
Následne údajne po prejdení väčšej jamy s mlákou auto skočilo do núdzaku a s tým bolo aj predávané. Kúpil som ho fakt za pár šupov, tú hodnotu, ktorú som za to dal má už len preto, lebo je to Busso a nie je to hnilé. Rozhodne tam ale je čo riešiť.
Keďže mnohí z vás tento motor poznajú (ja ako twinsparkista zatiaľ nie) mohli by vedieť čo mohlo spôsobiť núdzak po prejdení vody a jamy a druhá vec, ktorá ma trápi je, že motor sa po dlhšom státí keď je naštartovaný začne prehrievať. Teplota ide pomaly hore až k cca 115 - 120°C, potom v sekunde preskočí na 130°C a rozsvieti sa hláška, že to mám odstaviť. Ventilátor ide, sú tam ale dva ventilátory, ide iba jeden z nich. Je to OK? Prehriatie je fakt len pri dlhšom státí, pre jazde si krásne drží 90, keď je to prehriate a preveziem sa, motor sa náporom vzduchu schladí a teplota padne k 90

Indície ako hlava/tesnenie pod hlavou by som vylúčil, lebo šlem pod viečkom nie je žiadny, vodnú pumpu by som vylúčil tiež, nakoľko som s tým prešiel 270km na jeden záťah a celý čas teplota OK, preto ma všetko vedie k tým ventilátorom. Ak sa majú točiť oba, je jasné, prečo sa to neuchladí.
Ak niekto vie, ďakujem vopred za radu.