Příspěvek
od jindřich 333 » 21.2.2017, úte 17:35
Smetene vacky jsou u TS pomerne casty problem. Pokud jsou vrcholky vacek stale do obloucku a ne do spicky, jsi stastny clovek. Samozrejme zmerit zdvyh vsech vacek na stolici bude vubec nejlepsi. Pro vymezeni ventilovych vuli budes potrebovat dostatecnou zasobu distancnich podlozek, ktere jsou odstupnovany po 0.025mm. Na TS jsou podlozky menzi 8mm nez na starsi NORD 9mm. Proto je treba sehnat podlozky primo pro TS. Jestli si dobre vzpominam, jedna podlozka me prisla na nejakych 150kc.
Samozrejme existuje tady jeste jedna moznost tzv na hovado... Strcis celou palici panu hlavarovi a on si ty vule nastavi upravou delky driku ventilu ... je to hnus ale taky to funguje. Problem by mohl nastat pri nasledne kontrole vuli po najeti pozadovanych km.
Dale je vic nez vhodne vymenit zdvihatka, po velkem km probehu jsou puvodni rozklepana a ojizdi se tim vacky.
Poradim ti jednu vec - pokud ma hlava tlaky, neni kriva a nema podpalene ventili a sedla, vubec na to nesahej.
Zajimalo by me, jestli jsou loziska vacekovych hridelu a vacka samotna broseny taky v nekolika std rozmerech jako napr klika, ojnice atd..
jestli by potom v pripade vymeny vackovych hrideli z jineho motoru nemohlo dojit k zadreni vlivem rozdilneho brouseni.
AR 75 2,0 TS 89
AR 75 2.0 TS 91
ex AR 164 TS 98
ex AR 156 V6
ex AR 33 1,7 16v Permanent4
ex AR 33 1,7 16v
ex AR 33 1,7 ie.
Lncia Lybra 2,4 jtd Intensa
Lancia Kappa 2,4 jtd
Yamaha XTZ 750 Supertenere