selespeed - neřadí
Re: selespeed - neřadí
tak snimac je ok pre istotu som ho vymenil za druhy ale stale to iste 1,2,3,R.napada niekoho co este moze byt zle?tu na okoli neni ziadny mechanik ktory sa tomu rozumie!sami lojza co zobral prachy a ho...o spravil.kazdy kontroloval kabelaze a vsetko je v poriadku.riadiaca jednotka selespeedu vymenena!tak preco to nechce ist?kazda rada nad zlato!!!!
Re: selespeed - neřadí
Fantomas ..... ked sa to nedalo vyradiť ....aká bola chyba????? Nízky tlak v selespeede alebo čo??? Po nasadeni pôvodného robota sa deje čo???? Diagnostika povedala čo????
Je potrebne nájsť príčinu.....
Diagnostikou sa spusti radenie všetkých rýchlostí alebo nie?
Manuálne pri vypnutom motore ide radiť rýchlostne stupne?
Draha spojky nastavená?
Stav spojky?
Je potrebne nájsť príčinu.....
Diagnostikou sa spusti radenie všetkých rýchlostí alebo nie?
Manuálne pri vypnutom motore ide radiť rýchlostne stupne?
Draha spojky nastavená?
Stav spojky?
Alfa Romeo 159 2,4JTDm Qtronic PANTERA 2007 DPF on
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
Golf RALLYE
Alfa Romeo 147 TS Selespeed
Alfa ROMEO 156 TS Selespeed (RIP)
-
didgeridooman
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3.3.2014, pon 22:00
Re: selespeed - neřadí
Hoja, aktuálně mám na 147 stejný problém. Už jsem ho měl jednou po koupi, přetal řadit, dělal kraviny, dával N a 5, vyřešila výměna oleje, má životnost 30-40 tisíc, když se přetáhne, dělá kraviny. Teď to mám zase, tak zkusím nejdřív dolít olej, potom další rady (díky vám za ně moc). Auto při těchle problémech většinou nestartuje proto, že nerozezná, co tam má za kvalt, tzn. nechal jsem tam jedničku při parkování, ale na druhý den ukazoval neutrál. Proto neutrál nešel navolit a při zařazeném kvaltu je startér zablokovaný, dokud si kvalt sám nevyřadí, což neumí, když neví, jaký kvalt tam má. Tak zatím hoja a díky všem za odpovědi.
-
didgeridooman
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3.3.2014, pon 22:00
Re: selespeed - neřadí
Prosím prosím, řekněte mi někdo referenční hodnoty tlaku robota 147 - hydrauliku, popřípadě máte-li někdo kompletní seznam hodnot, které můžu vyčíst v diagnostice, abych měl nějaké referenční hodnoty, odkud vítr fouká. Dneska jsem už neodjel. Děěěkuji moc.
Re: selespeed - neřadí
Čau tlak by jsi měl mít od 45 do 55 barů, jinak hodnoty z MESu ti sem můžu hodit zítra.
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
-
didgeridooman
- Příspěvky: 4
- Registrován: 3.3.2014, pon 22:00
Re: selespeed - neřadí
Hele, tak jak jsem načetl všechny potenciální zdroje tohodle problému, tak jsem začal od začátku, od toho nejjednodužšího - začal jsem probírat všechny kontakty na baterce... samozřejmě od těch nejmenších až po ty hlavní a samozřejmě na tom hlavním a posledním kontrolovaném "sníh"... tam jsem to všechno přebrousil, pročistil, ... zkrátím to, vypadá to zatím, že problém je pryč, navíc se mi zdá, že selespeed řadí ještě hladším způsobem, než předtím, a že jsem si neměl na co stěžovat. Takže to vypadá tak, že i když je baterka dobrá, i když startér jede jako prase, tak nemusí mít selespeed dostatečné proudy při částečné oxidaci některého z kontaktů a je na to háklivý. Díky za pomoc. Snad se to nevrátí. Ty tlaky mám 42-55 podle diagnostiky.
Re: selespeed - neřadí
Ahoj,
Už se nějakou chvíli potýkám s problémy u selespeedu (AR 147, 2001). Provedl jsem takové ty klasické rady, které se na forech dočtu. Současný stav je 1,2,R + nějaké chybové hlášky a nouzový stav. Jelikož budu potřebovat diagnostiku, chtěl bych se poradit o typ na SERVIS, kde by byly schopný udělat diagnostiku a mají zkušenost s opravou selespeedu. Bydlím u Dobříše, tak doufám že se najde něco dobrého v okolí Prahy, abych na tu dvojku nemusel jet moc daleko
Budu vděčný za tip na slušný servis
Už se nějakou chvíli potýkám s problémy u selespeedu (AR 147, 2001). Provedl jsem takové ty klasické rady, které se na forech dočtu. Současný stav je 1,2,R + nějaké chybové hlášky a nouzový stav. Jelikož budu potřebovat diagnostiku, chtěl bych se poradit o typ na SERVIS, kde by byly schopný udělat diagnostiku a mají zkušenost s opravou selespeedu. Bydlím u Dobříše, tak doufám že se najde něco dobrého v okolí Prahy, abych na tu dvojku nemusel jet moc daleko
Budu vděčný za tip na slušný servis
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4915
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Pročti fórum, nainstaluj potřebný software a vítej v klubu mechaniků samouků. Veř tomu, že po pár večerech o tom budeš vědět víc, než kterýkoli servis.
Re: selespeed - neřadí
Děkuji za info a radu
Doufal jsem spíše v odpověď "zajeď za Vendou, ten už to párkrát dělal". Nehledám autorizovaný servis, spíše něco kde se zabývají alfami a už něco takového dělal/dělali. Mechanická práce není problém, ale do diagnostiky se mi nechce pouštět. Možná bych si jí chtěl nechat i překalibrovat.
Nenašel by se jiný tip na servis? Co myslíte o Italauto Václava Kameníka, neřešil to někdo tady?
Opět předem děkuji
Doufal jsem spíše v odpověď "zajeď za Vendou, ten už to párkrát dělal". Nehledám autorizovaný servis, spíše něco kde se zabývají alfami a už něco takového dělal/dělali. Mechanická práce není problém, ale do diagnostiky se mi nechce pouštět. Možná bych si jí chtěl nechat i překalibrovat.
Nenašel by se jiný tip na servis? Co myslíte o Italauto Václava Kameníka, neřešil to někdo tady?
Opět předem děkuji
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Opravdu si kup kabel (pár stovek) a z netu stahni Multiecuscan a zjistíš si sám co to hází za chybu. S tou se podělíš na foru a někdo tě nasměruje co a jak. Ušetří ti to spoustu času a peněz v servisu.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Díky za info. Jdu na aukro koupit nějaký kabel a snad se zadaří
Re: selespeed - neřadí
Tak jsem trochu postoupil, auto je napíchlé. To je i důvodem proč se na Vás znovu obracím. Celkem naskočilo asi 7 hlášek, které se vymazali. Dvě ale stále přetrvávají. Znáte někdo jejich význam, mohl byste poradit?
P1680
U1600
Na webu jsem našel pouze chybu P1680, ale pokaždé s jiným významem . Koukal jsem i tady
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=77&t=8062 , našel jsem shodné Kódy i u fiatistů.
Víte někdo co ty chyby opravdu znamenají? Za každou radu budu rád.
Děkuji
P1680
U1600
Na webu jsem našel pouze chybu P1680, ale pokaždé s jiným významem . Koukal jsem i tady
http://www.alfisti.cz/forum/viewtopic.php?f=77&t=8062 , našel jsem shodné Kódy i u fiatistů.
Víte někdo co ty chyby opravdu znamenají? Za každou radu budu rád.
Děkuji
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Pořád ti to neřadí? Koukni se na tlak oleje v systému, jestli je OK.
Ta U1600 by mohla mít něco společného s proudem. Je dobrá baterka?
Ta U1600 by mohla mít něco společného s proudem. Je dobrá baterka?
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
P1680 Metering Oil Pump Malfunction
U1600 Electronic key-immobiliser system fault
U1600 to vypadá jako jeden z ECU nekomunikuje s tím hlavním
P1680 Měření olejového čerpadla Porucha
To je jenom to co jsem vyhledal narychlo na anglických forech a přeložil to seňor Google
U1600 by měla být chyba imobilizeru, ale vzhledem k tomu že je to jednotka Selespeedu tak to může být chyba na komunikačním kanále mezi ECU motoru a ECU Selespeedu.
P1680 by mohlo být čidlo tlaku oleje v systému Selespeedu
Jakej používáš program na diagnostiku? Zkus stáhnout MES (Multi Ecu Scan na ulož.to) a v tomhle programu ti to i popíše danou chybu.
U1600 Electronic key-immobiliser system fault
U1600 to vypadá jako jeden z ECU nekomunikuje s tím hlavním
P1680 Měření olejového čerpadla Porucha
To je jenom to co jsem vyhledal narychlo na anglických forech a přeložil to seňor Google
U1600 by měla být chyba imobilizeru, ale vzhledem k tomu že je to jednotka Selespeedu tak to může být chyba na komunikačním kanále mezi ECU motoru a ECU Selespeedu.
P1680 by mohlo být čidlo tlaku oleje v systému Selespeedu
Jakej používáš program na diagnostiku? Zkus stáhnout MES (Multi Ecu Scan na ulož.to) a v tomhle programu ti to i popíše danou chybu.
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
Re: selespeed - neřadí
Děkuji za radu, bohužel mě pořád zlobí.
Takže auto šlo ke kamarádovy do dílny. Zatím nevím jakou to napíchly diagnostikou, ale vím že komunikovala jen s motorem - takže vyskočily jen tyto kódy. Zítra už by se měla napíchnout i převodovka, takže snad budeme chytřejší.
Pokud rozklíčujem co zlobí, tak se podělím o info.
Takže auto šlo ke kamarádovy do dílny. Zatím nevím jakou to napíchly diagnostikou, ale vím že komunikovala jen s motorem - takže vyskočily jen tyto kódy. Zítra už by se měla napíchnout i převodovka, takže snad budeme chytřejší.
Pokud rozklíčujem co zlobí, tak se podělím o info.
Re: selespeed - neřadí
Tak jsem prošel celé vlákno a zjistil, že jednou tu byl stejný problém, který právě řeším já:
Selespeed perfektně řadí, bez problémů, ale jen 1-5 a N. Ale ani za nic nezařadí R (zpátečku).
Auto bylo i v autorizáku, kde prý provedli kalibraci a se sdělením, že převodovka má vůle a to způsobuje nezařazení zpátečky vrátili auto zpět. Přitom stejný autorizák dělal kalibraci před 4 měsíci a výrok byl, že převodovka je OK a Selespeed taky.Od té doby auto najelo 2000 km...
Z výše uvedeného mi není jasné, co by to mohlo být.
Díky za pomoc...
Selespeed perfektně řadí, bez problémů, ale jen 1-5 a N. Ale ani za nic nezařadí R (zpátečku).
Auto bylo i v autorizáku, kde prý provedli kalibraci a se sdělením, že převodovka má vůle a to způsobuje nezařazení zpátečky vrátili auto zpět. Přitom stejný autorizák dělal kalibraci před 4 měsíci a výrok byl, že převodovka je OK a Selespeed taky.Od té doby auto najelo 2000 km...
Z výše uvedeného mi není jasné, co by to mohlo být.
Díky za pomoc...
Alfa Stelvio 2.0 Veloce '21
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
Alfa 147 GTA '05 by Autodelta
Alfa 159 SW 2.4 JTDm '07 pseudo Ti
ex Alfa GT 1.9 JTD '05
ex Alfa 147 2.0 TS Selespeed '01
ex Alfa 156 2.0 TS '00
ex Mazda 323f 1.9 GT '94
a další Alfa Giulietta 1.6 JTDm '12 v rodině
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Co to vypisuje za chybu při pokusu o zařazení R.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Ahoj Alfisti,
na stará kolena (65), jsem si udělal radost a zakoupil AR JTS GT Selespeed.
Přivezl jsem si jí asi před třemi měsíci z Moravy (350 km) a vše se "tvářilo" normálně, až na občasné problémy se startováním, a pokud se Alfa nezahřála, problémy s automatem. Nechal jsem vyměnit olej (Tutela CS speed), ale moc jsem si nepomohl, právě naopak. Se vzrůstajícími denními teplotami se vše zhoršilo, horší startování, ale hlavně se snižuje i bezproblémový dojezd, např. včera po ujetí cca 15 km a odstavení vozidla na 6 hodin na slunci, se mě povedlo nastartovat hned na poprvé, vycouvat a to bylo vše. Nešlo zařadit už vůbec nic. Dnes brzy ráno jsem nastartoval hned a odjel, ovšem jen na režim SPORT, ostatní možnosti nereagovaly. Na diagnostice se vždy ukázalo P1773-tlak hydraul.oleje, nadměrná teplota.
Do značkového servisu se mě nechce, důchodci většinou nepatří mezi boháče.
Díky za vaše názory a rady.
na stará kolena (65), jsem si udělal radost a zakoupil AR JTS GT Selespeed.
Přivezl jsem si jí asi před třemi měsíci z Moravy (350 km) a vše se "tvářilo" normálně, až na občasné problémy se startováním, a pokud se Alfa nezahřála, problémy s automatem. Nechal jsem vyměnit olej (Tutela CS speed), ale moc jsem si nepomohl, právě naopak. Se vzrůstajícími denními teplotami se vše zhoršilo, horší startování, ale hlavně se snižuje i bezproblémový dojezd, např. včera po ujetí cca 15 km a odstavení vozidla na 6 hodin na slunci, se mě povedlo nastartovat hned na poprvé, vycouvat a to bylo vše. Nešlo zařadit už vůbec nic. Dnes brzy ráno jsem nastartoval hned a odjel, ovšem jen na režim SPORT, ostatní možnosti nereagovaly. Na diagnostice se vždy ukázalo P1773-tlak hydraul.oleje, nadměrná teplota.
Do značkového servisu se mě nechce, důchodci většinou nepatří mezi boháče.
Díky za vaše názory a rady.
Re: selespeed - neřadí
Ahoj, potřebuju poradit, dělal sem výměnu převodovky na alfě 156 2.0 JTS selespeed + spojku a když sem vše složil jak má být a chtěl sem vyjet z dílny tak nešla zařadit zpátečka.
Tak sem to tedy vytlačil, že to projedu a zjistil sem že jdou zařadit jenom 1 a 2 rychlosti + neutrál
na diagnostice to neukazuje žádou chybu. Olej v převodovce i v selespeedu mam tak nwm kde je problém prolezl jsem všechny konektory a vše je v pořádku.
Jediná možnost kde sem mohl udělal chybu je v nasazení robota na převodovku, co jsem se tu dočetl. Prosím o radu
Tak sem to tedy vytlačil, že to projedu a zjistil sem že jdou zařadit jenom 1 a 2 rychlosti + neutrál
na diagnostice to neukazuje žádou chybu. Olej v převodovce i v selespeedu mam tak nwm kde je problém prolezl jsem všechny konektory a vše je v pořádku.
Jediná možnost kde sem mohl udělal chybu je v nasazení robota na převodovku, co jsem se tu dočetl. Prosím o radu
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
přesně tohle mi to dělalo taky, když jsem měnil převodovku. I v autorizovaném servisu na to přicházeli dlouho. A bude to špatně nasazený Robot. zkus na alfisti.de Nick se jménem Belli 24
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: selespeed - neřadí
No teď jsem ho znova sundal a nevim kde sem při nasazování udělal chybu, převodovka je normálně v neutrálu a to byla i než sem ho znova sundal, tak opravdu nevím.
Máte nějaké rady ?
Máte nějaké rady ?
Re: selespeed - neřadí
tak už snad 5x sem to rozebral a namontoval a furt nic twl fakt už nevím, robot už je na 100% tak ják má bejt, to byl teda i předtim, ale prostě tam tu zpátečku nemůžu dostat jde furt jenom 1,2 a neutrál. Nemá se ten robot nějak naprogramovat znova když byl vyndanej?
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
A co ti napíše diagnostika, když se snažíš zařadit 3.juraj20 píše:tak už snad 5x sem to rozebral a namontoval a furt nic twl fakt už nevím, robot už je na 100% tak ják má bejt, to byl teda i předtim, ale prostě tam tu zpátečku nemůžu dostat jde furt jenom 1,2 a neutrál. Nemá se ten robot nějak naprogramovat znova když byl vyndanej?
Bylo by dobré napsat, kde se auto nachází, třeba je někdo šikovný poblíž kdo by se na to kouknul a poradil.
Naposledy upravil(a) lukas.01 dne 5.6.2015, pát 15:01, celkem upraveno 1 x.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 136
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: selespeed - neřadí
Když je to na diagnostice, jaký to ukazuje tlak v systému (myslím že tam má být 45-55), jestli náhodou neodchází zásobník tlaku nebo čerpadlo. S tou teplotou je to divné.ZPavel píše:Ahoj Alfisti,
na stará kolena (65), jsem si udělal radost a zakoupil AR JTS GT Selespeed.
Přivezl jsem si jí asi před třemi měsíci z Moravy (350 km) a vše se "tvářilo" normálně, až na občasné problémy se startováním, a pokud se Alfa nezahřála, problémy s automatem. Nechal jsem vyměnit olej (Tutela CS speed), ale moc jsem si nepomohl, právě naopak. Se vzrůstajícími denními teplotami se vše zhoršilo, horší startování, ale hlavně se snižuje i bezproblémový dojezd, např. včera po ujetí cca 15 km a odstavení vozidla na 6 hodin na slunci, se mě povedlo nastartovat hned na poprvé, vycouvat a to bylo vše. Nešlo zařadit už vůbec nic. Dnes brzy ráno jsem nastartoval hned a odjel, ovšem jen na režim SPORT, ostatní možnosti nereagovaly. Na diagnostice se vždy ukázalo P1773-tlak hydraul.oleje, nadměrná teplota.
Do značkového servisu se mě nechce, důchodci většinou nepatří mezi boháče.
Díky za vaše názory a rady.
Co si máme představit pod pojmem "občasné problémy se startováním", točí a nechytá? To nebude mít s robotem nic společného.
Bylo by dobré napsat, kde se auto nachází, třeba je někdo šikovný poblíž kdo se na to koukne.
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: selespeed - neřadí
Juraj20:
1) potřebuješ diagnostiku
2) musíš nastavit správně zdvih spojkového válce pomocí diagnostiky a dvou klíčů na "spojkovém válečku"
3) musíš udělat kalibraci selespeedu zapomocí diagnostiky.
jinak v diagnostice máš i zkouška řazení sudých a lichých rychlostí atd.
1) potřebuješ diagnostiku
2) musíš nastavit správně zdvih spojkového válce pomocí diagnostiky a dvou klíčů na "spojkovém válečku"
3) musíš udělat kalibraci selespeedu zapomocí diagnostiky.
jinak v diagnostice máš i zkouška řazení sudých a lichých rychlostí atd.
Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed, černá s červenou kůží - prostě chuťovka a :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti