No, v 17.13 jsem Ti psal SZ. Bez reakce. Tak teď fakt nevím...dspacek píše:Tak co kucíííí jak to bude. S kým se uvidím, kdo ji tedy bude mít?
Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
159
- dspacek
- Příspěvky: 14
- Registrován: 14.4.2015, úte 16:13
- Bydliště: Třebíč - Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
1.9 JtDm 110kW
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Ahoj mám af 159 1.9jtdm 110 kw 2008 mám plastové sání a chci vyměnit za kovové ze 156 bez klapek. Není nějaký návod jak na to aniž by jsme musel sundavat rozvody? Díky
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
o pár stránek zpět, je tu i video, jak na to 

Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Dajú sa nejak jednoducho vytiahnuť klapky z plastoveho sania. Ďakujem
- pedro m
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1425
- Registrován: 5.3.2013, úte 10:26
- Bydliště: karpaty
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
ne
vymena sani
vymena sani
Subaru WRX STi 2019
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
EX : Hyundai i30n DCT performance sport
EX : Alfa Romeo 159 SW Q4 2.4JTDm, 1-2-4-5-3
...Není čas ztrácet čas...
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
dá se, ale né jednodušše, lepší je vyměnit
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No *sanie je vonku. Je tam len jedna klapka. Zaujímavé na volnobrh ide motor pekne nevynechava ani ne dymi. Len klepe otáčkach ako keby boli zdvihatka ko.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jakože ostatní klapky jsou fuč, prolítly motorem?
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No to neviem ale nike ich nevidím.hlava je stále nahodena. Poskladame ostatok dám nove zdvitatka a zmerame tlaky.uvidím čo ďalej
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
To už jsem u plastového sání taky vidět, že se klapka ztratila, neznámo kam. Ale jen jedna, ne tři.
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Jedna je na sani. Druhá je nad ventilom. Tretia isla cez turbo keďže bolo zadrete a svrtu ešte dúfam že nájdem buď kanáli alebo tiež vyletela von turbom.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Hezky. A ty klapky jsou taky plastové? Jako, že by klapka procestovala(zřějmě po kouskách) sacími ventily válcem výfukovými ventily přes turbo až někde do katu? Staré dobré odstavené kovové sání.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No možno aj hej lebo tak mi to príde. To by bola aspoň najlepšia alternatíva. Sú kovové a už mam plastové sanie bez klapiek.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No to bolo u mna.. A veru nikto nevie kam zmizla.Tanguero píše:To už jsem u plastového sání taky vidět, že se klapka ztratila, neznámo kam. Ale jen jedna, ne tři.
Moje prvé auto, moja prvá Alfa
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Alfa Romeo 159, 1.9JTDm/16V/110kW, r.v.2007, Strieborná metalíza, Navi, DPF Off, EGR Off by Cendler, swirl Off (vymenené sanie z AR 156)
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
https://youtu.be/erx7f7qLYpg môže byť ta klapka ešte vo valci? Lebo vsacom kanáli už som nič nenašiel.
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
No motor už zas ide ako ma len ešte si musia poriadne zdvihatka nátlakové olejom bo sú nové. Dúfam že nevadí že ostali tie osky na ktorich boli klapky. Nové turbo,rozvody a zdvihatka a možno bude zas nejakú dobu kľud :-)
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Osky nevadí, pokud nepodfukuje kolem jejich lůžek (nevím jak je to v plastovém sání).
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Mám ešte jednu otazozku:-). Keď som dal preč aj tu poslednu klapku z plastoveho sania a ostali len osky ktoré motorcek na prazno točí ako keby klapky tam boli tak mám to dať aj cez PC off? Bo motor už ide ako ma aj keď 2klapky preleteli motorom ale ráno keď nastarujem tak vyfukne viac dymu spalenej nafty a potom už nič.
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Tak trochu to tu obnovím, auto najeto 260tkm, utržené vrchní táhlo a jedna klapka na osičce jedna hodně volná, myslím si že majitel má celkem štěstí, že přijel, bylo jen otázkou času, než ulítla do motoru
Fotky zde : http://cendler3b.rajce.idnes.cz/oprava
Fotky zde : http://cendler3b.rajce.idnes.cz/oprava
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
Zdenku, musel jsi nakonec sundavat i ty rozvody?cendler píše:Tak trochu to tu obnovím, auto najeto 260tkm, utržené vrchní táhlo a jedna klapka na osičce jedna hodně volná, myslím si že majitel má celkem štěstí, že přijel, bylo jen otázkou času, než ulítla do motoru
Fotky zde : http://cendler3b.rajce.idnes.cz/oprava
AR 159 SW 1.75 TBI Ti
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
ex AR 159 SW 1.9 16V JTD
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
otazecka - ma smysl to opravovat? zaslepovat... sani bez klapek ze 156 jsem poridil za 2000, tak jen jestli to zaslepeni cenove vychazi nejak vyrazne lip. navic mi prijde proste pocitove o neco lepsi, kdyz je to origo bez der nez ty diry vselijak zavarovat / zaslepovat...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
>cendler: Drsny, ja to sani rozdelaval pred rokem a pul kdy auto melo necelych 200kkm a klapky se mi zdaly celkem v pohode... Premyslel jsem, ze kdyz uz to mam venku tak to zkusim dat do haje, ale prave, ze se mi to zdalo jeste ok tak jsem je tam nechal. To, ze to takhle vydre usazeni v tom sani me ani nenapadlo... Kolik to auto muselo mit teda v realu najeto, ze to tam udelalo takove cesty?
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
- MATES-AUTO
- Příspěvky: 72
- Registrován: 30.6.2008, pon 21:41
- Bydliště: Sobětuchy -Chrudim
- Kontaktovat uživatele:
Re: Deaktivace systému vířivých klapek - chyby P2004, P2013
U hliníkového sání se nestane aby klapka upadla, to se děje jen u plastových a to už od 140tis km (to je nejmín co jsem měl).
U hliníkových se jen uvolní to pouzdro klapky a ztrácí se tlak vzduchu od turba a dělá se tam bordel z oleje co jde od turba, stačí vyndat sání a klapky vyhodit, díry zavařit nebo celé sání vyměnit.
U plastového je to horší, tam zůstane jen osička a obě půlky klapky někdy vlítou do motoru, většinou to motorem projde bez poskození ale občas to ohne ventil čí pokodí píst apod, když se s tím pak jezdí dál tak odejde i motor.
Jinak hliníkové sání je záměnné s plastovým takže nejlepší je pak dát vyčištěné sání ze 156 bez klapek a je nevždy klid.
U hliníkových se jen uvolní to pouzdro klapky a ztrácí se tlak vzduchu od turba a dělá se tam bordel z oleje co jde od turba, stačí vyndat sání a klapky vyhodit, díry zavařit nebo celé sání vyměnit.
U plastového je to horší, tam zůstane jen osička a obě půlky klapky někdy vlítou do motoru, většinou to motorem projde bez poskození ale občas to ohne ventil čí pokodí píst apod, když se s tím pak jezdí dál tak odejde i motor.
Jinak hliníkové sání je záměnné s plastovým takže nejlepší je pak dát vyčištěné sání ze 156 bez klapek a je nevždy klid.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 2 hosti