
Giulia - běžné verze (pokec...)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7225
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
156ka 2.4 20V si i v plným obsazení nevzala při dálničním ježdění 150+km/h víc jak 7 litrů. X-krát odzkoušeno (konec konců pár let u mě pobyla) na dotankování, takže tyhle moderní motory, navíc jen čtyřválcový prostě musej jezdit za míň 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jo a v patek jedu vyzkouset servis imofy, jak jsem auto poprvy vytahnul na dalnici, tak se ukazalo ze jede trochu doprava a volant je presazenej trosku doleva.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
jo ty to mas vlastne v manualu ze? jinak teda nechci by OT ale z Prahy do Ovy bych volil vlak pokud by to jen trochu slo....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jj, manual. Kdyz bych jel centrum-centrum tak jedu vlakem taky, ale ja mel 2 navstevy cestou (prum zony v Modricich a Mosnove) a z ovy jedu spat do Petrvaldu + 2 navstevy zitra, zase mimo civilizaci + s sebou vezu veci ktery bych do vlaku fakt tahat nechtel. Moje prace neni s verejnou dopravou kompatibilni 

Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nevymetl si nějakou díru?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nevymetl, vsiml jsem si toho uz jak jsem si to vezl novy domu, ale pricital jsem to vyjetym kolejim na jizni spojce...pocitam ze geoska na predku, 30 minut a jedno espresso to spravi. Zatim palec nahoru prodejci, kterej nejdriv tvrdil ze dneska objednavaj na 10.5. a pak pravil ze kdyz teda nemuzu jindy nez tento patek dopoledne, at prijedu

Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
tak v březnu 2750 ks a zatím suverenně nejlepší měsíc co se prodejů týče... k tomu 1000ks Stelvio....
kdyby to Giulia udržela každý měsíc a Stelvio prodávalo ještě o něco víc, byla by to paráda....
kdyby to Giulia udržela každý měsíc a Stelvio prodávalo ještě o něco víc, byla by to paráda....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
skvele spravy, snad to pojde este hore 

Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemate nekdo prehled o tom, jake uzivatelske parametry (co se tyce sviceni, steracu, atd..) se daji na giulii nastavit pomoci diagnostiky? Konkretne:
- chtel bych aby svitili zadni obrysova svetla s prednimi drl v poloze AUTO, kdyz cidlo detekuje dostatek svetla a nerozsviti predni potkavaci svetla
- aby se rozsvitila obrysova svetla kdyz je prepinac v poloze auto a senzor deste nastaveny na AUTO detekuje dest
- chtel bych aby svitili zadni obrysova svetla s prednimi drl v poloze AUTO, kdyz cidlo detekuje dostatek svetla a nerozsviti predni potkavaci svetla
- aby se rozsvitila obrysova svetla kdyz je prepinac v poloze auto a senzor deste nastaveny na AUTO detekuje dest
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nemáš na spz AU?
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
6AB..
Jinac prvni servis dopadl ok. Z vyroby byla na zadni naprave blbe nastavena sbihavost..
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Tak se přiznejte pánové - v poslední době je často namoklo, silnice usmrkaný. Už jste zkoušeli za to někde vzít a poslat si zadek bokem? 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ja zkousel. Kdyz to clovek privede ke smyku pomalu a plynule, treba na dalnicnim najezdu, tak malinko zklouznout jde. Kdyz se to clovek pokusi urvat v naky ostry zatacce plynem, tak esp zasahne okamzite...mam trosku strach aby to auto bylo v zime vubec pouzitelny..:/
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Ono to použitelný bude, proč by nebylo. Možná bude finta v tý plynulosti. Jak se na to půjde plynule tak to třeba ESP pustí.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Uz jsem naky rwd auta mel a zatim to bylo tak, ze cim vic to slo vypnout, tim jsem se dostal dal 

Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
No jo, u Giulie to sice vypnout nejde, ale nevěřím tomu, že by to nedovolilo vůbec nic. Líbí se mi systém - pokud vše probíhá plynule tak ESP nezasahuje. Jakmile vyhodnotí panickou reakci řidiče, tak zasáhne. Třeba to tak má i Giulia. To, že to nedovolí urvat na hulváta, ale dovolí se sklouznout na nájezdu by tomu odpovídalo.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Podobne to mel naladeny Lexus u IS, kdyz za to clovek humpolacky vzal a zkusil to urvat, tak se to auto prakticky zastavilo. Ale treba postupnym zrychlovanim na zasnezenym kruhaci se dalo jet s pul otacky volantem kontra furt. Podobne to maj bmw v trc rezimu. Podle me to hodne zalezi na hodnotach pretizeni a jak s nima esp pracuje pri vyhodnoceni.
Kazdopadne s hodnocenim pockam az na snih, to auto ma dobrej grip a 150k je malo na naky ladny zklouznuti na mokrym asfaltu.
Kazdopadne s hodnocenim pockam az na snih, to auto ma dobrej grip a 150k je malo na naky ladny zklouznuti na mokrym asfaltu.
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Jsem zase po dlouhý době vyrazil do Prahy a jak tady jezdím jen z vesnice do vesnice tak jsem si toho všiml az ted, auto na tuknuti do blinkru blikne jen 3x zatímco před aktualizací blikalo 5x. Přešli na EU standard asi.
Jinak k tomu klouznuti, umí to lehce protocit kola při agresivním odbočení do pravyho úhlu, ale to me přijde jako kurveni, to se mi stalo asi 2x. A pak jednou za deště jsem zkoušel hledat hranici v táhlý zatáčce na nájezdu z D1 na Pražský okruh směr letiště. Zrychloval jsem v ty zatáčce a když tam bylo lehce nad 140 km/h tak to kousek pustilo prdel ale naprosto klidně a čitelně a hned se to zase srovnalo. Na suchu nevím kolik bych musel jet, ono v normálním autě je tam právě na suchu už i těch 140 km/h docela hodně.
Jinak k tomu klouznuti, umí to lehce protocit kola při agresivním odbočení do pravyho úhlu, ale to me přijde jako kurveni, to se mi stalo asi 2x. A pak jednou za deště jsem zkoušel hledat hranici v táhlý zatáčce na nájezdu z D1 na Pražský okruh směr letiště. Zrychloval jsem v ty zatáčce a když tam bylo lehce nad 140 km/h tak to kousek pustilo prdel ale naprosto klidně a čitelně a hned se to zase srovnalo. Na suchu nevím kolik bych musel jet, ono v normálním autě je tam právě na suchu už i těch 140 km/h docela hodně.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
- Ladin 164V6
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5892
- Registrován: 15.1.2008, úte 15:52
- Bydliště: Karlovy Vary
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nejde to nekde v palubnim PC nastavit? Ja si v historicky e91 muzu navolit 1x, 3x, 5x... Ale 3x mi prijde fajn, pri predjizdeni a 5x bliknuti to musi blikat jeste dlouho po manevru 

AR 164 3.0 24V Super 171kW Nero601 92' (Zombie - la machina arrogante)
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Bmw 3er M3 3.2 Convertible Alpinweiss3 98'
Bmw 3er M3d2 SportWagon TitanSilber '06
Renault Kangoo 1.2 16V '08 :D
Vždycky všechno OFF...
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Nevím jak Giulia, ale Giulietta změnu v menu nenabízí a bliká 5x.
Alfa Romeo Giulietta 1,4 tb 125kw
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
Mě to nevadilo, když jsem objížděl třeba chodce, tak jsem si do tý páčky tuknul proti, aby to bliklo třeba jen jednou a při sjezdu z dálnice mi to 5x vyhovovalo, protoze ten manévr trvá dyl jelikož, tam co jezdím, je těch napojení a odboček vic.
Jo a změnila se grafika stavu oleje, předtím tam bylo asi 5 sedych čárek, ted má stupnice dvě červený krajní rysky, neco jako má klasicka merka, je to přehlednější.
Jo a změnila se grafika stavu oleje, předtím tam bylo asi 5 sedych čárek, ted má stupnice dvě červený krajní rysky, neco jako má klasicka merka, je to přehlednější.
Giulia Quadrifoglio
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
156 2,4 JTD
147 1,9 JTD
Ex: 159 2,0 JTDm, 156 2,0 TS, 156 1,9 JTD, 164 2,5 TD, 164 3,0 V6, Giulia Veloce 280 CV, 166 2,4 JTD
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
no změna grafiky stavu oleje je dobrý nápad, na tom aktuálním jsem zatím nepochopil co tam mám vidět :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
v USA sa v aprili predalo 634 Giulii, oproti marcu je to narast o 150 kusov (v marci sa predalo 484)
Re: Giulia - běžné verze (pokec...)
+1, dneska jsem postupoval podle instrukci a na ty stupnici jsem houby poznal...update to nak resi?Kubas píše: 1.5.2017, pon 21:21 no změna grafiky stavu oleje je dobrý nápad, na tom aktuálním jsem zatím nepochopil co tam mám vidět :-)
Ex Giulia Super JTD 150 MTX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti