Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Na vysočině. 6kvalt to dynamicky šoupnul o hodně dopředu, limitem podvozku jsou teď pneumatiky a svěrače a ruce řidiče. Teď ty mínusy, brzdy nestíhají, final bylo produpnuti trubičky kdesi nad nadrží. Rupla expanzka ve spoji, rupla palubka (klasika), odešlo čidlo kliky. Nicméně domu se dobelhala po svých a žádá další přísun peněz. Coura italská. I tak je skvělá
Naposledy upravil(a) hondzik dne 14.4.2020, úte 16:29, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
no co, dalších pár drobností a bude to super ;-)
hele to křídlo to je z nějaké závodní verze? nebo ofiko doplněk nebo kde jsi ho vzal?
hele to křídlo to je z nějaké závodní verze? nebo ofiko doplněk nebo kde jsi ho vzal?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Kridlo je ze sporta/ silverstone a zvednuty na dural patkach co byly v ramci homologace na okruhy v kufru 2500 seriovych aut. Nejsou origo, je to kopie dle homologacniho listu
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Tonio
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1404
- Registrován: 11.11.2010, čtv 13:56
- Bydliště: Chrudimsko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Má pravdu, předsedo.
Byla z toho docela zábavná "aférka" - homologační sériovky vozily tyto nástavce v kufru jako originál příslušenství. Možná ani všichni majitelé netušili, na co to tam mají
Byla z toho docela zábavná "aférka" - homologační sériovky vozily tyto nástavce v kufru jako originál příslušenství. Možná ani všichni majitelé netušili, na co to tam mají
Bella macchina AR 155 1.8TS Sport 8v
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
+ 800 x Alfa Romeo (1:100 až 1:10)
Subaru Outback 2.5i
Suzuki Swift MkIV
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Hondzik: tak to je pěkné :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Tomu říkám krásná a čistá práce.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 6990
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
ty hrany mají něco do sebe
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Nemáš prosimtě tu druhou fotku ve vyšším rozlišení? Krásně by mi sedla na 21:9 monitor.
Alfa Romeo Spider 916 - 3.0 12V
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
Kia Proceed GT
Alfa Romeo 159 Ti 2.2 JTS
Alfa Romeo 159 2.4 JTD
Lancia Lybra - 2.4 JTD
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Pivrnec bude mít
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
K výměně 5q ( C530 ) převodovky za 6q (C630) ve starých Busso vránách
Původně jsem to chtěl pojmout jako samotný článek, ale v důsledku by to bylo krátký, tak pro 6 lidí tu, z toho už to jeden má a měl dřív než já a tich zbylých 5 je natolik mechanicky zdatných aby to rozlouskli stejně jako já sami...
předpokládám určitou zdatnost jedince co by se do toho chtěl pustit, nebudu popisovat jak vyndat převodovku z auta a jak dělat spojku
Co je potřeba:
6q převodovka C630, v mém případě ze 156 V6
lanovody a kulisa řazení 156 V6
setrvačník 156 V6
spojka 156 V6
postup:
Vydolovat z auta 5q, spojkový váleček klidně nechat na hadici, jen vyndat z držáku, jsou stejné. To a samé startér, klidně nechat stávající, jsou záměnné. Vyndat nápravnici ( což si myslím je stejně nutné k vyndání převodovky pokud nemáte rádi gynekologii), vyndat výfuk, opojit lanovody ruční brzdy. Zbavit spodek všech tepelných štítů. V kabině vyndat středový tunel, povolit šroub pod zadním výdechem topení, zespoda sundat celý plech na kterém je kulisa řazení a páka ruční brzdy i s lanovody. Sundat komplet 5q kulisu, nandat 6q kulisu včetně lanovodů. Zadní šrouby s přivřením obou očí sedí , předek je trochu improvizace, ale jistě si poradíte. Vzdálenostně to vyjde tak že neutrál je uprostřed díry ve středovém tunelu, i přes jiný tvar páky. To vše zpětně vrátit do auta, trochu si pohrát s gumovou průchodkou ( vedou tam teď dvě lana místo původních tří)
Obě převodovky jsou skoro stejné, liší se žebrem nad startérem kde je u 155 tepelný štít lanovodů. Veškeré šrouby a rozteče na spoji motor- převodovka jsou stejné, to samé, sedí držáky a vše do karoserie.
Jediné úskalí představuje náhon tachometru. 155 si bere rychlost z plastového převodu na diferenciálu , 156 už z čidla ABS na kole.
z původní převodovky sundáme víko difu ve kterém je přes M6 červíka chycen náhon tacha. Vyndáme i celý dif včetně unašeče poloosy. Poloosy se používají původní, u mě ze 155. Z diferenciálu sundáme kolo stálého převodu.
ta a samá operace u 6q, vyndat dif, sundat ozubené kolo stálého převodu. U 6q je širší, vše je vidět na fotkách. Do 6q skříně dát 5q dif s plastovým kolečkem náhonu a s přišroubovaným stálým převodem ze 6q. Teď nastane jediné úskalí přestavby- díky širšímu stálému převodu u 6q nejde použít víko diferenciálu z původní 5q skříně, musí se použít 6q které nemá díru pro náhon. Osobně jsem to řešil přes kamaráda na CNC který mi 19mm díru vyfrézoval, M6 jsem trefil ještě před jeho příjezdem sám. Nálitek ve víku jak na náhon tak na červíka je. Správně by se měla vymezit samo vůle na hlavních ložiscích , ale štěstí přeje odvážným, mě to klaplo a nehučí a neječí .
Na kliku se přimontuje setrvačník ze 156, spojka ze 156 a ostatní už je jen o složení. Chce to trošku učesat, ale neměl by nastat problém. O cca 2 mm jsem vyhýbal trubku klimy u přepákování řazení Díky chybějící tepelné cloně jsem omotal lana řazení u výfuku termo izololací.
Co to přineslo- díky kratšímu stálému převodu je 6tý stupeň kratší než původní 5tka, dříve jsem při 130 točil 3000ot , teď mám na 6tku 3700. Zmizela díra mezi 2-3 a celé auto je o dost živější. Při rychlé jízdě je radost tam v optimálních otáčkách střílet jeden kvalt za druhým, na druhou starnu při cestování je asi úplně fuk co se vylosuje za kvalt a jestli se nějaký přeskočí. Na šestku se tu umí ploužit na volnoběh 40 kilometrovou rychlostí
Původně jsem to chtěl pojmout jako samotný článek, ale v důsledku by to bylo krátký, tak pro 6 lidí tu, z toho už to jeden má a měl dřív než já a tich zbylých 5 je natolik mechanicky zdatných aby to rozlouskli stejně jako já sami...
předpokládám určitou zdatnost jedince co by se do toho chtěl pustit, nebudu popisovat jak vyndat převodovku z auta a jak dělat spojku
Co je potřeba:
6q převodovka C630, v mém případě ze 156 V6
lanovody a kulisa řazení 156 V6
setrvačník 156 V6
spojka 156 V6
postup:
Vydolovat z auta 5q, spojkový váleček klidně nechat na hadici, jen vyndat z držáku, jsou stejné. To a samé startér, klidně nechat stávající, jsou záměnné. Vyndat nápravnici ( což si myslím je stejně nutné k vyndání převodovky pokud nemáte rádi gynekologii), vyndat výfuk, opojit lanovody ruční brzdy. Zbavit spodek všech tepelných štítů. V kabině vyndat středový tunel, povolit šroub pod zadním výdechem topení, zespoda sundat celý plech na kterém je kulisa řazení a páka ruční brzdy i s lanovody. Sundat komplet 5q kulisu, nandat 6q kulisu včetně lanovodů. Zadní šrouby s přivřením obou očí sedí , předek je trochu improvizace, ale jistě si poradíte. Vzdálenostně to vyjde tak že neutrál je uprostřed díry ve středovém tunelu, i přes jiný tvar páky. To vše zpětně vrátit do auta, trochu si pohrát s gumovou průchodkou ( vedou tam teď dvě lana místo původních tří)
Obě převodovky jsou skoro stejné, liší se žebrem nad startérem kde je u 155 tepelný štít lanovodů. Veškeré šrouby a rozteče na spoji motor- převodovka jsou stejné, to samé, sedí držáky a vše do karoserie.
Jediné úskalí představuje náhon tachometru. 155 si bere rychlost z plastového převodu na diferenciálu , 156 už z čidla ABS na kole.
z původní převodovky sundáme víko difu ve kterém je přes M6 červíka chycen náhon tacha. Vyndáme i celý dif včetně unašeče poloosy. Poloosy se používají původní, u mě ze 155. Z diferenciálu sundáme kolo stálého převodu.
ta a samá operace u 6q, vyndat dif, sundat ozubené kolo stálého převodu. U 6q je širší, vše je vidět na fotkách. Do 6q skříně dát 5q dif s plastovým kolečkem náhonu a s přišroubovaným stálým převodem ze 6q. Teď nastane jediné úskalí přestavby- díky širšímu stálému převodu u 6q nejde použít víko diferenciálu z původní 5q skříně, musí se použít 6q které nemá díru pro náhon. Osobně jsem to řešil přes kamaráda na CNC který mi 19mm díru vyfrézoval, M6 jsem trefil ještě před jeho příjezdem sám. Nálitek ve víku jak na náhon tak na červíka je. Správně by se měla vymezit samo vůle na hlavních ložiscích , ale štěstí přeje odvážným, mě to klaplo a nehučí a neječí .
Na kliku se přimontuje setrvačník ze 156, spojka ze 156 a ostatní už je jen o složení. Chce to trošku učesat, ale neměl by nastat problém. O cca 2 mm jsem vyhýbal trubku klimy u přepákování řazení Díky chybějící tepelné cloně jsem omotal lana řazení u výfuku termo izololací.
Co to přineslo- díky kratšímu stálému převodu je 6tý stupeň kratší než původní 5tka, dříve jsem při 130 točil 3000ot , teď mám na 6tku 3700. Zmizela díra mezi 2-3 a celé auto je o dost živější. Při rychlé jízdě je radost tam v optimálních otáčkách střílet jeden kvalt za druhým, na druhou starnu při cestování je asi úplně fuk co se vylosuje za kvalt a jestli se nějaký přeskočí. Na šestku se tu umí ploužit na volnoběh 40 kilometrovou rychlostí
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
další
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
A je z toho vznášedlo. Nový ložiska do ramen, nový trubičky, hadičky, lanovody. Když uz je vše dole tak odbahnění, vysušení a zakonzervování. Podlaha a nosníky jsou az překvapivě ok.
Naposledy upravil(a) hondzik dne 14.4.2020, úte 16:31, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
ošetřeno zespodu, nový uložení zadních ramen, komplet trubky, lanovody, hadice, šrouby, podložky.... Prostě už asi vše. Kvalitu fotky neřešit, mé telefony nemají lehký život a po pár dnech díky poškrábání a prachu fotím mlhoviny. Je to orientační, prostě si představte že je to zespodu fakt hezky čistý a bílý... Nasypáno plno dílů z výprodeje, stěrače, těsnění, gumy, plasty...
fotka který tak nějak charakterizuje letošní sezonu...
video když to vyjímečně jede
a vždycky jsem chtěl zkusit jak zní busso bez vejfuku, reálně je to neskutečnej brajgl
Přes zimu chci už jen 4 písty vpřed, nandat bttc (silverstone) lízátko, seskládat výfuk a řešit kosmetiku. Skoro každý díl má důlek, máčklinu, prasklinu. To je ale na lakýře, do toho se pouštět já nechci.
Funkčně auto maká tak jak sem chtěl, když mělo světlou chvíli, tak uvnitř NIC nesvítilo a pak přestalo hrát rádio
fotka který tak nějak charakterizuje letošní sezonu...
video když to vyjímečně jede
a vždycky jsem chtěl zkusit jak zní busso bez vejfuku, reálně je to neskutečnej brajgl
Přes zimu chci už jen 4 písty vpřed, nandat bttc (silverstone) lízátko, seskládat výfuk a řešit kosmetiku. Skoro každý díl má důlek, máčklinu, prasklinu. To je ale na lakýře, do toho se pouštět já nechci.
Funkčně auto maká tak jak sem chtěl, když mělo světlou chvíli, tak uvnitř NIC nesvítilo a pak přestalo hrát rádio
Naposledy upravil(a) hondzik dne 14.4.2020, úte 16:41, celkem upraveno 1 x.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
To není překvapivé, že je spodek bez koroze, 155 prostě nehnije Měl jsem jednu z roku 94, 20 let staré auto a nikde ani stopa po korozi..
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Tak to se přijeď podívat na mojí 155. Půlka podlahy je fuč a o zadních podbězích radši ani nemluvím.
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 černá
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
AR 156 sw Ti 2.5 V6 24v 2004 červená
AR 155 Sport 2.0 TS 110kw 1997
AR 147 CNC 1.9 JTDm 88kw 2007
AR 159 sw 1.9 JTDm 88kw 2007
AR Giulietta 2.0 JTDm2 125kw 2011
AR Giulietta 2.0 JTDm2 103kw 2011
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
hahaha, ze tipo platforma nehnije, jako vtip dobry!
AR 159 SW 2.4 jtdm... babička Máňa
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
AR Giulietta 1.4t-jet
AR Spider 2000 Veloce
a jiné...
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Klidně přijedu.. Já jsem teda žádnou korozi neměl a když jsem se o 155 bavil s ostatními, tak souhlasili, že 155 celkem drží co se týká koroze. Samozřejmě je jasné, že každé auto může zreznout, hlavně když se o ně člověk vůbec nestará. Takže bych se zrezlou 155 moc nechlubil.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
- Alfa33rulez
- Příspěvky: 49
- Registrován: 13.8.2018, pon 04:49
- Bydliště: Praha
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Nechci tady spamovat, ale to, že 155 má tipo platformu ještě neznamená, že bude reznout úplně stejně jako Fiat Tipo nebo Lancia. Mimo jiné to taky porovnávám se svou 33 nuova, která se vyráběla ve stejné době a rezne hrozně. Teď na jaře budu vyvařovat. Takže tak.
Naposledy upravil(a) Alfa33rulez dne 30.11.2018, pát 20:46, celkem upraveno 1 x.
GT 2.0 JTS
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
ex: 33 Imola (1993), 164 2.0 TS (1989), 146 1.6 ie (1997), 156 2.0 TS (1999), 155 1.7 TS (1994)
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Alfy na Tipo platforme sú na tom čo sa antikoróznej ochrany týka práveže veľmi dobre. To skôr zhnije celý o generáciu mladší trh s 147/156.
146Ti - keď si chcem zašoférovať
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Thesis Busso - keď sa chcem viezť
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
však 147/156 je rovnaká platforma ako 155...keď dáš preč koberec tak to vidíš. Len 155-tka bola zinkovaná kvalitnejšou metodou žiarovým zinkovaním ? tak hnila menej
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
Babetta 228 + 210
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Souhlasím Duso, já mám rok 16. 7.1996, ta Alfa prošla snad deseti majiteli už mám druhý velký techničák. Je bez koroze na karoserii. Jen některé části náprav jsou povrchově korodovaná.
mihor
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Dělám na tom pomalu, pomalinku, když si najdu půlden.. Dostala pár věcí z výprodeje- stěrače vč ramínek, nějaké těsnící gumy, nějaké plastíky, krytky, koniny. Až budu mít náladu vyměním prdlej plast na palubce pod oknem. Vyřešeno pár kravin jako odskok kufru, že nebude ukazovat stav benzínu už jsem přijmul jako fakt.
momentálně laborace s brzdama, dopředu jdou 4 pístky bremba, dozadu taky plánuju něco jiného místo současných 240x11. Místo původních jsou pancéř hadičky, zátěžový regulátor je venku, místo něj jsou dva kolečkový omezovače brzdného účinku. Dva jsou aby zůstala zachovaná funkce ABS, tahat brzdy na T systém se mi nechtělo. Regulace je pod váhou vzduchu, chycená v původním držáku přechodový kostky brzdových trubiček. Aby to co nejmíň mlátilo do očí a nikam jsem nic nevrtal. Na fotce jen přitažený bindrem, bude to samo srovnaný
momentálně laborace s brzdama, dopředu jdou 4 pístky bremba, dozadu taky plánuju něco jiného místo současných 240x11. Místo původních jsou pancéř hadičky, zátěžový regulátor je venku, místo něj jsou dva kolečkový omezovače brzdného účinku. Dva jsou aby zůstala zachovaná funkce ABS, tahat brzdy na T systém se mi nechtělo. Regulace je pod váhou vzduchu, chycená v původním držáku přechodový kostky brzdových trubiček. Aby to co nejmíň mlátilo do očí a nikam jsem nic nevrtal. Na fotce jen přitažený bindrem, bude to samo srovnaný
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Jak se na ty Bremba vejdou kola?
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
305 -310 kotouč, pořád váhám zda použiju oem z fiata coupe, nebo trošku přidám a budou plovoucí wilwoody. Jinak by se to mělo vejít do 16" co tam teď jsou a jsou i v TP
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: Hondzik - Alfa Romeo 155 2.5 V6 (1995)
Jo, Coupe Fiat měl vlastně stejnou rozteč a stejný brzdy. Já vím, že s tím byl problém i u Kappy 20VT. Na originálech 16" to šlo, ale na jiných ne. A nešlo jen o ET, ale i o vnitřní tvar těch kol.
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host