Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler: no, tak mě u 1400ot/min auto při plnym plynu nedělá nic, tlak turba leze nahoru jak ve spomalenym filmu, až tak těsně nad 1800ot/min najednou přijde ten zátah.
krteczek, mcernoch: však se na to chystám, ale chci nejdříve udělat ty svody, ať je motor mechanicky v cajku a pak musím našetřit nejdřív na to EGR+DPF+Swirl off. Jirka z Autoscanu mi psal že za to komplet odstranění všeho + chip chce kolem 10 000,-
krteczek, mcernoch: však se na to chystám, ale chci nejdříve udělat ty svody, ať je motor mechanicky v cajku a pak musím našetřit nejdřív na to EGR+DPF+Swirl off. Jirka z Autoscanu mi psal že za to komplet odstranění všeho + chip chce kolem 10 000,-
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
RonyV : nedělá ti nic, protože ti foukají ty svody, je to hodně znát, když nefoukají, ale když se to opraví, tak ti to klesne o cca 200ot/min kdy to dřív zabere, cca další 200-300ot/min je potom samotný EGR a DPF OFF, je to přecijenom špunt ve výfuku a turbo se bez těchto věcí roztáčí mnohem dřív a tím to dřív zabírá a když nefoukají svody, tak turbo tlačí všechno do motoru a ne do prázdna.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler: No tak to by asi odpovídalo, jedno se přidá k druhému a je to pak asi dost znát. Každopádně až budu mít prachy, tak se s tebou dohodnu a nechám si u tebe udělat ty svody, to je první věc kterou chci mít vyřešenou, než budu odstraňovat ty další brzdy výkonu.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- Diamond
- Pozorovatel
- Příspěvky: 439
- Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
- Bydliště: Děčín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
RonyV zajeď ke Zdendovi, máš to kousek. Autoscan stejně, jak jsem teď četl, nebude chvíli premávať. A u Zdendy to máš téměř za polovinu(EGR+DPF) a svody dělá taky 

Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
No jo, už jsem skoro zapomněl jak se auto chovalo před odstraněním všech těchto eco-fičurek. Nejvíc mě vždy štvaly rozjezdy při zpomalení téměř na nulu, když člověk potřeboval následně rychle akcelerovat - např. připojovací pruhy. Dvojka to nepobrala - plyn v podlaze a nic, takže jedině jednička do omezovače a to fakt nemám rád. Teď se dvojka chytne klidně těsně nad volnoběhem, v mžiku natlakuje turbo do plna a následuje "surfařská vlna" krouťáku již od těch 1400 otáček, ve 2000 se vlna mění v "tsunami" a pokud zrychluješ svižně tak to není žádný kopanec a pak už to znáš. Nech udělat fakt vše jak ti psali kluci a to auto se změní k nepoznání!
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

nehul tolik...
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2275
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Super přirovnání 

Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
-
Berisko1987
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6.1.2014, pon 13:12
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Moze mi niekto poradit co ke to ePer? Je to nejaky eshop ci co? Kde to zohnam?
. Este jedna otazka. Na alfe mam EGR a DPF. Kedy ho je najlepsie vytiahnut? Zatial to je plne funkcne. Diky vopred ;-)

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Kedy ho je najlepsie vytiahnut?
Doporučuji 22.2. 2222 ve 22.22, to bude štastné datum, nebo chceš li dřív, tak ted 14. května o půlnoci, bude úplněk..... a nebo používej kondom
Doporučuji 22.2. 2222 ve 22.22, to bude štastné datum, nebo chceš li dřív, tak ted 14. května o půlnoci, bude úplněk..... a nebo používej kondom

alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
-
Berisko1987
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6.1.2014, pon 13:12
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Asi damna teba . =D>
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
ePER zohnaš třeba tady: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI ... E=R&SBMK=RBerisko1987 píše:Moze mi niekto poradit co ke to ePer? Je to nejaky eshop ci co? Kde to zohnam?. Este jedna otazka. Na alfe mam EGR a DPF. Kedy ho je najlepsie vytiahnut? Zatial to je plne funkcne. Diky vopred ;-)
DPF vytiahni nejlépe preventivne a EGR sa nevytahuje, ale odstavuje zaslepením + oboje treba odstaviť aj softwarovo, takže sa nepúšťaj do žiadnych vatších akcií, poštuduj k tomu príslušné vlákna a kontaktuj osoby znalé. Všetko tu už bolo napísané 100x
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
-
Berisko1987
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6.1.2014, pon 13:12
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Pozname na Slovensku niekoho dobreho nato?? Som priamo z TRENCINA. A uz dam pokoj
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Najbližšie máš Sarkana : http://www.alfatuning.sk/
Nebo v sobotu máš jedinečnou možnost zde:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=675
a z Trenčína to vůbec nemáš daleko.
Nebo v sobotu máš jedinečnou možnost zde:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=675
a z Trenčína to vůbec nemáš daleko.
Naposledy upravil(a) Envel dne 7.5.2014, stř 13:56, celkem upraveno 1 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
šarkan: http://alfatuning.sk/
Ilavu máš tiež za rohom, prípadne v sobotu na Moravu.
///pardon, dlho som písal
Ilavu máš tiež za rohom, prípadne v sobotu na Moravu.
///pardon, dlho som písal

AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)
(moje prvé)
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Jo dík za opravu, nějak mi selhal "opičí dvojhmat" Ctrl+C 

Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
-
Berisko1987
- Příspěvky: 11
- Registrován: 6.1.2014, pon 13:12
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Diky moc. Mate kavu na mna.
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
asi tak nějakEnvel píše:Nejvíc mě vždy štvaly rozjezdy při zpomalení téměř na nulu, když člověk potřeboval následně rychle akcelerovat - např. připojovací pruhy. Dvojka to nepobrala - plyn v podlaze a nic

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Adamsquare: myslíš ten odpich, nebo kouřivost???
cendler: Když odstraňuješ EGR a DPF, určo děláš změny i v softu. Zajímá mě, zda to děláš např. jako Sarkan, že se pak auto na diagnostice tváří jako verze bez DPF? Zvládneš i chip? Nejlépe způsobem "autoscanu" že jim Sarkan pošle upravenou mapu individuálně na daný vůz dle předem zjištěných dat.
Nebo s tím chipem pak raději ke klukům do Prahy???

cendler: Když odstraňuješ EGR a DPF, určo děláš změny i v softu. Zajímá mě, zda to děláš např. jako Sarkan, že se pak auto na diagnostice tváří jako verze bez DPF? Zvládneš i chip? Nejlépe způsobem "autoscanu" že jim Sarkan pošle upravenou mapu individuálně na daný vůz dle předem zjištěných dat.
Nebo s tím chipem pak raději ke klukům do Prahy???

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Rony, kdybys znal původní Čendlerovu 159, tak bys věděl, že si ji sám načipoval tak, že jela jak z praku a spotřebu měla menší než papírově 1.9 16V. Takže čipovat určo umí, zkus se s ním domluvit přes SZ. Pokud bych si nechal dělat čip, určitě od Čendlera, umí ten motor vymazlit a ne vyšponovat na hranu. Pak bys taky mohl splakat nad výdělkem.
Pokud šetříš na utažení svodů a DPF OFF, tak se vykašli na chip, spojka+dvouhmota na 2.4 je třikrát větší ranec peněz.
Pokud šetříš na utažení svodů a DPF OFF, tak se vykašli na chip, spojka+dvouhmota na 2.4 je třikrát větší ranec peněz.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
S tím dotazem na Cendlera jsem ho nechtěl nijak podceňovat ani urazit
, jen jsem ještě neměl tu čest s jeho zkušenostmi co se tohodle týče...
Sarkan je pro mě NO.1 co se týče uprav softu na Alfy, jemu důvěřuju na 100%... na jeho chip u ex 156 nemohu říct jediného křivého slova a to stejné platí o klukách z Autoscanu
Jim bych Alfu svěřil vždy s plnou důvěrou!
Po chipu 156 jsem musel kopovat spojku hned, jelikož po chipu okamžitě klouzala už na 4q, ale s tím jsem počítal při nájezdu 170 000km na původní spojku.
Její výměna též proběhla u kluků v autoscanu.
šetřím šetřím ... bohužel nemám 15 000,- jen tak bokem z měsíce na měsíc, ale v tom není problém. Alfy jsem měl vždy na "vikendové" ježdění. S minulou 156 jsem měl roční nájezd průměrně 5000km/rok. Na běžnej provoz a hlavně cesty do práce používám Š Felicii 1.3 MortalPowerInjection
Tím chipem jsem myslel spíše poladit a zakulatit křivku a min. navýšení třeba 210koní/450Nm. Jen decentně

Sarkan je pro mě NO.1 co se týče uprav softu na Alfy, jemu důvěřuju na 100%... na jeho chip u ex 156 nemohu říct jediného křivého slova a to stejné platí o klukách z Autoscanu

Jim bych Alfu svěřil vždy s plnou důvěrou!
Po chipu 156 jsem musel kopovat spojku hned, jelikož po chipu okamžitě klouzala už na 4q, ale s tím jsem počítal při nájezdu 170 000km na původní spojku.
Její výměna též proběhla u kluků v autoscanu.
šetřím šetřím ... bohužel nemám 15 000,- jen tak bokem z měsíce na měsíc, ale v tom není problém. Alfy jsem měl vždy na "vikendové" ježdění. S minulou 156 jsem měl roční nájezd průměrně 5000km/rok. Na běžnej provoz a hlavně cesty do práce používám Š Felicii 1.3 MortalPowerInjection

Tím chipem jsem myslel spíše poladit a zakulatit křivku a min. navýšení třeba 210koní/450Nm. Jen decentně

Naposledy upravil(a) RonyV dne 7.5.2014, stř 21:19, celkem upraveno 1 x.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
Berisko1987 : jak ti psaly kluci, téma na DPF, EGR OFF tady a máš i možnost jet kam chceš
RonyV : samozřejmně, musí se odstranit vše i softwarově, jinak by se ti po cca 1000km spustila samotná regenerace napořád. Co jsem se bavil naposledy s Jirkou, tak mi říkal, že už ze Sarkanem nespolupracuje, ale nevím jestli jsem ho špatně nepochopil, a o těch Sarkanovo chipech na dálku jsem tady už psal a stále si myslím, že je to totální nesmysl, to takhle dělat. A chip umím, ale lidem ho nedělám, myslím si že u to auto má síly dost a dost, tak není potřeba chipovat.
Jinak čím myslíš, že pomužeš, když si to nachipuješ a stejně motor není v super kondici, takže zatím bych se vykašlal na chip, udělal bych ty foukající svody, který ti kradou výkon větší, než když to nachipuješ a potom DPF a EGR a když ti to nebude stačit, tak chip, nebo spíš optimalizaci výkonu.
RonyV : samozřejmně, musí se odstranit vše i softwarově, jinak by se ti po cca 1000km spustila samotná regenerace napořád. Co jsem se bavil naposledy s Jirkou, tak mi říkal, že už ze Sarkanem nespolupracuje, ale nevím jestli jsem ho špatně nepochopil, a o těch Sarkanovo chipech na dálku jsem tady už psal a stále si myslím, že je to totální nesmysl, to takhle dělat. A chip umím, ale lidem ho nedělám, myslím si že u to auto má síly dost a dost, tak není potřeba chipovat.
Jinak čím myslíš, že pomužeš, když si to nachipuješ a stejně motor není v super kondici, takže zatím bych se vykašlal na chip, udělal bych ty foukající svody, který ti kradou výkon větší, než když to nachipuješ a potom DPF a EGR a když ti to nebude stačit, tak chip, nebo spíš optimalizaci výkonu.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
cendler: pořadí oprav jsem už psal.
1. svody
2. EGR,DPF,Swirl off
3. korekce křivky (chip)
pěkně postupně, však já vím
1. svody
2. EGR,DPF,Swirl off
3. korekce křivky (chip)
pěkně postupně, však já vím

Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)
RonyV : nedělám chipy, když nemám válcovou brzdu, bez ni si myslím, že to nemá význam, ikdyž bez válcovky znám hodně kluku co umí kvalitně udělat auto, ale je to o tom, že se stím musí jezdit a zkoušet přímo v tom chipovaném autě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti