Řazení

Odpovědět
Laco 910
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 14.1.2007, ned 12:05
Bydliště: SA

Řazení

Příspěvek od Laco 910 » 15.1.2007, pon 19:14

Páka sa mi nevracia do stredu v neutráli, ostáva stáť vpravo alebo vľavo a tým sa mi blbo radí z 2 do 3, ináč rýchlosti tam idú v pohode. Čo sa stým dá robiť, chlapi??Díky
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 15.1.2007, pon 19:35

tipoval bych "unavene" vystredovaci pruziny,ale bohuzel nevim jaky system se ve 156 pouziva
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 15.1.2007, pon 21:41

o marejky stacilo prostrikat kulisu ...pouzil jsem vazelinu ve spreji
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 19.1.2007, pát 00:29

Nevi nekdo jak se da odmontovat hlava radici paky ?
Rad bych tam dal trosku mensi, treba nejakou od MOMO.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

drtikols
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 811
Registrován: 5.1.2007, pát 23:57
Bydliště: Přehýšov, tel. 608 13 70 70
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od drtikols » 19.1.2007, pát 14:50

filip píše:Nevi nekdo jak se da odmontovat hlava radici paky ?
Rad bych tam dal trosku mensi, treba nejakou od MOMO.
zabrat a stahnout..alespon u me to tak jde
Alfa Romeo Giulia 2.2 JTDm VELOCE
2x ex Alfa Romeo 159
EX Alfa Romeo GTV
2x Ex ALFA ROMEO 156
2x EX Fiat Marea Weekend
2x Ex Alfa Romeo 166
EX Lancia Kappa 2.4JTD
ZETOR 25A r.v.47

otakar9
Uživatelský avatar

Příspěvky: 80
Registrován: 8.1.2007, pon 12:29
Bydliště: Český Těšín

Příspěvek od otakar9 » 19.1.2007, pát 14:54

A nebo se podovej jestli tam nemas nejakeho male cervika .... :)
AR 156 Sportwagon 2.4 JTDM 129kw....

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 19.1.2007, pát 19:00

Jen aby to nebylo trosku slozitejsi, pilka, apod :)
mrknete se na fotky

http://forum.alfa156.net/forum/forum_po ... PN=1&TPN=1

nemam z toho moc dobry pocit, ale tu hlavici bych rad vymenil za trosku mensi a kratsi... Mel jsem 146ku a tam je to o poznani lepsi nez u 156, dokonce i chod paky je dost jemnejsi, nechapu.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Laco 910
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 201
Registrován: 14.1.2007, ned 12:05
Bydliště: SA

Re: Radiaca páka

Příspěvek od Laco 910 » 19.1.2007, pát 21:52

Laco 910 píše:Páka sa mi nevracia do stredu v neutráli, ostáva stáť vpravo alebo vľavo a tým sa mi blbo radí z 2 do 3, ináč rýchlosti tam idú v pohode. Čo sa stým dá robiť, chlapi??Díky
Som zistil že,za studena je to v poriadku, robí mi to keď sa zohreje!?
Dočasne MB CLS 320cdi
ex. Alfa Romeo 159 SW 1,9JTDm
ex. Alfa Romeo 156 1,9JTD

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Razeni

Příspěvek od filip » 1.2.2007, čtv 16:48

Mel jsem driv Alfu 146 a razeni tam jelo jako po masle, rychlosti zapadaly opravdu s minimem namahy.

U 156 citim trosku "odpor" mezi rychlostma, konkretne mi nejvic vadi cas ktery je treba aby se zaradila z jednicky 2-ka. Kdyz to srovnavam s bejvalou 146kou tak je to spatny, nevim jak je to u ostatnich 156-ek....

Na servisu to zkouseli a rikaji ze to radi dobre, tak nevim....mozna ja prehanim ale 146-ka byla definitivne lepsi.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2883
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Re: Razeni

Příspěvek od Radim » 1.2.2007, čtv 19:08

filip:mam ten samy pocit (problem).drahy jsou u 156 kratke a presne,ale je tam fakt citit maly odpor a pri prerazovani z 1 na 2 nebo podrazovani z 3 na 2 je to nejmarkantnejsi,at davam nebo nedavam meziplyn.kdyz je dobre prevodovka uz dobre zahrata tuhost je mensi,presto stale je..
Alfetta GTV 2.0 L

frenky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 26.1.2007, pát 22:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od frenky » 1.2.2007, čtv 19:58

Mám ten samej problem.Jsem se na to ptal kousek níž,bo jsem myslel že mám něco se spojkou.Nemám moc radost že je to normální, obzvláště když se chci rozjet rychle a řadim až před omezovačem tak mě to opravdu štve , že musím řadit " pomalu " . Jak říká Raddik , když je dobře prohřátá je to lepší.
Ale nehodlám to vzdát, nemyslim si že je to úplně normální.

Jak Alfička156 řadí vám ostatním ?????
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 1.2.2007, čtv 20:02

hm,to je zajimave,me dela potize pri pomalem razeni,pri rychlem naprosto v poho
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 1.2.2007, čtv 20:46

Na anglickem foru to resi vymenou nejakych plastovych desticek, prej hodne levna zalezitost ale blbe se to meni....
Muzu sem dat odkazy na to pokud je zajem, mozna se nekdo tady bude orientovat lip a nam ostatnim vysvetlit to co vlastne je a jak na to.

Chci jeste dodat ze to razeni nemam nejak extra spatny, pri normalni jizde mi to moc nevadi ale treba pri obcasnem sprintu 1-2-3 to docela zdrzuje... treba i pul vteriny navic :(

Jeste se mi nelibi velikost hlavice a delka paky, trochu moc velke celkove....
Tu chci vymenit za nejaky MOMO model.
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

frenky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 26.1.2007, pát 22:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od frenky » 1.2.2007, čtv 20:57

filip píše:Na anglickem foru to resi vymenou nejakych plastovych desticek, prej hodne levna zalezitost ale blbe se to meni....
Muzu sem dat odkazy na to pokud je zajem, mozna se nekdo tady bude orientovat lip a nam ostatnim vysvetlit to co vlastne je a jak na to.

Chci jeste dodat ze to razeni nemam nejak extra spatny, pri normalni jizde mi to moc nevadi ale treba pri obcasnem sprintu 1-2-3 to docela zdrzuje... treba i pul vteriny navic :(

Jeste se mi nelibi velikost hlavice a delka paky, trochu moc velke celkove....
Tu chci vymenit za nejaky MOMO model.

dej odkazy, rád se kouknu
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900

Marc159
Nováček
Uživatelský avatar

Příspěvky: 203
Registrován: 6.1.2007, sob 16:42
Bydliště: Praha

Příspěvek od Marc159 » 1.2.2007, čtv 21:14

Tenhle "problém" mám také. Přeřazení z 1 na 2 při nízkých otáčkách naráží na odpor synchronů. Ve vysokých, tedy tam, kde je výrobce očekával, to ale šlape perfektně. Je ovšem pravda, že sprint 0-100 dělám jen zcela výjimečně, takže to řeším tím, že dvakrát vyšlápnu spojku a pohoda. 8) Řidiči náklaďáků již vědí :)

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 1.2.2007, čtv 22:36

Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

frenky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 26.1.2007, pát 22:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od frenky » 1.2.2007, čtv 23:29

Koukal jsem na ty stranky, většinou měli problemy mezi všema rychlostma "zepředu do zadu z1-2 a z2-4 (pokud jsem si to dobře přeložil,bohužel jsem blbej na angl. takže translator :D ). Ale je to asi nejjednodušší na kontrolu tak se na to podívám a asi začnu vyčištěním toho čepu na převodovce.
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 2.2.2007, pát 09:02

ja ti tam prelozim cokoliv, o anglictinu mi nejde, spis me zajima jestli nekdo tady uz delal neco takoveho jako oni tam...
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

frenky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 26.1.2007, pát 22:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od frenky » 2.2.2007, pát 22:53

