![:smt021](./images/smilies/021.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:smt097](./images/smilies/097.gif)
já s autama s automatem občas jezdím a prostě mě to nezajímá.... zajímá mě, jestli mi to při konstantním tempu dá takový kvalt, aby to točilo optimální otáčky.... a jestli při předjíždění podřadí tak, abych mohl využít výkon.... ale je mi u pr*ele, jestli ten vhodný stupeň má číslo 4 nebo 7.... podstatné jsou snad otáčky, ne číslo stupně....Petr147 píše:Proč? Protože to tak všichni normálně dělají? A když už si za takovou opičárnu zaplatím, tak chci vědět, co tam mám za kvalt?...
O chválení ani tak nejde, třeba ty stěrače jako chybu beru, kluci taliánský asi nepočítali, že by si tu hovadinu někdo nevypínalHarous píše:A je to tu zase. Někdo si dovolil nepochválit Giulii...
Co jsem jel s automatem tak volič chodil v dráze, že si hned věděl co tam je i bez displeje a z polohy D šlo do boku vrazit M kde už to chodilo klasicky + a -. Jsou to prostě všechno detaily který Tě sice nenutí to auto zazdít a nepřemýšlet o něm, ale zamrzej...petrAR156 píše:jak by chtěl při absenci pádel pohodlně řadit aretovaným joystickem?
Sorry, já zapoměl že témata negativ a tuningu zde jsou zakázany.Petr147 píše:RonyV píše:Kšáá! To se tu nesmí psát...
ano on tam nemal pádla.hombre1509 píše:K tomu zobrazeni rychlosti - kdyz jedu na D, zobrazuje se D bez rychlosti. I v tomhle rezimu se da radit padlama, jakmile pouziju padlo, zacne to zobrazovat D+cislo, pak bud radim dal a vidim cisla, nebo se to po chvilce prepne do "obycejneho" D a radi samo. Expert Pepa padla pod volantem nemel (!), pak je jeste moznost prepnout joystick do rezimu M (to se dela do strany, doleva, takze to nejde udelat blbe) a je jsou videt cisla, tedy M+rychlost, bez padel se samozrejme musi radit joystickem (dopredu/dozadu)....
jo jo, indikátor správného řazení v manuálním režimu automatu je přesně ta hovadina, která je tam naprosto zbytečně....hombre1509 píše:Indikator spravneho razeni tam je v rezimu M, ale ja osobne nechapu k cemu - kdyz uz si v aute s automatem prepnu razeni na manual, tak to delam proto, abych radil podle sebe, pokud bych chtel radit podle sipky, tak to muzu nechat na D a je to "automaticky.
Auto dostalo hodnocení školní 2, 90%. To se mě osobně zdá jako hodnocení výborný. Jeho pocity jestli je to na krach nebo na Čínu mě nezajímají. Kolik by to auto muselo dostat aby to tu nezvedlo takovou vlnu kritiku? Za jedna a minimálně kolik procent? Aspoň 98? Kdyby to auto dostalo 99% a zmínil cokoliv jako detail tak se tu na něj stejně vrhnete. Možná by to chtělo trochu nadhledu, sundat klapky z očí, brát tyhle testy jako subjektivní názor testujícího na auto a nebrat to jako vyhlášení války značce Alfa Romeo.Kubas píše:Harous: tak jestli ti test kde pán pořád s dramatickým výrazem kritizuje hovadiny a na konci prohlásí, že to vidí tak, že Alfa buď krachne nebo ji koupí Číňani, přijde jako že konečný hodnocení nedopadlo špatně tak to pak joPro mě je to totální snůška emotivních blábolů, nic víc.... (hodnocení 90% je v kontextu testu naprosto absurdních)
Nezdá se vám to podobný výhradám Meziplynu? Mě totiž ano. Napadlo vás, že by na tom mohlo vážně něco být?You can’t turn off the stability systems, there’s no such thing as the correct wiper speed in light rain, the hazard lights trigger much too soon under moderate to heavy braking, the temperature in the car at times sometimes seemed to be at significant variance to that displayed on the screen and the sat-nav screen is decidedly low rent compared to what is now found in its BMW and Mercedes rivals. Out there in the real world where cars are lived with as well as driven, this stuff matters.
The engine is noisy at idle and under full load, but otherwise quiet, quieter for sure than equivalents found in the C-Class and Jaguar XE, but probably still behind BMW and Audi. The instruments in their classically hooded binnacles are clear, though not that attractive.
The all new electronic power steering disappoints, though; it’s too quick, too aggressive off centre and almost entirely lacking in desirable feedback.
It makes it difficult to feel the front of the car and judge precisely the correct lock required to angle in to a quick curve. This is a shame because the car seems to have a nice balance, gentle understeer appearing to want to flow into equally benign oversteer before a barrage of needlessly early electronic interference unceremoniously shuts down that particular avenue of entertainment.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů