summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
to je škody,to je škody..vypadá bombově
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Tak to si asi koupím kolo až za rok, já jí chci, málem sem si ustříknul Máš SZ
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Obávám se, že SZ mám já
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Ty už jednu máš.
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Tak kdo je ten štastlivec? Včera jsem slyšel že je už zadaná
145 1.4TS ITB - ex
Clio Sport 172
Clio Sport 172
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Ty jo koukam na to že jsem to poslal tobě ještě že máme i sociální sítě
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Ahojda alfisti, tak jsem tu zas mezi vámi, jak už někteří zdejší vědí alfici jsem koupil zpátky jako daily car...... no po pár posledních dnech už daily car není úplně ten správnej výraz, začnu asi tím že při prvním servisu jsem vracel původní pružiny, a podotahoval pár šroubů, a snažil se aspoň tak nějak vše spasovat... no je to ještě na jednu kapitolu, protože příčka je zohýbaná a celé čelo má taky takovej prapodivnej tvar, bohužel lakovna kde to Michal nechával dělat nebyla úplně šťastná volba, a určitě všem doporučuji se jim vyhnout snad co největším obloukem, protože kluci si tam moc nelámali hlavu s tím, že šrouby je potřeba utáhnout a lišty co se válej u auta do něj skutečně patří kvalita laku je celkem strašná ale popravdě na tom to nestálo, chtěli jsme jí zpátky pro její spolehlivost a vůbec celkově to bylo zachovalé a za ty prachy velmi spolehlivé auto, no jak posledních několik dní ukázalo, spolehlivost vzala celkem za své, auto už mě celkem 3x nechalo stát, což si jiná alfice zatim nedovolila No nejdřív když začlo mrznout tak přestala startovat nakonec se ukázalo že byly v háji pouze žhavičky tak sem hned dal nové a jezdila, teď se konečně sehnal výfuk a správné čepy řízení (Q4 a TD mají tlustší těhlici) tak radost z nových dílů vydržela asi 20 km, po cestě auto prostě zdechlo, když pro mě přijel kámoš na lano tak jsem tam občas potřeboval dat rychlost abych mohl zabrzdit, no po několika kilometrech jízdy na laně auto naskočilo na dva hrnce a pak se úplně normálně rozjelo, tak jsem lano odpojil a jeli jsme dal, po chvíli jsem dojel na místo tak sem to zdechnul a když sem se za asi půl hoďky vrátil k autu tak chvíli točila jakoby naprázdno než chytla, no a asi po 10 kilometrech jízdy auto začalo postupně ztrácet tah a po chvíli zdechlo úplně a už jsem ji nenatočil takže jsem zvědavej co s tim zase bude, jinak celkem se dělato tohle:
Výměna za sériové pružiny
Předělávali se plastové prahy, ( ta guma v nich byla nandaná obráceně )
Spasoval a hlavně se přidělával levý přední blatník, dole nebyl vůbec dotažený
Vyndaval jsem kabely od subwooferu který už v autě nebude, při té příležitosti se vrátilo do palubky několik chybějících šroubů a už to skoro nevrže
Instalace mezidveřních gumových lišt které tam nebyly, naštěstí je měl Michal z jedný alfice tak mi je dal
Pravé rameno bylo volné a tak dost mlátilo, po utažení OK, ale je v něm špatný čep takže se ještě bude měnit
Výměna LED žárovek za sériové které nevyhazují chybu v alfa controlu (parkovačky) a výměna žárovek ve všech světlech, většinou nandané jiné žárovky než by měli být (např. zadní mlhovky byly slabé a při zapnutí také vyhazovali chybu)a nebo modré tuning blue xenon, které přestali svítit do týdne.
výměna žhavících svíček, co vím tak tam byly 4 roky, měnil je chlapík než mi auto prodal a to bylo koncem roku 2010
Dnes proběhla výměna zadní půlky výfuku, a nové čepy řízení
V plánu:
Pokud se zadaří sehnat origo kožený volant s báglem tak tam půjde
Instalace zadního křídla z faceliftu
Nové čelo a příčka a pořádné spasování přední části (pokud se zadaří tak bych tam rád vrátil správný chladič je tam z GTVčka, ale musím sehnat i hadice)
Origo speedline kola co máme půjdou do černého komaxitu ale potřebuju i nové pryže, protože ty co tam jsou jsou KO
A co bude dál se uvidí, ale bude to sériovka, nestojím o zbytečný hádky s policajtama
Jinak se teď nechá ještě udělat plovák protože ukazuje stále půl nádrže a uvidí se kde je teď problém, a v příštím kole to rameno a oleje, bude potřeba přetěsnit ventilové víko a vanu a pár drobností a snad bude chvíli klídek, i když o tom trošku pochybuju protože spojka zabírá celkem nahoře
Výměna za sériové pružiny
Předělávali se plastové prahy, ( ta guma v nich byla nandaná obráceně )
Spasoval a hlavně se přidělával levý přední blatník, dole nebyl vůbec dotažený
Vyndaval jsem kabely od subwooferu který už v autě nebude, při té příležitosti se vrátilo do palubky několik chybějících šroubů a už to skoro nevrže
Instalace mezidveřních gumových lišt které tam nebyly, naštěstí je měl Michal z jedný alfice tak mi je dal
Pravé rameno bylo volné a tak dost mlátilo, po utažení OK, ale je v něm špatný čep takže se ještě bude měnit
Výměna LED žárovek za sériové které nevyhazují chybu v alfa controlu (parkovačky) a výměna žárovek ve všech světlech, většinou nandané jiné žárovky než by měli být (např. zadní mlhovky byly slabé a při zapnutí také vyhazovali chybu)a nebo modré tuning blue xenon, které přestali svítit do týdne.
výměna žhavících svíček, co vím tak tam byly 4 roky, měnil je chlapík než mi auto prodal a to bylo koncem roku 2010
Dnes proběhla výměna zadní půlky výfuku, a nové čepy řízení
V plánu:
Pokud se zadaří sehnat origo kožený volant s báglem tak tam půjde
Instalace zadního křídla z faceliftu
Nové čelo a příčka a pořádné spasování přední části (pokud se zadaří tak bych tam rád vrátil správný chladič je tam z GTVčka, ale musím sehnat i hadice)
Origo speedline kola co máme půjdou do černého komaxitu ale potřebuju i nové pryže, protože ty co tam jsou jsou KO
A co bude dál se uvidí, ale bude to sériovka, nestojím o zbytečný hádky s policajtama
Jinak se teď nechá ještě udělat plovák protože ukazuje stále půl nádrže a uvidí se kde je teď problém, a v příštím kole to rameno a oleje, bude potřeba přetěsnit ventilové víko a vanu a pár drobností a snad bude chvíli klídek, i když o tom trošku pochybuju protože spojka zabírá celkem nahoře
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Dobrej kup
Ten kdo se na tom takhle podepsal,tomu bych dal ruce do svěráku.
Věci jako nedotažený rameno to je celkem o držku. Bohužel vše co tady Honza píše je bohužel pravda a ani zdaleka to není vše.
Jinak nalej si tam naftu pak ti to zas pojede
ps.Ten plán bych ještě přehodnotil
Ten kdo se na tom takhle podepsal,tomu bych dal ruce do svěráku.
Věci jako nedotažený rameno to je celkem o držku. Bohužel vše co tady Honza píše je bohužel pravda a ani zdaleka to není vše.
Jinak nalej si tam naftu pak ti to zas pojede
ps.Ten plán bych ještě přehodnotil
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
- summer1999
- Nováček
- Příspěvky: 224
- Registrován: 6.1.2012, pát 12:53
- Bydliště: Mordor
- Kontaktovat uživatele:
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Jen bych dodal pár věcí, aby tu pak nějaký rádoby chytrák nad něčím nespekuloval (tím nemyslím tebe Márty):
Honzovi jsem auto předával tak jak prostě bylo.. Co jsem věděl, tak jsem mu absolutně vše řekl, nejsem koště, co potřebuje něco zatajovat..
Ano, lak je prostě shit, když to vidíš zblízka, ale už jsem neměl čas, ani finance to řešit (byla tam dva měsíce pomalu) a s absolutní jistotou mohu říct, že k tomu člověku už nikdy nezamířím, Honza lak viděl,takže věděl, jak vypadá v reálu..
Nedotažená plechařina: Ano, moje píčovina, tohle jsem prostě nekontroloval (ani mě to nenapadlo).
Nedotažené rameno: naposledy jsem rameno na pravé straně dotahoval já a to opravdu na fest, pokud povolilo, tak k tomu nemám co říct, ale říkám s čistým svědomím, že jsem to dotáhl, co to šlo.. Navíc jsem Honzu upozornil, že při jízdě nad 120 tam něco stále klepe a doporučil jsem mu, aby jezdil opatrně, než se to vyřeší.
Žhavičky: mě to celou zimu startovalo na drc..
Zohýbaná příčka: od srnky (viz stránka, nebo dvě zpátky).
Světla: žárovky, co přestaly do týdne svítit - netuším, měl jsem je tam po celý rok, co jsem jí měl. Slabé žárovky v zadních mlhovkách - Honza byl seznámen se skutečností, že pár dní před prodejem přestaly svítit zadní obrysovky, prozatimní řešení bylo, že se vyndaly obrysovky a strčily se do zadních mlhovek, než se to vyřeší (já provedl jen klasickou kontrolu - žárovky, pojistky, kabely ke konektorům), nakonec to byl jen uvolněný konektor na pojistkovce.
Spojka: už při prodeji mě Honza říkal, že se mu zdá načatá spojka, věděl jsem o tom, nalítal jsem na ní přes 20 tisíc za rok a nikdy neproklouzla a zabírala pořád stejně (btw u všech aut mi vždycky zabírala spojka někde za polovinou a to i teď na 147, kde mám komplet novou sadu), takže jsem to neřešil..
A nakonec, co se týče (asi) čerpadla: nikdy jsem nepocítil ztrátu výkonu, zdechnutí (když nepočítám, že mi 2x došla nafta), vynechání, ani cokoliv jiného, naftu jsem lil pouze kvalitní + aditiva (v létě od Millers Oils Diesel power ECOMAX a v zimě klasicky VIF)..
To je asi tak nějak všechno, co jsem k tomu chtěl říct..
Honzovi jsem auto předával tak jak prostě bylo.. Co jsem věděl, tak jsem mu absolutně vše řekl, nejsem koště, co potřebuje něco zatajovat..
Ano, lak je prostě shit, když to vidíš zblízka, ale už jsem neměl čas, ani finance to řešit (byla tam dva měsíce pomalu) a s absolutní jistotou mohu říct, že k tomu člověku už nikdy nezamířím, Honza lak viděl,takže věděl, jak vypadá v reálu..
Nedotažená plechařina: Ano, moje píčovina, tohle jsem prostě nekontroloval (ani mě to nenapadlo).
Nedotažené rameno: naposledy jsem rameno na pravé straně dotahoval já a to opravdu na fest, pokud povolilo, tak k tomu nemám co říct, ale říkám s čistým svědomím, že jsem to dotáhl, co to šlo.. Navíc jsem Honzu upozornil, že při jízdě nad 120 tam něco stále klepe a doporučil jsem mu, aby jezdil opatrně, než se to vyřeší.
Žhavičky: mě to celou zimu startovalo na drc..
Zohýbaná příčka: od srnky (viz stránka, nebo dvě zpátky).
Světla: žárovky, co přestaly do týdne svítit - netuším, měl jsem je tam po celý rok, co jsem jí měl. Slabé žárovky v zadních mlhovkách - Honza byl seznámen se skutečností, že pár dní před prodejem přestaly svítit zadní obrysovky, prozatimní řešení bylo, že se vyndaly obrysovky a strčily se do zadních mlhovek, než se to vyřeší (já provedl jen klasickou kontrolu - žárovky, pojistky, kabely ke konektorům), nakonec to byl jen uvolněný konektor na pojistkovce.
Spojka: už při prodeji mě Honza říkal, že se mu zdá načatá spojka, věděl jsem o tom, nalítal jsem na ní přes 20 tisíc za rok a nikdy neproklouzla a zabírala pořád stejně (btw u všech aut mi vždycky zabírala spojka někde za polovinou a to i teď na 147, kde mám komplet novou sadu), takže jsem to neřešil..
A nakonec, co se týče (asi) čerpadla: nikdy jsem nepocítil ztrátu výkonu, zdechnutí (když nepočítám, že mi 2x došla nafta), vynechání, ani cokoliv jiného, naftu jsem lil pouze kvalitní + aditiva (v létě od Millers Oils Diesel power ECOMAX a v zimě klasicky VIF)..
To je asi tak nějak všechno, co jsem k tomu chtěl říct..
NOW: Cinquecento 1.2 63Kw + 145 1.9JTD 1xxKw 3/4 Zender
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
EX: 147 1.9JTD 85Kw Engstler; 155 2.5TD; 155 2.0TS 104Kw; 147 1.6TS 77Kw; 155 2.5TD
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Jej,resit tady stav 20 roku jete nafty,s kterou asi tezko nekdo jezdil do kostela je vtipne prodejce prodal,kupec koupil a ocividne o stavu neco vedel,tak nechapu ,co se teda resi
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
No to auto odjelo od Honzi před cca 2lety v nějakém stavu, určitě ne top. Ale to jak se auto vrátilo je k pláči. A to se tu řeší. To jen pro ty nechápavce.
ex: 147 3.2 GTA
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
ex: 155 Q4 Rosso Red,155 1.7 TS,155 Q4 Nero
ex: 166 2.0 TS
ex: 156 2.4 JTD SW
ex: 33 1.7 i,33 1.7 S 16V
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Michal: Rozhodně tě z ničeho neobviňuju, a pro všechny dopředu potvrzuju že o těch věcech jsem věděl, jen aby se to tu nezvrtlo
bobas: řeším teď jen to že to momentálně nejede, kdyby jí koupil kdokoli jinej, dojel by taky, nic víc nic míň.
bobas: řeším teď jen to že to momentálně nejede, kdyby jí koupil kdokoli jinej, dojel by taky, nic víc nic míň.
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Tak nějaký info i když to stejně asi nikdo nečte
Už to zas jezdí jak má, i když teď zase stojí
Aktuálně: Udělalo se rameno, nandali se kola na které jsem kupoval úplně nové gumy zn. Falken v rozměru 205/45 R16 původní gumy byly KO, kola tam jsou stále stejné speedliny, 2 sem nechával srovnat, dvě byly OK, minule byly bílý, teď jsem je vzal černým sprejem, Alfa teď stojí protože závity v nábojích jsou KO, v LP kole jsou už dva po smrti, na PP kole jeden. Takže zítra budu vyzvedávat nové náboje, ložiska, a čidla ABS protože ty původní asi výměnu nepřežijou. při výměně se udělá i nový olej, protože už je na něj čas a samozřejmě geometrie. V příštím kole to bude oprava prvního dílu výfuku, nebo jeho výměna pokud nepůjde zachránit, bude muset dolů vana protože je to tam zas celý od oleje, rád bych už vyřešil i nefunkční plovák a doufám že už konečně nastane i výměna příčky a čela a konečně se auto pořádně spasuje a dodělá, i když zatím je na ní pořád co dělat. Do budoucna plánuju vrátit originální chladič a IC protože to co tam je, je nějak nakřivo a nepropouští vzduch k chladiči a auto se při delším zátahu na dálnici silně zahřívá, a to se dříve nestávalo.
Už to zas jezdí jak má, i když teď zase stojí
Aktuálně: Udělalo se rameno, nandali se kola na které jsem kupoval úplně nové gumy zn. Falken v rozměru 205/45 R16 původní gumy byly KO, kola tam jsou stále stejné speedliny, 2 sem nechával srovnat, dvě byly OK, minule byly bílý, teď jsem je vzal černým sprejem, Alfa teď stojí protože závity v nábojích jsou KO, v LP kole jsou už dva po smrti, na PP kole jeden. Takže zítra budu vyzvedávat nové náboje, ložiska, a čidla ABS protože ty původní asi výměnu nepřežijou. při výměně se udělá i nový olej, protože už je na něj čas a samozřejmě geometrie. V příštím kole to bude oprava prvního dílu výfuku, nebo jeho výměna pokud nepůjde zachránit, bude muset dolů vana protože je to tam zas celý od oleje, rád bych už vyřešil i nefunkční plovák a doufám že už konečně nastane i výměna příčky a čela a konečně se auto pořádně spasuje a dodělá, i když zatím je na ní pořád co dělat. Do budoucna plánuju vrátit originální chladič a IC protože to co tam je, je nějak nakřivo a nepropouští vzduch k chladiči a auto se při delším zátahu na dálnici silně zahřívá, a to se dříve nestávalo.
ex: Lancia delta hpe hf turbo
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
ex: Alfa Romeo 155Q4
ex: Alfa Romeo 155 2.0 16v Nero
ex: Alfa Romeo 155 2.5TD rosso
ex: Alfa Romeo GT 1.9JTD
V/RS
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4876
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: summer1999 - Alfa Romeo 155 2.5TD (1994)
Jinak co se tyce oleje, tak u tohoto motoru by se mel nejlepe menit co 7500 Km )) teda co mi psal honzaR
takže ja dodrzuji vymenu max do 10 000 km a davam tam selenii 10w40 turbo diesel
takže ja dodrzuji vymenu max do 10 000 km a davam tam selenii 10w40 turbo diesel
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti