Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Sejny: No já mám svíčky Brisk DR 12YC, tudíž ty doporučený a není problém. Uvažuju buď o Briskách DOR 12IR (iridiový) nebo o NGK BCP6ET (tříkontaktní).
Co se týká diag. tak na zásuvnce je kolík ještě uprostřed, ten zůstává neobsazenej ?
Co se týká diag. tak na zásuvnce je kolík ještě uprostřed, ten zůstává neobsazenej ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No to je prácička ty ventily. Skoro bych měl chuť se na to vyprdnout. U sacích není trochu menší vůle na závadu, pod 0.30 už by asi bylo špatný. Jdeš do toho ?
Jo a Tobě se podařilo někde sehnat ten kulatej konektor (samici) na diagnostiku ? Jmenuje se to nějak ?
Jo a Tobě se podařilo někde sehnat ten kulatej konektor (samici) na diagnostiku ? Jmenuje se to nějak ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Jaký mají výhody Brisky DOR 12IR oproti DR 12YC ?Přiznám se svíčky jsem od koupě neměnil asi už by to chtělo , ale konečně jsem vyměnil ty zpuchřele gumy saní za nové a hned to táhne líp vocpodaRV147 píše:Sejny: No já mám svíčky Brisk DR 12YC, tudíž ty doporučený a není problém. Uvažuju buď o Briskách DOR 12IR (iridiový) nebo o NGK BCP6ET (tříkontaktní).
Co se týká diag. tak na zásuvnce je kolík ještě uprostřed, ten zůstává neobsazenej ?

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Noo sundat víko a změřit vůli je sranda...teď ale budu muset sehnat vymezovací podložky, shodit vačku, dát tam, zase přeměřit a pak to bude konečně OKRV147 píše:No to je prácička ty ventily. Skoro bych měl chuť se na to vyprdnout. U sacích není trochu menší vůle na závadu, pod 0.30 už by asi bylo špatný. Jdeš do toho ?
Jo a Tobě se podařilo někde sehnat ten kulatej konektor (samici) na diagnostiku ? Jmenuje se to nějak ?

Protikus neni moc potřeba... stačí rozebrat konektor ŠR24 a použít z něj kontaktní dutinky, ty napájet na kablíky, zatáhnout do bužírky
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Tak alfinka už zase lítá
Když jsem montoval zpátky zdvihátka, vačku a nastavoval rozvody byl jsem celej nadrženej až to projedu
Pak jedu a zdálo se mi že to je nějaký lenivý...a já vůl zapoměl zapojit variátor.... po připojení opět dostala ty správný koule
Pomocí Scotch Super33+ jsem opravil gumky sání,. vyplách jsem odlučovač oleje a poměnil veškeré podtlakové hadičky...teďka už jen čekám na svíčky a kulové čepy(maj docela vůli) od www.technicar.cz



AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Čau ! Tlaky min.8, jinak jsou kvůli variátoru, kterej pootáčí vačkou a otvírá ventily trochu nižší. Kolik ti to dává. Mi včera auto před vraty zdechlo a už jsem ho natočil jenom na chvilku abych zajel zpátky na dvůr. Asi zase palivová pumpa.
. Diagnostika mi nefunguje, ale pak jsem zjistil, že ten konektor mám zapojenej jinak než ty. Při pohledu zepředu bych měl mít napravo plus diody,naproti minus a jako v ose auta tlačítko. Zejtra to zkusím.

Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Tak olej vyměněn... s tou 10W50 to za tepla na volnoběh maže v pohodě na 3BAR... za jízdy se to drží na 4.5 cca. S předchozím olejem tam bylo na volnoběh za tepla cca 1BAR...byl černý jak vix, asi tam byl dost dlouho.... Při vypouštění se mi zdál i dost řídký ale po benzínu nesmrděl... no kdoví co tam vůbec bylo
Taky jsem si všiml zajímavé věci... když za chodu motoru vytáhnu olejovou měrku tak zakolísá volnoběh 


AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Tak jsem dneska udělal tu diagnostiku a světe div se 4444 a auto nestartuje. Takže počítám, že to bude ta palivová pumpa. Když jsem v letě měnil nádrž tak po opětovný montáži nešla, byla zaseklá. Po úderu kladivem zase začala dávat. Jinou jsem neměl, tak jsem ji tam vrazil a doteď chodila. Ach jo to zas bude práce na pytel (totiž ten benzín se mi v létě dostal na pytel, to jsem radostí
) Bosch
.
Překvapilo mě, že není KO lambda.


Překvapilo mě, že není KO lambda.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Neměl jsi nějak krátce před tím odpojenou baterku? Stačí na 10sec odpojit a vše se vymaže, chyby se pak znovu zapíšou až po ujetí nějakých km...
Dneska jsem kuchnul pumpu z 33 která byla předtím půl roku na suchu... skusil jsem ji pustit předtím a normálně jela. Po rozebrání měla trochu zašlý komutátor od úsad z benzínu.... bordelu uvnitř moc nebylo, strčil jsem jen vnitřek do nádobky s lihem, zapnul a po chvilce chodu se z ní vyplavil kal takový tmavý... pumpu zkusíš lehce. Stačí při zaplém klíčku propojit kontakty jejího relé a musí se rozběhnout... pro ověření zda dává stačí vzít hadici od railu do kleští a zmáčknout.... bude slyšet jak benzín musí proudit pod větším tlakem... pokud hadici sevřeš úplně pumpu to zastaví...netrápit dlouho, nemá to ráda. No pokud to jiskru háže jak má a střiky při testu cvakají tak v podstatě nic jinýho nezbývá než to benzínové čerpadlo.
Dneska jsem kuchnul pumpu z 33 která byla předtím půl roku na suchu... skusil jsem ji pustit předtím a normálně jela. Po rozebrání měla trochu zašlý komutátor od úsad z benzínu.... bordelu uvnitř moc nebylo, strčil jsem jen vnitřek do nádobky s lihem, zapnul a po chvilce chodu se z ní vyplavil kal takový tmavý... pumpu zkusíš lehce. Stačí při zaplém klíčku propojit kontakty jejího relé a musí se rozběhnout... pro ověření zda dává stačí vzít hadici od railu do kleští a zmáčknout.... bude slyšet jak benzín musí proudit pod větším tlakem... pokud hadici sevřeš úplně pumpu to zastaví...netrápit dlouho, nemá to ráda. No pokud to jiskru háže jak má a střiky při testu cvakají tak v podstatě nic jinýho nezbývá než to benzínové čerpadlo.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- ice.cool.man
- Příspěvky: 25
- Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
- Bydliště: Ostrava-city
- Kontaktovat uživatele:
tlaky
jen tak pro zajímavost, tlaky na pětasedmě mají být minimálně deset, a né osm, a to na každém válci.
Na tlakoměr oleje není spoleh, může kecat a rád kecá a ještě raději se ucpává čidlo na motoru ke kterému je naprosto debilní přístup.
tyto informace mám od DD z Brna se kterým jsem měl fajny rozhovor v patek večer kdy jsem vzteky málem rozkousal telefon když mi ta moje potvora 14 dní syčela jak fstekla užovfka a vůbec netáhla a zrovna v pátek mi došly veškere zasoby nervu
a můj dvoulitřík je prozměnu taky od soboty nepojízdný, jelikož nedává benzín. ti naši starší taliáni holt neradi čtvrt milionu kilometru na tachometru a zimu venku... mě to stálo potupný odtah na laně za favoritem. takže bud ucpana hadica, filtr, nebo holt pumpa v řiti
Na tlakoměr oleje není spoleh, může kecat a rád kecá a ještě raději se ucpává čidlo na motoru ke kterému je naprosto debilní přístup.
tyto informace mám od DD z Brna se kterým jsem měl fajny rozhovor v patek večer kdy jsem vzteky málem rozkousal telefon když mi ta moje potvora 14 dní syčela jak fstekla užovfka a vůbec netáhla a zrovna v pátek mi došly veškere zasoby nervu
a můj dvoulitřík je prozměnu taky od soboty nepojízdný, jelikož nedává benzín. ti naši starší taliáni holt neradi čtvrt milionu kilometru na tachometru a zimu venku... mě to stálo potupný odtah na laně za favoritem. takže bud ucpana hadica, filtr, nebo holt pumpa v řiti
3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
No baterku sjem odpojenou měl, ale potom jsem najel tak 50km. Před diag. odpojená nebyla.
Jinak od DD mám náhradní motor TS od Rossagtv auto. On mi právě říkal, že když mají všechny válce 8 ještě to není nic hroznýho, tak si vyber.
Jinak od DD mám náhradní motor TS od Rossagtv auto. On mi právě říkal, že když mají všechny válce 8 ještě to není nic hroznýho, tak si vyber.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Každopádně fakta jsou taková, že auto perfektně startuje a výborně jede....povedlo se mi i zrychlit 0-100za 8s. Takže na nějaké tlaky z vysoka seru, jezdím a jsem happy
Zajímavé že sama alfa žádnou hodnotu neuvádí.... a kdo by to pak měl vědět líp? V jejich service manualu se píše jen, že nesmí být diference mezi válci.... a ani v programu autodata tlaky nejsou. Tlakoměr možná rád kecá, ale mám ověřeno že ten můj měří poměrně přesně a to v celém rozsahu, pokud se ti nezdá pomalý pokles ručky při změnách režimu motoru věř tomu že to tak je v pořádku....budík má brutální tlumení aby nekýval při každé krátkodobé změně...alfa neni škodovka120

AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti