nebo ho zaslepit natvrdo a vyřadit v jednotce.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Neví, zda 1,9 má ten samý rozměr jako 2,4, ale v mé je to čtvercový plíšek se čtyčmi dírkami tak 5mm průměr už z výroby. Když je to bez něj, hulí to jak studený kamna 

Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Já myslel zase záslepku před vstupem do EGR, jinak když mi zůstal viset, tak i se záslepkou to pod plynem hulilo jak ludra.
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- Geralt10
- Štamgast
- Příspěvky: 552
- Registrován: 12.4.2011, úte 07:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
mno, nemusím vědět úplně všechnoLadis píše: jinak když mi zůstal viset,

Alfa Romeo Žété Autobusso
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
ex Alfa romeo 156 SW 2,4 JTDm 129kW 2004 a bude se mi stejskat
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Seru na to, šmudlám to z mobilu a pak ještě máte ze mě prdel



Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)


Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Turbo u JTD a vše kolem (pokec)
Mam takovej skromnej dotaz,dokazal by tady nekdo v okoli ostravska nahrat mi originalni soft nebo udelat diagnostiku za jizdy life data zhodnoti stav me alfy? Mam podezreni ze mam spatnej cip,nebo nevite o nejakem schopnem servisu v ostrave? Mam vymenenych plno veci a nahrani noveho softu mi snad vyresi uz konecne muj problem ohledne vysokeho tlaku turba... diky moc
Alfa 159 2.4JTD sedan 154Kw 2010
ex Alfa 147 1.9JTD 103Kw- 2003 + chip by SARKAN
ex Alfa 147 1.9JTD 103Kw- 2003 + chip by SARKAN
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti