životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Super děkuji za odpověd a radu, ten TEC vypadá zajímavě, chystám se i na použití TEC-2000 do filtru. Jinak co by jsi řekl na ten olej? To by mohlo taky částečně pomoct, koukal jsem ještě po náhradě za Selenii, která je přece jen dražší a použil bych Agip i-Sint FE 5W-30. Specifikace splňuje, takže si myslím, že se není čeho bát.
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Jo, s tím soulasím. Já teda radši liju oleje 5W-40 ACEA C3. Mám z toho, lepší pocit než s 5W-30 a aditivaci pro DPF také splňují. Posledně jsem měl Agip i-Sint MS 5W-40, těď se právě chystám ja Yacco VX 1000 FAP 5W-40 .h4Wk píše:Super děkuji za odpověd a radu, ten TEC vypadá zajímavě, chystám se i na použití TEC-2000 do filtru. Jinak co by jsi řekl na ten olej? To by mohlo taky částečně pomoct, koukal jsem ještě po náhradě za Selenii, která je přece jen dražší a použil bych Agip i-Sint FE 5W-30. Specifikace splňuje, takže si myslím, že se není čeho bát.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Je to opravdu tak nevhodné? Plánoval jsem měnit olej co 10tis km. A že bych nějak motor huntoval...jakože rád se svezu, ale že bych to denně točil do omezovače to ne. A vycházel jsem ze specifikace Fiat i DPF
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ale tvůj výběr je úplně v pořádkuh4Wk píše:Je to opravdu tak nevhodné? Plánoval jsem měnit olej co 10tis km. A že bych nějak motor huntoval...jakože rád se svezu, ale že bych to denně točil do omezovače to ne. A vycházel jsem ze specifikace Fiat i DPF

Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahoj,chlapi zkoušeli jste nekdo tady nake pěnove čištiče na DPF treba : http://www.autoprofishop.cz/autoprofi-p ... alyzatoru/
Přijde mi že uz je cas na reseni mojeho dpf
,auto nema moc tah , a AlfaOBD mi vypiše že = Počet km od poslednich 5 regener.,km:594.....nekdy byvalo kolem 700km....
Přijde mi že uz je cas na reseni mojeho dpf

AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahoj,
ma taky problem s DPF a nikde jsem nenašel odpověď.
Mám Alfu 159 1.9JTDm s DPF. Nedávno se mi stalo, že motor přestal táhnout v nizkých otačkách. Od volnoběhu až na 2000 to prakticky nejelo a vyjet kopeček s převýšením 2% byl nadlidský výkon.
Teď jsem strčil auto do servisu kde mi vyčistili egr ventil - sání a spustili regeneraci DPF, protože byl z 90% zanesený.
Dneska jsem si pro auto byl a všechno se tvářilo OK. Problém zmizel. Hned jsem jel auto projet a po 20km chyba motoru. Napíchnul jsme diagnostiku a chyba byla zanesení filtru pevných částic. V parametrech sem našel že zanesení filtru je 16%. Chybu jsem smazal a zapl nucenou regeneraci. Po dokončení mě čekalo velké překvapení a to stav zanešení 69%???? Neměl někdo podobný problém, nebo řešení kde je problém? Můj pocit je že ten filtr je asi KO.
Přikládám ořezaný výpis z diagnostiky:
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Stav filtru částic: Nezanesený
Zanesení filtru pevných částic: 16,30 %
Doba procesu regenerace : 0,000 %
Stav nucené regenerace: Neaktivní
Počet km poslední Výměna DPF: 151360 km
Počítadlo km od posledního vynulování: 10,1 km
Počet km od posledních 5 regenerací.: 482 km
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 652 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 627,76 °C
MAŽU ULOŽENÉ CHYBY...
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
Žádné chyby
SPOUŠTÍM NASTAVENÍ...
Regenerace filtru pevných částic (pouze u provedení s DPF)
TEST KOMPLETNÍ
Status: NEZNÁMÝ
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Zanesení filtru pevných částic: 69,99 %
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Zanesení filtru pevných částic: 69,99 %
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Zanesení filtru pevných částic: 69,99 %
ma taky problem s DPF a nikde jsem nenašel odpověď.
Mám Alfu 159 1.9JTDm s DPF. Nedávno se mi stalo, že motor přestal táhnout v nizkých otačkách. Od volnoběhu až na 2000 to prakticky nejelo a vyjet kopeček s převýšením 2% byl nadlidský výkon.
Teď jsem strčil auto do servisu kde mi vyčistili egr ventil - sání a spustili regeneraci DPF, protože byl z 90% zanesený.
Dneska jsem si pro auto byl a všechno se tvářilo OK. Problém zmizel. Hned jsem jel auto projet a po 20km chyba motoru. Napíchnul jsme diagnostiku a chyba byla zanesení filtru pevných částic. V parametrech sem našel že zanesení filtru je 16%. Chybu jsem smazal a zapl nucenou regeneraci. Po dokončení mě čekalo velké překvapení a to stav zanešení 69%???? Neměl někdo podobný problém, nebo řešení kde je problém? Můj pocit je že ten filtr je asi KO.
Přikládám ořezaný výpis z diagnostiky:
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Stav filtru částic: Nezanesený
Zanesení filtru pevných částic: 16,30 %
Doba procesu regenerace : 0,000 %
Stav nucené regenerace: Neaktivní
Počet km poslední Výměna DPF: 151360 km
Počítadlo km od posledního vynulování: 10,1 km
Počet km od posledních 5 regenerací.: 482 km
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 652 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 627,76 °C
MAŽU ULOŽENÉ CHYBY...
ČTENÍ CHYBOVÝCH KÓDŮ:
Žádné chyby
SPOUŠTÍM NASTAVENÍ...
Regenerace filtru pevných částic (pouze u provedení s DPF)
TEST KOMPLETNÍ
Status: NEZNÁMÝ
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Zanesení filtru pevných částic: 69,99 %
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Zanesení filtru pevných částic: 69,99 %
ČTENÍ PARAMETRŮ:
Zanesení filtru pevných částic: 69,99 %
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Regenerace pri stani je velmi podivna, dle meho jde o tak zvanou nouzovou regeneraci. Nevypali se vse ale jen neco aby mohla probehnout normalni regenerace pri jizde. Ja kdyz mel "ucpany dpf" (v realu slo o zarezly egr) tak po 4 regeneraci za sebou vzdy spadlo procentualne na 69% a nejake drobne. Az kdyz se mi udelala normalni regenrace pri jizde tak to spadlo dolu na 12%.
Ted je otazka zda tvoje dpf je opravdu ucpany a vycistilo se ti na 69% a nebo je spatny dpf a nefunguje ti cidlo. Smazal bych chybu, pokud se auto chova normalne tak bych to projel zda cislo zaneseni stoupa a pokud ano tak bych ho projel aby se zaneslo na 8x% a se spustila normalni regenerace a pak uvidis.
Ted je otazka zda tvoje dpf je opravdu ucpany a vycistilo se ti na 69% a nebo je spatny dpf a nefunguje ti cidlo. Smazal bych chybu, pokud se auto chova normalne tak bych to projel zda cislo zaneseni stoupa a pokud ano tak bych ho projel aby se zaneslo na 8x% a se spustila normalni regenerace a pak uvidis.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ahoj,
číslo stoupá, takže se zanaší dál asi normálně. Teď je na hodnotě kolem 75%. Ještě mě napadlo jestli nemám něco nalít do nádrže jako adetivum, jestli to trošku nepomůže, ale nejsem si těmahle chmickýma dobrotama moc jistej. Kdyby měl někdo zkušenost s nějakým přípravkem, byl bych rád za referenci.
číslo stoupá, takže se zanaší dál asi normálně. Teď je na hodnotě kolem 75%. Ještě mě napadlo jestli nemám něco nalít do nádrže jako adetivum, jestli to trošku nepomůže, ale nejsem si těmahle chmickýma dobrotama moc jistej. Kdyby měl někdo zkušenost s nějakým přípravkem, byl bych rád za referenci.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Ja tam nalil aditivum http://www.autokelly.cz/Product/KO-ST66 ... 8;40112041 jel sem po dalnici a mrknul na mobil a bylo 86% zaneseni začla regenerace a problehla cela 100% a po dokonceni stav dpf 11.9%......podle me uplne normalni vypaleni jako xkrat predtim,nevim za me asi tak no na aditiva
zbytečnost.

AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
K3NY
prvotně, pokud děláš regeneraci na místě, musí se potom auto projet a změřit, na kolik je opravdu ucpané, ale řekl, že ti to podle dalšího popisu funguje dobře, ale jak si měl špatný EGR, tak regenerace se neprovede, protože motor má chybu, teď pokud EGR funguje jak má, by měla regenerace normálně proběhnout a fungovat jak má
prvotně, pokud děláš regeneraci na místě, musí se potom auto projet a změřit, na kolik je opravdu ucpané, ale řekl, že ti to podle dalšího popisu funguje dobře, ale jak si měl špatný EGR, tak regenerace se neprovede, protože motor má chybu, teď pokud EGR funguje jak má, by měla regenerace normálně proběhnout a fungovat jak má
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
od posledni chvile kdy jsem to sledoval to bylo ucpany kolem tech 75%. Ted jsem ujel cca 300km a zadny problem. Az to pichnu na diagnostiku a kouknu jak to vypada tak napisu.
EGR jako takovy zadnou chybu nikdy neukazal, ale kdyz jsem mel problem s akceleraci tak jsem to strcil do servisu a rekl jim ze to bude asi problem egr nebo sani. Takze kdyz na to zacali delat tak to cistili.
(orientacne pridavam fotku egrka venku pred vycistenim)
EGR jako takovy zadnou chybu nikdy neukazal, ale kdyz jsem mel problem s akceleraci tak jsem to strcil do servisu a rekl jim ze to bude asi problem egr nebo sani. Takze kdyz na to zacali delat tak to cistili.
(orientacne pridavam fotku egrka venku pred vycistenim)
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
To uz se ti urcite musela udelat regenerace, tech 5% na 300km najedes nekolikrat.
Egr chybu (na palubaku) ukazovat nemusi. Dokud tam ma aspon nejaky minimalni prutok tak chybu motoru nevyhodi, ale muze vyskakovat jen v diagnostice jako obcasna zavada (nekdy propusti vic tak bez problemu, nekdy mene tak hodi docasnou chybu). Chybu to nasledne vyhodi az na problemy s regenraci jako se to stalo me.
Egr chybu (na palubaku) ukazovat nemusi. Dokud tam ma aspon nejaky minimalni prutok tak chybu motoru nevyhodi, ale muze vyskakovat jen v diagnostice jako obcasna zavada (nekdy propusti vic tak bez problemu, nekdy mene tak hodi docasnou chybu). Chybu to nasledne vyhodi az na problemy s regenraci jako se to stalo me.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Jsem u nás na parkovišti potkal kluka se 159, řeč se potom stočila k DPF. No a to mě dostalo, nevím jestli kecal, ale prostě ho nahradil jen trubkou, přitom neřešil žádný software. Žádná chyba, spotřeba dobrá, auto jede krásně, prostě spokojený. Je to možné, nebo kecal? 

Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
ciste jednom nahradit urcite ne. Vyhodi ti to chybu ze nema info o dpf. Pokud by k ty trubce mel udelatko ktere by hlasilo neustale nizke zaneseni dpf (nikdy by nenaskocila regenerace) ve kterem by mel zapojeny cidla tak by to teoreticky slo.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
To jsem si přesně taky říkal, že jak je to volně průchozí, tak to v podstatě simuluje vypálený filtr....
Alfa romeo 156 2,4 JTDm 129 Kw 2004
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
Mazda MX-5 NBfl 1.8 16V, 6kvalt + torsen - milášek na víkendy
Favorit GLXI solitaire 1.3 LPG 50 Kw 1994 ex
Felicia LXi 1,3 50 Kw 1998
- cendler
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3425
- Registrován: 12.7.2009, ned 07:11
- Bydliště: Sokolov, CR
- Kontaktovat uživatele:
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
kec, auto pojede, chybu hodí, ale pojede, po nějaké době vzhledem k chybě, začne nucená neustálá regenerace, tzn, že to pojede a bude to hulit jako prase, už jsem pár aut takhle řešil
Alfa Romeo 159sw 1,9JTDm 16v automat
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
víkendovka : Alfa Romeo Spider916 3,2 V6 24v
ženy : Fiat Bravo 1,4 16V-babycar
ex - Alfa Romeo 159sw 2,4JTDm DPF OFF, EGR OFF
Odstraňování DPF, EGR - KILLER of DPF, pořadatel akce Morava
Tel:777@904@438
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
tak jsem koukal na tu diagnostiku a vypada to nasledovne:
Stav filtru částic: Normální zanešení
Zanesení filtru pevných částic: 78,95 %
Počet km od posledních 5 regenerací.: 151 km
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 502 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 623,96 °C
regeneruje nejak podezdrele casto dle meho lajckeho nazoru, ale nevim jestli to neni zpusobne tim ze se mu vnutila nucena regenrace v rozmezi 20km, takze prakticky dvakrat po sobe. Jinak to vypada OK zadny problem krom vyssi spotreby nepozoruji (+/- 0,8l a jeste mam novy gumy, takze mozna nesou svuj dil viny). Ted aktualne nepocituji zadny problem. Predpokladam ze az zitra pojedu do prace a zpatky tak ta regenerace zase probhne. Takze to zkusim napichnout jeste zitra, abych mel nejaky aktualni data.
Stav filtru částic: Normální zanešení
Zanesení filtru pevných částic: 78,95 %
Počet km od posledních 5 regenerací.: 151 km
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 502 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 623,96 °C
regeneruje nejak podezdrele casto dle meho lajckeho nazoru, ale nevim jestli to neni zpusobne tim ze se mu vnutila nucena regenrace v rozmezi 20km, takze prakticky dvakrat po sobe. Jinak to vypada OK zadny problem krom vyssi spotreby nepozoruji (+/- 0,8l a jeste mam novy gumy, takze mozna nesou svuj dil viny). Ted aktualne nepocituji zadny problem. Predpokladam ze az zitra pojedu do prace a zpatky tak ta regenerace zase probhne. Takze to zkusim napichnout jeste zitra, abych mel nejaky aktualni data.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
no 150km je velmi malo. Chtelo by to sledovat realtime hodnoty, hned po regeneraci a pri jizde jak to stoupa. Ja mam regeneraci co 700-800km, pul mesto pul okres/dalnice a to netvrdim ze je motor v nejakem dobrem stavu. Pokud jsou tak nizke prodlevy mezi regeneraci tak to bude asi dpf na odpis.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
tak aktualni data ze dneska mam:
Stav filtru částic: Nezanesený
Zanesení filtru pevných částic: 19,27 %
Počítadlo km od posledního vynulování: 32,4 km
Počet km od posledních 5 regenerací.: 403 km
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 618 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 593,06 °C
ted ta je zase 400+km
, tak nevim jestli si ze me to auto dela prdel
, regenerovat to muselo cestou do prace +/- 26km dlouha trasa ujedu to za 15minut. Cesta z prace to bude tech 32km to sedi. Predpokladam ze se to cislo km od poslednich regeneraci bude ted zvedat.
Stav filtru částic: Nezanesený
Zanesení filtru pevných částic: 19,27 %
Počítadlo km od posledního vynulování: 32,4 km
Počet km od posledních 5 regenerací.: 403 km
Průměrné trvání posledních pěti regenerací: 618 sec
Průměrná teplota při poslední regeneraci: 593,06 °C
ted ta je zase 400+km


Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Zdar,
chtěl jsem se jenom zeptat jestli normální že u mě probíháhá regenerace za jízdy jenom tím že třeba při předníždění vylítne menší oblak dýmu a jinak dál se nic neděje a auto táhne normálně a spotřeba je stejná. Jinak auto nehulí vůbec ani při max otáčkách. Včera jsem ho napíchl a bylo zaneseno na 83% tak jsem udělal regeneraci ve stoje a spadlo to na 69%. Projel jsem to(50km) a znova napích a 72%. Dnes jsem jí udělal znova při stání a zase jenom 69% a zase projel pár km a 70%. Asi počkám až to udělá regeneraci za jízdy jestli to nebude lepší.
chtěl jsem se jenom zeptat jestli normální že u mě probíháhá regenerace za jízdy jenom tím že třeba při předníždění vylítne menší oblak dýmu a jinak dál se nic neděje a auto táhne normálně a spotřeba je stejná. Jinak auto nehulí vůbec ani při max otáčkách. Včera jsem ho napíchl a bylo zaneseno na 83% tak jsem udělal regeneraci ve stoje a spadlo to na 69%. Projel jsem to(50km) a znova napích a 72%. Dnes jsem jí udělal znova při stání a zase jenom 69% a zase projel pár km a 70%. Asi počkám až to udělá regeneraci za jízdy jestli to nebude lepší.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Regenerace pri stani je nouzova viz me predchozi prispevky. Pokud je dpf vporadku dym by nemel jit (to se deje u druheho druhu samovyprazdnovaciho dpf ktere alfa nema). Dle me by tam mohla byt dira ktera kus plynu propusti, nebo to muze byt tim ze je skoro plny (ale to se mi nezda). Udelej normalni regeneraci za jizdy (spousti se od 82% dle aktualni teploty motoru a jizdy) a uvidis na kolik % to padne.
Alfa Romeo 159 SW 1.9JTD 85KW 2006
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Opel Corsa 1.4T 74KW 2018
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Jj,počkám na normální regeneraci. Teda jestli si jí všimnu,jak jsem psal mi z výfuku vyletí obláček dýmu a to je všechno.
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
To bohuzel vypada ze uz je plny nespalitelnych sraček...
ja mam 88kw 1.9jtdm a 175tis km,zatim pri uplnem procesu vypaleni , kdy to pali celou dobu(100%) tak to padne na 10-11% zaneseni....

AR 159 SW 1.9 JTDm 8V 2008
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
AR 147 1.6TS 77kw,2001
ex..AR 145.1.6ie boxer 1996
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Moc by som sa na to nespoliehal, ja som mal po uplnej regeneracii zanesenie cca 19%, a aj tak bezala regeneracia kazdych 200-300km, navyse ma hadzalo obcas do nudzoveho. Riesenie je jednoduche.
159SW 1.9JTDm 16V, 110kW, DPF/EGR/SWIRL OFF
Re: životnost DPF (JTDm) a vše kolem (prostě pokec...)
Mám to uplně stejně, po regeneraci 19% zanesení a vypaluju co 300km...
Alfa Romeo Giulietta, 2.0 JTDm 125kW TCT, r.v.2012
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Alfa Romeo GT 3,2 BUSSO 176kW, r.v.2004
Alfa Romeo BRERA, 2,4JTDm 20V 154kW, r.v.2008 ex
Alfa Romeo 147, 1.9JTDm 16V 110kW, r.v.2007 ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Google [Bot] a 3 hosti