DIAGNOSTIKA 159
Re: DIAGNOSTIKA 159
Fuuu, ja ak si dobre pamätám, tak tam bol len nejaký link, odkiaľ si mám soft stiahnuť. Ak budeš ozaj cheieť verziu, pozriem ti to, eln teraz to nemám poruke
Giulietta 1,6 jtd, 77kW, ´12
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
AR 159 SW, 1,9 jtd, 88kW, ´07
AR 156, JTD 85 kW, ´03
AR 146, 1,6 TS 88kW, ´97
Re: DIAGNOSTIKA 159
dik ale už netreba
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: DIAGNOSTIKA 159
Ahojte všichni. Včera jsem najel se svou 159kou 200tk a na palubce mi auto tlačí servis a výměnu oleje, nenašel by se někdo z Vás z MS kraje kdo by byl tak dobrý,napíchl mi to a intervaly přetočil/zrušil
? Díky všem za odpověď. V.

AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
- Adamsquare
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4045
- Registrován: 9.11.2008, ned 11:09
Re: DIAGNOSTIKA 159
Není třeba diag, jsou na to kombinace hmatů a chvatů s pedály. Např.
//
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
159SW 2.4JTDM // 1755kg
159SW 3.2JTS Q4 TI // Hulvát 1785kg
156 GTA 3.2 V6 184kW 1:18
ex 159SW 2.4JTDM 147kW 2006 /// 156SW 1.9JTD 103kW 2004 /// 156SW 1.9JTD 85kW 2002 /// 156 1.9JTD 77kW 1999
Re: DIAGNOSTIKA 159
Ahoj a diky za reakci. Prave jsem to vyl odzkouset a asi delam neco zle.. pochopil jsem to tak ze ...zasunout kartu a 30sekund tlacit pedal,pote 6x zmacknout a vypnout. Rikam to spravne? Tenhke postup u mne nezafungoval :/
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Re: DIAGNOSTIKA 159
Zdar všichni. Tak po bedlivějším poslechu jsem zjistil že postup je ..držet plyn a mačkat brzdu,já ji teda zmáčkl 7x ale i tak reset is Done
Teď už jen sehnat fíčuru jak resetovat servisní interval
..ale po tom co jsem udělal ten pedál hmat už to jen blikne jednou a je klid aspoň. Díky
Teď už jen sehnat fíčuru jak resetovat servisní interval
AR 159 sw 2.0 125kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Ex AR 156 1.9Jtd 16v 103kw
Re: DIAGNOSTIKA 159
>Vikin23: za nejakou trojku koupis OBD kabel a licenci na multiecuscan. Vrati se to vpodstate pri prvnim/druhem pouziti.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: DIAGNOSTIKA 159
Zdravím , mám problém v podobě chyby P0480 a už jsem v koncích..
Přesné znění chyby je “ ŘÍDÍCÍ OBVOD VENTILÁTORU CHLAZENÍ 1” .
Jde o to, že pokud přes diagnostiku zapnu saharu na druhý stupeň tak jede ale na první se ani nehne…
Kabeláž, odpor a celou pojistkovou skříň jsem vyměnil..
Je možný že odešel větrák i když se točí na vyšší rychlost ?
AR 159, 1.9 JTDm 110 KW. R.V 2006
Přesné znění chyby je “ ŘÍDÍCÍ OBVOD VENTILÁTORU CHLAZENÍ 1” .
Jde o to, že pokud přes diagnostiku zapnu saharu na druhý stupeň tak jede ale na první se ani nehne…
Kabeláž, odpor a celou pojistkovou skříň jsem vyměnil..
Je možný že odešel větrák i když se točí na vyšší rychlost ?
AR 159, 1.9 JTDm 110 KW. R.V 2006
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
- tatkoTom
- Štamgast
- Příspěvky: 578
- Registrován: 22.4.2018, ned 10:02
- Bydliště: Prievidza
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA 159
Vetrák zrejme nemá dve vinutia. Mal by tri vývody. Nie je tam náhodou ešte druhý odpor? Je ten nový zaručene bezchybný? Nie je tam v okruhu snímač teploty? Môžeš skúsiť premostiť odpor pre prvú rýchlosť čo to povie.
Alfa Romeo 156 1.9JTD 85kW Selenia WR 5W40 + Metabond PRO, TRAXIUM GEAR 9 FE 75W80 + Metabond GT
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Multipla 1.9JTD 85 Kw (slenia, Metabondy)
Re: DIAGNOSTIKA 159
Jediné, co do toho vede je toto.
https://www.ebay.com/itm/266019282070
Kostra a dva dráty, cca v polovině kabelu se připojuje Odpor.
Vše vymontováno a vyměněno z funčkního auta..
Myslíš že by to mohl dělat snímač teploty z termostatu ?
https://www.ebay.com/itm/266019282070
Kostra a dva dráty, cca v polovině kabelu se připojuje Odpor.
Vše vymontováno a vyměněno z funčkního auta..
Myslíš že by to mohl dělat snímač teploty z termostatu ?
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
Re: DIAGNOSTIKA 159
Tak v prve rade nevime jestli tam vubec tece stava. Pokud ne tak predradny odpor, nebo tepelna pojistka to nebude. Pokud ano pak teplena pojistka / odpor / vinuti.
Fiat Tipo 1.7D - nezapomenu na jedno z nej. auticek.
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Ruzny zvuky, smrady ze me vychazi a uhlikovou stopu vytvari.
Vagonka, Nuninka, Bestie, Mastodont
Re: DIAGNOSTIKA 159
No větrák na druhou rychlost pustit jde, na tu první už ne.. Jediné co jsem neměnil je ten větrák samotný. Nikde jinde by pojistka nebo další relé být nemělo ne ? Jen v pojistkové skřínce vedle baterie.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA 159
Najdi cislo ventilatoru, co tam mas zac ? Je jich vic.Holzby píše: 13.2.2023, pon 12:44 No větrák na druhou rychlost pustit jde, na tu první už ne.. Jediné co jsem neměnil je ten větrák samotný. Nikde jinde by pojistka nebo další relé být nemělo ne ? Jen v pojistkové skřínce vedle baterie.
Naposledy upravil(a) fafo dne 13.2.2023, pon 12:58, celkem upraveno 1 x.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: DIAGNOSTIKA 159
Super, vidím baterku, dvě relátka a dvě pojistky
Jinak nic 



AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA 159
Toto schema je pro dva vetraky, potrebuji vedet co tam mas presne.
Ten ?

Naposledy upravil(a) fafo dne 13.2.2023, pon 13:03, celkem upraveno 1 x.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: DIAGNOSTIKA 159
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA 159
Koukni na positku F7 a rele T7, to pousti plny vykon, rele J030 pousti pomalejsi chod, bude to stejny
O010 je ten odpor. Musi tam byt tri draty ve svazku.
Jeden je kostra, pak dalsi dva, bud plnej (treba cerveny) nebo pomalejsi (treba bily). Kdyz na ne postupne privedes +12V muzes to testnout.
https://www.autogenius.info/alfa-romeo- ... x-diagram/
Radiator fan (low speed) F06 (MAXI-FUSE) 40 Battery
Radiator fan (high speed) F07 (MAXI-FUSE) 50 Battery

R6 Cooling fan, low-speed relay
R7 Cooling fan, high-speed relay
Staci ? :-)
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: DIAGNOSTIKA 159
fafo píše: 13.2.2023, pon 13:14Koukni na positku F7 a rele T7, to pousti plny vykon, rele J030 pousti pomalejsi chod, bude to stejny
O010 je ten odpor. Musi tam byt tri draty ve svazku.
Jeden je kostra, pak dalsi dva, bud plnej (treba cerveny) nebo pomalejsi (treba bily). Kdyz na ne postupne privedes +12V muzes to testnout.
https://www.autogenius.info/alfa-romeo- ... x-diagram/
Radiator fan (low speed) F06 (MAXI-FUSE) 40 Battery
Radiator fan (high speed) F07 (MAXI-FUSE) 50 Battery
R6 Cooling fan, low-speed relay
R7 Cooling fan, high-speed relay
Staci ? :-)
Ty relátka jsem měnil a měnil jsem i celou pojistkouvou skříňZkusím tam teda dát těch 12V. Díky
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA 159
A pojistky ?Holzby píše: 13.2.2023, pon 13:36fafo píše: 13.2.2023, pon 13:14Koukni na positku F7 a rele T7, to pousti plny vykon, rele J030 pousti pomalejsi chod, bude to stejny
O010 je ten odpor. Musi tam byt tri draty ve svazku.
Jeden je kostra, pak dalsi dva, bud plnej (treba cerveny) nebo pomalejsi (treba bily). Kdyz na ne postupne privedes +12V muzes to testnout.
Radiator fan (low speed) F06 (MAXI-FUSE) 40 Battery
Radiator fan (high speed) F07 (MAXI-FUSE) 50 Battery
R6 Cooling fan, low-speed relay
R7 Cooling fan, high-speed relay
Staci ? :-)
Ty relátka jsem měnil a měnil jsem i celou pojistkouvou skříňZkusím tam teda dát těch 12V. Díky
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: DIAGNOSTIKA 159
Všechny ok. V motorovém prostoru i pod volantem.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
- fafo
- Pozorovatel
- Příspěvky: 252
- Registrován: 12.4.2010, pon 13:07
- Bydliště: Most
- Kontaktovat uživatele:
Re: DIAGNOSTIKA 159
Tak pak jedine ridici modul pro relatka.
Giulia Super 2,0 147kW automat
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
ex AR166 FL 2,4 JTDm 20V automat
ex AR166 FL 2,4 JTD 10V
ex AR166 2.5 V6 automat
ex AR164 2.0 V6 turbo
Re: DIAGNOSTIKA 159
Mám ještě jednu stejnou Alfu.. I ten modul jsem z ní vzal a vyměnil.. Chyba stále přetrvává, kabeláž vyměněná, relátko vyměněno a dokonce i svorka na + baterie. Vážně nevím co víc udělat.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
Re: DIAGNOSTIKA 159
Hele měl jsem ten samý problém a byl uhnilý jeden kabel
,Co vede samostatně. Je to konektor nahoře nad chladičem vpravo, když stojíš před autem.
,Co vede samostatně. Je to konektor nahoře nad chladičem vpravo, když stojíš před autem.
Chrysler 300C 5,7 Hemi John Varvatos
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Alfa 159 sw 2,4jtd Ti 154 kw
EX-Lancia Kappa sw 2,0 20v turbo
EX-Alfa 166 jtd 110 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 99 kw
Ex-Lancia Lybra sw 2,4 jtd 110 kw
Re: DIAGNOSTIKA 159
Nemáš fotku ?Aleš 292 píše: 13.2.2023, pon 14:18 Hele měl jsem ten samý problém a byl uhnilý jeden kabel
,Co vede samostatně. Je to konektor nahoře nad chladičem vpravo, když stojíš před autem.
AR 159 1.9JTDm 110Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
AR 156 1.9JTD 85 Kw
AR 147 1.9JTD 74 Kw
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti