Alfa Romeo GT (pokec)
GT je moc pekne, ale je to v podstate prevlecena 147-ka, tak jako spousta automobilek udela ze sedanu, nebo hatche kupe. To neznamena, ze proti nemu neco namitam. Ma skvele geny
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ne, bohuzel nemel. Ale mimo jineho predniho narazniku a zmeny karoserie v zadni casti je to stejne auto. Netvrdim, ze je jinak naladeno a treba lepe, ale mrkni do EPERU, zaveseni p/z stejne, karosarske dily od kapoty po dvere stejne. To auto se mi moc libi, jen tvrdim, ze podstatna cast vychati ze 147-ky. Jak by taky ne, cena vyvoje takoveho modelu by byla neunosna.
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Gionardi píše:mel jsi moznost ji řídit? - Ze 147 to ma společne akorat tak palubovku
jinak je to jine auto - hlavně vlastnostma a chovanim
ty si ridil oba ?
Pokud mas cas trosku popis v cem se rozlisuji, zajima me to.
Trosku "fantaziruji" o GTA, myslim do budoucna... nevim ktery by byl lepsi 147 nebo GT.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
chlapi, tak se u nás doma řeší nástupce za 147 a vzhledem k tomu, že 149 je v nedohlednu tak docela intenzivně lobbuju za GT. Můj dotaz zní: jaký motor? Srdce samozřejmě říká 2.0JTS, ale šestistupňová převodovka, spotřeba, prověřená spolehlivost a taky uživatelská vstřícnost (myslím tím lepší tah z nižších otáček, možnost lepší pružné akcelerace atd.) zase favorizují JTD 16V. Jezdit s tím bude máti, takže nějaké blbnutí na okreskách mezi 5.000 a 7.000 ot. nehrozí ;-) A vůbec, jak se s GT jezdí? je z toho auta slušný výhled atd.? A co kožené sedadla? Spousta lidí říká, že v létě se v tom potí a v zimě to dost studí... ale když ty ve verzi "collezione" jsou tak krásné ;-) Jinak mě ceníkové ceny přijdou dost přemrštěné (vzhledem k tomu, že to auto je technicky z roku cca 2002 a o jeho crashtestu si iluze opravdu nedělám...), tak bych i uvítal nějaký tip ohledně nákupu v zahraničí, případně ohledně dohadování různých slev u našich prodejců... Takže budu vděčný za jakékoliv postřehy... Díky.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
o kozencyh sedadlech ti asi nejvic poreferuje Raddik ale ja bych je teda asi nechtel..jel jsem v Lybre s kozenymi sedackami a mel jsem teda spocenej povozek....ale je pravda ze bylo hrozne horko...a jel jsem jen kus,tak jsem se nestihl aklimatizovat...jinak kozena sedadlo jsou super na udrzbu...a krasne se z nich vyseda a naseda
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Kubas: jsem toho nazoru, ze GT je stylove, hezke auto ale ponekud predrazene - aspon v Cechach.
interier 147 (GT) je sice hezky ale dnes uz (za ty penize) neni top class, ve zpracovani urcite. a neco mi rika ze starsi clovek bez sportovnich ambici (tvoje mamka asi tomu odpovida,nic ve zlem) na tohle dost da..
2.0 JTS ma stejny blok jako TS tudit potreba kontrolovat olej, JTDm je fajn ale do GTcka?
Kozene zidle jsou na udrzbu fajn, s vyhrivanim nestudi a lepe vypadaji.jen se v nich trochu muze mamka klouzat,pokud ma subtilnejsi pozadi
kdyz GT tak s motorem 3.2 ale to je asi mimo financni limit vid?
interier 147 (GT) je sice hezky ale dnes uz (za ty penize) neni top class, ve zpracovani urcite. a neco mi rika ze starsi clovek bez sportovnich ambici (tvoje mamka asi tomu odpovida,nic ve zlem) na tohle dost da..
2.0 JTS ma stejny blok jako TS tudit potreba kontrolovat olej, JTDm je fajn ale do GTcka?
Kozene zidle jsou na udrzbu fajn, s vyhrivanim nestudi a lepe vypadaji.jen se v nich trochu muze mamka klouzat,pokud ma subtilnejsi pozadi
kdyz GT tak s motorem 3.2 ale to je asi mimo financni limit vid?
Alfetta GTV 2.0 L
no nechci Kubasovu mamcu podcenovat ale 3.2 by asi nevyuzila ..nebo se pletu?...je tvoje mamca jedna z tech co to klidne na krizovtce odskrabnou a honi se s ochcavkama?Raddik píše: kdyz GT tak s motorem 3.2 ale to je asi mimo financni limit vid?
jinak si myslim ze JTDm do GT je v pohode
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Ted me mozna utlucete, ale muj na nazor na GT je, ze je to sice hezky a zajimavy auto, ale tim uz to pro me konci. Hlavne cenou, ktera zacina o 100.000Kc vys, nez za 160ti konovou Imprezu 2.0 R Comfort...
O jizdnich zazitcich asi nema cenu diskutovat, ale zase je fakt, ze pro zenskou bude vetsinou na prvnim miste design, kterej u ty Alfy asi zaboduje...
Tak a ted do me...
O jizdnich zazitcich asi nema cenu diskutovat, ale zase je fakt, ze pro zenskou bude vetsinou na prvnim miste design, kterej u ty Alfy asi zaboduje...
Tak a ted do me...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
V žádném případě - GT je bohužel zoufale předražené auto vzhledem k tomu, že je konstrukčně někdy z roku 2002... :-( Doufám, že by se dala ukecat nějaká pořádná sleva, nebo aspoň nějaké "extras" jako třeba zdarma ta prodloužená záruka a podobně...Harous píše:Ted me mozna utlucete, ale muj na nazor na GT je, ze je to sice hezky a zajimavy auto, ale tim uz to pro me konci. Hlavne cenou, ktera zacina o 100.000Kc vys, nez za 160ti konovou Imprezu 2.0 R Comfort...
O jizdnich zazitcich asi nema cenu diskutovat, ale zase je fakt, ze pro zenskou bude vetsinou na prvnim miste design, kterej u ty Alfy asi zaboduje...
Tak a ted do me...
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
K predchozimu musim jeste doplnit, ze na Subaru mam uchylku, tak to prosim berte jen jako moji pripominku jak bych to resil ja, rozhodne to nema byt pokus o flame...
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Jo jo, vypadá to na JTD Q2. S tím olejem máš pravdu, toho už jsme si všichni užili dost u současné 147, takže JTD se ukazuje jako optimální volba (i kvůli tahu v nižších otáčkách, Q2 apod.). Zatím není nic definitivně upečeno, ovšem můj lobbing asi bude úspěšný Nechte se překvapit...Raddik píše:kdyz mamka nebude mit tu 3.2 V6, tak se primlouvam za Q2 JTD. mozna to zni u GTcka divne, ale rikam si ze se ji asi nebude chtit preventivne merit olej vid? prece jen u 2.0 JTS je blok z 2.0 TS a jistota je jistota..
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
asi jste to kvuli volbe JTD neresili,ale docela by me zajimalo zda dealer upozornuje na to hlidat si to. resp. zda v oficialnich servisech vubec vedi co se stava u TS a jak tomu predejit. posledni odstrasujici priklad a bohuzel prvni mezi zdejsimi uzvateli ma TokarevKubas píše:Jo jo, vypadá to na JTD Q2. S tím olejem máš pravdu, toho už jsme si všichni užili dost u současné 147, takže JTD se ukazuje jako optimální volba
Alfetta GTV 2.0 L
Pokud vím tak při koupi AR147 před 6-ti lety nám prodejce nic takového neříkal (ale je to dávno, nechci nikomu křivdit... kdo ví...). Každopádně jsem čuměl jak puk, když mi při cestě na první garančku začalo auto 3 km od servisu hlásit "oil pressure low" Podle mě to na 99% prodejci neříkají, ono taky kdo si koupí auto za 700tisíc když ti prodejce řekne "každé 3 tisíce km budete dolívat půl litru oleje"... Do dneška si hluboce oddechnu, když si vzpomenu, jak blízko smrti tehdy ten Twin Spark byl.... Od té doby najel bez problémů dalších 100tkm, takže už snad můžu věřit, že to na něm nezanechalo stopy...Raddik píše:docela by me zajimalo zda dealer upozornuje na to hlidat si to
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
myslim ze dobre to bylo popsano v tomto clanku ktery je v sekci technika - http://www.cuoresportivo.net/index.php? ... -motory-TS ze ta hltnost oleje byla nejvetsi behem prvnich 2-3 vymen. jinak s tebou naprosto souhlasim a jeste ze vetsi problemy s danym kusem uz nebyly.. kdo s tim ale zachazel drsneji musel podle me zakonite zadrit..Kubas píše:[Každopádně jsem čuměl jak puk, když mi při cestě na první garančku začalo auto 3 km od servisu hlásit "oil pressure low" Podle mě to na 99% prodejci neříkají, ono taky kdo si koupí auto za 700tisíc když ti prodejce řekne "každé 3 tisíce km budete dolívat půl litru oleje"... Do dneška si hluboce oddechnu, když si vzpomenu, jak blízko smrti tehdy ten Twin Spark byl.... Od té doby najel bez problémů dalších 100tkm, takže už snad můžu věřit, že to na něm nezanechalo stopy...
no nic, jsme OT tak preju dobry kup a pak dej foto plus dojmy
Alfetta GTV 2.0 L
- roberto37
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3366
- Registrován: 22.2.2007, čtv 23:35
- Bydliště: Zeltweg, AT
- Kontaktovat uživatele:
GT
Tak co jste nakonec koupili?
Kamarád mě nechal povozit GT v 1,9Jtdm. Tak moje dojmy. Nejdříve jsem měl se do sedačky vejít. 190cm/100kg je asi pro Italy už sloní velikost
A celou dobu mě boční vedení sedaček tlačilo do žeber. Ale kámoš je subtilnější, tak se mu tam sedí super.Celkově mi byl ten kokpit drobet těsnější, ale s tím se u sportovního vozu počítá. Ale estetický dojem z něj je špičkový a nic na tom nemění ani jeho letitost. Můj názor před tou jízdou byl, že diesel do sporťáku nepatří a do Alfy Romeo GT zvláště. Po nastartování mě překvapil nehluk a kultivovanost motoru (já měl té v době octavii 1,9 td ) Jízda byla super, motor táhnul taky pěkně od spodu a podvozek no, prostě jak po kolejích. Bylo vidět, GT má na víc než na 1,9. Přestože celkově nemohu té 1,9 nic vytknout do GT mi nepasuje. V jiné Alfě to je dobrá volba.
Kamarád mě nechal povozit GT v 1,9Jtdm. Tak moje dojmy. Nejdříve jsem měl se do sedačky vejít. 190cm/100kg je asi pro Italy už sloní velikost
A celou dobu mě boční vedení sedaček tlačilo do žeber. Ale kámoš je subtilnější, tak se mu tam sedí super.Celkově mi byl ten kokpit drobet těsnější, ale s tím se u sportovního vozu počítá. Ale estetický dojem z něj je špičkový a nic na tom nemění ani jeho letitost. Můj názor před tou jízdou byl, že diesel do sporťáku nepatří a do Alfy Romeo GT zvláště. Po nastartování mě překvapil nehluk a kultivovanost motoru (já měl té v době octavii 1,9 td ) Jízda byla super, motor táhnul taky pěkně od spodu a podvozek no, prostě jak po kolejích. Bylo vidět, GT má na víc než na 1,9. Přestože celkově nemohu té 1,9 nic vytknout do GT mi nepasuje. V jiné Alfě to je dobrá volba.
AR Giula 2,0 Super
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
EX AR 159Ti 2,0 JTDm SW MRDKA Bianco Dehet
EX AR SW 156 2,0 JTS konečně zase doma
EX AR SW 2,0JTS Selespeed Ferrari zábava pro Plebs
Nejsem AFTOMEKÁNIK, moje drobné foprafy fesměs končí felkou katastrofou
Re: GT
Klikni na "Alfa" dole v mém podpisu Je to paráda!robert37 píše:Tak co jste nakonec koupili?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host