Giulia - technické informace (motory atd.)
- mcernoch
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2225
- Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
- Bydliště: Blansko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Já jsem tedy radši, když mě na klacek sahá někdo jinej než já sám.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i
- Sgt.
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1444
- Registrován: 5.5.2009, úte 12:06
- Bydliště: Beroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
no nevím filip píše že to tu tak mají všichni
BMW e39 525i M-paket -Herman
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
BMW e36 320i@141kw cabrio - Hans
R.I.P. AR 159 SW Ti 2,4 JTD-M 154kw - skurvená srno
R.I.P AR 159 SW 2,4 JTD-M 147kw - Matyldo dobře si je ochránila! EX AR 156 SW 1,9 JTD-M 110kw
- hand_ktm_AR
- Pozorovatel
- Příspěvky: 288
- Registrován: 10.8.2011, stř 20:38
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Já mám osobní zkušenost z 8at od BMW 3.0xd 2015
Jasně jízda ve městě je bez debat tam je to hodně dobrý a pohody a nemám co vytknout, Horší to je fakt Při při sportovním ježdění ..dám sportovní režim konečně aspoň trochu Stuhl to řízení které je jinak hodně tupé. převodovka No jsou prostě situace kdy mi to prostě nevyhovuje např. 3000 otáček 4 sekundy to držím abych vystřelil dám plný plyn Podradí mi to zmoto t očí 4400 ono se to zase hodi na vyšší stupeň místo aby to využilo potenciál to ho Twin turba
jsou tam podle mě tak nula celá pět nula celá 3 sekundy prodlevy při mačkání pod volantem... těch situací je víc navíc člověk pak za chvilku dycky zapomene který stupeň tam ma,,, každý motor má svůj charakter který se dá postupem času naučit člověk když vi kteryi ta má stupeň Tak vi co si muze dovolit že pri p
konkrétní situaci Ale když vám to furt přesazuje podle nějakýho algoritmů toto člověk nema sanci vůbec jak odhadnout
Jenom když dá zase plný plyn Kik down. zase to vystřelí nad 4000 otáček kde Kde je každý desail mrtvý...
Jasně jízda ve městě je bez debat tam je to hodně dobrý a pohody a nemám co vytknout, Horší to je fakt Při při sportovním ježdění ..dám sportovní režim konečně aspoň trochu Stuhl to řízení které je jinak hodně tupé. převodovka No jsou prostě situace kdy mi to prostě nevyhovuje např. 3000 otáček 4 sekundy to držím abych vystřelil dám plný plyn Podradí mi to zmoto t očí 4400 ono se to zase hodi na vyšší stupeň místo aby to využilo potenciál to ho Twin turba
jsou tam podle mě tak nula celá pět nula celá 3 sekundy prodlevy při mačkání pod volantem... těch situací je víc navíc člověk pak za chvilku dycky zapomene který stupeň tam ma,,, každý motor má svůj charakter který se dá postupem času naučit člověk když vi kteryi ta má stupeň Tak vi co si muze dovolit že pri p
konkrétní situaci Ale když vám to furt přesazuje podle nějakýho algoritmů toto člověk nema sanci vůbec jak odhadnout
Jenom když dá zase plný plyn Kik down. zase to vystřelí nad 4000 otáček kde Kde je každý desail mrtvý...
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Časem by ses jí naučil ovládat plynem - jde to. A navíc když si chceš řadit tak si dej páku do manuálního režimu, pak to začne držet kvalty bez řazení a podřazování (až na mezní otáčky jak dole tak nahoře - tam to přeřadí i na "manuál")
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm Ti
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Alfa Romeo 156 Crosswagon
Ex Alfa Romeo 145 1.6 boxer R.I.P
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
No jo, vidis...Pockej, vymenim avatar. Hmmm, ne...Envel píše: Hlavně, že máš v avataru 8C, což je asi auto pro baby, protože to není ani WTCC/DTM ani nemá manuál, že?
Mam ho proto ze se mi to auto libi, celkove, krasny design. A vubec by mi nevadilo mit ho v automatu takove jake je. Jen rikam, ze kdybych si mel vybrat, radsi manual. Infinity je v automatu, vid ?
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Infi má 7st. AT, ale 2 tunové silniční SUV je kategorie, kde to ani jinak nejde. On se manuál dokonce i nabízel, ale minimálně v Evropě a USA si jej nikdy nikdo neobjednal(v Japonsku nevím).
A s Giulií je to v něčem podobné. Pokud manuál do benzínu nabídnou, tak si jej objedná pár nadšenců a to jenom za předpokladu, že bude dokonalý (přesný, dobře vyskládaný, krátké dráhy...). Bude to prostě luxusní kára a cílovka pro manuál je příliš malá na to aby se vůbec zaplatil vývoj. A než by tam namontovali něco, co mají na skladě v USA, jak to udělali u 159, tak beru jako velké plus, že nabídnou jen AT. Možná jako ojetina by byla Giulia MT/benz. žádaná, ale to je ekonomickému odd. automobilky úplně buřt. Pokud se jim podaří trefit jeden univerzální typ skříně AT od ZF pro pro všechny 4-hrnky s naftou i benzínem a budou do toho valit jen různé softwary, tak to bude asi to nejlepší co můžou udělat. A bude to mít ještě jednu výhodu, že kvůli naftě bude muset převodovka udržet velký krouťák a pak nebude problém ojeté benzíny chipovat. Já se na rok 2020 celkem těším.
A s Giulií je to v něčem podobné. Pokud manuál do benzínu nabídnou, tak si jej objedná pár nadšenců a to jenom za předpokladu, že bude dokonalý (přesný, dobře vyskládaný, krátké dráhy...). Bude to prostě luxusní kára a cílovka pro manuál je příliš malá na to aby se vůbec zaplatil vývoj. A než by tam namontovali něco, co mají na skladě v USA, jak to udělali u 159, tak beru jako velké plus, že nabídnou jen AT. Možná jako ojetina by byla Giulia MT/benz. žádaná, ale to je ekonomickému odd. automobilky úplně buřt. Pokud se jim podaří trefit jeden univerzální typ skříně AT od ZF pro pro všechny 4-hrnky s naftou i benzínem a budou do toho valit jen různé softwary, tak to bude asi to nejlepší co můžou udělat. A bude to mít ještě jednu výhodu, že kvůli naftě bude muset převodovka udržet velký krouťák a pak nebude problém ojeté benzíny chipovat. Já se na rok 2020 celkem těším.
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
- hadXR
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2725
- Registrován: 6.11.2010, sob 15:02
- Bydliště: Krkonoše a podhůří
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Tak ono zatlačovat nějakou verzi převodovky je vcelku mimo.
Každá má své opodstatnění.
Automat je super na denní ježdění, měl sem dvě Scorpia a jezdilo se s tim moc pěkně.
Sekvence je pro ty co potřebují honit desetiny na okruhu.
A sportaku pro radost je klasickém manuál, dodává největší část kontroly na řídící a to k tomu patří.
Každá má své opodstatnění.
Automat je super na denní ježdění, měl sem dvě Scorpia a jezdilo se s tim moc pěkně.
Sekvence je pro ty co potřebují honit desetiny na okruhu.
A sportaku pro radost je klasickém manuál, dodává největší část kontroly na řídící a to k tomu patří.
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987, Ford Scorpio 2.9i Ghia1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, a další.
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Alfa Romeo 159 Ti Sportwagon, 2,4JTDm, Qtronic (EGR off, DPF off by Cendler, powerbox by Novitec)
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
EX Alfa Romeo 159 Sportwagon, 2.4JTDm
EX Chrysler 300C Touring 5.7 V8 HEMI AWD
EX Range Rover L322 4.4 V8
EX Volvo XC70 D5 AWD
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Nevím kam to dát. Tak si navrhněte svojí
https://www.alfaromeousa.com/cars/alfa- ... .gotostyle
https://www.alfaromeousa.com/cars/alfa- ... .gotostyle
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Tak ten wagon asi nie...to je ako z Mita...tomu neverim
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
chlapi proběhlo tady toto info?
https://www.alfaromeousa.com/content/da ... SP_new.pdf
plné technické parametry z USA, včetně rozměrů auta, převodů, pneu atd....
https://www.alfaromeousa.com/content/da ... SP_new.pdf
plné technické parametry z USA, včetně rozměrů auta, převodů, pneu atd....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- MikeC
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1576
- Registrován: 23.5.2015, sob 22:31
- Bydliště: Polsko - někde u Katovic
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Na US stránkáchu mají už i seznam výbavy pro QVčko:
https://www.alfaromeousa.com/content/da ... lia_FA.pdf
A místo BOSE tam bude příplatkové stereo od Harman Kardon.
Co se mi naopak vůbec nelíbí je:
"Engine start/stop (ESS) system with high-speed, high-durability starter" který je značený jako "standart"
https://www.alfaromeousa.com/content/da ... lia_FA.pdf
A místo BOSE tam bude příplatkové stereo od Harman Kardon.
Co se mi naopak vůbec nelíbí je:
"Engine start/stop (ESS) system with high-speed, high-durability starter" který je značený jako "standart"
Toyota Corolla TS 1.8 2023, Rover Mini 1275cc 1991
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Ex: Alfa Romeo Giulietta 2.0JTDm 2011, Alfa Romeo 164 2.0 V6TB 1995, Honda Civic 8G 1.8 2010, Seat Leon 1.4 FR ST 2017, Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 2007 berlina, Fiat Stilo 1.4 MW 2007
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Fiat to nastesti ma tak ze to jednou vypnes a auto si to "pamatuje" i po opakovanem vypnuti zapalovani.... takze jednou zmacknes tlacitko a u SS uz nikdy nebude otravovat....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
-
ondrasudoma
- Příspěvky: 18
- Registrován: 30.8.2014, sob 22:17
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Bohužel nikoliv na mém autě (MiTo)...Kubas píše:Fiat to nastesti ma tak ze to jednou vypnes a auto si to "pamatuje" i po opakovanem vypnuti zapalovani.... takze jednou zmacknes tlacitko a u SS uz nikdy nebude otravovat....
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Na Giu 2010 taky ne. Myslím, že u pozdějších r.v. už to jde. Stejně tak to Fiat neměl od počátku montáže SS. Dokonce to nejde ani trvale vyřadit přes diagnostiku, teda funci SS vypnout jde, konfiguraci v BC uložíš, ale pak nestartuje auto
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
A nezkoušel někdo odpojit to přemostění na baterce? Z něho by mělo brát SS udaj o hodnotách baterky a podle nich ho aktivovat. Osobně mě toto na Giuliettě chybí tak to zkusit nemůžu.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
u novejsich fiatu jako 500x nebo 500L to jednou zmacknes a mas pokoj....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Franik: jakýkoliv zásah do systému SS mající za následek jeho poruchu neumožní přepnutí do režimu "dynamic" Jinak ti ta fíčura nemusí vůbec chybět, spotřebu to nesnižuje a jediný "efekt" jsou zbytečné nároky na baterku a startér. A to nemluvím o turbíně.
AR Giulietta 1.4 16V Multiair Turbo 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby té první nebylo smutno:-) )
Fiat Barchetta 1.8 16V 130 CV (aby těm dvěma nebylo smutno:-) )
Fiat Stilo Abarth 2.4 20V 170 CV
- Franik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3817
- Registrován: 7.1.2007, ned 14:50
- Bydliště: Rychnov nad Kněžnou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Nebyl by to zasah do systému jen by si SS myslel že je slabá baterka a nedovolil by ho zapnout. Nebo tam případně hodit odpor aby se snížilo napětí do systému. Neboj SS mě nechybí byl to jeden z důvodů proč jsem chtěl právě 1750TBi.
Giulietta QV 10/2010 ex.
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
156 SW 2,4 129kW ex
156 2,5V6 ex
https://www.facebook.com/AutoklempirRovnaniMetodouPdr?fref=ts
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Tak jsem projížděl ty specifikace pro americkej trh a zarazila mě jedna krásná věc.
Převodovka ZF , převodový poměr na 6tý stupeň 0.872:1
Teď když to převedu na moje auto převodovka GM F40 (2007+ se změněným poměrem) na 6ce 0.62:1 a na
130km.h točím cca 2100 otáček (z hlavy, teď si nejsem úplně jistej)
a to je ta 6ka podle mě sakra krátká, tak kolik budu na 130km.h točit s tou 2,9 V6???
je tu nějakej technik kterej mě vyvede z omylu? Díky moc
Převodovka ZF , převodový poměr na 6tý stupeň 0.872:1
Teď když to převedu na moje auto převodovka GM F40 (2007+ se změněným poměrem) na 6ce 0.62:1 a na
130km.h točím cca 2100 otáček (z hlavy, teď si nejsem úplně jistej)
a to je ta 6ka podle mě sakra krátká, tak kolik budu na 130km.h točit s tou 2,9 V6???
