Milano75 a jeho transaxle...

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od riprex » 24.9.2014, stř 19:59

Ty tlaky mi připadaj hodně nízký... spíš bych šel do generálky motoru, než to bude ještě horší, ale nevím no :smt102

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 24.9.2014, stř 20:49

a nezapomel jsi tentokrat otevrit klapku na plno ? ja za tepla namerim bud stejne nebo trochu vic, tobe tam litaj 2 bary...nebo seklej LMM.....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 25.9.2014, čtv 12:16

klapka byla zavřená, protože mě nanapadlo, že by to mohlo mýt nějaký vliv- je to tedy špatně? musí být otevřená, pravda asi je, že motor zbytečně saje a je tam podtlak na místo vyrovnaného tlaku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 25.9.2014, čtv 18:27

jo to delas spatne, musis si zabloknout klapku aby zustala naplno otevrena, vyndat i vsechny svicky zaraz - tak ty nemerene valce nemusi zbytecne pumpovat + poradne nabita baterka a plne funkcni starter. Proto se dela test i za tepleho motoru - olej neklade tolik odporu a motor toci maximum co da.
prvotni test se da udelat i bez meraku - pokud ti nekdo druhy startuje,muzes u motoru pozorovat - dobre valce budou krasne vytlacovat vzduch pres svickovy otvor s charakteristickym zvukem, mrtvej valec nebude delat nic nebo jen tak lehce odpsoukavat. Ja tak na prvni pohled/poslech vim, jestli ma motor dobre nebo spatne komprese, nebo na ktery valec se mam zamerit....
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 25.9.2014, čtv 20:21

ahá, svíčky sem venku měl všechny a pravda je , že při každém měření motor zněl jinak podle toho jak vytlačovatl vzduch

díky za radu :smt023
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 28.9.2014, ned 20:56

takže dnes měřeno s otevřenou klapkou a s asistencí mé slečny, takže sem měl čas sledovat kompresiometr

naměřeno cca 10 barů na všech válcích krom tedy 6ky, kam se nedosanu

příští víkend montáž powerflexů :smt023 a příprava na Masarykův okruh


Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

riprex
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2905
Registrován: 25.4.2012, stř 22:07

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od riprex » 28.9.2014, ned 22:37

10 barů je cajk, tak nestraš nízkejma kompresema :-D U Bussa to je výjmečné... je to celkem odolnej a bytelnej motor.

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od A.J.Michal » 28.9.2014, ned 23:05

jake mas powerflexi? cerne nebo fialove? :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 28.9.2014, ned 23:45

dám ted černé- konkrétně na pomocné táhlo horního ramene- na TD je modrý a docela dobrý, mohlo by to být lepší, proto ted vyzkouším černý. Origo silent je na nic, najedeš na nerovnost a auto najednou jede jinam
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od A.J.Michal » 29.9.2014, pon 06:57

jo jo jako je pravda ze ty fialove jsou cajk .... na cernou jsem koupil na wattak cerny silent a jako je to o neco tvrdsi nez ten fialovy, pocitove kdyz jsem to drzel v rukach.

No na plavbu krajinou jsem u TD zvykly... ono hodne delaji i pneu... kdyz jedes s pneu bez zpevnenych bocnic nebo s hodne vysokym profilem, tak to muzes mit podvozek jaky chces a stejne plaves :)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 29.9.2014, pon 10:16

vzhledem k pouzitemu meraku bych tipnul ze budes mit i vic jak 10, bude to spis 10,5 az 11. Merak je hodne dlouhej a pokud nema ventil uplne dole ( jako muj profesionalni MOTOMETER ) tak promeruje o obsah trubky az k samotnemu meraku. Mam to vyzkousene, meraku mam nekolik...takze kompresse jsou fakt dobre, na takovou babicku....
Jinak ty poverflexy bych dal spis na zadni ulozeni horniho ramene - jestli se delaji - a vepredu urcite cep z 105ky, viz foto...

Obrázek
img hosting
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 29.9.2014, pon 12:29

měřák měl ventil hned dole, ale zrochu zřejmě ucházel- bylo to na něm vidět, že rafička lítá víš a sekne se níž

s tím čepem- vyráběl sem v minulosti alternativu a to z horního čepu 75ky, jenže ten čep nemá takový rejd jako třeba na spodním rameni


asi tak pokud s tím černým powerflexem bud mět pocit, že to pořád plave, tak tam půjde čep.

a chtěl bych se zeptat jestli ten čep ze 105ky je stejný jako co je origo sportovní náhrada??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 29.9.2014, pon 19:02

nevím proč, ale větší sem ten obrázek nedám :roll:


Obrázek


Obrázek
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Franik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3822
Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Franik » 29.9.2014, pon 19:06

zkopíruj odkaz né náhled a vše bude OK. :smt023
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 29.9.2014, pon 19:15

no to je právě ten pod obrázkem- co má být velký
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 29.9.2014, pon 19:42

ja nic jineho neznam, cep z kazde 105ky sedi presne do trubky z 116ky, ma to stejny levy zavit, takze staci upravit otvor + 2 diry na srouby.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

zde.
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4379
Registrován: 26.2.2010, pát 15:43
Bydliště: Všude možně
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od zde. » 29.9.2014, pon 22:59

Obrázek

Krása :D
33

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 30.9.2014, úte 12:27

:smt023 nevím co dělám špatně :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

crashta
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3534
Registrován: 5.6.2008, čtv 13:13

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od crashta » 1.10.2014, stř 20:00

Milano75 píše::smt023 nevím co dělám špatně :D
mas sedet za volantem...
Coppa Alfa Romeo 31.5.-1.6.2025
14° Crashtovic veselé vánoce 13.12.2024
Corsa Italia 8.6.2019
50 Miglia 11.8.2018 - nejlepší je v nejlepším skončit

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 23.11.2014, ned 18:12

tákkže mě alfa nechala a nenastartoval jsem, sice jsem věděl, že potřebuji vyměnit alternátor, bo nedobíjí, ale myslel sem, že v sobotu ráno ještě do dílny dojedu- nedojel, respektive nenastartoval. říkal jsem si, že výměna altíku bude brnkačka, ale to jsem ještě nevědě, že budu muset povolit celý motor a přizvednout ho.....

Obrázek
picture host

Obrázek
upload pic

Obrázek
upload img
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

A.J.Michal
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4905
Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od A.J.Michal » 24.11.2014, pon 08:25

doufám, že si ten šroub pak takticky dal opačně, kdyby jako náhodou si ho zase vyměňoval ten altík. :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Milano75 » 24.11.2014, pon 12:13

chtěl jsem, ale nedal :) protože tam zavazel držák motoru :wink:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hadXR
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2725
Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
Bydliště: Krkonoše a podhůří
Kontaktovat uživatele:

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od hadXR » 24.11.2014, pon 15:29

No tak to už vážně úchylnost, u 145/155 s motorem napříč se to dá ještě (po pár pivech) pochopit, ale u motoru podélně fakt. Někdo v té Italii měl asi nějakou zvrácenou představu, že alternátor musí být nedobytnou pevností.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.

Hampice
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9120
Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
Bydliště: Jesenice (Praha-západ)

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od Hampice » 24.11.2014, pon 20:22

Je to prostě daň za sdílení... Asi by to šlo vymyslet tak, aby to pro každý motor v každým autě bylo lehce servisovatelný, ale stálo by to třikrát tolik a představte si teď, po 30ti letech shánět něco na konkrétní model/auto, když už tak je problém sehnat něco alespoň na jedno z toho...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)

rossogtv
SemTuFurt

Příspěvky: 1003
Registrován: 22.9.2008, pon 00:14
Bydliště: blansko

Re: Milano75 a jeho transaxle...

Příspěvek od rossogtv » 24.11.2014, pon 21:24

tam jde jen o milimetry, staci vlevo vpredu ten motor pres druhej zvedak ( + kus dreva ) lehce nadzvednout. Nic povolovat se nemusi.
AKT: 164Q4,145QV,GTV 2.0TS, GTV 1.8TS
EX: Giulietta101Spider, Alfa75 1.8t, 2.5t, 3.0QV,GiuliettaV6, Alfa6,GTV6 24V a 1,8turbo,Alfa90 V6, Spider 69-83 1.6-2.0,
mimo: Lancia Beta, BMW 320-635, Porsche 911, 924 T, 944 T, 928,Maserati Biturbo,VW Brouk

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Resuscit a 2 hosti