Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Ahoj,
v létě jsem Alfu dovezl z Německa. Pravděpodobně tam chvíli stála. Ze začátku zahlásila chybu motoru, bez dalších projevů. Dle diagnostiky lambda sonda. Pak to odeznělo. A po nějaký době za tepla neudržela otáčky na volnoběh. Podezření na lambdu nebo klapku. Servisák neměl čas, tak mě při čekání na diagnostiku nenapadlo nic lepšího, než sundat dva konektory - v kroužku
a prostříknout je sprejem na čištění kontaktů.
Pak mi přišla diagnostika a chyb tam bylo poněkud víc (další příloha)
Může to mít souvislost?
První sprej má v sobě nějakou složku, co se neodpaří a konzervuje konektor. Protože je tam hodně špatných a slabých signálů, tak jsem koupil další sprej na kontakty, ale takovej po kterým nic nezůstane. Několikrát jsem konektory vyčistil a vyfoukal kompresorem a žádný zlepšení.
Máte nějakej nápad jak z toho ven?
Díky,
Honza
v létě jsem Alfu dovezl z Německa. Pravděpodobně tam chvíli stála. Ze začátku zahlásila chybu motoru, bez dalších projevů. Dle diagnostiky lambda sonda. Pak to odeznělo. A po nějaký době za tepla neudržela otáčky na volnoběh. Podezření na lambdu nebo klapku. Servisák neměl čas, tak mě při čekání na diagnostiku nenapadlo nic lepšího, než sundat dva konektory - v kroužku
a prostříknout je sprejem na čištění kontaktů.
Pak mi přišla diagnostika a chyb tam bylo poněkud víc (další příloha)
Může to mít souvislost?
První sprej má v sobě nějakou složku, co se neodpaří a konzervuje konektor. Protože je tam hodně špatných a slabých signálů, tak jsem koupil další sprej na kontakty, ale takovej po kterým nic nezůstane. Několikrát jsem konektory vyčistil a vyfoukal kompresorem a žádný zlepšení.
Máte nějakej nápad jak z toho ven?
Díky,
Honza
156 SW 1,8 TS (2003)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Samoléčba nikam nevedla, tak jsem se obrátil na skutečnýho doktora.
Byla to kombinace přepálený pojistky, poškozenýho kabelovýho svazku k lambádě a špatnej konektor na sahaře.
Pravděpodobně jediný, čemu jsem uškodil je těsnění v konektorech k řídící jednotce. Nafouklo se.
Tak už jen sehnat těsnění. To se o mě na vrakáči poperou s takovou prkotinou;-)
Byla to kombinace přepálený pojistky, poškozenýho kabelovýho svazku k lambádě a špatnej konektor na sahaře.
Pravděpodobně jediný, čemu jsem uškodil je těsnění v konektorech k řídící jednotce. Nafouklo se.
Tak už jen sehnat těsnění. To se o mě na vrakáči poperou s takovou prkotinou;-)
156 SW 1,8 TS (2003)
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3356
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
ne ne nezměnil jsem si User name
AR Giula 2,0 Super
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné "oprafy" fesměs končí felkou katastrofou
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
hosi ako je to so spojkou 2.5 v6, predošlý majitel vravel že spojka je asi na výmenu lebo zaberá skoro na podlahe, viem že keď som mal felde spojku pred smrťou tak mi zaberala naopak - uplne hore, preto sa pýtam či to nebude stačiť odvzdušniť či tu je to naopak ? Spojka sa dá vymeniť bez vyberania motora ? Volakde som čítal že stačí aby išla nápravnica von a spodkom pojde prevodovka.
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
ak zabera na podlahe tak je ok... ale zalezi aj ako tazko ide
166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Duso: Volakde som čítal že stačí aby išla nápravnica von a spodkom pojde prevodovka.
Ano, nedávno jsem tak vycukal motor i s převodovkou.
Ano, nedávno jsem tak vycukal motor i s převodovkou.
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Taky mi spojka zabírá dole, je to v pohodě, na 155 mi zabírá dole celejch skoro 13 let, co jí mám, auto má 250000 km a spojka stále původní .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
ok vdaka za info
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Hm, mne zasa zaberá úplne hore...ale nepociťujem iné problémy okrem toho, že zaberá hore a tiež mi to tak príde, že ide ťažko...ale viacerí vraveli, že im spojka na jTD ide ťažšie, ako u iných áut...
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Renault Megane 1,9D, 47 kW :-)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
hosi ako je to s výmenou techometra, kilometre sa sami upravia z riadiacej jednotky alebo sú uložené v budíku ? Treba ísť potom na diagnostiku a prepísať to manuálne ? Chcem totiž sportpacketové, idem ich len zháňať teraz tak aby som vedel čo ma čaká, inak akú môžu mať cenovú hodnotu komplet budíky na sportpacket verziu V6 (tacho do 260) ?
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Ahoj,
plánuji moji první výměnu rozvodů na 156 2.0 JTS. Našel by se zde někdo, kdo by mi z této stránky http://www.mroauto.cz/katalog/alfa-romeo/156-932/16617/ vyhledal a poté zaslal do odpovědi odkaz na nákupní košík, kde budou všechny díly, které jsou k výměně rozvodů potřebné?
Předem děkuji za odpověď.
plánuji moji první výměnu rozvodů na 156 2.0 JTS. Našel by se zde někdo, kdo by mi z této stránky http://www.mroauto.cz/katalog/alfa-romeo/156-932/16617/ vyhledal a poté zaslal do odpovědi odkaz na nákupní košík, kde budou všechny díly, které jsou k výměně rozvodů potřebné?
Předem děkuji za odpověď.
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Řeším od jakého výrobce koupit snímač vačkového hřídele na 1.8 TS 103 kW. V EPERu je auto označené X1 156 M.Y.2002 BZ/DS (2001-2005)
V EPERu to čidlo nemůžu najít, ale podle katalogů dílů různých e-shopů by to měl být tenhle díl č. 46469912
Můžete mi to někdo potvrdit. Ne že bych nevěřil mechanikovi, že vybere špatný díl, ale bere díly z obchodu, který se nesnaží zvětšit obraty co nejnižší cenou;-)
Na výběr jsou snímače od různých výrobců od 8 kil po 3,5 tisíce. ERA - 8 kil, FACET - 1400, FAE - 1600, BOSCH - 2400, HELLA - 2700.
Máte někdo zkušenosti s některým z levnějších snímačů? Zkoušel jsem hledat nějaký reference, ale moc toho není.
Tady v tom seznamu:
http://www.mjauto.cz/vyrobci-autodilu-evropa-asie
se dají všichni výrobci najít.
Pravděpodbně sáhnu po Facetu. Jsou to italové;-)
Nemám problém s tím kvalitu zaplatit (třeba u svíček jsem nelaboroval a dal předepsaný NGK, stejně tak s olejem), ale nemyslím, že ke zvládnutí Hallového snímače potřebuje výrobce přístup ke kosmickým technologiím;-). Poškození motoru asi nehrozí, leda by se snímač ulomil, například protože by trval na masáži od vačkové hřídele. Na druhou stranu je v sázce druhá montáž, kterou si mechanik cení na 2 litry. Prý se musí sundat rozvody.
Díky za případný reference.
A tady ještě popis projevů, ale už tak je to slušnej román.
Alfa mi začala hlásit chybu P0340 - snímač vačkového hřídele. Mizela a objevovala se. Někdy se po vymazání vrátila hned, někdy až za chvíli. Jednou mi motor nešel vytočit přes 3 tisíce. S panem doktorem jsme se shodli na těchto případných příčinách:
Vadný snímač
Vadná řídící jednotka
Poškozený kabelový svazek
Jako první jsem chtěl vyměnit ŘJ, protože jestli dát vyzkoušet ŘJ za 1500 nebo vyměnit čidlo za min 4 tisíce mi přišlo rozumnější.
ŘJ to nebyla.
Jdeme tedy na výměnu snímače.
V EPERu to čidlo nemůžu najít, ale podle katalogů dílů různých e-shopů by to měl být tenhle díl č. 46469912
Můžete mi to někdo potvrdit. Ne že bych nevěřil mechanikovi, že vybere špatný díl, ale bere díly z obchodu, který se nesnaží zvětšit obraty co nejnižší cenou;-)
Na výběr jsou snímače od různých výrobců od 8 kil po 3,5 tisíce. ERA - 8 kil, FACET - 1400, FAE - 1600, BOSCH - 2400, HELLA - 2700.
Máte někdo zkušenosti s některým z levnějších snímačů? Zkoušel jsem hledat nějaký reference, ale moc toho není.
Tady v tom seznamu:
http://www.mjauto.cz/vyrobci-autodilu-evropa-asie
se dají všichni výrobci najít.
Pravděpodbně sáhnu po Facetu. Jsou to italové;-)
Nemám problém s tím kvalitu zaplatit (třeba u svíček jsem nelaboroval a dal předepsaný NGK, stejně tak s olejem), ale nemyslím, že ke zvládnutí Hallového snímače potřebuje výrobce přístup ke kosmickým technologiím;-). Poškození motoru asi nehrozí, leda by se snímač ulomil, například protože by trval na masáži od vačkové hřídele. Na druhou stranu je v sázce druhá montáž, kterou si mechanik cení na 2 litry. Prý se musí sundat rozvody.
Díky za případný reference.
A tady ještě popis projevů, ale už tak je to slušnej román.
Alfa mi začala hlásit chybu P0340 - snímač vačkového hřídele. Mizela a objevovala se. Někdy se po vymazání vrátila hned, někdy až za chvíli. Jednou mi motor nešel vytočit přes 3 tisíce. S panem doktorem jsme se shodli na těchto případných příčinách:
Vadný snímač
Vadná řídící jednotka
Poškozený kabelový svazek
Jako první jsem chtěl vyměnit ŘJ, protože jestli dát vyzkoušet ŘJ za 1500 nebo vyměnit čidlo za min 4 tisíce mi přišlo rozumnější.
ŘJ to nebyla.
Jdeme tedy na výměnu snímače.
156 SW 1,8 TS (2003)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Nazdar Alfisti.
Mám takový dotaz:Může mi někdo poradit co je vše třeba koupit k výměně rozvodů na AR156 2,0 16v TS Sportwagon 114 kw r.v. 2000? Nejsem automechanik.Kamaráda mám mechanika a prý si to mám sehnat,že mi to udělá. Dík za pomoc.
Mám takový dotaz:Může mi někdo poradit co je vše třeba koupit k výměně rozvodů na AR156 2,0 16v TS Sportwagon 114 kw r.v. 2000? Nejsem automechanik.Kamaráda mám mechanika a prý si to mám sehnat,že mi to udělá. Dík za pomoc.
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Je to normálne že sa pri súčasných teplotách nezohreje na prevádzkovú teplotu ani po 30 km jazde ? (2.5 V6)
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Pokud bylo pod nulou, začne hřát pořád stejně rychle, ale málokdy teplota vylezla nad 75. Jak byla zácpa, nebo jsem déle stál, tak to šlo až k 90, ale jak jsem zase chvíli jel, spadla níže. V teple není problém, kolísá kolem 90.
Jestli to je správně nevím...
Jestli to je správně nevím...
Alfa Romeo 156 2,5 V6 (1999)
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Presne to isté, jazdím mimo mesto a furt je tam okolo 70, minule som jej pridal 5-6tis a až potom vyletela teplota na 90 a to bolo von okolo 10°C...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Mám to taky tak.
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
a ako s tým jazdíte ? Nebojíte sa to točiť ? Trebárs pri predbiehaní 3-5 tis. . Asi dám clonu pred chladič čo to povie, sranda je že pri týchto teplotách keď jej pridám tak teplota už stúpa, ale keď bolo chladnejšie teplota ešte klesla to mi nebolo všetko jedno...napríklad v zime keď bolo pod nulou a motal som sa po meste tak bola teplota okolo 70-80 °C ale ako som sa dostal za mesto predbiehal som tak teplota v momente klesla na 60-70°. To bolo prvýkrát od kúpy čo som jej trochu šliapol, odvtedy som to už nevytáčal radšej až do teraz...
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3183
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Velice často tam mám 7000 otáček , kvalty 1, 2 a 3 točím k 7000 pokaždý, když je to jen trochu možný, ten motor je strašně návykovej .
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
ja si radšej ešte počkám, o to väčší pôžitok to bude potom
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
- Crowman156
- Pozorovatel
- Příspěvky: 315
- Registrován: 8.3.2013, pát 14:53
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Čau nemáte někdo na prodej variátor na 2.0 TS v nevyběhaném :-) stavu? dík Petr
AR 33 1.4 IMOLA Nero 1993
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Ex: AR 156 2.0 TS 1999
Ex: AR 164 2.0 TS 1989
Ex: AR 146 1.6 boxer 1996
Ex: AR 155 1.7 TS 8v 1994
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Ahoj,
potrebuji pomoc. Hledam uzivatelskou prirucku pro facelift model s palubnim PC. Na netu jsem koukal bohuzel nenalezl. Nemel by nekdo odkaz nebo elektronickou podobu kam by to mohl uplladnout? Rok vyroby je 2003.
Predem dimy
potrebuji pomoc. Hledam uzivatelskou prirucku pro facelift model s palubnim PC. Na netu jsem koukal bohuzel nenalezl. Nemel by nekdo odkaz nebo elektronickou podobu kam by to mohl uplladnout? Rok vyroby je 2003.
Predem dimy
- littlebiker
- Příspěvky: 73
- Registrován: 20.4.2015, pon 19:17
- Bydliště: Slovácko
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
AR 156 2,5 V6 24V 2003
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Mazda 6 2,5 GTA 2009
Kawasaki ER6N 2007
Babetta 210 1989
Ford Escort 1,6 16V Zetec 1997 - ex
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Tak tam jsem hledal, bohužel jsem našel jen na 156 bez palubního PC. Mě jde pravé hlavně o palubní PC co kde jak nastavit atd. A vím ze facelift má trochu jinou prostřední prostřední část s ovladacima prvkama. Každopádně děkuji za odpověď
Re: Alfa Romeo 156 (pokec a vše kolem....)
Alfa Romeo 156 SW TI 1.9 JTD 16V stále se drží
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Alfa Romeo 159 SW TI 1.9 JTDm ex
Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v ex
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host