Giulia - běžné verze (pokec...)

Odpovědět
Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.2.2017, čtv 12:47

Jen tak mimochodem. Nedávno se tu řešila nádržka ostřikovače světel u 4C. Ten kdo to vymýšlel na Giulii by taky potřeboval proplesknout... :-D
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.2.2017, čtv 13:06

Další zajímavostí je to, že benzínový motor má ostřik intercooleru.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 9.2.2017, čtv 13:14

Harous píše:Návod k obsluze zmiňuje tempomat i aktivní tempomat. Takže předpokládám, že tahle plamenná diskuze je stejně o ničem. :wink:
že to ten tempomat má víme, ale ještě to prej musí umět samo zatáčet a držet jízdní pruhy, aby to na zácpu bylo ideální.... :wink:

a co ty ostřikovače, taky na blbém místě?
a ostřik intercooleru je čím?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 9.2.2017, čtv 13:49

Co se do toho leje netuším.
Jinak odkazy na ty manuály jsou tu:
http://www.giuliaforums.com/forum/289-a ... oglio.html

Ten ostřik tam je u QV, ale ve stejným místě má nádržku i 2.0T.
Na fotce je to ta nádržka za levým světlem. Hrdlo nádržky ostřikovačů je vidět na fotce taky. Je to to malé modré víčko na levé straně v plastu mezi kabinou a motorem. Hezky pod vzpěrou kapoty. Nedivil bych se kdyby to vymýšlel stejný člověk jako u 4C. :-D
Přílohy
fN87WM.jpg
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 9.2.2017, čtv 17:52

ono se to občas povede i v lepších* rodinách... :D i když to tak má jenom 176kw verze...
Přílohy
vw-passat-2014-4motion-023.jpg

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Petr147 » 9.2.2017, čtv 17:55

Michaltalbot píše:To neměla ani omylem... pokud srovnává Giulii s německou konkurencí, tak v době 147/156 měl třeba Mercedes výbavu o několik světelných let jinde. Ale to je jedno, já mluvím o tom, že zmiňovat chybějící asistent jízdy v zácpě (navíc to možná ani není pravda, pokud vím tak asistent jízdy v pruzích a adaptivní tempomat to má, takže by to mělo umět jet v koloně), je nesmysl, Giulii resp. Alfu Romeo vůbec, si přece člověk kupuje kvůli úplně jiným vlastnostem.
co dělal v roce 2000 M-B ve třídě 147 a co to mělo ve výbavě navíc?

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.2.2017, čtv 18:13

Srovnatelná třída se 147/156 je velikostně jedině A-klasse/C-klasse. A-klasse měla v tý době ESP, ASR, duální klimu, dešťovej senzor, panoramatickou střechu, pal.počítač... Céčko mělo kromě uvedeného např. 4 zónovou klimu, multifunkční volant, klimatizovaný přihrádky, 6 airbagů, automatická světla, brzdový asistent, asistent rozjezdu do kopce, atd. Ale to je jedno, nechci tady rozjíždět debatu Alfa vs. Mercedes. Mercedes byl vždycky napřed, ale Alfa má zase jiné kvality :wink:
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tibalt » 9.2.2017, čtv 19:18

Ja tomu nerozumiem. Alfa sa snazi oslovit viac ako len tych par petrolheadov aby prezila, a ked clovek spomenie nieco co jej chyba oproti konkurencii, a co vela (nemeckych ) zakaznikov odceni, tak sa hned niekto zacne zavzdusnovat a posielat ludi k vagu.
Zial, konkurencia je drsna. Aj frantici/japonci maju lepsie systemy a vybavu. Pozrite na novu mazdu 6, za 39tis v plnke, 2.5l atmosfera, automat. Torque vectoring.
To je cena zakladnej giulie AT benzin. Halogeny, pomaly ani popolnik. Tak preco ma otec rodiny brat alfu?
Ako chce byt uspesna? Len na vybornom riadeni a jazde to nepostavi

Inak Ja som 147 predal pred 3rokmi, jazdim mazdu cx5 kvoli rodine a dufam, ze pride zas alfa, ktora presvedci nie len srdce, ale trochu aj rozum. Nebudem slintajuc utekat do showroomu so sekovou knizkou.
Inak 147 mala vtedy vybornu vybavu oproti konkurencii - golf, focus, mazda...
Ex 147 1,9jtd 88kw

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 9.2.2017, čtv 19:44

já teda v brožuře aktuální Mazdy 6 V6 vidím zrychlení z 0-100 za 7,8s a u Alfy 2.0T za 6,6... to je dynamický rozdíl třídy.... a automat v Mazdě asi taky nebude lepší než 8st. co má Alfa (spíš to bude nějaký úplně obyčejný 6st. Aisin).... Nic proti Mazdě 6, je to pěkný auto a možná i za dobrý prachy, ale technicky je Alfa někde úplně jinde.... ano, možná ta Mazda má víc elektronických vychytávek, to ano....

Jestli chceš aby výbavou srovnatelná Giulia stála to samé co aktuální Mazda 6, tak to je podle mě nesmyslné.... to by v Alfě byli opravdu padlí na hlavu....

Možná je nějaká nová Mazda 6, ale ta kterou vidím na stránkách Mazdy už je relativně starý model, úplně obyčejná předokolka, pěkná, s bezva vlastnostma nato že to je předohrab, ale opravdu úplně někde jinde než Giulia....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 9.2.2017, čtv 20:05

Tibalt píše:Pozrite na novu mazdu 6, za 39tis v plnke, 2.5l atmosfera, automat.
To je cena zakladnej giulie AT benzin.

Motor 2,5 s výkonem 141kW?
Tomu se říká konkurence.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 9.2.2017, čtv 20:08

Kubas, ta nová nemá šest hrnků pouze 4.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 9.2.2017, čtv 20:59

Hlavně si furt myslím, že i když by ty prodeje mohly být lepší, tak stejně Alfa nemá za cíl, aby Giulia byla italský Passat. Přestože kombi nepotřebuju, souhlasím, že ten kombík měli představit souběžně se sedanem.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tibalt » 9.2.2017, čtv 21:05

Vsetci mate pravdu. Ja len dufam, ze sa bude dobre predavat pre dobro znacky. Nemusi to byt ako passat, ale aspom 10% z premium trhu ( A4, bmw 3, merc C ).
Ex 147 1,9jtd 88kw

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 10.2.2017, pát 10:09

mcernoch píše: Motor 2,5 s výkonem 141kW?
Tomu se říká konkurence.
Nedíval bych se na objem, ale na to, že to auto umí jezdit se 190k a automatem za 8 litrů. Tu převodovku bych taky nehodnotil na základě počtu rychlostních stupňů. Nemá 3 kvalty, ale 6. Mazdu 6 řadím ve třídě rozhodně k tomu lepšímu. Neříkám, že je to přímá konkurence Giulii technikou, ale o zákazníky se s ní přetahovat může.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

Adamsquare
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4045
Registrován: 9.11.2008, ned 11:09

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Adamsquare » 10.2.2017, pát 11:01

A teď si to vem, že Mazda 6 jako velmi hezké a dobře jezdící auto má prodeje v EU jen cca 30.000ks ročně.
To je na tak povedený model bída. A to má sedan i kombajn...
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 10.2.2017, pát 11:23

Harous: jasně že může ta Mazda být pro Alfu konkurence, ale člověk by to měl hodnotit realisticky a říct si "není tak dobrá jak Alfa, ale je pořád dost dobrá a o hodně levnější". Proti tomu neřeknu ani popel.... a ten automat, nejde samozřejmě jen o počet stupňů, ale o rychlost a taky třeba možnost řadit dobře navrženýma pádlama pod volantem atd....

Jinak prosinec v EU:
Giulia - 1830
Mazda 6 vč kombi - 1645
(Peugeot 508 vč kombi - 2050)

taky s tím Mazda bojuje jak se dá, prostě ne-německé auta to v téhle třídě mají strašně těžké.... tyhle auta kupují z obrovské části fleety a holt velká část velkých firem je na Německo nějak navázaná a tak kupují domácí značky.... a jsem i ochoten připustit že Němci ty auta nemají úplně špatné.... :wink:

Passat 17500 :weedman:
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 10.2.2017, pát 11:34

[/quote]
Nedíval bych se na objem, ale na to, že to auto umí jezdit se 190k a automatem za 8 litrů. Tu převodovku bych taky nehodnotil na základě počtu rychlostních stupňů. Nemá 3 kvalty, ale 6. Mazdu 6 řadím ve třídě rozhodně k tomu lepšímu. Neříkám, že je to přímá konkurence Giulii technikou, ale o zákazníky se s ní přetahovat může.[/quote]

Mě se Mazda 6 moc líbí a ten design se jim opravdu moc povedl,
ale pokud bych si měl vybrat Mazdu 6 s motorem 2,5 s výkonem 141 kW a kombinovanou spotřebou 6,3
a nebo Alfu Romeo Veloce s motorem 2,0 s výkonem 206 kW a kombinovanou spotřebou 6,1 a navíc 4x4, tak je jasná volba AR.
Naposledy upravil(a) mcernoch dne 10.2.2017, pát 12:26, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Kubas
Administrátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19001
Registrován: 9.6.2007, sob 09:43
Bydliště: Zlín

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Kubas » 10.2.2017, pát 11:36

akorát ti tam lítá tak 300.000 Kč cenového rozdílu, ne? :wink: (jinak samozřejmě taky beru Alfu....)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8570
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Harous » 10.2.2017, pát 11:42

Ta Mazda má 2.5, ne 2.8. Spotřebu má psanou 6.3, ale reálnou 8. Kolik bude reálná u Giulie těžko říct. A zapomínáš právě na to, že je mezi nimi 400 tisíc rozdíl.
Já tu netvrdím, že je ta Mazda 6 lepší, jen že může mít stejný zákazníky jako Giulia. Spíš věřím tomu, že si Giulii koupí někdo kdo přemýšlel o Mazdě 6 než že by přebírala zákazníky BMW. Myšleno tedy v ČR.
P.S. U tý převodovky si chválej jak rychlost tak "manuální" řazení. Ale to je jedno. :wink:
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

mcernoch
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2276
Registrován: 20.8.2010, pát 19:18
Bydliště: Blansko
Kontaktovat uživatele:

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od mcernoch » 10.2.2017, pát 12:26

Ano cenový rozdíl tam je, ale já nejsem podnikatel a nemá pro mě smysl si kupovat nový auto a platit DPH navíc,
takže musím stejně nějakej pátek ještě počkat.
Ale obě ojetiny, jak Mazda, ta Alfa se potom budou cenově více přibližovat.

Zde je skoro tři roky stará za půl mega, takže výrazně na ceně nepadla:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazd ... oFrom=list

Otázkou zůstává jak budou padat na ceně Alfy, protože u předchozích modelů je to dost masakr (samo že neřeším 4C a 8C - tam je to někde jinde a úplně jiný segment)
Alfa Romeo Stelvio 280HP
Alfa Romeo 159 2,4JTD
Alfa Romeo 156 1,6TS
Ford Escort xr3i
Volkswagen Scirocco II 1,8i

Tibalt
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 261
Registrován: 19.2.2010, pát 13:17
Bydliště: Blava/Bonn

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Tibalt » 10.2.2017, pát 15:23

tak tak, cenovy rozdiel 10tis eur je dost velky, aby si zakaznik rozmyslel ci mu to za to stoji. Alfista povie ze jasne, a bude splacat lizing o 2roky dlhsie, bezny zakaznik si to ale 3x rozmysli. A fleet zobere nemca alebo superba.
Ex 147 1,9jtd 88kw

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 10.2.2017, pát 15:40

Kokot v akci :D
20170210_144446.jpg
20170210_145333.jpg
20170210_152955.jpg
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

MichalT
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1829
Registrován: 29.10.2013, úte 19:47

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od MichalT » 10.2.2017, pát 15:42

Sorry, manželka fotila na vysku, v mobilu to neotocim.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD

vonkreuz
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2864
Registrován: 2.11.2012, pát 22:45
Bydliště: żelazowe góry

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od vonkreuz » 10.2.2017, pát 16:18

Paráda :smt023
Po rozkliknutí se to otočí...
Nový auto a hned parkuje přes čáry :smt040
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD

Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'

Ladin 164V6
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5892
Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
Bydliště: Karlovy Vary

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Příspěvek od Ladin 164V6 » 10.2.2017, pát 16:19

Veloce cajk :smt023 :smt023 :smt023
AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D

Vždycky všechno OFF...

Odpovědět

Zpět na „Giulia“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host