Tak jsem koukal na převodovku na ten čep, vše naprosto čisté a volně se pohybující. Pak na kulisu , měl jsem povolený ty tři šrouby co jsou zhora - chovaj se nějak divně vyšroubovat se mi je nepovedlo a utáhnout taky nic moc, jako by měli proti sobě protáčející se matičky. Vůbec mě ale nenapadá jak bych se knim dostal ??? Nebo tam mají být zalisovaný ?

Jsem zkoušel že na místě (bez motoru) jdou řadit všechny rychlosti dobře,pohyb páky se mi zdá v pořádku - bez odporu, nevím jestli má potom cenu hledat chybu v mechanice řadící páky ?
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900

frenky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 26.1.2007, pát 22:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od frenky » 2.2.2007, pát 23:10

dá se nějak změřit "zdvih" spojky ?
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900

filip
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 407
Registrován: 8.1.2007, pon 21:51
Bydliště: Praha

Příspěvek od filip » 3.2.2007, sob 13:57

hm to nevim....


Tohle si ale chci koupit a vymenit paku:

http://www.momocr.cz/hlavy-radici-paky-tuning-momo.php
"ANATOMIC SHORT"
Renault Megane III Grandtour GT220
ex 156 2.0 TS
ex 146 1.4 TS

frenky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 22
Registrován: 26.1.2007, pát 22:44
Bydliště: Teplice

Příspěvek od frenky » 7.2.2007, stř 00:03

nic novýho ?
Alfa Romeo 156 1.8TS ´98 - červená
Fiat 500 ´70
Ducati Monster 900

Radim
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2883
Registrován: 5.1.2007, pát 08:25

Příspěvek od Radim » 8.2.2007, čtv 15:00

frenky píše:nic novýho ?
prijde mi ze mi obcas jde blbe zaradit jednicka (samozrejme auto stoji na miste).dela to kdyz je to zahraty a dojedu treba na cervenou,chvili cekam s vyrazenou rychlosti,pak to tam chci dat ale nechce se tomu..spojka selapnuta dobre,pedal se chova standartne,nulova rychlost..nevite cim to muze byt?
Alfetta GTV 2.0 L

Richie
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 7023
Registrován: 5.1.2007, pát 08:14

Příspěvek od Richie » 8.2.2007, čtv 17:17

Raddik píše:
frenky píše:nic novýho ?
prijde mi ze mi obcas jde blbe zaradit jednicka (samozrejme auto stoji na miste).dela to kdyz je to zahraty a dojedu treba na cervenou,chvili cekam s vyrazenou rychlosti,pak to tam chci dat ale nechce se tomu..spojka selapnuta dobre,pedal se chova standartne,nulova rychlost..nevite cim to muze byt?
u me se taky jdnicce obcas nechce :) myslim ze to bude bezne...
Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...

soft147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1124
Registrován: 8.1.2007, pon 21:13
Bydliště: Brno

Příspěvek od soft147 » 8.2.2007, čtv 19:32

mam pocit,ze tento problem bude v nedostatecnem vypinani spojky
take nikde nepisi o intervalu vymeny prevodoveho oleje
ja ho standartne menim po 100.000 km,ale je nutne dodrzet presny typ urceny vyrobcem,pokud se pouzije prilis ridky nebo husty,oboje zhorsuje funkci prevodovky napr.Honda CRX pouziva motorovy plnou syntetiku :?
Fiat Scudo II 130 Multijet 2015
Ford Kuga 1.5 turbo 2017
Ford Mustang 2016 V8 5.0 421k
www.rcfunrace.cz www.prcars.cz
www.dmcstyle.cz

Odpovědět

Zpět na „156“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host