
Milano75 a jeho transaxle...
Re: Milano75 a jeho transaxle...
Ty tlaky mi připadaj hodně nízký... spíš bych šel do generálky motoru, než to bude ještě horší, ale nevím no 

Re: Milano75 a jeho transaxle...
a nezapomel jsi tentokrat otevrit klapku na plno ? ja za tepla namerim bud stejne nebo trochu vic, tobe tam litaj 2 bary...nebo seklej LMM.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
klapka byla zavřená, protože mě nanapadlo, že by to mohlo mýt nějaký vliv- je to tedy špatně? musí být otevřená, pravda asi je, že motor zbytečně saje a je tam podtlak na místo vyrovnaného tlaku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Milano75 a jeho transaxle...
jo to delas spatne, musis si zabloknout klapku aby zustala naplno otevrena, vyndat i vsechny svicky zaraz - tak ty nemerene valce nemusi zbytecne pumpovat + poradne nabita baterka a plne funkcni starter. Proto se dela test i za tepleho motoru - olej neklade tolik odporu a motor toci maximum co da.
prvotni test se da udelat i bez meraku - pokud ti nekdo druhy startuje,muzes u motoru pozorovat - dobre valce budou krasne vytlacovat vzduch pres svickovy otvor s charakteristickym zvukem, mrtvej valec nebude delat nic nebo jen tak lehce odpsoukavat. Ja tak na prvni pohled/poslech vim, jestli ma motor dobre nebo spatne komprese, nebo na ktery valec se mam zamerit....
prvotni test se da udelat i bez meraku - pokud ti nekdo druhy startuje,muzes u motoru pozorovat - dobre valce budou krasne vytlacovat vzduch pres svickovy otvor s charakteristickym zvukem, mrtvej valec nebude delat nic nebo jen tak lehce odpsoukavat. Ja tak na prvni pohled/poslech vim, jestli ma motor dobre nebo spatne komprese, nebo na ktery valec se mam zamerit....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
ahá, svíčky sem venku měl všechny a pravda je , že při každém měření motor zněl jinak podle toho jak vytlačovatl vzduch
díky za radu
díky za radu

Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
takže dnes měřeno s otevřenou klapkou a s asistencí mé slečny, takže sem měl čas sledovat kompresiometr
naměřeno cca 10 barů na všech válcích krom tedy 6ky, kam se nedosanu
příští víkend montáž powerflexů
a příprava na Masarykův okruh

naměřeno cca 10 barů na všech válcích krom tedy 6ky, kam se nedosanu
příští víkend montáž powerflexů


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Milano75 a jeho transaxle...
10 barů je cajk, tak nestraš nízkejma kompresema
U Bussa to je výjmečné... je to celkem odolnej a bytelnej motor.

- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
jake mas powerflexi? cerne nebo fialove? 

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
dám ted černé- konkrétně na pomocné táhlo horního ramene- na TD je modrý a docela dobrý, mohlo by to být lepší, proto ted vyzkouším černý. Origo silent je na nic, najedeš na nerovnost a auto najednou jede jinam
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
jo jo jako je pravda ze ty fialove jsou cajk .... na cernou jsem koupil na wattak cerny silent a jako je to o neco tvrdsi nez ten fialovy, pocitove kdyz jsem to drzel v rukach.
No na plavbu krajinou jsem u TD zvykly... ono hodne delaji i pneu... kdyz jedes s pneu bez zpevnenych bocnic nebo s hodne vysokym profilem, tak to muzes mit podvozek jaky chces a stejne plaves
No na plavbu krajinou jsem u TD zvykly... ono hodne delaji i pneu... kdyz jedes s pneu bez zpevnenych bocnic nebo s hodne vysokym profilem, tak to muzes mit podvozek jaky chces a stejne plaves

Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Milano75 a jeho transaxle...
vzhledem k pouzitemu meraku bych tipnul ze budes mit i vic jak 10, bude to spis 10,5 az 11. Merak je hodne dlouhej a pokud nema ventil uplne dole ( jako muj profesionalni MOTOMETER ) tak promeruje o obsah trubky az k samotnemu meraku. Mam to vyzkousene, meraku mam nekolik...takze kompresse jsou fakt dobre, na takovou babicku....
Jinak ty poverflexy bych dal spis na zadni ulozeni horniho ramene - jestli se delaji - a vepredu urcite cep z 105ky, viz foto...

img hosting
Jinak ty poverflexy bych dal spis na zadni ulozeni horniho ramene - jestli se delaji - a vepredu urcite cep z 105ky, viz foto...

img hosting
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
měřák měl ventil hned dole, ale zrochu zřejmě ucházel- bylo to na něm vidět, že rafička lítá víš a sekne se níž
s tím čepem- vyráběl sem v minulosti alternativu a to z horního čepu 75ky, jenže ten čep nemá takový rejd jako třeba na spodním rameni
asi tak pokud s tím černým powerflexem bud mět pocit, že to pořád plave, tak tam půjde čep.
a chtěl bych se zeptat jestli ten čep ze 105ky je stejný jako co je origo sportovní náhrada??
s tím čepem- vyráběl sem v minulosti alternativu a to z horního čepu 75ky, jenže ten čep nemá takový rejd jako třeba na spodním rameni
asi tak pokud s tím černým powerflexem bud mět pocit, že to pořád plave, tak tam půjde čep.
a chtěl bych se zeptat jestli ten čep ze 105ky je stejný jako co je origo sportovní náhrada??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3822
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
zkopíruj odkaz né náhled a vše bude OK. 

Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
no to je právě ten pod obrázkem- co má být velký
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Milano75 a jeho transaxle...
ja nic jineho neznam, cep z kazde 105ky sedi presne do trubky z 116ky, ma to stejny levy zavit, takze staci upravit otvor + 2 diry na srouby.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Milano75 a jeho transaxle...
mas sedet za volantem...Milano75 píše:nevím co dělám špatně
2° Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
1° Corsa Italia 8.6.2019
5° 50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
tákkže mě alfa nechala a nenastartoval jsem, sice jsem věděl, že potřebuji vyměnit alternátor, bo nedobíjí, ale myslel sem, že v sobotu ráno ještě do dílny dojedu- nedojel, respektive nenastartoval. říkal jsem si, že výměna altíku bude brnkačka, ale to jsem ještě nevědě, že budu muset povolit celý motor a přizvednout ho.....

picture host

upload pic

upload img

picture host

upload pic

upload img
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4905
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
doufám, že si ten šroub pak takticky dal opačně, kdyby jako náhodou si ho zase vyměňoval ten altík. :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
chtěl jsem, ale nedal
protože tam zavazel držák motoru 


Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Milano75 a jeho transaxle...
No tak to už vážně úchylnost, u 145/155 s motorem napříč se to dá ještě (po pár pivech) pochopit, ale u motoru podélně fakt. Někdo v té Italii měl asi nějakou zvrácenou představu, že alternátor musí být nedobytnou pevností.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9120
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Milano75 a jeho transaxle...
Je to prostě daň za sdílení... Asi by to šlo vymyslet tak, aby to pro každý motor v každým autě bylo lehce servisovatelný, ale stálo by to třikrát tolik a představte si teď, po 30ti letech shánět něco na konkrétní model/auto, když už tak je problém sehnat něco alespoň na jedno z toho...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Milano75 a jeho transaxle...
tam jde jen o milimetry, staci vlevo vpredu ten motor pres druhej zvedak ( + kus dreva ) lehce nadzvednout. Nic povolovat se nemusi.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ladis a 3 hosti