vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Sirka je docela zbytecnost, trosku by vas to ozehlo. Krasne by stacil probijeci kabel od zapalovani nebo kdyby se hecla baterka
Tohle jak jako clovek od "fochu" vidim tak se mi jezi chlupy..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=PQF57w9qAZw[/video]
Tohle jak jako clovek od "fochu" vidim tak se mi jezi chlupy..
[video]http://www.youtube.com/watch?v=PQF57w9qAZw[/video]
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
hohooo.. podla predpisu
radsej mi povedz preco mam bohatu zmes a chudobnu penazenku
radsej mi povedz preco mam bohatu zmes a chudobnu penazenku
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
- yan.ko
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1204
- Registrován: 7.1.2007, ned 02:44
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Nemas mezi vahou vzduchu a motorem nejakou netesnost, kde by ti vahou zmereny vzduch unikal? Jak vypadaji hodnoty z vahy vzduchu?
Alfa Romeo Perfection
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
unikal? myslis nasaval falosny vzduch? hodnoty su na volnobeh dobre... akurat som si vsimol ze pri vyssich otackach tam ide viac vzduchu nez je pozadovany a pri 4000 uz je dvojnasobna hodnota a tak isto to ukazovalo aj na starej vahe aj na novej
zacinam rozmyslat ci tam nemam skrtiacu z 2.0 abo co
-vaha ukazuje ze tam ide viac vzduchu a jednotka tam potom pusta viac paliva no viac vzduchu tam nejde a vaha len keca... ale potom nechapem preco lambda ukazuje ze je vsetko ok
-no nechapem ako je mozne ze vaha je ok a predsa posiela do RJ info ze tam ide viac vzduchu nez je pozadovane... ci to je tak na kazdom TS ci len na mojom abo to taha vzduch cez nejaku hadicku ktora obchadza skrtiacu no to je asi blbost bo to by nebola bohata zmes
JA to mam asi cipnute abo co
zacinam rozmyslat ci tam nemam skrtiacu z 2.0 abo co
-vaha ukazuje ze tam ide viac vzduchu a jednotka tam potom pusta viac paliva no viac vzduchu tam nejde a vaha len keca... ale potom nechapem preco lambda ukazuje ze je vsetko ok
-no nechapem ako je mozne ze vaha je ok a predsa posiela do RJ info ze tam ide viac vzduchu nez je pozadovane... ci to je tak na kazdom TS ci len na mojom abo to taha vzduch cez nejaku hadicku ktora obchadza skrtiacu no to je asi blbost bo to by nebola bohata zmes
JA to mam asi cipnute abo co
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
este odskusam odpojit a zaskepit odvetravanie hned za vahou ci sa nieco zmeni
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
tak a teraz babo rad... po odstaveni odvetravania s tym ze som to upchal na hadici(hned co je za vahou taka mala) a druhu stranu co ide do ventildeklu nechal len tak.. upchavat sa to ani neda lebo tam je taky podtlak ze by si to nasavalo asi niekde inde...
graf otacky, pozadovane mnozstvo vzduchu a realne mnozstvo
http://www.ulozisko.sk/obrazky/653799/prve.png
(img su v trochu vyssej kvalite tak dlhsie nacitava)
graf po odpojeni odvetravania
http://www.ulozisko.sk/obrazky/653798/druhe.png
meranie prebehlo len tak na mieste ako to robia na EK
kazdopadne asi kupim ten filtrik a hodim ho tam... potom skusim ist znova na EK co bude ukazovat no a ked nic tak este zas druhu lambdu ale to sa mi velmi nechce
graf otacky, pozadovane mnozstvo vzduchu a realne mnozstvo
http://www.ulozisko.sk/obrazky/653799/prve.png
(img su v trochu vyssej kvalite tak dlhsie nacitava)
graf po odpojeni odvetravania
http://www.ulozisko.sk/obrazky/653798/druhe.png
meranie prebehlo len tak na mieste ako to robia na EK
kazdopadne asi kupim ten filtrik a hodim ho tam... potom skusim ist znova na EK co bude ukazovat no a ked nic tak este zas druhu lambdu ale to sa mi velmi nechce
Naposledy upravil(a) Danni dne 21.12.2013, sob 17:08, celkem upraveno 1 x.
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Na ventil deklu je malý přetlak tzv. odfukuje.
Filtrik neni uplne nutny, ja to mam jen tak dokonce bez hadic a neni stim problem, ale az bude trosku casu tak hadice stahnu pod auto pripadne udelam nejaky separator..
Filtrik neni uplne nutny, ja to mam jen tak dokonce bez hadic a neni stim problem, ale az bude trosku casu tak hadice stahnu pod auto pripadne udelam nejaky separator..
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
pretlak tam urcite nemam... upchaval som to s prstom a riadne mi ho cucalo jak vysavac a ked drzim dlhsie tak tam zacne nieco piskat... je vydiet aj na tom grafe ze na volnobeh uz vaha ukazuje trochu menej a aj v otackach
chcel by som vidiet jak to to odvetravanie tam je komplet ci tam nie je nejaky ventil abo co inak uz fakt neviem
edit: to sa nebojis ze to tam bude tahat nejaky bordel ked to tam mas len tak?
chcel by som vidiet jak to to odvetravanie tam je komplet ci tam nie je nejaky ventil abo co inak uz fakt neviem
edit: to sa nebojis ze to tam bude tahat nejaky bordel ked to tam mas len tak?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
jj presne tam si to nasava vzduch tak ako som popisal hore
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Zajímavé, mě tam odfukuje
Což mi taky při odvětrávání přijde docela logické..i vzhledem ktomu co se tam děje
Což mi taky při odvětrávání přijde docela logické..i vzhledem ktomu co se tam děje
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
no ale aj mne to pride logicke tou hadickou co je za skrtiacou to nasava a ta ide do ventildekla a z ventildekla potom tam za vahu vzduchu....
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Jedna je odvetravani kliky, druha vacek..
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
tak ak by obe robili to iste tak preco ich nespojili do jedneho
z jednej strany nasava z druhej vychadza
z jednej strany nasava z druhej vychadza
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Podtlak tam vytváří ta hadička co je mezi klapkou a motorem (ale pouze při zavřený klapce), když se klapka otevře, tak se tlak v sání vyrovná skoro na hodnotu atmosféry a začne fungovat odvětrávání hadičkou co je před klapkou.
Kdyby byly ty hadičky ucpaný, tak bude v klikový skříni přetlak - díky tlaku který uniká přes pístní kroužky.
A když se vám podaří udělat podtlak v klikový skříni i při vyšších zátěžích, tak to bude mít příznivý vliv na výkon (v sérii je tam podtlak jenom při zavřený klapce - volnoběh)...
Kdyby byly ty hadičky ucpaný, tak bude v klikový skříni přetlak - díky tlaku který uniká přes pístní kroužky.
A když se vám podaří udělat podtlak v klikový skříni i při vyšších zátěžích, tak to bude mít příznivý vliv na výkon (v sérii je tam podtlak jenom při zavřený klapce - volnoběh)...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
tak to by klapka musela byt otvorena na max no aj tak mi nepride aby sa to nasavanie vzduchu otocilo... skor sa vyrovna alebo len znizi mnozstvo nasavaneho vzduchu cez tu hadicku...
no aj tak nechapem co sa tam mohlo pokaslat ze mam bohatu zmes alebo preco je ten rozdiel pozadovaneho a realneho tak rozdielny
no aj tak nechapem co sa tam mohlo pokaslat ze mam bohatu zmes alebo preco je ten rozdiel pozadovaneho a realneho tak rozdielny
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
Tak já jsem snad ještě neviděl že by byla stejná hodnota požadovaného a reálného množství vzduchu... Ale křivka by měla být stejná.
Hodnotu vstřikování si podle mě už jednotka nastaví podle lambdy...
Hodnotu vstřikování si podle mě už jednotka nastaví podle lambdy...
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
celkom ujde... uvidime ci to prinesie zlepsenie
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
tak som sa odhodlal a kupil lambdu presne podla eperu.... len neviem pochopit ze ked som pred 2 rokmi kupoval v ARTauto lambdu na moje auto tak mi dali nejaku uplne inu... nuz co uz ked sa do toho prd rozumies tak ta proste ojebu :neutral
po vymene som urobil aj reset RJ aj volnobehu a po nastartovani mi ten volnobeh bol nejaky nekludny tak som ten filter na odvetravani dal prec a zrazu ok.... hm divne no co uz este ze stal len 3€
EDIT: cislo starej 0 258 003 579
po vymene som urobil aj reset RJ aj volnobehu a po nastartovani mi ten volnobeh bol nejaky nekludny tak som ten filter na odvetravani dal prec a zrazu ok.... hm divne no co uz este ze stal len 3€
EDIT: cislo starej 0 258 003 579
Naposledy upravil(a) Danni dne 4.1.2014, sob 19:59, celkem upraveno 1 x.
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
co je to za starou lambdu?
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
teraz som nasiel podla cisla ze to vobec nie je na moje auto
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
http://www.autodielygafa.sk/inshop/scri ... as=tecdock
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
tak hlasim ze spotreba mi klesla zhruba o liter mozno aj viac ked ze momentalne som behal hlavne po meste...
zeby som sa po 3. rokoch dostal na normalnu spotrebu? asi by som sa mal tesit ale som skor nasrany ze cely cas som mal chybu pod nosom
zeby som sa po 3. rokoch dostal na normalnu spotrebu? asi by som sa mal tesit ale som skor nasrany ze cely cas som mal chybu pod nosom
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
hlasim ze ani po celkom dlhej dobe uz nevybehuje ziadna chyba lambdy (P0130,P0170) je to dost neuveritelne ale konecne....
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: vplyv variatora na vysledky emisnej kontroly
jj viz vyssie....
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů