VM motori (pokec....)
Re: VM motori (pokec....)
Jak to pozná, kolik dát za určité zátěže nafty? To všechno regulují sroubky na čerpadle? Z čerpadla to jde rovnou do vstřikovačů?
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
no neco tam urcuje, kolik nafty doda cerpadlo do podavaciho pistku a pak to jde do rozdelovace a z rozdelovace primo do vstriku , ktery je serizen na urcity oteviraci tlak. Vse jde na primo.
EDIT: nekde uz tu nekdo psal, jak to cca funguje.... jen uz nevim kde to bylo
je to tak dva roky zpet
EDIT: nekde uz tu nekdo psal, jak to cca funguje.... jen uz nevim kde to bylo

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: VM motori (pokec....)
Ja to hledal, ale nenašel, dík
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Milano mozna upresni
ja jsem rad kdyz mi jde nafta do valcu a jede to a nesere se mi do toho nejaka elektronika 


Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Petr147 píše:Můžete nekdo popsat řízení motoru u mechanickeho čerpadla? Mám tu takovou debatu a řešíme jak je řízeno VM bez řídící jednotky
někde ve svém PC mám průřez čerpadlem, co konkrétně máš na mysli??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: VM motori (pokec....)
No cela debata začala asi nějak o tom, že kolega tvrdil, že tam musí být řídící elektronika a já že není
tak jsem chtěl vědět, co se nastavuje na čerpadle atd. 


- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Vzpominam jak Lukee vypravel o tuneni 2.5TD - mnozstvi nafty se na cerpadle nastavovalo mechanicky.
Alfa Romeo Perfection
Re: VM motori (pokec....)
jojo ,ladi se to na cerpadle 

AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)

co je tam elektrickeho, tak to chcipaci ventil, ktery se u me rad zasekava a nekdy mi to nechce chcipnout auto

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Vm ko je jako mechanické tak i elektronické
elektronické se ladí čiptuningem
a mechanické se ladí mechanicky
(běžné nářadí- flexa, svářečka, klíče a šroubováky)
na čerpadle se upravuje dodávka nafty a to šroubem bohatosti, který je od fabriky zaplombovaný (nízké otáčky), kdy se přidá nafta- motor vyleze do otáček, takže se to pak musí seřídit volnoběh
dále se upravuje přidavač(je exentrický, ale to nestačí), aby měl motor naftu i ve vyšších otáčkách- přidavač se brousí, aby jazýček co po něm jezdí mohl co nejvíce vylézt a tím přidat nejvíce nafty
samo sebou se musí upravit wastgate na turbu, aby neotvíral při 0,9 baru, ale dle potřeby cca 1,3baru
výsledek:
hrabe to i na trojku, při předjíždění není potřeba podřazovat, překrývají se rychlosti, trhají se Hardy spojky
[video]http://www.youtube.com/watch?v=pfO8sT_JBHY[/video]
[video]www.youtube.com/watch?v=vm9hMptG5_U[/video]
elektronické se ladí čiptuningem
a mechanické se ladí mechanicky

na čerpadle se upravuje dodávka nafty a to šroubem bohatosti, který je od fabriky zaplombovaný (nízké otáčky), kdy se přidá nafta- motor vyleze do otáček, takže se to pak musí seřídit volnoběh
dále se upravuje přidavač(je exentrický, ale to nestačí), aby měl motor naftu i ve vyšších otáčkách- přidavač se brousí, aby jazýček co po něm jezdí mohl co nejvíce vylézt a tím přidat nejvíce nafty
samo sebou se musí upravit wastgate na turbu, aby neotvíral při 0,9 baru, ale dle potřeby cca 1,3baru
výsledek:
hrabe to i na trojku, při předjíždění není potřeba podřazovat, překrývají se rychlosti, trhají se Hardy spojky

[video]http://www.youtube.com/watch?v=pfO8sT_JBHY[/video]
[video]www.youtube.com/watch?v=vm9hMptG5_U[/video]
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
jj, to jsem myslel.Milano75 píše:přidavač se brousí, aby jazýček co po něm jezdí mohl co nejvíce vylézt a tím přidat nejvíce nafty
Alfa Romeo Perfection
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
tak to stani motoru mu asi moc neprospelo, ale na dotek nejde citit, ze by byloneco spatne a je to hladke dost. Honovani jde jeste znat, takze do toho asi rypat nebudu. Komprese to taky má, když to startovalo i v -15 na drc.
Jaký máte nazor vy?



zitra zkusím zkouknout další dva válce dneska mi to stačilo
jinak to ma, takže cajk... zítra zkusím poshánět celokov celistvé těsnení
2,4TD
Bore x Stroke [mm] 92 x 90 (957-2391)
Jaký máte nazor vy?



zitra zkusím zkouknout další dva válce dneska mi to stačilo

jinak to ma, takže cajk... zítra zkusím poshánět celokov celistvé těsnení
2,4TD
Bore x Stroke [mm] 92 x 90 (957-2391)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Na jedno Jeep foru:
ked sa vratim k problemu s hlavami - je este moznost pouzit ine hlavy:-)
Existuje firma, ktora vyraba modifikovane hlavy s vacsim prietokom vody inak tvarovanymi vodnymi kanalmi a lepsie chladenou predkomorkou. Podla slov ludi co to pouzivaju su vraj odstranene vsetky problemy s praskanim a varenim vody v hlavach v dosledku stupajuceho tepla. Testovane je to v nejakych nakladakoch autobusoch a tiez v Jeepoch a Toyotach v teplom a prasnom prostredi.
Ak je to pravda, tak ,myslim ze taketo hlavy spolu s chladicom oleja a dobehom vody by boli finalnym riesenim problemu.
Akurat ze firma co to vyraba je na druhom konci sveta v Argentine Rozčarovánek
http://www.apazmadridsa.com.ar/
A na slovensku s nema jezdi borec na Jeepu
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=1441&page=7
ked sa vratim k problemu s hlavami - je este moznost pouzit ine hlavy:-)
Existuje firma, ktora vyraba modifikovane hlavy s vacsim prietokom vody inak tvarovanymi vodnymi kanalmi a lepsie chladenou predkomorkou. Podla slov ludi co to pouzivaju su vraj odstranene vsetky problemy s praskanim a varenim vody v hlavach v dosledku stupajuceho tepla. Testovane je to v nejakych nakladakoch autobusoch a tiez v Jeepoch a Toyotach v teplom a prasnom prostredi.
Ak je to pravda, tak ,myslim ze taketo hlavy spolu s chladicom oleja a dobehom vody by boli finalnym riesenim problemu.
Akurat ze firma co to vyraba je na druhom konci sveta v Argentine Rozčarovánek
http://www.apazmadridsa.com.ar/

A na slovensku s nema jezdi borec na Jeepu
http://www.jeepforum.cz/showthread.php?tid=1441&page=7
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Vypadá to hodně zajímavě, akorát jsem z toho jejich mlžení tam (absolutně nechápu proč), nepochopil na kolik to teda vyjde?
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
jeden , co si je koupil tak dal cca 220 Eur za jednu, pise to tam
Ja zatím resit nebudu, mam jich dost na vymenu
a po zime zkusim tu zazracnou chladici kapalinu a uvidimhttp://www.znackoveoleje.cz/znackoveoleje/esho ... ool-180-5l
zatim tam necham vymenik voda, olej, v zime se mi to rychleji bude zahrivat a pak na jare tam uz konecne zapojim ten vymenich na chladic oleje


Ja zatím resit nebudu, mam jich dost na vymenu

zatim tam necham vymenik voda, olej, v zime se mi to rychleji bude zahrivat a pak na jare tam uz konecne zapojim ten vymenich na chladic oleje

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Mám prosbu o radu/nápad.. Asi měsíc a půl zpátky jsem měnil klíňák, protože už vzral, jak prase, tak jsem koupil Dayco, nahodil do všech drážek, jak má být a vše v cajku, nic nevrzalo, tak jsem si spokojeně jezdil asi měsíc.. No, pak se pomalu zase začínalo ozývat vrzání, nechal jsem to být, ale postupem dnů to bylo víc a víc intenzivnější.. Tak jsem zkusil staré známé triky s mýdlem a pak jarovou vodou - nepomohlo.. Tak jsem lehl pod auto a zkusil u napínací kladky asi 6 různých poloh a na každé to hvízadlo, pak jsem si všiml, že na té napínací kladce leze ten klíňák směrem ven o cca 2mm (na řemenici, altíku, klimě a pumpě sedí v drážkách, jak má, i na druhé kladce), tak jsem ho dnes sundal a znovu nainstaloval, vše v drážkách, jak má být, dokonce i na napínací kladce byl jak má.. Nastartoval jsem a pořád stejná pohádka, tak jsem se podíval a opět byl o ty cca 2mm mimo kladku..
Takže se ptám, nevíte, čím to může být? Pomohlo by, kdybych kladku z druhé strany trochu vypodložil? A co koupě 6ti žebrového řemenu místo 7mi? - tzn užší, že by nic nepřesahovalo..
Takže se ptám, nevíte, čím to může být? Pomohlo by, kdybych kladku z druhé strany trochu vypodložil? A co koupě 6ti žebrového řemenu místo 7mi? - tzn užší, že by nic nepřesahovalo..

NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
mi tam zadnou kladku nemame
proste jen normal klinak na altik a vodni pumpu a druhy malinky na servo
no a taky mi to nyni vrze, asi lozisko na altiku nebo na pumpe
a neni ta napinaci kladka nejak vyhla?


no a taky mi to nyni vrze, asi lozisko na altiku nebo na pumpe


a neni ta napinaci kladka nejak vyhla?
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: VM motori (pokec....)
Ale snad kazda 164 2.5 co jsem slysel, mela piskajici remen, alespon za studena. Prijde mi to ne jako zavada, ale vlastnost.
Jeste je tam tusim takovyhle napinak, jestli uz neni unavenej, zkusil bych ho vymenit.

Jeste je tam tusim takovyhle napinak, jestli uz neni unavenej, zkusil bych ho vymenit.

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Ladin: Tohle tam sice mám, ale není to (podle mě) napínák, ale tlumič vybrací.?.
Jednou jsem ho sundal a kladka se ani nehla (a když jsem na to koukal, tak to s ní nemělo ani spojitost) a hlavně ta kladka má v sobě vlastní štelování - povolíš imbus a pak tam kroutíš takovou matkou a podle toho jede kladka nahoru, nebo dolu..
Michal: No, to nevím, jestli je vyhlá.. Pokud by byla, dá se to nějak řešit?

Michal: No, to nevím, jestli je vyhlá.. Pokud by byla, dá se to nějak řešit?
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
tak to netusim ,ja si nyni ty 155kove kladkostroje nemuzu vybavit jak tam jsou
chtelo by to slyset.

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Speciálně pro Tebe Míšo, jsem Ti nakreslil, jak tam ty kladky jsou..
A nesmějte se mi!

A nesmějte se mi!

NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Nemáte náhodou někdo v PC nějaké detailnější fotky VMka 2.5? Hlavně okolí klíňáku a motor zezadu? (pak google mi nepomohl).. 

NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
Miláno je Bůh!
Akorát dotaz: Nechybí tam alternátor a kladka?

Akorát dotaz: Nechybí tam alternátor a kladka?
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: VM motori (pokec....)
altík tam chybí, ten je na levo a kladka nevím- je to motor ze 155ky- musel by sis to porovnat ze svým motorem
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host