Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Odpovědět
RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 7.5.2014, stř 07:14

cendler: no, tak mě u 1400ot/min auto při plnym plynu nedělá nic, tlak turba leze nahoru jak ve spomalenym filmu, až tak těsně nad 1800ot/min najednou přijde ten zátah.

krteczek, mcernoch: však se na to chystám, ale chci nejdříve udělat ty svody, ať je motor mechanicky v cajku a pak musím našetřit nejdřív na to EGR+DPF+Swirl off. Jirka z Autoscanu mi psal že za to komplet odstranění všeho + chip chce kolem 10 000,-
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 7.5.2014, stř 07:25

RonyV : nedělá ti nic, protože ti foukají ty svody, je to hodně znát, když nefoukají, ale když se to opraví, tak ti to klesne o cca 200ot/min kdy to dřív zabere, cca další 200-300ot/min je potom samotný EGR a DPF OFF, je to přecijenom špunt ve výfuku a turbo se bez těchto věcí roztáčí mnohem dřív a tím to dřív zabírá a když nefoukají svody, tak turbo tlačí všechno do motoru a ne do prázdna.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 7.5.2014, stř 07:45

cendler: No tak to by asi odpovídalo, jedno se přidá k druhému a je to pak asi dost znát. Každopádně až budu mít prachy, tak se s tebou dohodnu a nechám si u tebe udělat ty svody, to je první věc kterou chci mít vyřešenou, než budu odstraňovat ty další brzdy výkonu.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Diamond
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 439
Registrován: 19.3.2013, úte 19:42
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Diamond » 7.5.2014, stř 08:16

RonyV zajeď ke Zdendovi, máš to kousek. Autoscan stejně, jak jsem teď četl, nebude chvíli premávať. A u Zdendy to máš téměř za polovinu(EGR+DPF) a svody dělá taky :wink:
Suzuki Kizashi 2,4 131kW(2011)
EX:Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 16V 110kW(2006), EGR+DPF On by Cendler
EX: Renault Laguna II Grandtour 1.9 dCi 79kW(2002)
EX: Hyundai Lantra 1.6i 66kW>>84kW(1996)
EX: Honda Civic 1.5i 66kW(1989)
EX: VW Golf 1.6 GTi 84kW(1982)
EX: Škoda 110R(1980)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 7.5.2014, stř 08:20

No jo, už jsem skoro zapomněl jak se auto chovalo před odstraněním všech těchto eco-fičurek. Nejvíc mě vždy štvaly rozjezdy při zpomalení téměř na nulu, když člověk potřeboval následně rychle akcelerovat - např. připojovací pruhy. Dvojka to nepobrala - plyn v podlaze a nic, takže jedině jednička do omezovače a to fakt nemám rád. Teď se dvojka chytne klidně těsně nad volnoběhem, v mžiku natlakuje turbo do plna a následuje "surfařská vlna" krouťáku již od těch 1400 otáček, ve 2000 se vlna mění v "tsunami" a pokud zrychluješ svižně tak to není žádný kopanec a pak už to znáš. Nech udělat fakt vše jak ti psali kluci a to auto se změní k nepoznání!
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1103
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od michal96 » 7.5.2014, stř 09:00

:weedman:
nehul tolik...
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Adamsquare » 7.5.2014, stř 09:16

V praxi to vypadá nějak takhle :smt044

[video]http://www.youtube.com/watch?v=QCImR8fiJ58[/video]
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2275
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od mcernoch » 7.5.2014, stř 10:46

Super přirovnání :smt044
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Spek1978
Pozorovatel

Příspěvky: 250
Registrován: 23.11.2012, pát 19:00

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Spek1978 » 7.5.2014, stř 11:25

Perfektní video. :smt023
Alfa Romeo 147 1.9 85kW r.v.2004

Berisko1987

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2014, pon 13:12

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Berisko1987 » 7.5.2014, stř 11:25

Moze mi niekto poradit co ke to ePer? Je to nejaky eshop ci co? Kde to zohnam? :-D. Este jedna otazka. Na alfe mam EGR a DPF. Kedy ho je najlepsie vytiahnut? Zatial to je plne funkcne. Diky vopred ;-)

michal96
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1103
Registrován: 27.9.2010, pon 19:41
Bydliště: Had žere Bureše!!!

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od michal96 » 7.5.2014, stř 12:29

Kedy ho je najlepsie vytiahnut?

Doporučuji 22.2. 2222 ve 22.22, to bude štastné datum, nebo chceš li dřív, tak ted 14. května o půlnoci, bude úplněk..... a nebo používej kondom :hotovej
alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex

Berisko1987

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2014, pon 13:12

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Berisko1987 » 7.5.2014, stř 12:54

Asi damna teba . =D>

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 7.5.2014, stř 13:30

Berisko1987 píše:Moze mi niekto poradit co ke to ePer? Je to nejaky eshop ci co? Kde to zohnam? :-D. Este jedna otazka. Na alfe mam EGR a DPF. Kedy ho je najlepsie vytiahnut? Zatial to je plne funkcne. Diky vopred ;-)
ePER zohnaš třeba tady: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?GUI ... E=R&SBMK=R

DPF vytiahni nejlépe preventivne a EGR sa nevytahuje, ale odstavuje zaslepením + oboje treba odstaviť aj softwarovo, takže sa nepúšťaj do žiadnych vatších akcií, poštuduj k tomu príslušné vlákna a kontaktuj osoby znalé. Všetko tu už bolo napísané 100x
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Berisko1987

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2014, pon 13:12

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Berisko1987 » 7.5.2014, stř 13:37

Pozname na Slovensku niekoho dobreho nato?? Som priamo z TRENCINA. A uz dam pokoj

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 7.5.2014, stř 13:47

Najbližšie máš Sarkana : http://www.alfatuning.sk/
Nebo v sobotu máš jedinečnou možnost zde:
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.p ... &start=675

a z Trenčína to vůbec nemáš daleko.
Naposledy upravil(a) Envel dne 7.5.2014, stř 13:56, celkem upraveno 1 x.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

dufulus
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 241
Registrován: 30.5.2012, stř 09:59
Bydliště: Topoľčany

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od dufulus » 7.5.2014, stř 13:54

šarkan: http://alfatuning.sk/
Ilavu máš tiež za rohom, prípadne v sobotu na Moravu.

///pardon, dlho som písal :D
AR_159sw_1,9_JTDm_110KW__2006_dpfOFFegrOFFswirlOFF___powered_by_ALFATUNING.sk
(moje prvé)

Envel
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1591
Registrován: 15.3.2011, úte 20:52
Bydliště: Frýdek-Místek

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Envel » 7.5.2014, stř 13:57

Jo dík za opravu, nějak mi selhal "opičí dvojhmat" Ctrl+C :-D
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI

Berisko1987

Příspěvky: 11
Registrován: 6.1.2014, pon 13:12

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Berisko1987 » 7.5.2014, stř 14:13

Diky moc. Mate kavu na mna.

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 7.5.2014, stř 19:09

Envel píše:Nejvíc mě vždy štvaly rozjezdy při zpomalení téměř na nulu, když člověk potřeboval následně rychle akcelerovat - např. připojovací pruhy. Dvojka to nepobrala - plyn v podlaze a nic
asi tak nějak :smt023
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 7.5.2014, stř 19:17

Adamsquare: myslíš ten odpich, nebo kouřivost??? :smt040

cendler: Když odstraňuješ EGR a DPF, určo děláš změny i v softu. Zajímá mě, zda to děláš např. jako Sarkan, že se pak auto na diagnostice tváří jako verze bez DPF? Zvládneš i chip? Nejlépe způsobem "autoscanu" že jim Sarkan pošle upravenou mapu individuálně na daný vůz dle předem zjištěných dat.
Nebo s tím chipem pak raději ke klukům do Prahy??? :drivers:
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

Tanguero
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1132
Registrován: 27.2.2010, sob 11:41
Bydliště: Veselí n.M.

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od Tanguero » 7.5.2014, stř 19:53

Rony, kdybys znal původní Čendlerovu 159, tak bys věděl, že si ji sám načipoval tak, že jela jak z praku a spotřebu měla menší než papírově 1.9 16V. Takže čipovat určo umí, zkus se s ním domluvit přes SZ. Pokud bych si nechal dělat čip, určitě od Čendlera, umí ten motor vymazlit a ne vyšponovat na hranu. Pak bys taky mohl splakat nad výdělkem.
Pokud šetříš na utažení svodů a DPF OFF, tak se vykašli na chip, spojka+dvouhmota na 2.4 je třikrát větší ranec peněz.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 7.5.2014, stř 21:10

S tím dotazem na Cendlera jsem ho nechtěl nijak podceňovat ani urazit [-X , jen jsem ještě neměl tu čest s jeho zkušenostmi co se tohodle týče...

Sarkan je pro mě NO.1 co se týče uprav softu na Alfy, jemu důvěřuju na 100%... na jeho chip u ex 156 nemohu říct jediného křivého slova a to stejné platí o klukách z Autoscanu :smt023
Jim bych Alfu svěřil vždy s plnou důvěrou!
Po chipu 156 jsem musel kopovat spojku hned, jelikož po chipu okamžitě klouzala už na 4q, ale s tím jsem počítal při nájezdu 170 000km na původní spojku.
Její výměna též proběhla u kluků v autoscanu.

šetřím šetřím ... bohužel nemám 15 000,- jen tak bokem z měsíce na měsíc, ale v tom není problém. Alfy jsem měl vždy na "vikendové" ježdění. S minulou 156 jsem měl roční nájezd průměrně 5000km/rok. Na běžnej provoz a hlavně cesty do práce používám Š Felicii 1.3 MortalPowerInjection :smt040

Tím chipem jsem myslel spíše poladit a zakulatit křivku a min. navýšení třeba 210koní/450Nm. Jen decentně :wink:
Naposledy upravil(a) RonyV dne 7.5.2014, stř 21:19, celkem upraveno 1 x.
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 7.5.2014, stř 21:18

Berisko1987 : jak ti psaly kluci, téma na DPF, EGR OFF tady a máš i možnost jet kam chceš

RonyV : samozřejmně, musí se odstranit vše i softwarově, jinak by se ti po cca 1000km spustila samotná regenerace napořád. Co jsem se bavil naposledy s Jirkou, tak mi říkal, že už ze Sarkanem nespolupracuje, ale nevím jestli jsem ho špatně nepochopil, a o těch Sarkanovo chipech na dálku jsem tady už psal a stále si myslím, že je to totální nesmysl, to takhle dělat. A chip umím, ale lidem ho nedělám, myslím si že u to auto má síly dost a dost, tak není potřeba chipovat.
Jinak čím myslíš, že pomužeš, když si to nachipuješ a stejně motor není v super kondici, takže zatím bych se vykašlal na chip, udělal bych ty foukající svody, který ti kradou výkon větší, než když to nachipuješ a potom DPF a EGR a když ti to nebude stačit, tak chip, nebo spíš optimalizaci výkonu.
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

RonyV
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 318
Registrován: 24.1.2011, pon 20:35
Bydliště: Vejprty

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od RonyV » 7.5.2014, stř 21:22

cendler: pořadí oprav jsem už psal.
1. svody
2. EGR,DPF,Swirl off
3. korekce křivky (chip)

pěkně postupně, však já vím :smt033
Audi A6 S-Line 2.7TDI quattro 132kw
EX:Focus ST225 - R5 2.5T 20V 166kW-3' Mongoose exhaust
EX:AR 159sw 2.4JTDm 20V 147kW DPF+EGR+Swirl off
EX:AR 156 2004 1.9JTD 16V AUTOSCAN-(chip,EGR off,Sarkan soft:123kW/365Nm)
EX:AR 156 2003 2.4JTD 110kW

cendler
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3425
Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
Bydliště: Sokolov, CR
Kontaktovat uživatele:

Re: Rady,Návody,Zkušenosti na 159 (pokec)

Příspěvek od cendler » 7.5.2014, stř 21:26

RonyV : nedělám chipy, když nemám válcovou brzdu, bez ni si myslím, že to nemá význam, ikdyž bez válcovky znám hodně kluku co umí kvalitně udělat auto, ale je to o tom, že se stím musí jezdit a zkoušet přímo v tom chipovaném autě
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438

Odpovědět

Zpět na „159“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot], Google [Bot] a 1 host