Ahojda alfisti, tak jsem tu zas mezi vámi, jak už někteří zdejší vědí alfici jsem koupil zpátky jako daily car...... no po pár posledních dnech už daily car není úplně ten správnej výraz, začnu asi tím že při prvním servisu jsem vracel původní pružiny, a podotahoval pár šroubů, a snažil se aspoň tak nějak vše spasovat... no je to ještě na jednu kapitolu, protože příčka je zohýbaná a celé čelo má taky takovej prapodivnej tvar, bohužel lakovna kde to Michal nechával dělat nebyla úplně šťastná volba, a určitě všem doporučuji se jim vyhnout snad co největším obloukem, protože kluci si tam moc nelámali hlavu s tím, že šrouby je potřeba utáhnout a lišty co se válej u auta do něj skutečně patří

kvalita laku je celkem strašná ale popravdě na tom to nestálo, chtěli jsme jí zpátky pro její spolehlivost a vůbec celkově to bylo zachovalé a za ty prachy velmi spolehlivé auto, no jak posledních několik dní ukázalo, spolehlivost vzala celkem za své, auto už mě celkem 3x nechalo stát, což si jiná alfice zatim nedovolila

No nejdřív když začlo mrznout tak přestala startovat nakonec se ukázalo že byly v háji pouze žhavičky tak sem hned dal nové a jezdila, teď se konečně sehnal výfuk a správné čepy řízení (Q4 a TD mají tlustší těhlici) tak radost z nových dílů vydržela asi 20 km, po cestě auto prostě zdechlo, když pro mě přijel kámoš na lano tak jsem tam občas potřeboval dat rychlost abych mohl zabrzdit, no po několika kilometrech jízdy na laně auto naskočilo na dva hrnce a pak se úplně normálně rozjelo, tak jsem lano odpojil a jeli jsme dal, po chvíli jsem dojel na místo tak sem to zdechnul a když sem se za asi půl hoďky vrátil k autu tak chvíli točila jakoby naprázdno než chytla, no a asi po 10 kilometrech jízdy auto začalo postupně ztrácet tah a po chvíli zdechlo úplně a už jsem ji nenatočil takže jsem zvědavej co s tim zase bude, jinak celkem se dělato tohle:
Výměna za sériové pružiny
Předělávali se plastové prahy, ( ta guma v nich byla nandaná obráceně )
Spasoval a hlavně se přidělával levý přední blatník, dole nebyl vůbec dotažený
Vyndaval jsem kabely od subwooferu který už v autě nebude, při té příležitosti se vrátilo do palubky několik chybějících šroubů a už to skoro nevrže
Instalace mezidveřních gumových lišt které tam nebyly, naštěstí je měl Michal z jedný alfice tak mi je dal
Pravé rameno bylo volné a tak dost mlátilo, po utažení OK, ale je v něm špatný čep takže se ještě bude měnit
Výměna LED žárovek za sériové které nevyhazují chybu v alfa controlu (parkovačky) a výměna žárovek ve všech světlech, většinou nandané jiné žárovky než by měli být (např. zadní mlhovky byly slabé a při zapnutí také vyhazovali chybu)a nebo modré tuning blue xenon, které přestali svítit do týdne.
výměna žhavících svíček, co vím tak tam byly 4 roky, měnil je chlapík než mi auto prodal a to bylo koncem roku 2010
Dnes proběhla výměna zadní půlky výfuku, a nové čepy řízení
V plánu:
Pokud se zadaří sehnat origo kožený volant s báglem tak tam půjde
Instalace zadního křídla z faceliftu
Nové čelo a příčka a pořádné spasování přední části (pokud se zadaří tak bych tam rád vrátil správný chladič je tam z GTVčka, ale musím sehnat i hadice)
Origo speedline kola co máme půjdou do černého komaxitu ale potřebuju i nové pryže, protože ty co tam jsou jsou KO
A co bude dál se uvidí, ale bude to sériovka, nestojím o zbytečný hádky s policajtama
Jinak se teď nechá ještě udělat plovák protože ukazuje stále půl nádrže a uvidí se kde je teď problém, a v příštím kole to rameno a oleje, bude potřeba přetěsnit ventilové víko a vanu a pár drobností a snad bude chvíli klídek, i když o tom trošku pochybuju protože spojka zabírá celkem nahoře
