Příspěvek
					
								od integrale » 18.9.2008, čtv 14:40
			
			
			
			
			Nevím, možná to tu už padlo a já jsem to jen nestihl přečíst, ale jsou tu 2 zásadní věci:
1. k zatlačení písku záadně nepoužíváme páčení šroubovákem o kotouč. Kotouč se zkřiví, případně na něm uděláme trhlinky, které mohou v katastrofickém případě vést až k jeho prasknutí. Pokud nemáme stahovák, postačí obyčejná truhlářská svorka, která se dá koupit za stovku v jakémkoli obchodu s řemeslnickým nářadím (navíc to jde mnohem snadněji). Pozor, vzadu se u většiny AR a Lancií pístky zašroubovávají!
Já osobně ale povolím odvzdušňovák a kapalinu vypustím, abych mohl dát novou. Měla by se měnit po 2 letech, ale známe tu praxi...
2. je potřeba vytáhnout celá vodítka (čepy, v nichž jsou zašroubovány ty šrouby, které se povolují, aby šel vytáhnout třmen) a důkladně je naprat silikonovou pastou nebo meděnou vazelínou. Netřeba se bát, že vazelína vyteče - ta vodítka mají 3 plochy pro její udržení. V případě, že by brzdy "cinkaly", dají se za pár korun ta vodítka normálně koupit (komplet i s těsněním a šrouby). Vyplatí se to, jinak se vymačká litina na třmenu či sržáku a ten pak navěky mlátí a je to k po.... ke zbláznění.
3. když už řešíte výměnu kotoučů a destiček, nejsem agent, ale musím říci, že jsem zcela nadšen z produkce OMP a na 147/156/GT a další modely vyrábějí 2 řady (Road&sport a Racing) kompletů (desky + kotouče) a za velmi rozumné peníze (cca 8500 Kč komplet přední náprava, cca 4500 komplet zadní) to auto nejen podstatně lépe brzdí (brzdný účinek řady Racing je plně srovnatelný se sériovým Lancerem Evo!), ale brzdy se nepřehřívají a také déle vydrží (zhruba dvojnásobek proti běžným Fri.Techům či Textarům). Doporučuji kombinovat se závodní brzdovou kapalinou (OMP, Sparco, Castrol...), protože ty mají nejen vyšší teplotu varu, ale jsou i méně hydroponní (nasávají méně vlhkosti) a tudíž bzdy nepruží a kapalina déle vydrží při směšném cenovém nákladu.
			
									
									Koně motor nedělají a motor nedělá auto!