je tu nějakej technik kterej mě vyvede z omylu? Díky moc
Dreamcar Alfa Romeo 159 SW, 2,4JTDm, Ti 154kW
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
mňo když maximálka je 307 a budeme předpokládat že jí je dosaženo při max otáčkách, které jsou 7250, tak takhle primitivním výpočtem vychází 130 na šestku na 3.070 ot/min.... samozřejmě pokud to tu maximálku dá v nižších otáčkách, celé se to posune dolů....
ale klidně mi tu teorii rozcupujte....
ale klidně mi tu teorii rozcupujte....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Možná jsem úplně mimo, ale nějak nevím, kam tím míříš.mira_mira píše:Tak jsem projížděl ty specifikace pro americkej trh a zarazila mě jedna krásná věc.
Převodovka ZF , převodový poměr na 6tý stupeň 0.872:1
Teď když to převedu na moje auto převodovka GM F40 (2007+ se změněným poměrem) na 6ce 0.62:1 a na
130km.h točím cca 2100 otáček (z hlavy, teď si nejsem úplně jistej)
a to je ta 6ka podle mě sakra krátká, tak kolik budu na 130km.h točit s tou 2,9 V6???
je tu nějakej technik kterej mě vyvede z omylu? Díky moc
Myslíš, že to bude na 6ku točit moc otáček, nebo naopak málo?
Nejsem žádný technik, ale podle mě stejně z toho co si napsal nejde otáčky při 130km/hod. vypočítat.
Porovnáním s jiným autem, jak píšeš, by to podle mě šlo jen pokud by jsi měl stejný stálý převod a stejný obvod kol. Tedy alespoň tak si to představuji svým technicky nevzdělaným mozečkem.
No a co píše Kubas logiku má, ale jen za předpokladu, že tu maximálku dosahuje právě na nejvyšší otáčky šestky, což není vůbec jisté. Se omlouvám pokud to je obecně známo, ale já třeba ani nevím, kolik kvaltů ta ZF převodovka bude mít, jsem myslel, že 8
Infiniti FX37
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
ex: AR 159 SW 2,4 JTDm - zlaté časy
ex: VW Passat 1,9 TDI
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
kdysi co vim, tak se maximalka udajne brala z predposledniho stupne na nejvyssi otacky do omezovace,ale ruku do ohne za to nedam
Naposledy upravil(a) bobas dne 23.3.2016, stř 14:07, celkem upraveno 1 x.
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Co myslíš tím "kdysi se brala"? Maximální rychlost je prostě maximální a otázka je, jestli je maximální protože ti dojdou převody a otáčky, nebo protože ti chybí výkon na to dál překonávat odpor vzduchu. Nebo se pletu?
AR 164 2.0 TS 8v
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
ex AR 145 1.4 TS 16v Junior
Re: Giulia - technické informace (motory atd.)
Envel: bavíme se o QV a tam je manuální šestikvalt.... (jestli je ZF to teda nevím, kolega vycházel z tohodle, už se mi to nechce číst znovu: http://www.alfisti.cz/web_alfisti/cms_i ... QV_248.pdf ). Ostatní verze budou mít 8st. automaty, to máš pravdu....
samozřejmě nevím při jakých otáčkách to QV má maximálku, čili to číslo co mi vyšlo (130=3100 otáček) je maximální hodnota, a v reálu to může být jen nižší....
Jinak tady jsou další informace o 2.0T pro US trh:
http://www.allpar.com/news/2016/03/alfa ... pecs-31478
- 272ps
- 5,5s na 100
- karbonový kardan (to jsem myslel že bude mít jen QV)
- 5 stylů sedadel, z toho dva sportovní
- vodou chlazený mezichladič
+ nějaké další kraviny....
myslím že slušný....
samozřejmě nevím při jakých otáčkách to QV má maximálku, čili to číslo co mi vyšlo (130=3100 otáček) je maximální hodnota, a v reálu to může být jen nižší....
Jinak tady jsou další informace o 2.0T pro US trh:
http://www.allpar.com/news/2016/03/alfa ... pecs-31478
- 272ps
- 5,5s na 100
- karbonový kardan (to jsem myslel že bude mít jen QV)
- 5 stylů sedadel, z toho dva sportovní
- vodou chlazený mezichladič
+ nějaké další kraviny....
myslím že slušný....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů