upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Redukce si musis vyrobit.
A ted nechapu jakej mas problem. Velikosti kruznice myslis velikost diry?
A ted nechapu jakej mas problem. Velikosti kruznice myslis velikost diry?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
veľkosť diery je rovnaka mam pocit, ale diery na tehlici jtd su bližšie ku stredu a na GTA su dalej od stredu, viac vzdialené od stredu na väčšom polomery. Takže nielen inu rozteč ale aj musia byť širšie. Nemám šajn ako by som to od "oka" vyrobil.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Asi si sedím na vedení.
Pochopil někdo o čem je řeč?
Pochopil někdo o čem je řeč?
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Velmi jednoducho: Tehlice su rôzne nielen v rozteči ale aj vo vzdialenosti od stredu poloosi. Keby boli otvory na rovnakom priemere tak by to bola relatívne brnkačka.
Skusim kontaktovať tohoto frajera http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20251598 možno bude mať pre mňa riešenie.
Skusim kontaktovať tohoto frajera http://allegro.pl/listing/user/listing. ... d=20251598 možno bude mať pre mňa riešenie.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Jestli chceš dostat třmen dál od těhlice, tak je to jednoduchý. Stačí podložit třmen na radiálním držáku. Nebo to taky nechápu.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Tak niekedy nepožívam hlavu
Ale aj tak mi to asi nepomôže lebo moja redukcia je v tvare L
Takže asi to nieje riešenie, moju v tvare L nenahodím na JTD tehlici kvôli inej rozteči a JTD redukciu nenahodím na GTA trmen kvoli tomu že tam nieje v rovine uchyt ale kolmo.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Samozřejmně, že gta těhlice má to uchení šroubu "dál" od osy kola.
Možnost a: Tu redukci co tam máš (ve tvaru L) na tom necháš. A uděláš další redukci mezi těhlici a redukci ve tvar L. Ta redukce by měla být stejná jako tady kluci házeli nákres (akorát jiná rozteč)
Druhá a lepší možnost je vyrobit si redukci ve (ve tvaru L) kde už stím budeš počítat a budeš to mít celé v kuse.
Ilustrační obrázky
možnost a,
možnost b,
http://www.creationsmotorsport.com/imag ... BR0012.jpg
Např. tohle
To je prostě nová redukce (L) která je na 100. Pokud by její jedna strana byla delší (asi o 23mm) tak ten třmen přijde na 330mm kotouč.
Možnost a: Tu redukci co tam máš (ve tvaru L) na tom necháš. A uděláš další redukci mezi těhlici a redukci ve tvar L. Ta redukce by měla být stejná jako tady kluci házeli nákres (akorát jiná rozteč)
Druhá a lepší možnost je vyrobit si redukci ve (ve tvaru L) kde už stím budeš počítat a budeš to mít celé v kuse.
Ilustrační obrázky
možnost a,
možnost b,
http://www.creationsmotorsport.com/imag ... BR0012.jpg
Např. tohle
To je prostě nová redukce (L) která je na 100. Pokud by její jedna strana byla delší (asi o 23mm) tak ten třmen přijde na 330mm kotouč.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
OK, posuňme sa ďalej
-vzdialenosť otvorov na skrutky vieme
-hrúbku materiálu a tvar podla originálnej okopčíme
posledná neznáma hodnota je ta červená, koľko presne je vzdialenosť od stredu otvoru pre tehlici ku kolmej stene na trmen ??? ak toto budem vedieť môžem to dať vyrobiť
-vzdialenosť otvorov na skrutky vieme
-hrúbku materiálu a tvar podla originálnej okopčíme
posledná neznáma hodnota je ta červená, koľko presne je vzdialenosť od stredu otvoru pre tehlici ku kolmej stene na trmen ??? ak toto budem vedieť môžem to dať vyrobiť
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Ty díry (co jsou na těhlici) by si měl posunout o 21mm. Ale ruku do ohně za to nedám, celej den se učím a už mi to moc nemyslí
Nasaď kotouče na těhlici i s třmenem a zkus to jen orientačně změřit. Já myslím, že by to mělo sedět těch 21.
Nasaď kotouče na těhlici i s třmenem a zkus to jen orientačně změřit. Já myslím, že by to mělo sedět těch 21.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Proč to komplikovat, stačí udělat kulatý podložky a fertig. Tak se to normálně řeší.
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
To mu nic nepomůže, protože tu redukci stejně musí vyrobit.
Na té co má teď je rozteč uchycení 130mm a on potřebuje 100mm.
Na té co má teď je rozteč uchycení 130mm a on potřebuje 100mm.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- Eidy
- Pozorovatel
- Příspěvky: 337
- Registrován: 24.8.2012, pát 10:32
- Bydliště: Kladno
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
aha
Škoda 110 R coupé, srdce 2.0 T.S. 8V
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Volvo V 70 2,5 TDI
Škoda 100
ex. Passat 1,9 TDI
ex. Renault Twingo 1,2
ex. Škoda Rapid
ex. Porsche 924 2.0
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
je potřeba udelat novou redukci na nový třmen podle vzoru origo L redukce. Samosebou ta nova bude mit 100 roztec u naboje.Na brickem foru toho je plno. Uplne nejlepší by bylo sehnat tehlici z GTA nebo GT V6
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
do GTAčkovej tehlice mi nebudu pasovať poloosy, GTA ma väčší priemer poloosy. nemaš nejaký link na tie "brické toho plno" ?
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Staci prelisovat naboj - http://www.alfaowner.com/Forum/tuning-a ... grade.html
Alfa Romeo Perfection
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
@johny: Když všechny informace už tady máš
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Mám tu leda tak ho...o :-) brzdy mam už vyčistené, pojdu do laku to je asi tak všetko
Nemam ani tehlice, ani dalšie náboje, jednoducho musim dať vyrobiť ten L držiak. Stačila by ta hodnota v "?" nexcem to dať vyrabať len tak od "oka"
Včera som ešte montoval z GTA vystuhy pod auto, neodjebal som si zavity v podlahe ??? ďalej v napravnici žiadne otvory so zavitmy neboli na tie plechy tak som tam navaril "štifty" aby som to mal ako uchytiť, proste všetko sa serie :-( talian
Nemam ani tehlice, ani dalšie náboje, jednoducho musim dať vyrobiť ten L držiak. Stačila by ta hodnota v "?" nexcem to dať vyrabať len tak od "oka"
Včera som ešte montoval z GTA vystuhy pod auto, neodjebal som si zavity v podlahe ??? ďalej v napravnici žiadne otvory so zavitmy neboli na tie plechy tak som tam navaril "štifty" aby som to mal ako uchytiť, proste všetko sa serie :-( talian
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Hodnoty jsem Ti napsal. Vyrob si to nejdříve zkušebně ať víš jestli to sedí.
Co víc chceš...
Co víc chceš...
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
To bych zrovna na taliany neházel, když tam cpeš co tam nebylo a očividně o tom víš kulové...johny1979 píše:Mám tu leda tak ho...o :-) brzdy mam už vyčistené, pojdu do laku to je asi tak všetko
Nemam ani tehlice, ani dalšie náboje, jednoducho musim dať vyrobiť ten L držiak. Stačila by ta hodnota v "?" nexcem to dať vyrabať len tak od "oka"
Včera som ešte montoval z GTA vystuhy pod auto, neodjebal som si zavity v podlahe ??? ďalej v napravnici žiadne otvory so zavitmy neboli na tie plechy tak som tam navaril "štifty" aby som to mal ako uchytiť, proste všetko sa serie :-( talian
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
zajtra to rozhodím a skusim dačo s tým vyšpekulovať , riadne to po fotím a budem robiť result priebežne.
Petr147: Nebuď chytrí, ked to na jednu stranu ide no problem a na druhej strane sa odfajčia dva zavity tak asi bude chyba niekde uprostred. A ked cpem niekde niečo čo tam nebolo neznamená že o to viem kulový. Budem tu mať asi prvý na JTDčku vystuhy z GTA a taktiež 330mm brzdy. Radšej netáraj a podpor taketo projekty, či to naozaj je len o tom sa v 85 prispevkoch furt baviť o EGR ventile ???
Petr147: Nebuď chytrí, ked to na jednu stranu ide no problem a na druhej strane sa odfajčia dva zavity tak asi bude chyba niekde uprostred. A ked cpem niekde niečo čo tam nebolo neznamená že o to viem kulový. Budem tu mať asi prvý na JTDčku vystuhy z GTA a taktiež 330mm brzdy. Radšej netáraj a podpor taketo projekty, či to naozaj je len o tom sa v 85 prispevkoch furt baviť o EGR ventile ???
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Aha, tak taliani můžou za to, že jsis nevzal zavitník a odjebal* závity v podlaze a o tom, že budeš první s 330 na jtd taky dost pochybuju
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
OK, tak kto ich tu má? rad ho budem kontaktovať o tomto je toto forum nie ? či o podjebávaní sa ???
Nemam chuť sa tu doťahovať o píčovinách.
Zajtra dám result či bude stačiť teoreticky tých 21mm ako písal Dallen.
Ked už dám do výroby tie uchyty tak dám spraviť nejaké navyše ak by potom niekto potreboval a nemusel toto absolvovať ako ja.
Nemam chuť sa tu doťahovať o píčovinách.
Zajtra dám result či bude stačiť teoreticky tých 21mm ako písal Dallen.
Ked už dám do výroby tie uchyty tak dám spraviť nejaké navyše ak by potom niekto potreboval a nemusel toto absolvovať ako ja.
aktual: Alfa Romeo GT 1,9JTD
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
history: Fiat coupe 20VT 370PS/480Nm, Citroen saxo VTS 140,7PS/785kg, BMW E30 325, Opel Calibra and many more ...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
K tomu ať se ti přizná konkrétní majitel... Pak k tomu napiš, co je to přesně za matroš, ze kterého jsou redukce...
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
21mm není ta hodnota na obrázku. O 21mm posuň ty původní díry.
Jinak samozřejmně si to nejdříve odzkoušej. Vyrob si tu redukci z něčeho (ABS plast, případně hodně tvrdé dřevo, nebo nějaký hliník) A jen to zkus jestli to správně sedí.
Jinak samozřejmně si to nejdříve odzkoušej. Vyrob si tu redukci z něčeho (ABS plast, případně hodně tvrdé dřevo, nebo nějaký hliník) A jen to zkus jestli to správně sedí.
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: upgrade brzd 147/156/GT s použitím brzdičů ze 166 3.0V6
Tak vim minimalne o dvou lidech co maj 330ky na JTD a jednom co ma (nejen) vyztuhy z GTA.
Alfa Romeo Perfection
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů