Sejny - Alfa Romeo 75 (1989)

Odpovědět
RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 9.12.2008, úte 07:05

Sejny: No já mám svíčky Brisk DR 12YC, tudíž ty doporučený a není problém. Uvažuju buď o Briskách DOR 12IR (iridiový) nebo o NGK BCP6ET (tříkontaktní).
Co se týká diag. tak na zásuvnce je kolík ještě uprostřed, ten zůstává neobsazenej ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 9.12.2008, úte 16:35

Jojo kolík uprostřed se nezapojuje. JInak měřil jsem ventilové vůle... na sání je předepsáno 0.40-0.45mm a já mám na všech válcech 0.30mm
výfukové jsou všechny OK
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 9.12.2008, úte 17:54

No to je prácička ty ventily. Skoro bych měl chuť se na to vyprdnout. U sacích není trochu menší vůle na závadu, pod 0.30 už by asi bylo špatný. Jdeš do toho ?
Jo a Tobě se podařilo někde sehnat ten kulatej konektor (samici) na diagnostiku ? Jmenuje se to nějak ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 9.12.2008, úte 17:59

RV147 píše:Sejny: No já mám svíčky Brisk DR 12YC, tudíž ty doporučený a není problém. Uvažuju buď o Briskách DOR 12IR (iridiový) nebo o NGK BCP6ET (tříkontaktní).
Co se týká diag. tak na zásuvnce je kolík ještě uprostřed, ten zůstává neobsazenej ?
Jaký mají výhody Brisky DOR 12IR oproti DR 12YC ?Přiznám se svíčky jsem od koupě neměnil asi už by to chtělo , ale konečně jsem vyměnil ty zpuchřele gumy saní za nové a hned to táhne líp vocpoda :D
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 9.12.2008, úte 18:04

Kde jsi je sehnal a za kolik? taky je mám po venku hodně popraskané ale nezdají se být durch
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 9.12.2008, úte 18:10

RV147 píše:No to je prácička ty ventily. Skoro bych měl chuť se na to vyprdnout. U sacích není trochu menší vůle na závadu, pod 0.30 už by asi bylo špatný. Jdeš do toho ?
Jo a Tobě se podařilo někde sehnat ten kulatej konektor (samici) na diagnostiku ? Jmenuje se to nějak ?
Noo sundat víko a změřit vůli je sranda...teď ale budu muset sehnat vymezovací podložky, shodit vačku, dát tam, zase přeměřit a pak to bude konečně OK :) JInak nevíte někdo jaké mají mít excentry průměr? já naměřil na sací vačce 42mm a na výfukové 37mm.

Protikus neni moc potřeba... stačí rozebrat konektor ŠR24 a použít z něj kontaktní dutinky, ty napájet na kablíky, zatáhnout do bužírky
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 9.12.2008, úte 18:22

Hej chlape obdivuju tě :-) pořídíš si auto a hned děláš skoro generálku po svým :-)
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 9.12.2008, úte 18:38

coco? seřizování ventilů je běžná údržba :wink: prostě chci mít káru ve slušném stavu a nemít strach kdy se podělá... a také si chci semtam zařádit aniž bych měl výčitky že motor ničím. :twisted:
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

HeSH
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 222
Registrován: 23.8.2008, sob 16:35
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od HeSH » 9.12.2008, úte 18:51

No já bežně nešmejdim kolem celýho motoru :D
Fiat Stilo 1.6 16v 3dv. r.v. 2002 - Rodičů
Renault Mégane Coupe Coach - Yellow, momentální mazel.
EX: Alfa Romeo 146, 1.4 i.e Boxer.

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 9.12.2008, úte 19:10

Co mám já info o vačkách tak by sací měla mít cca.41,30, výfuková 37,20. Takže asi je máš OK. Spíš to chce změřit zdvih. Sání má mít 11mm, výfuk 9.5mm.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Majkll
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1056
Registrován: 9.9.2007, ned 11:07
Bydliště: Poličsko

Příspěvek od Majkll » 9.12.2008, úte 19:11

Gumy na saní seženeš v Italcaru
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)


ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 11.12.2008, čtv 20:54

Tak alfinka už zase lítá :D Když jsem montoval zpátky zdvihátka, vačku a nastavoval rozvody byl jsem celej nadrženej až to projedu :twisted: Pak jedu a zdálo se mi že to je nějaký lenivý...a já vůl zapoměl zapojit variátor.... po připojení opět dostala ty správný koule :twisted: Pomocí Scotch Super33+ jsem opravil gumky sání,. vyplách jsem odlučovač oleje a poměnil veškeré podtlakové hadičky...teďka už jen čekám na svíčky a kulové čepy(maj docela vůli) od www.technicar.cz
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 16.12.2008, úte 21:55

Malý dotaz: nevíte někdo jaké tlaky má mít 2.0TS v 75tce?
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8567
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Příspěvek od Harous » 16.12.2008, úte 22:05

V dokumentaci k TS to nikde neni?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 16.12.2008, úte 22:12

Je tam postup jak je změřit ale to je všechno...konkrétní hodnota tam neni.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 16.12.2008, úte 22:32

Tak alfinka zítra dostane olej Q8 formula 10W50 :) ať si pošmákne potvůrka.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 17.12.2008, stř 06:47

Čau ! Tlaky min.8, jinak jsou kvůli variátoru, kterej pootáčí vačkou a otvírá ventily trochu nižší. Kolik ti to dává. Mi včera auto před vraty zdechlo a už jsem ho natočil jenom na chvilku abych zajel zpátky na dvůr. Asi zase palivová pumpa. :smt089 . Diagnostika mi nefunguje, ale pak jsem zjistil, že ten konektor mám zapojenej jinak než ty. Při pohledu zepředu bych měl mít napravo plus diody,naproti minus a jako v ose auta tlačítko. Zejtra to zkusím.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 17.12.2008, stř 08:01

to mate za to ze mate vstrikovani....ja tu elektroniku nechcu ani videt..
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 17.12.2008, stř 09:49

Těch 8 jsem tam měl.... ve všech válcech stejně... a dost dlouho trvalo než to na tu hodnotu vylezlo.... možná by to lezlo pomalinku dál ale netrápili sme to.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 18.12.2008, čtv 03:20

Tak olej vyměněn... s tou 10W50 to za tepla na volnoběh maže v pohodě na 3BAR... za jízdy se to drží na 4.5 cca. S předchozím olejem tam bylo na volnoběh za tepla cca 1BAR...byl černý jak vix, asi tam byl dost dlouho.... Při vypouštění se mi zdál i dost řídký ale po benzínu nesmrděl... no kdoví co tam vůbec bylo :vom: Taky jsem si všiml zajímavé věci... když za chodu motoru vytáhnu olejovou měrku tak zakolísá volnoběh :)
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 21.12.2008, ned 16:45

Tak jsem dneska udělal tu diagnostiku a světe div se 4444 a auto nestartuje. Takže počítám, že to bude ta palivová pumpa. Když jsem v letě měnil nádrž tak po opětovný montáži nešla, byla zaseklá. Po úderu kladivem zase začala dávat. Jinou jsem neměl, tak jsem ji tam vrazil a doteď chodila. Ach jo to zas bude práce na pytel (totiž ten benzín se mi v létě dostal na pytel, to jsem radostí :smt026 ) Bosch :smt068 .
Překvapilo mě, že není KO lambda.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 21.12.2008, ned 20:13

Neměl jsi nějak krátce před tím odpojenou baterku? Stačí na 10sec odpojit a vše se vymaže, chyby se pak znovu zapíšou až po ujetí nějakých km...

Dneska jsem kuchnul pumpu z 33 která byla předtím půl roku na suchu... skusil jsem ji pustit předtím a normálně jela. Po rozebrání měla trochu zašlý komutátor od úsad z benzínu.... bordelu uvnitř moc nebylo, strčil jsem jen vnitřek do nádobky s lihem, zapnul a po chvilce chodu se z ní vyplavil kal takový tmavý... pumpu zkusíš lehce. Stačí při zaplém klíčku propojit kontakty jejího relé a musí se rozběhnout... pro ověření zda dává stačí vzít hadici od railu do kleští a zmáčknout.... bude slyšet jak benzín musí proudit pod větším tlakem... pokud hadici sevřeš úplně pumpu to zastaví...netrápit dlouho, nemá to ráda. No pokud to jiskru háže jak má a střiky při testu cvakají tak v podstatě nic jinýho nezbývá než to benzínové čerpadlo.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

ice.cool.man
Uživatelský avatar

Příspěvky: 25
Registrován: 17.7.2008, čtv 08:02
Bydliště: Ostrava-city
Kontaktovat uživatele:

tlaky

Příspěvek od ice.cool.man » 22.12.2008, pon 08:44

jen tak pro zajímavost, tlaky na pětasedmě mají být minimálně deset, a né osm, a to na každém válci.
Na tlakoměr oleje není spoleh, může kecat a rád kecá a ještě raději se ucpává čidlo na motoru ke kterému je naprosto debilní přístup.
tyto informace mám od DD z Brna se kterým jsem měl fajny rozhovor v patek večer kdy jsem vzteky málem rozkousal telefon když mi ta moje potvora 14 dní syčela jak fstekla užovfka a vůbec netáhla a zrovna v pátek mi došly veškere zasoby nervu

a můj dvoulitřík je prozměnu taky od soboty nepojízdný, jelikož nedává benzín. ti naši starší taliáni holt neradi čtvrt milionu kilometru na tachometru a zimu venku... mě to stálo potupný odtah na laně za favoritem. takže bud ucpana hadica, filtr, nebo holt pumpa v řiti
3x75 , 4 fiat 600D, nejhorší je srážka s blbcem.. kor když je to widlák z práglu

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RV147 » 22.12.2008, pon 09:41

No baterku sjem odpojenou měl, ale potom jsem najel tak 50km. Před diag. odpojená nebyla.
Jinak od DD mám náhradní motor TS od Rossagtv auto. On mi právě říkal, že když mají všechny válce 8 ještě to není nic hroznýho, tak si vyber.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Sejny
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 25.5.2008, ned 01:40
Bydliště: Tišnov

Příspěvek od Sejny » 22.12.2008, pon 10:28

Každopádně fakta jsou taková, že auto perfektně startuje a výborně jede....povedlo se mi i zrychlit 0-100za 8s. Takže na nějaké tlaky z vysoka seru, jezdím a jsem happy :wink: Zajímavé že sama alfa žádnou hodnotu neuvádí.... a kdo by to pak měl vědět líp? V jejich service manualu se píše jen, že nesmí být diference mezi válci.... a ani v programu autodata tlaky nejsou. Tlakoměr možná rád kecá, ale mám ověřeno že ten můj měří poměrně přesně a to v celém rozsahu, pokud se ti nezdá pomalý pokles ručky při změnách režimu motoru věř tomu že to tak je v pořádku....budík má brutální tlumení aby nekýval při každé krátkodobé změně...alfa neni škodovka120
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997

Odpovědět

Zpět na „Naše Alfy“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 3 hosti