Řazení
Řazení
Páka sa mi nevracia do stredu v neutráli, ostáva stáť vpravo alebo vľavo a tým sa mi blbo radí z 2 do 3, ináč rýchlosti tam idú v pohode. Čo sa stým dá robiť, chlapi??Díky
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
- drtikols
- Štamgast
- Příspěvky: 811
- Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
- Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
- Kontaktovat uživatele:
zabrat a stahnout..alespon u me to tak jdefilip píše:Nevi nekdo jak se da odmontovat hlava radici paky ?
Rad bych tam dal trosku mensi, treba nejakou od MOMO.
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47
Jen aby to nebylo trosku slozitejsi, pilka, apod
mrknete se na fotky
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=1&TPN=1
nemam z toho moc dobry pocit, ale tu hlavici bych rad vymenil za trosku mensi a kratsi... Mel jsem 146ku a tam je to o poznani lepsi nez u 156, dokonce i chod paky je dost jemnejsi, nechapu.
mrknete se na fotky
http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=1&TPN=1
nemam z toho moc dobry pocit, ale tu hlavici bych rad vymenil za trosku mensi a kratsi... Mel jsem 146ku a tam je to o poznani lepsi nez u 156, dokonce i chod paky je dost jemnejsi, nechapu.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Re: Radiaca páka
Som zistil že,za studena je to v poriadku, robí mi to keď sa zohreje!?Laco 910 píše:Páka sa mi nevracia do stredu v neutráli, ostáva stáť vpravo alebo vľavo a tým sa mi blbo radí z 2 do 3, ináč rýchlosti tam idú v pohode. Čo sa stým dá robiť, chlapi??Díky
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD
Razeni
Mel jsem driv Alfu 146 a razeni tam jelo jako po masle, rychlosti zapadaly opravdu s minimem namahy.
U 156 citim trosku "odpor" mezi rychlostma, konkretne mi nejvic vadi cas ktery je treba aby se zaradila z jednicky 2-ka. Kdyz to srovnavam s bejvalou 146kou tak je to spatny, nevim jak je to u ostatnich 156-ek....
Na servisu to zkouseli a rikaji ze to radi dobre, tak nevim....mozna ja prehanim ale 146-ka byla definitivne lepsi.
U 156 citim trosku "odpor" mezi rychlostma, konkretne mi nejvic vadi cas ktery je treba aby se zaradila z jednicky 2-ka. Kdyz to srovnavam s bejvalou 146kou tak je to spatny, nevim jak je to u ostatnich 156-ek....
Na servisu to zkouseli a rikaji ze to radi dobre, tak nevim....mozna ja prehanim ale 146-ka byla definitivne lepsi.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Re: Razeni
filip:mam ten samy pocit (problem).drahy jsou u 156 kratke a presne,ale je tam fakt citit maly odpor a pri prerazovani z 1 na 2 nebo podrazovani z 3 na 2 je to nejmarkantnejsi,at davam nebo nedavam meziplyn.kdyz je dobre prevodovka uz dobre zahrata tuhost je mensi,presto stale je..
Alfetta GTV 2.0 L
Mám ten samej problem.Jsem se na to ptal kousek níž,bo jsem myslel že mám něco se spojkou.Nemám moc radost že je to normální, obzvláště když se chci rozjet rychle a řadim až před omezovačem tak mě to opravdu štve , že musím řadit " pomalu " . Jak říká Raddik , když je dobře prohřátá je to lepší.
Ale nehodlám to vzdát, nemyslim si že je to úplně normální.
Jak Alfička156 řadí vám ostatním ?????
Ale nehodlám to vzdát, nemyslim si že je to úplně normální.
Jak Alfička156 řadí vám ostatním ?????
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Na anglickem foru to resi vymenou nejakych plastovych desticek, prej hodne levna zalezitost ale blbe se to meni....
Muzu sem dat odkazy na to pokud je zajem, mozna se nekdo tady bude orientovat lip a nam ostatnim vysvetlit to co vlastne je a jak na to.
Chci jeste dodat ze to razeni nemam nejak extra spatny, pri normalni jizde mi to moc nevadi ale treba pri obcasnem sprintu 1-2-3 to docela zdrzuje... treba i pul vteriny navic
Jeste se mi nelibi velikost hlavice a delka paky, trochu moc velke celkove....
Tu chci vymenit za nejaky MOMO model.
Muzu sem dat odkazy na to pokud je zajem, mozna se nekdo tady bude orientovat lip a nam ostatnim vysvetlit to co vlastne je a jak na to.
Chci jeste dodat ze to razeni nemam nejak extra spatny, pri normalni jizde mi to moc nevadi ale treba pri obcasnem sprintu 1-2-3 to docela zdrzuje... treba i pul vteriny navic
Jeste se mi nelibi velikost hlavice a delka paky, trochu moc velke celkove....
Tu chci vymenit za nejaky MOMO model.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
filip píše:Na anglickem foru to resi vymenou nejakych plastovych desticek, prej hodne levna zalezitost ale blbe se to meni....
Muzu sem dat odkazy na to pokud je zajem, mozna se nekdo tady bude orientovat lip a nam ostatnim vysvetlit to co vlastne je a jak na to.
Chci jeste dodat ze to razeni nemam nejak extra spatny, pri normalni jizde mi to moc nevadi ale treba pri obcasnem sprintu 1-2-3 to docela zdrzuje... treba i pul vteriny navic
Jeste se mi nelibi velikost hlavice a delka paky, trochu moc velke celkove....
Tu chci vymenit za nejaky MOMO model.
dej odkazy, rád se kouknu
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Tenhle "problém" mám také. Přeřazení z 1 na 2 při nízkých otáčkách naráží na odpor synchronů. Ve vysokých, tedy tam, kde je výrobce očekával, to ale šlape perfektně. Je ovšem pravda, že sprint 0-100 dělám jen zcela výjimečně, takže to řeším tím, že dvakrát vyšlápnu spojku a pohoda. 8) Řidiči náklaďáků již vědí
Tady kecaji o razeni u 147, to bude stejny jako u 156
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... =gear+knob
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... ever+stiff
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... =gear+knob
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147 ... ever+stiff
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
Koukal jsem na ty stranky, většinou měli problemy mezi všema rychlostma "zepředu do zadu z1-2 a z2-4 (pokud jsem si to dobře přeložil,bohužel jsem blbej na angl. takže translator ). Ale je to asi nejjednodušší na kontrolu tak se na to podívám a asi začnu vyčištěním toho čepu na převodovce.
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Tak jsem koukal na převodovku na ten čep, vše naprosto čisté a volně se pohybující. Pak na kulisu , měl jsem povolený ty tři šrouby co jsou zhora - chovaj se nějak divně vyšroubovat se mi je nepovedlo a utáhnout taky nic moc, jako by měli proti sobě protáčející se matičky. Vůbec mě ale nenapadá jak bych se knim dostal ??? Nebo tam mají být zalisovaný ?
Jsem zkoušel že na místě (bez motoru) jdou řadit všechny rychlosti dobře,pohyb páky se mi zdá v pořádku - bez odporu, nevím jestli má potom cenu hledat chybu v mechanice řadící páky ?
Jsem zkoušel že na místě (bez motoru) jdou řadit všechny rychlosti dobře,pohyb páky se mi zdá v pořádku - bez odporu, nevím jestli má potom cenu hledat chybu v mechanice řadící páky ?
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900
hm to nevim....
Tohle si ale chci koupit a vymenit paku:
http://www.momocr.cz/hlavy-radici-paky-tuning-momo.php
"ANATOMIC SHORT"
Tohle si ale chci koupit a vymenit paku:
http://www.momocr.cz/hlavy-radici-paky-tuning-momo.php
"ANATOMIC SHORT"
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS
prijde mi ze mi obcas jde blbe zaradit jednicka (samozrejme auto stoji na miste).dela to kdyz je to zahraty a dojedu treba na cervenou,chvili cekam s vyrazenou rychlosti,pak to tam chci dat ale nechce se tomu..spojka selapnuta dobre,pedal se chova standartne,nulova rychlost..nevite cim to muze byt?frenky píše:nic novýho ?
Alfetta GTV 2.0 L
u me se taky jdnicce obcas nechce myslim ze to bude bezne...Raddik píše:prijde mi ze mi obcas jde blbe zaradit jednicka (samozrejme auto stoji na miste).dela to kdyz je to zahraty a dojedu treba na cervenou,chvili cekam s vyrazenou rychlosti,pak to tam chci dat ale nechce se tomu..spojka selapnuta dobre,pedal se chova standartne,nulova rychlost..nevite cim to muze byt?frenky píše:nic novýho ?
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
mam pocit,ze tento problem bude v nedostatecnem vypinani spojky
take nikde nepisi o intervalu vymeny prevodoveho oleje
ja ho standartne menim po 100.000 km,ale je nutne dodrzet presny typ urceny vyrobcem,pokud se pouzije prilis ridky nebo husty,oboje zhorsuje funkci prevodovky napr.Honda CRX pouziva motorovy plnou syntetiku :?
take nikde nepisi o intervalu vymeny prevodoveho oleje
ja ho standartne menim po 100.000 km,ale je nutne dodrzet presny typ urceny vyrobcem,pokud se pouzije prilis ridky nebo husty,oboje zhorsuje funkci prevodovky napr.Honda CRX pouziva motorovy plnou syntetiku :?
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů