Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Hm. Kdyz uz auto stoji, tak jsem prohrabal regaly a nasel spoustu uzitecnych veci. Olejovy chladic...hmmm. Odbocka s termostatem od Mocalu... Hmmm...
No a asi teda presunu olejovy filtr nekam jinam.
Kam davate olejove chladice? Nekam pred podbeh?
No a asi teda presunu olejovy filtr nekam jinam.
Kam davate olejove chladice? Nekam pred podbeh?
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Vyhoď ten výměník co je pod filtrem, vyhod i ty hadice co k němu vedou. Pak dej tu redukci pod filtr a natahni hadice dolu pod motorem k chladiči, kterej je normalně před pravym kolem
jak u 3.2

Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
seriové místo je relativně OK, až na nedostatečný odvod vzduchu zpoza chladiče...seriovejch chobot přivádí dostatek vzduchu, ale ne moc dobře odvádí, díky podběhu za (pak je ejdno kolik vzduchu přivedeš, dkyž dál nemá kam jít..)... já dal větší chladič a jak s etam nevešel, tak jsem ho sklopil a mam takovej komínefekt.. a odvod už cajk..
proto taky, když jsem dal seriovej 16VT chladič do mýho coupe 16V atmo, tak při sebekratší zátěži olej na 120 stupnů (neboli hůř jak s výměníkem co tam byl ze serie) a to je blbě.. nepomohla tomu ani velikost, která byla 2/3 tomu co daný motor má cca mít...(na seriové použití to ale tak nějak stačí.. pro neprůstřelnej motor, fungující v otáčkách 5000+ ne... SETRAB na fotce je dle rozměrový tabulky a doporučení SETRAB na motory do 230PS
- seriové řešení s vývody dole je špatně, v reálu olej proudí 3-4 šachtama a zbytek šachet jakoby tam nebyl, takže buď vývodama nahoru , nebo vývodama do boku na stojáka - tak proudí všema šachtama stejně oleje a nevznikají tam bubliny.....
- ideální před vodníka, ať tomu v případě stání pomáhá i sahara (mě se nevešel..)
- co největší poloměry na hadicích... nejhorší z hlediska hydraulickejch ztrát je 90°fittinka... která se sice někde vejde líp jak pořádný koleno... ale..
- v mým případě vše řešeno v místním servise hydralice za pár stovek, závity M22 všude... žádná čína nic takovýho , poctivě nalisovaný hadice ověřený provozem na těžký technice..




z procesu vývoje pasujicícho chobotu - z takový gumy/zástěrkovej materiál a seriovýho kusu

a jak to funguje - minulej tejden jsem to v tom parnu byl projet a olej nepřelezl 100° i v nějvětší kudle proti Kozákovu... předtím bych nedojel ani do první zatáčky a musel dochalzovat...
proto taky, když jsem dal seriovej 16VT chladič do mýho coupe 16V atmo, tak při sebekratší zátěži olej na 120 stupnů (neboli hůř jak s výměníkem co tam byl ze serie) a to je blbě.. nepomohla tomu ani velikost, která byla 2/3 tomu co daný motor má cca mít...(na seriové použití to ale tak nějak stačí.. pro neprůstřelnej motor, fungující v otáčkách 5000+ ne... SETRAB na fotce je dle rozměrový tabulky a doporučení SETRAB na motory do 230PS
- seriové řešení s vývody dole je špatně, v reálu olej proudí 3-4 šachtama a zbytek šachet jakoby tam nebyl, takže buď vývodama nahoru , nebo vývodama do boku na stojáka - tak proudí všema šachtama stejně oleje a nevznikají tam bubliny.....
- ideální před vodníka, ať tomu v případě stání pomáhá i sahara (mě se nevešel..)
- co největší poloměry na hadicích... nejhorší z hlediska hydraulickejch ztrát je 90°fittinka... která se sice někde vejde líp jak pořádný koleno... ale..
- v mým případě vše řešeno v místním servise hydralice za pár stovek, závity M22 všude... žádná čína nic takovýho , poctivě nalisovaný hadice ověřený provozem na těžký technice..




z procesu vývoje pasujicícho chobotu - z takový gumy/zástěrkovej materiál a seriovýho kusu

a jak to funguje - minulej tejden jsem to v tom parnu byl projet a olej nepřelezl 100° i v nějvětší kudle proti Kozákovu... předtím bych nedojel ani do první zatáčky a musel dochalzovat...
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
No. Já tam momentálně žádný chladič nemám. Jen, jak píše Razor, výměník voda/olej. Vytáhnout ten výměník ven nebude asi žádný med, pokud je motor v autě. Koketuju s myšlenkou přesunout filtr jinam. Vytáhnu si ho bokem, na to dám Mocal s termostatem, do něho bych nejradši navrtal díry na tlak a teplotu oleje. Mám na to sice další mezikus (sendvič), ale to by byla výšková stavba jako prase... Sice by se hov*o stalo, ale vypadalo by to blbě. Nevím ale, jak to potom bude při studeným startu. Nevím, jestli se nebude "odlívat" olej, jakmile vypnu motor. Teoreticky by měl být ve filtru zpětný ventil, ale do důsledku jsem to nezkoumal. A tlakovat metrové hadice + chladič při každým startu se mi moc nechce.
Co se týče olejového chladiče, na 156 by před vodní mohl vlézt. Jak píše hno3, je fakt, že bude lepší ho dát na stojáka. Dělám v hydraulice, takže kolínka, fitinky, hadice... Není problém. :-)
Chobot nemám. :-) Jen mřížku v nárazníku vedle mlhovky. Ale ta má průměr asi 60 mm. Asi bych dokázal něco vysochat z novoduru... Ale před ten vodní chladič to bude schůdnější.
Mimochodem nedávno jsem si dělal takový nízký přelet po místních silničkách, rychlost min 90 km/h (max 91 km/h), venku 27°C a na budíku přes 100°C na vodě. Budík na olej ještě nemám... Vodní chladič je nový. Tak předpokládám, že se protáčí vrtulka na vodní pumpě. Nová Bugatti čeká i s rozvodama v krabici. Není čas...
Co se týče olejového chladiče, na 156 by před vodní mohl vlézt. Jak píše hno3, je fakt, že bude lepší ho dát na stojáka. Dělám v hydraulice, takže kolínka, fitinky, hadice... Není problém. :-)
Chobot nemám. :-) Jen mřížku v nárazníku vedle mlhovky. Ale ta má průměr asi 60 mm. Asi bych dokázal něco vysochat z novoduru... Ale před ten vodní chladič to bude schůdnější.
Mimochodem nedávno jsem si dělal takový nízký přelet po místních silničkách, rychlost min 90 km/h (max 91 km/h), venku 27°C a na budíku přes 100°C na vodě. Budík na olej ještě nemám... Vodní chladič je nový. Tak předpokládám, že se protáčí vrtulka na vodní pumpě. Nová Bugatti čeká i s rozvodama v krabici. Není čas...
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Poznej 5 rozdilu. Stejny usek silnice dve italska auta...
https://youtube.com/shorts/XphHeSN-lKw?
https://youtube.com/shorts/zuakZUEzfZw?
https://youtube.com/shorts/XphHeSN-lKw?
https://youtube.com/shorts/zuakZUEzfZw?
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Jsem takhle dnes vylezl na pudu a hle... Skoda, ze mam sadu jen na 4valec... Ale treba mozna... Nekdy... Diry v sacich kolenach mam...
))

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Tak mě došly z Holandska takové pěkné nálepečky s klíčenkou.
No dobře. Nálepečky stály dost peněz, ale byla k tomu zdarma upravená řídící jednotka bez CODE... Neber to...
no, už aby tu bylo jaro... uvidíme, jestli to bude tak dobré, jak říká hno3... 
No dobře. Nálepečky stály dost peněz, ale byla k tomu zdarma upravená řídící jednotka bez CODE... Neber to...


- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3256
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Dobrý
, pak napiš rozdíl.

2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
S tím, jak poznat rozdíl, to bude horší. Já už ani nevím, jak to vlastně jede. Leda bych tam nechal starou jednotku, pár dnů pojezdil a pak dal squadráckou. To asi bude nejlepší.
Ale teď musím udělat rozvody s pumpou. Limitují mě dvě věci: 1. nechce se mi. 2. je kosa - nemám garáž, jen takový přístřešek se zvedákem... no a když je kosa, tak se vracím k prvnímu bodu - nechce se mi
Tak nevím no. Asi do toho budu muset bezmyšlenkovitě vletět a začít...
Jo a ještě třetí věc. Někam mi zapadla 4tá kostka na aretaci vačky. Přesně vím kam - ale není tam. Asi pod tím stolem byla černá díra... nevím. Záhada...
Ale teď musím udělat rozvody s pumpou. Limitují mě dvě věci: 1. nechce se mi. 2. je kosa - nemám garáž, jen takový přístřešek se zvedákem... no a když je kosa, tak se vracím k prvnímu bodu - nechce se mi

Tak nevím no. Asi do toho budu muset bezmyšlenkovitě vletět a začít...
Jo a ještě třetí věc. Někam mi zapadla 4tá kostka na aretaci vačky. Přesně vím kam - ale není tam. Asi pod tím stolem byla černá díra... nevím. Záhada...
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
na ten squadra chip treba aj úpravu sania a zvody z cf2 ak sa nemýlim ?
a slubovaných 210ps ? rosso155 ideme objednat ? Možno dajú zlavu keď objednáme dve 


AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Sání určitě, katy nevím. Já mám svody bezkat, takže tohle jsem neřešil. Ale ano, 210 koní zní zajímavě. A squadře bych věřil. Ale i tak zkusím brzdu, abych věděl.
Jinak mě to stálo 505 € i s dopravným ke mě, navymýšlel jsem si odstranění CODE, původní CODE jsem neznal, takže museli pájet čip. Byla levnější možnost vyčíst kód jinak, ale já jsem ho nechtěl, takže to je jak to je...
Vrčet to vrčí, musel jsem auto přesunout, tak jsem to tam rovnou přepojil.
Jo a ještě k té černé díře. Včera mi z krabičky vypadla krytka na kolo, sehnul jsem se, abych ji vytáhl zpod vyzouvačky a ona tam ta svině prostě není. Prostě není!!! By mě zajímalo, jak se asi tvářím já v alternativním vesmíru, když tam na mě vyskočí kostka na rozvody a za ní krytka s logem alfy romeo, obě dvě věci proskočíce červí dírou... a ještě, když se v alternativním vesmíru věnuju folksfágnům....
Jinak mě to stálo 505 € i s dopravným ke mě, navymýšlel jsem si odstranění CODE, původní CODE jsem neznal, takže museli pájet čip. Byla levnější možnost vyčíst kód jinak, ale já jsem ho nechtěl, takže to je jak to je...
Vrčet to vrčí, musel jsem auto přesunout, tak jsem to tam rovnou přepojil.
Jo a ještě k té černé díře. Včera mi z krabičky vypadla krytka na kolo, sehnul jsem se, abych ji vytáhl zpod vyzouvačky a ona tam ta svině prostě není. Prostě není!!! By mě zajímalo, jak se asi tvářím já v alternativním vesmíru, když tam na mě vyskočí kostka na rozvody a za ní krytka s logem alfy romeo, obě dvě věci proskočíce červí dírou... a ještě, když se v alternativním vesmíru věnuju folksfágnům....
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Jaj takže to neni len tak že ti pošlú "zázračnú krabičku", ešte chcú po tebe aj nejaký kod z riadiačky ? Od imobilizeru či ako to vlastne je ?
no 505€ to už je dost, ako sa to vlastne zapája ?

AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Aby neproběhla nějaká dezinformace - pošleš jim svoji ECU, oni nahrají soft a jednotku pošlou zpátky. Já jsem sehnal kdysi jednotku za pár korun, tak jsem ji vzal na sklad. A teď jsem si ji nechal upravit.
A ano, je to hodně peněz, tolik nestálo ani to auto
)
A ano, je to hodně peněz, tolik nestálo ani to auto

Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
na téma squadra chip - asi to je nejlepší invetsice do chipu (echm, do týdne bez auta, kdy je ecu někde v holansku a cetsuje poštou), co jsme kdy udělal (nepočítám li ladění live u Phoba)
mám ho ve 156 již od roku 2014 a rozdíl , přestože jakože na grafu v oblastech kde se vyskytuješ nejvíce je pár jednotek , tak je znát - rekace na plyn, atd... maximum 210+ je příjemný... s nižší váhou a krátkým zpřevodováním
měníš pouze sací trubky, katy zůstavají... ostatně -pokud nejsou vysypaný nejsou brzdou a CF2 svody nejsou bonusem ani díky své délce ani malým průměrům trubek.. (krom lepší přístupnosti třeba startéru, olejovýho filtru a menšímu zdroji tepla pod kapotou.. (i dkyž těch 200kg hliníku..)
mám ho ve 156 již od roku 2014 a rozdíl , přestože jakože na grafu v oblastech kde se vyskytuješ nejvíce je pár jednotek , tak je znát - rekace na plyn, atd... maximum 210+ je příjemný... s nižší váhou a krátkým zpřevodováním
měníš pouze sací trubky, katy zůstavají... ostatně -pokud nejsou vysypaný nejsou brzdou a CF2 svody nejsou bonusem ani díky své délce ani malým průměrům trubek.. (krom lepší přístupnosti třeba startéru, olejovýho filtru a menšímu zdroji tepla pod kapotou.. (i dkyž těch 200kg hliníku..)
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Jelikož se blíží "sezóna" a taky nějaký slalom - autoslalom.webnode.cz , tak jsem byl okolnostmi donucen se pustit do rozvodů. Ty mi už nějaký pátek i s pumpou zavazí v regále. Nadšeně jsem se do toho pustil. Toto nadšení postupně uvadalo... Zjistil jsem, že jsem to asi rozdělával úplně zbytečně. Kladky jak nové, řemen jak nový, pumpa - ikdyž s plastovým kolem - asi už byla měněná, takže taky OK. Což mě dokonale nasr...., tak jsem tyto práce pozastavil a hledám motivaci, proč to vůbec skládat zpět. Navíc je teď kosa jak prase a vercajk by mi přimrzal k rukám...
Nejvíc mě asi nakáknula ta pumpa, protože jsem spoléhal na to, že se protáčí vrtula - hřeje se to ve vyšších točkách. Ale vrtula se neprotáčí, takže bude problém jinde. Uvidíme.
Takže tohle je můj "jarní progres". :-)
Nejvíc mě asi nakáknula ta pumpa, protože jsem spoléhal na to, že se protáčí vrtula - hřeje se to ve vyšších točkách. Ale vrtula se neprotáčí, takže bude problém jinde. Uvidíme.
Takže tohle je můj "jarní progres". :-)
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Tak Alfa výměnu rozvodů přežila bez úhony, proběhla výměna obou olejů a nakonec došlo i na jednotku ze squadry. V pondělí jsem jel se standardní a na úterý jsem překliknul squadru. A nastalo velké zklamání a rozladění. Reakce na plyn přehnaná, uskákané, vysoký volnoběh, výkon ve vyšších točkách cca stejný jak předtím. Psal jsem si s hno3, jestli mu to tak dělá taky. Ujistil mě, že ne. Pak mě napadlo (zpětně si říkám, proč mě to nenapadlo hned) vymazat autoadaptační parametry. A ejhle... negativní reakce jsou pryč, jede jak má. Co se týče výkonu, asi je to lepší. Těžko posoudit. Ale tam, kde jsem jel "nějakou rychlostí", tak jedu teď rychleji
jo a nechá se to točit až za roh. Akorát nad 7000 už to postrádá smysl.
Takže auto funguje, tak ho jdu potrápit zítra do vyškova na slalom. Konkurence je tam veliká, Alfa žádná
tak uvidíme 

Takže auto funguje, tak ho jdu potrápit zítra do vyškova na slalom. Konkurence je tam veliká, Alfa žádná


Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
A dokonce přežila i slalom, kde jsem velkou část času držel v 7 tisicích. Nakonec 12tý čas celkově, 5tý ve skupině. Předemnou Megany RS no... tomu asi člověk moc konkurovat nemůže...
Sakra, ale na tak starou a těžkou mrchu téměř v sérii je to dobré
)
Sakra, ale na tak starou a těžkou mrchu téměř v sérii je to dobré

- A.J.Michal
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4900
- Registrován: 10.12.2008, stř 19:06
- Bydliště: Tlumačov, je to kousek od Zlína
- Kontaktovat uživatele:
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
pěkná práce :-)
Alfa Romeo Spider Graduate US 1986
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Giulietta 2.0 TD
75 3.0 V6 QV RSR
75 2.4 TD
159 SW 2.4 JTDm 154kw Q4
Mercedes ML 270CDI
Transporter T5 + autopřepravník 2600 Kg
Jawa 50/23 Mustang, Piaggio Ciao, Royal Enfield bullet 500
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Škoda, žes nejel. Asi bys jim konkuroval víc jak já...
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Tak po dlouhé době... Celou zimu jsem dělal ho...o - byla kosa, ani se mě nechtělo chodit ven. A začalo jaro a byla furt kosa, tak jsem pořád dělal ho...o. Ale plány v hlavě byly. A tak jsem to postupně začal rozebírat. Nakonec to dopadlo tak, že auto bylo na zvedáku s rozebranýma 50ti věcma, začaly se jezdit závody a já jsem stál na místě. No ale podařilo se a já jsem před volnýma jízdama v Mýtě 27.05.2023 najezdil asi 100 km zkušebních km do práce a zpátky.
Co jsem udělal:
1) připojení olejového chladiče
2) montáž 4pístků, kotoučů, redukcí. Desky Yellowstuffy, kotouče ze 166 310 mm sériové Brembo, ale zmražené
3) celohliníkový vodní chladič (paráda, u sériového (nového) chladiče mi teplota lezla do nesmyslu, tady to drží v rozumných mezích)
4) kužel místo normálního filtru - zatím nahovno umístěný
5) budíky na sledování tlaku a teploty oleje
6) nějaké disky z Crossa a lepší obutí na okruhy
7) vyměnil řízení
8) vyhodil jsem kompresor klimy a odvozoval délky řemenu - pomohl merkur - viz. foto
9) udělal jsem si kástm mejd rejsink silentblok motoru
10) natahnul kably do kufru na přemístění baterie
A další věci....
Auto funguje, olej z toho moc nechčíje, brzdy brzdí, akorát v Mýtě v poslední jízdě se mi uvařila brzdovka (nová 5.1). Tak musím koupit něco s ještě vyšším bodem varu a vyřešit chlazení třmenů. Jinak desky + kotouče problém neměly. Kotouče jsou fialovomodrédozelena :-)
Co jsem udělal:
1) připojení olejového chladiče
2) montáž 4pístků, kotoučů, redukcí. Desky Yellowstuffy, kotouče ze 166 310 mm sériové Brembo, ale zmražené
3) celohliníkový vodní chladič (paráda, u sériového (nového) chladiče mi teplota lezla do nesmyslu, tady to drží v rozumných mezích)
4) kužel místo normálního filtru - zatím nahovno umístěný
5) budíky na sledování tlaku a teploty oleje
6) nějaké disky z Crossa a lepší obutí na okruhy
7) vyměnil řízení
8) vyhodil jsem kompresor klimy a odvozoval délky řemenu - pomohl merkur - viz. foto
9) udělal jsem si kástm mejd rejsink silentblok motoru
10) natahnul kably do kufru na přemístění baterie
A další věci....
Auto funguje, olej z toho moc nechčíje, brzdy brzdí, akorát v Mýtě v poslední jízdě se mi uvařila brzdovka (nová 5.1). Tak musím koupit něco s ještě vyšším bodem varu a vyřešit chlazení třmenů. Jinak desky + kotouče problém neměly. Kotouče jsou fialovomodrédozelena :-)
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
Taky mam vyhozenou klimu, délka řemene 1900 mm
ty puky na uložení motoru dobrý
Ještě odpoj hadice z toho výměníku pod filtrem, ať se ti olej furt neohřívá od vody a naopak. Cajk kára. Ta brzdovka musí stačit, jen k těm kotoučům dovést čerstvej vzduch.


Alfa 916 GTV 3.0 V6 CUP CF2 + Quaife
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
EX: Alfa 166 JTDm 129 kw Automat
Ex: 166 2.4 JTD 110 kW Super
Ex: 166 2.4 JTD 100 kW všecko off
Ex: GTV 3.0 V6 CF3
Ex: Alfa 916 Spider 2.0 TS
Re: Lacin - Alfa 156 V6 Q2
To nejsou puky ty vole
to by se mi vysypala skla na brýlích. Jsou to nějaké silentbloky s dírou asi za 100 Kč. Trochu jsem je ztencil a dal tam. Vrni to pěkné.
Jinak ty trmeny jsou od tebe. Opravil jsem závit a tradaaaa. Poležely si pár let, ale dočkaly se.
1900 mm je moc. To jsem zkoušel. Mám kratsi. Úspora hmotnosti..

Jinak ty trmeny jsou od tebe. Opravil jsem závit a tradaaaa. Poležely si pár let, ale dočkaly se.

1900 mm je moc. To jsem zkoušel. Mám kratsi. Úspora hmotnosti..
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti