Repas podvozku
Re: Repas podvozku
A cos čekal od autorizáku, že ti to daj zadarmo?
Re: Repas podvozku
Dal jsem tam někde smutnej, zklamanej nebo jinej xicht nebo slovíčko vyjadřeující moje zklamání nebo pohoršení se nad cenou? Nedal. Takže je to jenom oznámení, nic víc, nic míň.
Pokud vezmu v úvahu, že puvodní ramena tam vydržela cca 150 000km, tak rozdíl 500Kč oproti TRW nebo Lemforder stojí za to.
Edit:
Poptal jsem cenu práce za výměnu, protože pokud bych použil akci "Věrnost se vyplácí", tak je sleva -30% na original ricambi. Podmínka je výměna v autorizáku. Tak uvidím. Tím by se cena 1ks origo ramene dostala na 1600Kč a s tou prací by to nemuselo být tak hrozné.
Pokud vezmu v úvahu, že puvodní ramena tam vydržela cca 150 000km, tak rozdíl 500Kč oproti TRW nebo Lemforder stojí za to.
Edit:
Poptal jsem cenu práce za výměnu, protože pokud bych použil akci "Věrnost se vyplácí", tak je sleva -30% na original ricambi. Podmínka je výměna v autorizáku. Tak uvidím. Tím by se cena 1ks origo ramene dostala na 1600Kč a s tou prací by to nemuselo být tak hrozné.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Repas podvozku
Pánové páč mi jdou horní ramena FAST po 2,5 roku do pekla chcu koupit nové tak keré TRW nebo Lemforder ?
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- lukas.01
- Nováček
- Příspěvky: 133
- Registrován: 6.5.2008, úte 13:25
- Bydliště: Jičín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
A kolika zhruba KM?Zip166JTD píše:Pánové páč mi jdou horní ramena FAST po 2,5 roku do pekla
AR GT 1,9 JTD QV
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
AR Brera 2,0 JTD FL
Fiat Stilo 2,4 Abarth
Mazda MX-5
Re: Repas podvozku
Jeee ted nechcu kecat ale asi 30tis . Tak co pánové LEMFORDER nebo TRW
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
Tak jsem hledal a odpovím si sám. Podle všeho je Lemforder prý top v kvalitě. TRW je též dobrý ale prý šlo s kvalitou trošku dolů. Tak a jelikož TRW ted není nikde za rozumnou cenu vemu na vrchy LEM a uvidím.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7001
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Repas podvozku
údajně TRW posílá v jiné kvalitě přímo do autorizáku FIATu a v jiné kvalitě běžným prodejcům autodílů, ale z vlastní zkušenosti to říct nemůžu
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Repas podvozku
Vrchy lemforder, spodek TRW a zatim drží......najeto 500 km . Doufám, že to vydrží aspoň 10x tolik...
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: Repas podvozku
Co vyměnit, když mám zadní kola dost do áčka, levé bych řekl, že trochu více. Tlumiče a pružiny mám nové a v ramenech je powerflex.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Repas podvozku
Ještě bych vyměnil horní ramena a pak našteloval odklon.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
Horní ramena a která to jsou dle eperu: http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=3
Já měl za to, že jsou tam jen spodní a odlon se šteluje kde? Díky
Já měl za to, že jsou tam jen spodní a odlon se šteluje kde? Díky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Repas podvozku
1, je horní rameno a 5, je domeček do kterého jde silent horního ramene. Pak ten domeček když si všimneš na obrázku drží čtyři šroubky a otvory pro ně jsou vybrané tudíš se s tím domečkem po povolení šroubků dá pohybovat do a to je nastavení odklonu. Než do toho začneš rýpat tak si opravdu projdi celou nápravu nejlépe na třepačce STK jestli tam není někde vůle.Jo a už to tu někdo šteloval a pokud si to dobře pamatuju tak k těm šroubkům se dostal až po svěšení celé nápravy. Ona se totiž v origo šteluje mimo vozidlo.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
Pánové pokud by někdo měnil přední horní ramena od Monroe nebo Lemforderu . Prosím vyfotte mi je. Mám podezření že rameno Lem co mi došlo bude nějaký šméčko jen v přebalu. Díky
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
Čau lidi,jen dotaz k powerflexům na zadek u 166ky. Ze starých silentů se má dostat i vnější kroužek pryč z ramene,nebo tam musí zůstat??? Sorry za blbej dotaz
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Repas podvozku
Tak jsem to vylisoval komplet i s vnějšíma kroužkama,tak snad jsem to neposral Myslel jsem,že ty powerflexi tam půjdou hůř nacpat,ale šlo to tam docela dobře. Takže ramena připravený,teď už jen aby byl čas na to,to naházet na auto,místo těch ramen,který tam mám
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: Repas podvozku
Díky Zipe za radu Ještě zjištěna vůle v silentech zadního stabíku jde tam koupit powerflex? tam prý musí taky celá náprava dolů. Zadní horní ramena asi celá nová nebo vylisovat a dát nové silenty?
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Repas podvozku
Tyč ''8'' (kost), na ni se dá koupit srongflex. Zadní stabiky jsem dal Meile HD.Pokud myslíš gumy co drží stabilizační tyč tak se dají koupit též ve srongflexu ale osobně bych to řešil klasickými ND.Když jsem řešil vůli v těch gumách dělal sem to dohromady s horníma ramenama a už si to přesně nepamatuju ale nejspíš jdou vyměnit i bez sundání nápravy jen jsem to řešil trochu s lidovou tvořivostí . Horní ramena jsem dal fungl od MOOG jen pro jistotu at se v tom nemusím rýpat furt dokola.Výš jak dáš nový silent a za pár tis/km odejde čep ramene a pak to možeš celé vyhodit do prd.. Právě při montáži horních ramen je (mám dojem) potřeba popustit zadní nápravu,páč šrouby co drží silenty zadního ramene nejdou vytáhnout. Ale není to tak hrozné jak se zdá. Stačí povolit čtyři šrouby co drží most v kastli a můžeš si s tím manipulovat dle potřeby.
Ex 166 JTD 100kw (nedobrovolně EX )
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Ex 166 JTD-M 129KW (je čas na změnu)
159 1.8 Mpi kočár kolem komína
Re: Repas podvozku
čus, tak nejak jsem si to pročetl.
Mám 166 s powerflex zadními rameny a předními horními rameny.
Předek dost vrže, tak jsem ho promazal a je to OK.
PZ kolo mám normálně rovně s osou auta a to je pevné. LZ kolo mám ale do Ačka, nenašel jsem zadnou vuli a powerflex je OK... CO se jeste musi vymenit? samozrejmne pri vysokych rychlostech a v kolejich je to o hubu. Nic tam neboucha...
Diky za rady popr. ilustraci.
Reprák
Mám 166 s powerflex zadními rameny a předními horními rameny.
Předek dost vrže, tak jsem ho promazal a je to OK.
PZ kolo mám normálně rovně s osou auta a to je pevné. LZ kolo mám ale do Ačka, nenašel jsem zadnou vuli a powerflex je OK... CO se jeste musi vymenit? samozrejmne pri vysokych rychlostech a v kolejich je to o hubu. Nic tam neboucha...
Diky za rady popr. ilustraci.
Reprák
Alfa Romeo 145 QV Recaro 1997
Fiat Uno Turbo i.e. 207hp RED
Fiat Uno Turbo i.e. 207hp RED
Re: Repas podvozku
odklon kolesa do A ti robi bud zly unibal na spodku tehlice alebo vymackana guma na spodku tlmiča
Alfa Romeo 156 GTA momentálne v kompletnej rekonštrukcii
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
ex.Alfa Romeo 156sw 3.0V6 24v
ex.Alfa Romeo 156fl 2.4jtdm20V
ex.Lancia Thesis 3.0v6 24v
ex.Alfa Romeo 156sw 1.9jtd 85kw
ex.Alfa Romeo 147 1.9jtd 85kw
ex.Lancia Thesis Emblema 2.4jtd 20v
Re: Repas podvozku
Brzdy (zadní) jsou zdá se v cajku, čas sypat peníze jinam... Začínají se mi sjíždět vnitřky zadních gum. Na repas zadku mám zatím nakoupeno: 2x unibal do těhlice, 4x silent nápravnice, všechny silenty do ramen + silenty do ohnuté tyče s oky, 2x tyčka stabilizátoru.
Otázky:
1, co mne ještě čeká koupit - 2 rameno banán s čepem, 2x štelovatelné rameno/táhlo, 2x tlumič, 2x pružina, 2x ložisko horního uložení tlumiče, 2x gumová vložka mezi pružinu a horní uložení, 2x silentbloky na uložení stabilizátoru. Je to tak?
2, před nákupem tlumiču by asi bylo vhodné dojet na STK a nechat protřepat/prověrit jejich opotřebení, ať nekupuju zbytečně. Nejde o financ, ale věřím, že origo tlumiče vydrží více než nové náhražky. Je to tak?
Otázky:
1, co mne ještě čeká koupit - 2 rameno banán s čepem, 2x štelovatelné rameno/táhlo, 2x tlumič, 2x pružina, 2x ložisko horního uložení tlumiče, 2x gumová vložka mezi pružinu a horní uložení, 2x silentbloky na uložení stabilizátoru. Je to tak?
2, před nákupem tlumiču by asi bylo vhodné dojet na STK a nechat protřepat/prověrit jejich opotřebení, ať nekupuju zbytečně. Nejde o financ, ale věřím, že origo tlumiče vydrží více než nové náhražky. Je to tak?
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Repas podvozku
Imho lepsi vymenit co je zle nez vymenovat zbytecne silenty vsechny (y)
Limo* s bussem (166 3.0)
Ex: 156TS
Ex: 156TS
Re: Repas podvozku
Neviete niekto aku znacku lozisk prednych kolies sa oplati kupit aby som nemusel kazdy polrok menit loziska? Pred rokom som kupoval znacku ABS (vydrzali asi 6 mesiacov) a potom GSP (bez bzucania sli necelé 4mesiace).
Mam kupit SKF alebo SNR, prípadne origo zo servisu?
Dik.
Mam kupit SKF alebo SNR, prípadne origo zo servisu?
Dik.
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Repas podvozku
a kto ti to meni?
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Repas podvozku
No, meni mi to taky servisak u seba domav dielni, nie je to autorizovany servis fiat ani alfa romeo, kvazi "alfista", preco, da sa na tom nieco pokaslat, zlym dotiahnutim alebo podobne?
Alfa Romeo 166 2,4 JTDm 20V Sportronic Ti packet
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Alfa Romeo GTV 3,2 V6 24V
Re: Repas podvozku
Tak protože ani po výměně zadních ramen a seštelování odlonu se situace s levým zadním kolem do ačka nezlepšila, prostudoval jsem si důkladněji tohle vlákno a našel co zde psal alfi166siver:
Netlouklo, ale kleklo mi do áčka levý zadní kolo, koupil jsem tedy nový zadní pomocný ramena, který jsem nějak časově nestihl namontovat. Pak jsem asistoval u rozebrání jedný 166tky s cca 200KKm a zjistil, že má tři silenbloky v tom mostu volný tak, že šly zlehka otáčet rukou a hlavně ta guma na nich byla o 1 cm nižší, jak byla vymačkaná. Tím pádem most jde níž a tím klekne to kolo a nikdy nedoženeš sbíhavost. Protože jsem ten most měl navíc, mohl jsem vymejšlet . Mezitím ladazb po 10ti pokusech na sbíhavosti a výměně na zadku všeho možnýho po poradě se mnou taky zjistil, že má ty silentbloky na sr*čky... On si koupil ty Tedgumy a já mezi tím čekal na Powerflexy. Jak jsem psal, je potřeba je upravit a nechat vyrobit opěrný podložky, ale taky to nemusí fungovat.. Takže pak je pro mě druhá cesta Tedgum nebo ty starý silentbloky vylisováváním nezkurvit a poslat je na renovaci na silentbloky.cz.[/quote]
usoudil jsem že tady by mohl být zakopán pes a rozhodl se tedy pro výměnu vymačkaných siláčů za nové Tedgum, poradí mi někdo, který viz. katalog vybrat:
http://tedgum.pl/en/catalogue.html
Netlouklo, ale kleklo mi do áčka levý zadní kolo, koupil jsem tedy nový zadní pomocný ramena, který jsem nějak časově nestihl namontovat. Pak jsem asistoval u rozebrání jedný 166tky s cca 200KKm a zjistil, že má tři silenbloky v tom mostu volný tak, že šly zlehka otáčet rukou a hlavně ta guma na nich byla o 1 cm nižší, jak byla vymačkaná. Tím pádem most jde níž a tím klekne to kolo a nikdy nedoženeš sbíhavost. Protože jsem ten most měl navíc, mohl jsem vymejšlet . Mezitím ladazb po 10ti pokusech na sbíhavosti a výměně na zadku všeho možnýho po poradě se mnou taky zjistil, že má ty silentbloky na sr*čky... On si koupil ty Tedgumy a já mezi tím čekal na Powerflexy. Jak jsem psal, je potřeba je upravit a nechat vyrobit opěrný podložky, ale taky to nemusí fungovat.. Takže pak je pro mě druhá cesta Tedgum nebo ty starý silentbloky vylisováváním nezkurvit a poslat je na renovaci na silentbloky.cz.[/quote]
usoudil jsem že tady by mohl být zakopán pes a rozhodl se tedy pro výměnu vymačkaných siláčů za nové Tedgum, poradí mi někdo, který viz. katalog vybrat:
http://tedgum.pl/en/catalogue.html
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů