chtěl bych tímto poprosit o radu.Už dlouho řeším nepravidelný volnoběh na 156 2.0JTS 122kw rok 2002 a nevím si rady.Motor mi na volnoběh jako zakopává a neběží úplně nejlíp.Startuje úplně normálně,výkon a v otáčkách taky OK ale při volnoběhu prostě zakopává a vyhazuje hlášku o tlaku paliva-chyba P1670.Z výfuku je na volnoběh cítit nespálený benzín,u konce výfuku registruju na volnoběh drobné prdění do výfuku
 a mám úplně černé všechny zapalovací svíčky-od suchých černých sazí.Jinak jsem měřil komprese-ty jsou OK,dával jsem dva úpně nové vstřiky a dva jsem nechal profi vyčistit,asi desetkrát jsem stavěl rozvody
  a mám úplně černé všechny zapalovací svíčky-od suchých černých sazí.Jinak jsem měřil komprese-ty jsou OK,dával jsem dva úpně nové vstřiky a dva jsem nechal profi vyčistit,asi desetkrát jsem stavěl rozvody  ,nové svíčky NGK,nová lambda,palivový filtr,vyčištěná váha vzduchu,nový vzducháč a výsledek žádný.Ta chyba mě netrápí ale ten volnoběh ano,našel jsem o té chybě jen to že se jedná o tlak paliva.Rozebral jsem regulátor tlaku paliva na liště ale je to tam nějaké zalisované do lišty a nedá se s tím dle mého nic dělat,pouze jsem sundal cívku a v šoupátku jsem odšrouboval vrchní červik,vyndal pružinku a profoukl,celé to dle mě vyndat z lišty nelze.Poradí prosím někdo jestli má chyba P1670 opravdu souvislost s tlakem paliva popř.co tahle chyba vyjadřuje a jak případně potvrdit či vyvrátit jestli je tlak paliva OK.
 ,nové svíčky NGK,nová lambda,palivový filtr,vyčištěná váha vzduchu,nový vzducháč a výsledek žádný.Ta chyba mě netrápí ale ten volnoběh ano,našel jsem o té chybě jen to že se jedná o tlak paliva.Rozebral jsem regulátor tlaku paliva na liště ale je to tam nějaké zalisované do lišty a nedá se s tím dle mého nic dělat,pouze jsem sundal cívku a v šoupátku jsem odšrouboval vrchní červik,vyndal pružinku a profoukl,celé to dle mě vyndat z lišty nelze.Poradí prosím někdo jestli má chyba P1670 opravdu souvislost s tlakem paliva popř.co tahle chyba vyjadřuje a jak případně potvrdit či vyvrátit jestli je tlak paliva OK.Nejvíc mě matou ty zapalovací svíčky,jak jsem psal tak je vyčistím a za moment jsou všechny stejně od suchých černých sazí..
Za případné rady moc děkuji,už si s tím nevím rady.



 FES nebo MES ?
 FES nebo MES ?  Dle mého selského rozumu pokud by vypadával zážeh na jednom z válců,teda KO svíčka,vstřik či cívka tak nebudou všechny svíčky černé od sazí ale jen ta jedna kde zážeh vypadává..Vede mě to teda zpátky k tlaku paliva v liště popřípadě k jinému problému.
 Dle mého selského rozumu pokud by vypadával zážeh na jednom z válců,teda KO svíčka,vstřik či cívka tak nebudou všechny svíčky černé od sazí ale jen ta jedna kde zážeh vypadává..Vede mě to teda zpátky k tlaku paliva v liště popřípadě k jinému problému.



