Vzhledem k období COVID nudy mám alespoň zase čas se povrtat v černý potvoře. No jak jsem psal, že v autě něco mlátí v rytmu otáček motoru, tak nakonec to nebyla dvouhmota, kterou majitel asi vyměnil, protože po sundání převodovky bylo vše takřka nové, dvouhmota pevná bez vaklu, no i tak jsem ji vyměnil, když už jsem ji měl koupenou. No ale bylo potřeba zjistit co tam teda mlátí, takže převodovka šla k jabloneckému specialistovi, ten ji zhodnotil jako zcela OK (což je u M32 velice dobrá zpráva

) a mekánik mohl bádat dál. No když to nebyla ani dvoumhmota a převodovka byla OK, tak se mechanik vrhnul na vstřiky. Protože se mu nezdál uplně ten chod motoru, takže je chtěl vytáhnout a ono ejhle, šel vytáhnout jen jeden, další tři tam byly zapečený, že jsme se dohodli, že je prostě vytáhne za cenu nevratného poškození. Takže jsem objednal 3ks vstřiků u kluků z Křížova + držáky vstřiků a ono to nakonec zabralo

. Auto má normální zvuk, sice tam ještě jeden mini permoníček občas slyšet je, ale to bych si tipnul na ten jeden vstřik, který si doobjednám.
No mimo jiné se tedy do převodovky s novou dvouhmotou nalil nový olej, nasadila se nová gufera poloos, nové žhavky, koncový díl výfuku (originál, kterej jsem sehnal u Flipshideho a díky za něj) vč. středového dílu (Bosal) a nových závěsů. Tím jsem nahradil tu rouru od kamen, co tam byla před tím (viz.jedna z prvních fotek)

- Myslim, že s tímhle výfukem to vypadá fakt lépe
Dneska jsem to pořádně umyl a vyleštil pomocí chemie od Chemical Guys + provedl nějaké kosmetické práce, jako nové znaky, resp, ty co tam patří, potom lehký úklid pod kapotou atd., no na zítra si zas něco vymyslím, samozřejmě každá práce musí být odměněna projížďkou

- fuj, rezavý šrouby

- takhle je to přeci-jen lepší

- tenhle znak tam prostě nepatří

- jo, to by šlo
a tady nějaké ty odrazy slunce při vyjížďce, samozřejmě teď už je to zase zablitý pylem, ale těch prvních 10 min. stálo za to

- leštěnka jako ďas

- o sole mio