
Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
to je krajní řešení 

Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Je to bohužel asi tak, protože stejné zkušenosti aktuálně řeší poláci na autoholicy.org Stejný problém, na nohy to zkrátka fouká málo. Hlavně je spíš blbě vyřešený přívod vzduchu k nohám vpředu sedících. Ale když mrknu do Stila, tak je tam spodní ofuk řešený skoro stejně a topí jak drak.joseee.90 píše:se mi zdá, že asi topení vymýšleli v pátek odpoledne.. dneska už byla na nohy fakt docela kosa.. si tam asi budu muset dát na podlahu přímotop nebo nevim
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
spíše bych uvítal vyhřívaný volant, na nohy mě zima není.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)

AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
ono bude tbi asi taky lépe topit než ty naše multiairy.. spíš nějak vymyslet dát dál ten fukárek k nohám.. nic moc furt poslouchat od své drahé polovičky at přitopim na nohy když to víc nejde 

Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
jediný co jsem vyslídil na it. foru že je nějaký problém v rozvodu vzduchu mezi přednímy sedadly. A bylo tam i něco o nápravě tohoto kiksu. Ale tam jsem zatím též ok. Tak jsem to víc neřešil. V pátek jedu pro to nové těsnění na zadní stěrač tak už mě tam nepoteče. Jinak hlídejte si kabeláže v průchodkách na 5té dveře praskají tam izolace na kabelech a pak to dokáže odpálit i jednotku světel nebo páčky pod volantem.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Škoda, že se to o tom nepovedlo najít něco víc. Nicméně při nejbližší příležitosti shodím střeďák a mrknu na to. Těsnění k zadnímu stěrači jsem taky musel řešit, ale nepovedlo se mi stáhnou rameno stěrače z hřídelky, tak jsem to mezi těsněním a sklem vyčistil, injekční stříkačkou vpravil po obvodu chemoprén a je zcela po problému. O těch průchodkách kabelů ke kufru vím, dokonce se od nějakého data výroby modifikovalo umístění děr pro průchodky v pátých dveřích a jejich tvar v místě, kde se ty průchodky při zavření "složí). Zatím teda u sebe nepozoruju žádné náznaky zlomených kabelů, tak to snad ještě něco vydrží. 

AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Já měl kabel se strženou izolaci. tak zaizolováno. Na stěrač bude muset stahovák. Doufám že aspoň to turbo a l. př. světlo mě nepotká.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Chci se zeptat ohledně ostřikovačů světel - mám bixenony s natáčením a řeším hlavně teď když je hromada bordelu na silnici, že při každém ostřiku skla ostřikují i světla, přitom to je k ničemu (u koncernu je to běžně tak že při prvním ostřiku stříká vše, potom můžu 4x stříknout jen skla a po páté se zase ostříknou i světla).. to mi přijde daleko logičtější, takhle mám na kapotě půl litru kapaliny 
Byl jsem s těmi ostřikovači v servisu (nějak nestříkali vůbec) tak jestli tam něco neudělali blbě a nestříkám teď pořád jak blázen.
Díky.

Byl jsem s těmi ostřikovači v servisu (nějak nestříkali vůbec) tak jestli tam něco neudělali blbě a nestříkám teď pořád jak blázen.
Díky.
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3819
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
ostřik světel funguje pouze s hlavníma světlama u denního není funkční. navíc když ostřikne tak časový usek je jen velmi krátký. Tedy pokud neostřikuješ stylem přitáhneš páčku pustíš a znova, Tím defakto stále spouštíš ostřik před. světel. Musíš přitáhnout a pustit až máš sklo omyté. každým přerušením aktivuješ světel. ostřik znova. Mě spíše mrzí že v nádobce není senzor hladiny a je tam pouze ta měrka na sítku.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
to s těma ostřikovačema mě taky štve.. mohlo to chvilku počkat než to cákne na světla.. ted v tomhle počasí když je okno furt zadělané dolejvám vodu do ostřikovačů snad častěji než tankuju.. ještě taky mohli udělat jiné ovladání vyhřívání sedaček někde na středovém panelu a ne na boku sedaček to mě taky rozčiluje.. ale jinak zatim pohoda 

Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
No to je "vlastnost" sedačky, takže z pohledu výrobce chápu, že čudlíky vyhřívání a bederní opěrky dají na sedačku, která to má. Kdyby to bylo na středovým panelu, museli by řešit záslepky navíc pro auta bez vyhřívání/bederních opěrek a to by nebylo zadarmo 

ex. Alfa Romeo Giulietta 1.4MTA 125 kW (2011)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Fiat Grande Punto 1.4 8V Dualogic 57 kW (2009)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
mě to vadí jen z důvodu že nevidim, když drahá polovička nevypne vyhřívání a zbytečně žhavim sedačku když na ní nikdo nesedí a za jízdy se tam pak naklánět na vypnutí taky nic moc 

Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
nevim jak u giu, ale u 159, když na spolujezdci nikdo nesedí, tak i když je topení zapnutý, mám dojem, že to netopí...když jsem měl sedačku spolujezdce rozdělanou, bylo na ní vidět, že jsou tam 2 dečky - ta s vlastním topení a druhá (asi) jako nějaký čidlo, který hlásí, je-li sedačka obsazena a pak třeba hvízdají pásy a topí topení - tak jsem si to aspoň vysvětlil...možná je to ve skutečnosti ještě jinak...
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Druhá "dečka" je zátěžák pro signalizaci nezapnutých pásů. Pochybuju, že je to proháknuté s logikou vyhřívání sedačky. Pokud prdelhating u spolujezdce nevypnu, tak hřeje bez ohledu na to, jesti tam někdo sedí nebo ne.
Spíš mě zajímá možnost konverze základního typu vyhřívání (on/off) za sofistikovanější verzi s regulací ve vypínači. V eperu sice stojí regulovaný vypínač příšerných 2,5 litru, ale na allegru by to nemusel být až takový problém. Řídící jednotka vyhřívání se tváří, že je jen pro regulovaný ohřev a za litr se dá nákup přežít. Jen nevím, jestli jsou stejné vyhřívací dečky. Nepátrali jte někdo?
Spíš mě zajímá možnost konverze základního typu vyhřívání (on/off) za sofistikovanější verzi s regulací ve vypínači. V eperu sice stojí regulovaný vypínač příšerných 2,5 litru, ale na allegru by to nemusel být až takový problém. Řídící jednotka vyhřívání se tváří, že je jen pro regulovaný ohřev a za litr se dá nákup přežít. Jen nevím, jestli jsou stejné vyhřívací dečky. Nepátrali jte někdo?
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
taky mi to přišlo divné, že by to bylo až tak vymakané..
s tou regulací výhřevu, když se ti to povede tak bych byl rád za pár rad co kde jak proč a za kolik
s tou regulací výhřevu, když se ti to povede tak bych byl rád za pár rad co kde jak proč a za kolik

Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Tak jsem se teď koukal pořádně a verze s regulací se liší pouze jinou topnou dečkou sedáku (opěradlo má jen jedno provední), navíc je tam řídící jednotka regulace a jiný propojovací kabel. Pokud půjdou sehnat spínače s regulací někde z vrakáče, tak jsem o tom za 4 litry (za origo díly - 2x jiná dečka á 900,- 2x jednotka regulace á 1100,-) ochoten přemýšlet. Kabelová propojka určitě půjde upravit z té původní (nějaký drát navíc), protože 3,500,- za kus drátu určitě nedám :-)
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
hmm tak vidim, že do tohodle se pouštět radši nebudu
co to topení na nohy? na to si asi ještě nekoukal když je tam furt klendra co?

co to topení na nohy? na to si asi ještě nekoukal když je tam furt klendra co?
Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Mám to v plánu někdy ke konci ledna. To budu ve vytopené garáži a v mezičase hraní si s výměnou rozvodů to prolezu.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
kolik máš najeto, že už měníš rozvody? nebo po kolika se mění u multiairu? at vim co mě čeká
jediné co jsem koukal že bych měl vyměnit svíčky, když dle knihy se mají měnit co 30tkm tak už trošku přesluhuju

Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2594
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Tak rozvody se snad mění taky dle roků ne.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
jj, nájezd (90 000) na rozvody ještě nemám. Dle manuálu je interval 120 tkm nebo - "Rozvodový řemen je nutno vyměnit každé čtyři roky bez ohledu na kilometrický proběh, pokud je vozidlo provozováno za náročných podmínek (chladné podnebí, provoz po městě, dlouhodobý chod na volnoběh), nicméně každých 5 let."
Auto má 5 let, takže proč pokušet osud. Rozvody jsou tam jednoduché jak řemen k šicímu stroji, stačí řemen a napínací kladka (sada od INA za 800,-) a případně vodní pumpa. Ale na tu zatím kašlu. Pořídil jsem si k tomu aratční sadu, takže to kdykoliv můžu udělat dodatečně. Jinak svíčky jednoznačně doporučuju a hlavně dodržet předepsané NGK (IKR9J8) Původně mají být IKR9F8, ale ty NGK nahradilo "J" a už se nevyrábí.
Já měnil svíce před vánocema, nevím jak dlouho tam byly ty původní, ale po výměně je zčernalá koncovka výfuku minulostí a volnoběh "kulatější". (řekl bych)
Auto má 5 let, takže proč pokušet osud. Rozvody jsou tam jednoduché jak řemen k šicímu stroji, stačí řemen a napínací kladka (sada od INA za 800,-) a případně vodní pumpa. Ale na tu zatím kašlu. Pořídil jsem si k tomu aratční sadu, takže to kdykoliv můžu udělat dodatečně. Jinak svíčky jednoznačně doporučuju a hlavně dodržet předepsané NGK (IKR9J8) Původně mají být IKR9F8, ale ty NGK nahradilo "J" a už se nevyrábí.
Já měnil svíce před vánocema, nevím jak dlouho tam byly ty původní, ale po výměně je zčernalá koncovka výfuku minulostí a volnoběh "kulatější". (řekl bych)

AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
ty svíčky co jsem porovnával to označení na netu jsou tyhle?
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/24 ... ngk-93311/
tak jestli ty rozvody jsou taková hračka tak to je možná na jaře taky nechám udělat.. ikdyž mam nájezd za 5 let poloviční (47000). škoda že nejsi kapku blíž docela bych ti kouknul pod ruce až je budeš dělat
ted mě čekají akorát destičky, který je evidentně horší shánět protože příplatkové Bremba mají evidentně více druhů, ale nakonec Imofa za 3tis..
Dost mě překvapil tady ten sponzorovanej e-shop MRO.. ceny proti kelly uplně jinde
http://www.mroauto.cz/tecdoc-produkt/24 ... ngk-93311/
tak jestli ty rozvody jsou taková hračka tak to je možná na jaře taky nechám udělat.. ikdyž mam nájezd za 5 let poloviční (47000). škoda že nejsi kapku blíž docela bych ti kouknul pod ruce až je budeš dělat

Dost mě překvapil tady ten sponzorovanej e-shop MRO.. ceny proti kelly uplně jinde
Alfa Romeo Giulietta 1,4TB Multiair
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Audi TT 2,0TFSI
Honda CBR 600rr
Ex Alfa Romeo 159 1,9 JTDm 110kW DPF-off (Cendler)
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Kelly je víkendová nouzovka, když se něco vysere (urvané šrouby, překvapení po rozebrání něčeho, co se zdálo v pohodě a pod.) O jejich cenách nemá smysl mluvit. Mroauto je cenově zcela někde jinde a mám s nimi jen dobré zkušenosti.
K těm brzdám - Bremba nebrat, je to bláto. Po několika špatných zkušenostech už zásadně Zimmemann. Na Mro mají 330 mm vrtaný za 1850,- a 305 mm vrtaný za 1680,- Obojí skladem.
K těm brzdám - Bremba nebrat, je to bláto. Po několika špatných zkušenostech už zásadně Zimmemann. Na Mro mají 330 mm vrtaný za 1850,- a 305 mm vrtaný za 1680,- Obojí skladem.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Re: nová Giulietta (pokec, novinky, dojmy....)
Destišky se nevrtaj
Já měl po nějakejch čtyřech, pěti letech rozvodovej řemen na Mitu celej popraskanej, takže se určitě oplatí si dát na včasnou výměnu pozor 


1750 ATB => JSEM JEŠTĚ MLADÝ NA ŠESTIVÁLEC :D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti