Alfa Romeo Mi.To (pokec)
Nastupce 159 ma prijit v roce 2010, o 2 roky driv nez se planovalo, protoze 159 se moc dobre neprodava. Ma mit stejnej rozvor, ale ma byt mensi a lehci. Motory se maj vratit Fiati/Alfacky namisto GM a cely auto ma vyuzivat techniky Fiatu.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
5*****
Stejně bych to na vlastní kůži (hlavu) netestoval
Tady máte nějaký pokoukáníčko s MiTem http://www.autojunk.nl/clips/view/141832?relevant-video Snad umíte holansky ( Pro ty co holandsky neumí: MiTo = MchrroIchrororchTOchrááá
) Nic proti Oranges :-)

Tady máte nějaký pokoukáníčko s MiTem http://www.autojunk.nl/clips/view/141832?relevant-video Snad umíte holansky ( Pro ty co holandsky neumí: MiTo = MchrroIchrororchTOchrááá

1.4T 16V; EOS 40D
5 hvězdiček EURONCAP
Taky jsem to zjistil, to je neuvěřitelný!!!...Byl jsem na výsledek docela zvědavej, protože jsem si řikal, tak co jak to dopadne, takový vychvalováný auto...ccc...to bude propadák a bude po vychvalování!.O)...no a ono prd, vychvalovaný auto se stává ještě vychvalovanějším a prestižnějším!!!...Závěr???...PROSTĚ DOKONALOST!!!
Bezpečnost MiTa
Je docela fajn zjistit, že MiTo nabízí maximální bezpečnost pro řidiče.
1.4T 16V; EOS 40D
Bezpečnost!!!
Já bych řek, že je to nejenom fajn, ale i hodně hodně moc důležitý pro malýho MÍŤU, protože většina, možná snad všichni lidé koukají nejvíc na bezpečnost!!!...no a teď budou vědět, že Míťa jim nabízí maximum, co auto vůbec umožňuje, takže poptávka s největší pravděpodobností ještě vzroste:o)
Bezpečnost MiTa
Mě osobně hodně překvapila bezpečnost u spolujezdce. Minimální poškození těla maximálně v zelené!
Raději bych však řídil a proto mi nevadí větší případné poškození hrudníku (asi od volantu:-)) v porovnání se spolujezdcem
Raději bych však řídil a proto mi nevadí větší případné poškození hrudníku (asi od volantu:-)) v porovnání se spolujezdcem

1.4T 16V; EOS 40D
Porovnání
Tak Euro NCAP zveřejnil výsledky testů některých nejprodávanějších aut v evropě a MiTo je tu také! Tady je link: http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... stars.aspx Tak vesele srovnávejte 

1.4T 16V; EOS 40D
Opěrky hlavy
Jen 5 z 25 hodnocených aut mělo podle Euro NCAP opěrky, které lze označit jako dobré: Volvo XC60, Alfa Romeo Mito, Volkswagen Golf VI, Audi A4, Opel Insignia. Prokázaly dobrou ochranu krční páteře při nárazu zezadu
. Tak myslím, že o bezpečnosti tohodle drobečka není nejmenších pochyb, nebo snad ano? 


1.4T 16V; EOS 40D
Aniz bych chtel jakkoliv schazovat MiTo, tak soudit bezpecnost podle testu ENCAP mi prijde trochu mimo. A podle pouzity operky hlavy uz mi to prijde jako uchylarna.
Jinak je mi ale jasny, ze kdyz se nekdo o nejaky auto zajima, tak o nem vyhledava vsechny dostupny informace a potom kazdou pozitivni drobnost bere v potaz. 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Chran nas pambu, uz to zacalo i s MiTem...
Jediny co se mi libi jsou ty mrizky okolo prednich svetel. Je to takovy decentnejsi nez ten chrom. A hodne zajimavy jsou ty cerveny gumy na tech cernejch litakach. Vypada to docela zajimave, trochu jak cirkus, ale zajimave. Treba se brzo dockame, ze budem kupovat gumy i na auto jeste podle barvy. 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Opěrky hlavy
To Harous: Samozřejmě nejsem uchylák co si vybere MiTo jenom podle testu bezpečnosti opěrek hlavy
Je to spíš tak, že hledám dostupné informace o MiTu a když najdu výsledek takto zajímavého testu bezpečnosti, tak ho tady uveřejním. Když uvážíš: počet testovaných aut = 25; z toho vzorku bylo hodnoceno dobře jen 5 aut
! Opěrky hlavy jsou velice důležitým bezpečnostním prvkem a to zejména při nárazu zezadu. Tedy při nehodě za kterou v 90% NEMŮŽE řidič nabouraného vozidla! Závěr: Je ti na h...o že tvoje auto má tisíc hvězdiček při čelním nebo bočním nárazu, když ti zničí krční páteř nějakej moula co neumí sledovat silnici při ladění rádia
Testy EuroNCAP jsou samozřejmě zastaralé, ale nějakou vypovídající hodnotu přeci jen ještě mají. Místo hvězdiček jsou trochu relevantnější body které již tolik zmiňovány nejsou. Pro příští rok plánují změny tak uvidíme
PS: Díky za reakci
už jsem si myslel, že MiTo nikoho nebere.



Testy EuroNCAP jsou samozřejmě zastaralé, ale nějakou vypovídající hodnotu přeci jen ještě mají. Místo hvězdiček jsou trochu relevantnější body které již tolik zmiňovány nejsou. Pro příští rok plánují změny tak uvidíme

PS: Díky za reakci

1.4T 16V; EOS 40D
Test operek OK, ale zajimalo by me, jestli bude vysledek stejnej u ridice 160cm a 200cm? Nebo to maj testovany na nejakou "standartni" vysku ridice?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
220 koníků
220 koníku v MiTu to je nádhera. Ovšem já bych volil firemní kabát v barvě Giulietta + červená kůže Frau + motorový kit Mariani + podvozek KW + brzdový systém Tarox B33 + černá kola Oxigin Crystal
No a pak bych asi byl v nebi 


1.4T 16V; EOS 40D
No, než takhle tunit Míťu, tak za stejné prachy za rok budeš mít AR149
(pakliže ji teda zase pánové v Miláně nezačnou překopávat a zas to o pár světelných let neodloží....).
Jinak u toho Míti tak nějak není co řešit, maximálně vzhled.... Jinak je to prostě krásně předělané Grande Punto se všemy + a -, co z toho plynou...
Jo a k červené metalíze interiér jedině černý, červenou kůži bych dal k autu bílému, nebo černému

Jinak u toho Míti tak nějak není co řešit, maximálně vzhled.... Jinak je to prostě krásně předělané Grande Punto se všemy + a -, co z toho plynou...
Jo a k červené metalíze interiér jedině černý, červenou kůži bych dal k autu bílému, nebo černému

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Betpečnost
To Harous: Nejsem žádný bezpečnostní specialista, ale myslím že pro tyto testy používají stejné figuríny jako pro ostatní testy bezbečnosti
Nějaký rozdíl pro různě vysoké řidiče v konečném výsledku asi skutečně bude, ale opěrky hlavy se u MiTa dají výškově přispůsobit. Samozřejmě jen v určitém rozsahu, ale od kolika cm to vážně netuším 


1.4T 16V; EOS 40D
Vzhled
To Kubas: Ten tuning je jen o snění
, přece si hned nezavřu dveře do budoucnosti (vždy rád koukám ještě kousek dopředu). Stejně bych měl plný ruce těch 155 koní
. No a k červený kůži se skutečně líp hodí bílá nebo černá barva, ale to už jaksi není ono. Bílý nebo černý MiTo mi moc neříká. Takže možná Giulietta + červená kůže Frau + černá palubní deska Competizione není nejestetičtější kombinace, ale je mi nejbližší
. Naštěstí není tolik výstřední neboť Alfa tuhle kombinaci umožňuje
.




1.4T 16V; EOS 40D
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti