Lancia
Re: Lancia
Nie, dostáva sa tam údajne odpadnutou gumovou záslepkou zospodu.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia
Tak ten konektor je hnus velebnosti, kor ked sa tam voda dostava skutocne nezmyslom ako si napisal. Este k tym chybam, mna to trklo len skrz to, ze uz na starom civicu, ked blblo cidlo ABS, rozsvietila sa kontrolka, a ak sa nahodou cidlo aj "zobudilo" kontrolka nezhasla, musel som cez diag. A na alfici zasa take VDC, som musel tiez cez diag, napriek tomu ze problem bol uz odstraneny...nuz, neni talian ako talian 

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
Re: Lancia
Thesis je kapitola sama o sebe, napríklad keď nefunguje motorček ručnej brzdy na jednej strane svieti kontrolka na červeno, keď na druhej, ta na žlto
. A podobných vychytávok má veľa.

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Viděl jsem jí,jel jsem v ní,vím kdo prodává
-můžu doporučit!!! Stav je doopravdy takový,jaký se píše. Pán je starší ročník,pečlivý fanda do aut a podle toho to auto taky vypadá
https://auto.bazos.cz/inzerat/86192968/ ... p-stav.php


https://auto.bazos.cz/inzerat/86192968/ ... p-stav.php
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Lancia
Mal si tak kus aj stastie, keby ti ta stara rj motora nejde ani za studena, tak neviem ci by som ti vedel spravit ten immo do novej.
A do toho konektora voda norm nejde, pretoze tam je technicky odpor zaslepeny, lenze po rokoch sa ta gumicka vytrasie a strati, voda na konektor nejde priamo, ale vlhkost sa tam dostava a ked pride zima tam postupnym zamrzanim a rozmrzanim sa dostane az dnu aj napriek tomu, ze je konektor utesneny. Je to dost casty problem, preto ked som si dal dokopy tie priznaky cos mi vravel tak som ti volal aby si ho kukol hned hh. CIrou nahodou som to na jednom svojom tiez riesil pred par dnami. Akurat uz riesim vyrobu tych tesneni na mieru, nech to znova zastuplujem ako to ma byt.
A do toho konektora voda norm nejde, pretoze tam je technicky odpor zaslepeny, lenze po rokoch sa ta gumicka vytrasie a strati, voda na konektor nejde priamo, ale vlhkost sa tam dostava a ked pride zima tam postupnym zamrzanim a rozmrzanim sa dostane az dnu aj napriek tomu, ze je konektor utesneny. Je to dost casty problem, preto ked som si dal dokopy tie priznaky cos mi vravel tak som ti volal aby si ho kukol hned hh. CIrou nahodou som to na jednom svojom tiez riesil pred par dnami. Akurat uz riesim vyrobu tych tesneni na mieru, nech to znova zastuplujem ako to ma byt.
Lancia Thesis
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
- 3,2 V6 + LPfi Emb. 07
- 3,0 V6 Emb. 04
- 2,0tb Emb. 02
Lancia K coupe
- 20VT 98
- 20VT 99
Lancia Beta coupe 2,0 i.e. 84
Alfa Spider 3.0 12V Lusso 00
http://www.lanciathesis.eu
Re: Lancia
Treba mať aj kus šťastia, to je fakt, druhá vec ale je, že keby som o tebe nevedel tak by Thesis pravdepodobne išiel s ťažkým srdcom na diely. Nezistil by som totiž, že je vadná RJ a už dupľom by mi ju nemal kto nahodiť. Resp ak by to pre mňa aj niekto spravil, tak by som za to ťažko vysolil.
Predtým ako som kúpil tú druhú RJ v Poľsku som bol tu v BA v servise, ktorý sa venuje špeciálne aj RJ a napriek tomu, že na webe majú v cenníku službu diagnostika RJ, tak keď som tam prišiel s nefunkčnou RJ a chcel som aby zistili čo jej je, potrebovali celé auto. No a keby sa začali nejakí servismani, ktorí Thesisa nepoznajú hrabať v jeho elektronike, tipujem, že by som sa nedoplatil.
BTW aj keď súčasná RJ funguje, objednal som do zálohy ešte originál repas z Fiatu
.
EDIT: ten konektor som síce prestrekol sprejom na kontakty a chvíľu to bolo OK, ale furt to nie je ono a ručičky na prístrojovke padajú. Takže mám objednaný nový a celé to prepinujem.
Predtým ako som kúpil tú druhú RJ v Poľsku som bol tu v BA v servise, ktorý sa venuje špeciálne aj RJ a napriek tomu, že na webe majú v cenníku službu diagnostika RJ, tak keď som tam prišiel s nefunkčnou RJ a chcel som aby zistili čo jej je, potrebovali celé auto. No a keby sa začali nejakí servismani, ktorí Thesisa nepoznajú hrabať v jeho elektronike, tipujem, že by som sa nedoplatil.
BTW aj keď súčasná RJ funguje, objednal som do zálohy ešte originál repas z Fiatu

EDIT: ten konektor som síce prestrekol sprejom na kontakty a chvíľu to bolo OK, ale furt to nie je ono a ručičky na prístrojovke padajú. Takže mám objednaný nový a celé to prepinujem.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Tak dnes sa stal zázrak, ale mám pocit, že u Thesisa to bude časté.
Chyby ktoré ma trápili:
- chyba motora
- chyba ABS
- chyba ESP
- chyba ASR
- chyba EPB
- neustále sa točiaca sahara, bez ohľadu na teplotu motora
- prevodovka, ktorá na D radila iba 2, 3 a asi 4, pri zaradení spiatočky trhlo celým autom, pri sekvencii som vedel radiť 1 a 2 ale s trhnutím a značnou ranou
Dnes vymenené:
- váha vzduchu
a všetky vyššie spomenuté chyby okrem chyby motora zmizli, z Thesisa je regulérne fungujúce auto, ide to jak jeblé a okrem chyby motora a žiarovky v zadnej ŠPZ žiadna chyba na prístrojovke. Príliš nepochopiteľné aj na talianske auto, ale vyzerá to tak, že bitka je naozaj na konci
Chyby ktoré ma trápili:
- chyba motora
- chyba ABS
- chyba ESP
- chyba ASR
- chyba EPB
- neustále sa točiaca sahara, bez ohľadu na teplotu motora
- prevodovka, ktorá na D radila iba 2, 3 a asi 4, pri zaradení spiatočky trhlo celým autom, pri sekvencii som vedel radiť 1 a 2 ale s trhnutím a značnou ranou
Dnes vymenené:
- váha vzduchu
a všetky vyššie spomenuté chyby okrem chyby motora zmizli, z Thesisa je regulérne fungujúce auto, ide to jak jeblé a okrem chyby motora a žiarovky v zadnej ŠPZ žiadna chyba na prístrojovke. Príliš nepochopiteľné aj na talianske auto, ale vyzerá to tak, že bitka je naozaj na konci

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
- Ježura
- Nováček
- Příspěvky: 145
- Registrován: 29.5.2012, úte 01:05
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lancia
Neboj, příště někde ztratíš čepičku od ventilku a hodí ti to limp home
Ale přeju, aby to vydrželo. Thesis je jeden z mejch vysněnejch povozů...

Saab 9-5 Aero MY 2004 (2.3 Turbo, 184 kW)
Re: Lancia
Asi prvé jazdené auto, ktoré som kúpil a je v ňom origo brašňa s náradím. Ale dáva to logiku, človek, ktorý si kúpil Thesisa ako nového sa náradia asi veľmi chytať nebude

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Krasa :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Lancia
Z výpredaju sa Thesisu ušlo
2x sacia vačka na 3.0
Lišty na prahy
Nejaké senzory na podvozok
Čidlá ABS
Lakťová opierka s priehradkou na telefón
Volant
A panel zadných dverí (ten neviem načo som kupoval
)
Plus hydraulické vzpery prednej kapoty a váha vzduchu - to je už nainštalované.
2x sacia vačka na 3.0
Lišty na prahy
Nejaké senzory na podvozok
Čidlá ABS
Lakťová opierka s priehradkou na telefón
Volant
A panel zadných dverí (ten neviem načo som kupoval

Plus hydraulické vzpery prednej kapoty a váha vzduchu - to je už nainštalované.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Vypredaj ale aj tak to asi nebolo za pusu ako ze 

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Lancia
Najdrahší tam bol ten volant, za ten chceli cca 90€. Ale pôvodne stál 800€, tak nekúp to 

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Povodne jej?
boha to je teda skok

166 2.5 V6 rv.00 Q2, lpg
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
166 2.5 V6 rv.98(ženin presúvač)
ex:Spider 1.8 TS, 156 1.6 TS
Re: Lancia
Keďže výmena váhy vzduchu vyriešila takmer všetky elektronické problémy, ktoré to auto malo (ostala len občasná kontrolka airbagu - konektor pod spolujazdcovým sedadlom a sahara), treba sa pustiť do (pre mňa) detailov.
- vypláchnuť chladiacu sústavu (Taliani sa asi s nemrzkou veľmi neobťažovali, podľa toho aj vyzerá chladiaci systém + sa to dosť hreje)
- výmena oleja v motore (vzhľadom na posledné info zvažujem či Seléniu Racing alebo Eni 10w-60)
- neustále sa točiaca sahara motora (niekto sa rýpal v elektronike ovládacieho modulu)
- kozmetika (rozleštenie laku, svetiel a inštalácia novo-pochromovaných vonkajších lišt)
- tyčky stabilizátorov
- výmena oleja prevodovky + preplach prevodovky
- aj keď neviem či v skutočnosti má nejaký problém RJ podvozku, zvyknú v nej odchádzať dva kondíky a tým je podvozok tvrdší a tvrdší - len tak pre istotu ich vymením - investícia 1€ a trochu času
- oprava LZ svetla, ktoré ako koncové svieti len z dvoch tretín
Tým by sme mali byť takmer v top stave, čo za kúpnu cenu 1500€ nie je až tak zlé
- vypláchnuť chladiacu sústavu (Taliani sa asi s nemrzkou veľmi neobťažovali, podľa toho aj vyzerá chladiaci systém + sa to dosť hreje)
- výmena oleja v motore (vzhľadom na posledné info zvažujem či Seléniu Racing alebo Eni 10w-60)
- neustále sa točiaca sahara motora (niekto sa rýpal v elektronike ovládacieho modulu)
- kozmetika (rozleštenie laku, svetiel a inštalácia novo-pochromovaných vonkajších lišt)
- tyčky stabilizátorov
- výmena oleja prevodovky + preplach prevodovky
- aj keď neviem či v skutočnosti má nejaký problém RJ podvozku, zvyknú v nej odchádzať dva kondíky a tým je podvozok tvrdší a tvrdší - len tak pre istotu ich vymením - investícia 1€ a trochu času
- oprava LZ svetla, ktoré ako koncové svieti len z dvoch tretín
Tým by sme mali byť takmer v top stave, čo za kúpnu cenu 1500€ nie je až tak zlé

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
To kde mali takyto vypredaj?
Upozornění: Jakékoliv napodobování mých postupů podstupujete na vlastní riziko! ;-)
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Alfa Romeo Spider 1.8TS '99
e39 525i saloon '03 -ex
e39 520i saloon '01 -ex
e36 316i Compact '97 -ex
Re: Lancia
Priamo vo Fiate. Viac info môžeš získať po zaplatení členského a vstupe do klubovej zóny. Oplatí sa ;)
viewtopic.php?f=128&t=21241
viewtopic.php?f=128&t=21241
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Dnes jarná očista, zajtra (snáď úspešne) STK, EK a KO.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
Dnes prvá výmena oleja, zajtra chladiaca kvapalina vrátane výplachu. Taktiež zajtra by to už malo byť na SK značkách.
Každopádne keby mi niekto vopred povedal kde má Busso olejový filter, nikdy by mi to nemohlo do domu
Každopádne keby mi niekto vopred povedal kde má Busso olejový filter, nikdy by mi to nemohlo do domu

146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
No jo, Saxana ruka je vyhodou.
Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Re: Lancia
A keď sa už podarí, tak to, čo odtiaľ vytečie zaleje všetko pod sebou. Toto trochu talianskí inžinieri nedomysleli.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Lancia
To je ještě horší než u 20V 2.4? Taky navrhli auto okolo olejového filtru? 

Re: Lancia
No, saháš tam mezi rámem motoru, samotným skeletem, výfukem a poloosou... To co vyteče ti pak nateče na silentblok motoru. Takže máš brutal spotřebu papírových utěrek. A ještě je prdel se trefit zpátky, když naleješ do filtru trochu oleje, tak ti to teče po rukách... ale aspoň to pak kvalitně impregnuje spodek auta 

Když vidím Alfu, smekám svuj klobouk.
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
H. FORD
Tipo263 2.0 R4 83x90.5 L2H2 13´, Papamobil
Tipo936 3.0 V6 93×72.6 mm Super 99', Myš
Tipo834 3.0 V6 93×72.6 mm 93´, auto-mat
Ex: Tipo164 2.5 TD Super 98', Tipo834 2.0 VIS 93´, Tipo932 2.5 V6 SW fl 04'
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Ahrefs [Bot] a 2 hosti