Pokec...
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7242
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Redaktor (Karpat) tam právě zmiňuje, že Junior má v sobě motor Puretech ale už tu třetí generaci s rozvodovým řetězem. Takže pokud to nebude dělat jinou neplechu, tak motor asi taky cajk. Co vím a co jsem pročítal, tak nikdo si na ten motor nestěžoval, že by jezdil špatně, jenom tam prostě degradoval řemen v oleji a s naředěným benzínem z krátkých pojížděk.
Tak uvidíme jak se ty prodeje vyvinou
Tak uvidíme jak se ty prodeje vyvinou
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
ty negativa viz: https://www.auto.cz/test-peugeot-5008-h ... ?chapter=2
Bohužel, jednu z největších výtek mám k nové šestistupňové dvouspojkové převodovce e-DCS6. Věřím, že se Francouzům povede ji postupně doladit, ale zatím funguje rozporuplně. Když už se rozjedete, mění rychlosti bez zaváhání, ale stále je dost nejistá při pomalejší jízdě nebo krokování v kolonách. Tam hybrid sice umí jezdit jen na elektřinu, a docela často, ale jakmile se k pohonu připojí i spalovací motor, jízda je zbytečně škubavá.
Sama převodovka ji pak při zastavování ještě více komplikuje odpojováním spojky na poslední chvíli. U testovaného vozu se mi dokonce stala pro automatické převodovky nezvyklá anomálie – při zastavování před kruhovým objezdem v lehkém kopci převodovka vyřadila tak pozdě, že umožnila tříválci chcípnout. Upozorňuji však, že tento problém se nám stal u tohoto jediného Peugeotu 5008, přičemž v redakci jsme s tímto pohonem otestovali už více různých modelů.
A zvyknout si budete muset i při rozjezdech nebo couvání do kopce. Než totiž převodovka „chytne“ vůz a dovolí motoru zabrat a rozjet se, umí jej nechat popojet/couvnout i o několik desítek centimetrů. Abyste tomu předešli, je ideální být trochu rychlejší na plynu a nedávat převodovce šanci na klidnější záběr.
Je to 9 měsíců starý test, navíc se ten motor trápí s těžším autem.... Ale i v dalších testech (vyfiltruj si Pežoty na Auto.cz) z toho nebyli úplně odvaření, byť kritiky bylo míň. To jen jako zdroj mého pocitu.... ;-) V Juniorovi jsem nejel takže netuším... rád budu věřit že to odladili dokonale ;-)
Bohužel, jednu z největších výtek mám k nové šestistupňové dvouspojkové převodovce e-DCS6. Věřím, že se Francouzům povede ji postupně doladit, ale zatím funguje rozporuplně. Když už se rozjedete, mění rychlosti bez zaváhání, ale stále je dost nejistá při pomalejší jízdě nebo krokování v kolonách. Tam hybrid sice umí jezdit jen na elektřinu, a docela často, ale jakmile se k pohonu připojí i spalovací motor, jízda je zbytečně škubavá.
Sama převodovka ji pak při zastavování ještě více komplikuje odpojováním spojky na poslední chvíli. U testovaného vozu se mi dokonce stala pro automatické převodovky nezvyklá anomálie – při zastavování před kruhovým objezdem v lehkém kopci převodovka vyřadila tak pozdě, že umožnila tříválci chcípnout. Upozorňuji však, že tento problém se nám stal u tohoto jediného Peugeotu 5008, přičemž v redakci jsme s tímto pohonem otestovali už více různých modelů.
A zvyknout si budete muset i při rozjezdech nebo couvání do kopce. Než totiž převodovka „chytne“ vůz a dovolí motoru zabrat a rozjet se, umí jej nechat popojet/couvnout i o několik desítek centimetrů. Abyste tomu předešli, je ideální být trochu rychlejší na plynu a nedávat převodovce šanci na klidnější záběr.
Je to 9 měsíců starý test, navíc se ten motor trápí s těžším autem.... Ale i v dalších testech (vyfiltruj si Pežoty na Auto.cz) z toho nebyli úplně odvaření, byť kritiky bylo míň. To jen jako zdroj mého pocitu.... ;-) V Juniorovi jsem nejel takže netuším... rád budu věřit že to odladili dokonale ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7242
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Když bude nějaká příležitost, tak si to schválně půjčím.
I elektrický Veloce by mě zajímalo jak to trhá asfalt, na blbnutí to bude asi fajn, akorát s tím nikam moc nedojedeš no
a ani nehrozí že bych si to koupil 
I elektrický Veloce by mě zajímalo jak to trhá asfalt, na blbnutí to bude asi fajn, akorát s tím nikam moc nedojedeš no


AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
ještě k té elektrice, teď náhodou čtu že e-308 je za 790 tisíc, viz:
https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova- ... .seznam.cz
Ceník Juniora EV začíná na 979
trošku jim ta koncernová politika hapruje, řekl bych....
https://www.garaz.cz/clanek/testy-nova- ... .seznam.cz
Ceník Juniora EV začíná na 979

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7242
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
A to ten Pažout vypadá velice dobře a uhlazeně. Určitě patří do kategorie hezkých a třeba pro přítelku by se mi asi furt líbil víc hatchback takovýho střihu než crossover.
Až mi přijde i líto, že třeba platformu pro Peugeot 308 nedokáže Stellantis využít pro novou Giuliettu. Podvozek by se odladil víc do sportovna, turbomotory kolem 1500cc mají taky (ať už Fiat Firefly, nebo 1.2 Puretech) tak v čem je problém?
Až mi přijde i líto, že třeba platformu pro Peugeot 308 nedokáže Stellantis využít pro novou Giuliettu. Podvozek by se odladil víc do sportovna, turbomotory kolem 1500cc mají taky (ať už Fiat Firefly, nebo 1.2 Puretech) tak v čem je problém?

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
... jasně že ten Pežot 308 je větší, bezpečnější a hodnotnější auto než Junior....
právě proto píšu že s tou cenou si to můžou dát tak do vitrýnky... No uvidíme, na to budou muset reagovat....
A Giulietta s alfáckým interiérem na bázi toho Pežotu by byla super.... jenže oni asi razí teorii že "prémiová značka" hatchbacky a kombíky nedělá a všechno cpou na vysoké podvozky....

A Giulietta s alfáckým interiérem na bázi toho Pežotu by byla super.... jenže oni asi razí teorii že "prémiová značka" hatchbacky a kombíky nedělá a všechno cpou na vysoké podvozky....

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Pažout vypadá vážně hezky
. Juniorovi jsem taky nepřišel na chuť . Vypadá jak nakopnutá koza. Jsou podstatně hezčí auta a levnější . Nevím kdo to bude kupovat
Naposledy upravil(a) mari156 dne 3.2.2025, pon 19:53, celkem upraveno 1 x.
Subaru Forester 2,0XT 03 Red Dragon
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
AR 156 sw 1,9 JTD 85kw,chip Sarkan
AR 156 sw 1,9 JTD 81 kw,chip Sarkan ex
Seat Toledo 1,9 Tdi 66kw ex
VW Vento 1,8 ex
Re: Pokec...
Já mám s Juniorem problém v technice, je na něm italské akorát to logo a s věhlasným 158krát modifikovaným Puretechem bych si to prostě nekoupil. Jako Alfě ty prodeje přeju, ale spíš to dopadne jako Opel/Vauxhal v Anglii. Prostě lidi ty přeznačkovaný Peugeoty moc nechtějí.
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9114
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Pokec...
Pro mě je to další euroauto v záplavě euroaut. Nevím, proč prostě nezkusí Alfa udělat něco jinak, než ostatní. Co můžou ztratit?
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7242
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Jo, to máš pravdu a navíc, o nové Giulii se taky spekuluje že to bude crossover nebo SUV. Jà teda do teď myslel, že Giulia ve verzi SUV se jmenuje Stelvio, ale asi jsem tu filozofii automobilky nepochopil zcela správně 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Pokec...
Hampi: pritom treba nova Panda rozhodne odvahu ma.... nevim proc u Alfy to porad nejde....
https://www.auto.cz/za-volantem-noveho- ... eni-155684
https://www.auto.cz/za-volantem-noveho- ... eni-155684
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Tak Alfa je podle mě odvážná dost. Alespoň tedy při tvorbě ceníků. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Pokec...
jj tam se s tím nepářou 

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
podle Alfy má Junior 22.000 objednávek. 20% z toho jsou EV. Oficiální uvedení do prodeje bylo na konci října jestli správně googlím....
Samozřejmě kdyby měsíčně prodali 5.000 aut tak by to na poměry Alfy byla bomba.
Každopádně v Itálii se Junior ani Tonale nedostali v lednu do TOP10 ve svém segmentu. Každopádně je zajímavé že v IT tvoří B-SUV 30% celého trhu
PS: Giulia má nárust prodejů o 15%!!!! (z 54 na 62)
Samozřejmě kdyby měsíčně prodali 5.000 aut tak by to na poměry Alfy byla bomba.
Každopádně v Itálii se Junior ani Tonale nedostali v lednu do TOP10 ve svém segmentu. Každopádně je zajímavé že v IT tvoří B-SUV 30% celého trhu

PS: Giulia má nárust prodejů o 15%!!!! (z 54 na 62)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
ceny korejců znamenají pro Juniora docela problém, když se bavíme o elektrice.... Nebudu to porovnávat ale vidím to tak baj vočko že Alfa by to měla shodit o 250 tisíc
https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ze- ... .seznam.cz

https://www.garaz.cz/clanek/novinky-ze- ... .seznam.cz
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Hodně zajímavý ceny. Obzvlášť ta šestka s cenou hluboko pod mega. Junior je velikostně blízko k tý Koně ne? Tam je ten rozdíl v ceně propastný.
Mimochodem ten Inster je boží autíčko. Uvnitř je neuvěřitelně moc místa. Jako městský vozítko to bude super.
Mimochodem ten Inster je boží autíčko. Uvnitř je neuvěřitelně moc místa. Jako městský vozítko to bude super.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
No, pokud je pro Juniora konkurent Kona jak psal Harous, tak je tam furt rozdíl, ale... Nevím teda složení výbavy, ale základní Kona teď v akci při využití výkupu je za 669 900 (134 PS) a 769 900 (203 PS). Junior se dle sauta v elektrické verzi prodává za 849 900 se 156 PS motorem.
Design ani techniku nebudu hodnotit, každopádně cena garančních prohlídek a následného servisu je u korejců tragická. Hold politika nastavena tak, že lacno koupíš, draze servisuješ.
Design ani techniku nebudu hodnotit, každopádně cena garančních prohlídek a následného servisu je u korejců tragická. Hold politika nastavena tak, že lacno koupíš, draze servisuješ.
Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Pokec...
To slýchám často a nějak se mi to nepotvrdilo... Nebo co si mám představit pod tragickou cenou za garančku?George.KHE píše: 21.2.2025, pát 23:06...každopádně cena garančních prohlídek a následného servisu je u korejců tragická. Hold politika nastavena tak, že lacno koupíš, draze servisuješ.

Jinak ano, Alfa má na Junior taky akci, takže základní verze vyjde na těch 850.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Já se tady asi veřejně nechci o tom nějak moc rozepisovat (max můžu SZ pokud chceš). Když jezdíš na servisy tak víš, na kolik co vychází a jak to je. Možná, když servisuješ i japonská auta, tak tam nebude takový rozdíl, ale v porovnání s evropskými tam je. Mně osobně taková politika vadí. Druhá věc je kvalita i když s každým novým autem jdou opravdu nahoru.
Domů se k nám dostal nedávno Ceed (teď necelý 7 let starý, koupeno rodinou jako nové) a po napadení kunou jsem začal zjišťovat, že na to auto vlastně pořádně nic v náhradě nekoupíš a když ano, tak podstatně dráž jak u konkurence, se kterou se korejci potřebují srovnávat (Škodovka, a to její skalní fanoušek opravdu nejsem)
Ceed by měl být podle mě takový lidový vůz, ale cena náhradních dílů a dostupnost je prostě hrozná (originál). To se nebavím o dostupností dílů na starší ročníky. Doteď jsem žil v tom, že největší hovada na to jsou Italové, ale ne. Korejsi jsou ještě větší. Když to porovnáme s podstatně dražší octavií tak třeba:
nový tlumiče KYB Excel-G:
Škoda Octavia III 3073,-
Kia Ceed 3956,-
kotouče Brembo Prime:
Octavia III 2165,-
Kia Ceed 2625,-
atd...
Ceny čerpány z katalogu autokelly
Dobré je taky srovnání tlumičů Ceed vs Giulia
Tak si tak říkám, kde je ta výhoda toho auta. Za mě nikde a jakmile doděláme věci na baráku a budou kačky ho vyměnit, tak letí z baráku jak namydlenej blesk a o té značce nechci už ani slyšet
Ale nikomu to neberu. Každý ať si koupí co se mu líbí a udělá mu radost.
Přesně jak se říká, jeden má rád holky, druhej vdolky.
Domů se k nám dostal nedávno Ceed (teď necelý 7 let starý, koupeno rodinou jako nové) a po napadení kunou jsem začal zjišťovat, že na to auto vlastně pořádně nic v náhradě nekoupíš a když ano, tak podstatně dráž jak u konkurence, se kterou se korejci potřebují srovnávat (Škodovka, a to její skalní fanoušek opravdu nejsem)
Ceed by měl být podle mě takový lidový vůz, ale cena náhradních dílů a dostupnost je prostě hrozná (originál). To se nebavím o dostupností dílů na starší ročníky. Doteď jsem žil v tom, že největší hovada na to jsou Italové, ale ne. Korejsi jsou ještě větší. Když to porovnáme s podstatně dražší octavií tak třeba:
nový tlumiče KYB Excel-G:
Škoda Octavia III 3073,-
Kia Ceed 3956,-
kotouče Brembo Prime:
Octavia III 2165,-
Kia Ceed 2625,-
atd...
Ceny čerpány z katalogu autokelly
Dobré je taky srovnání tlumičů Ceed vs Giulia

Tak si tak říkám, kde je ta výhoda toho auta. Za mě nikde a jakmile doděláme věci na baráku a budou kačky ho vyměnit, tak letí z baráku jak namydlenej blesk a o té značce nechci už ani slyšet

Ale nikomu to neberu. Každý ať si koupí co se mu líbí a udělá mu radost.

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Pokec...
Díly jsem na to nemusel nikdy řešit. Takže jsem platil jen garančky a tam jsou ceny naprosto v pohodě. Korejce má žena druhýho a já bych měl koncem března přejít ze Subaru taky na Korejce. Jinak k těm cenám servisu - když se mi u WRX STI sešly výměny olejů v motoru, diferenciálech, převodovce, přední brzdy, zadní brzdy a rozvody, tak cena za servis připomínala víc telefonní číslo než fakturu ze servisu. 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- George.KHE
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2595
- Registrován: 5.5.2009, úte 10:40
- Bydliště: Prostějov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Pokec...
Jako, kdo to koupí jako nové tak asi dobrý, ale mít to starší s vyšším nájezdem, tak to moc rozumné nebude. (ohledně dílů) Co se týče ceny garančních prohlídek (musel bych zjistit od tchána) ale i samotný servisák z Kie mi říkal, že ty jsou dražší. Je to daň za nižší pořizovací cenu a taky že s dostupností náhradních dílů na starší modely je to špatné a když už jsou tak za nesmyslné částky. Tam to prý vůbec nefunguje tak jak u koncernu nebo Italů, že čím starší model tím procentuální sleva na díly.
Jo tak pokud jsi naučenej takto ze Suba, tak se ti nedivím. To je jak manželky brácha z Porsche, to jsou ceny neskutečný.
Jo tak pokud jsi naučenej takto ze Suba, tak se ti nedivím. To je jak manželky brácha z Porsche, to jsou ceny neskutečný.

Ex. Alfa Romeo GT 3.2 V6
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Ex. Alfa Romeo Giulietta QV TCT rosso competizione
Re: Pokec...
Jaký jsou vlastně ceny garanček na Alfu? Třeba na Tonale? Jinak na Ceeda jsem platil kolem 4, na Outbacka i Sportage kolem 8. To mi přijde v pohodě. Ale přiznávám, že netuším jak se to pohybuje jinde.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Pokec...
na Alfu ti nerenku, uz jsem dlouho nebyl... Byvalo to v pohode, na dvoulitrovou Giulii.... prislo mi to vzdycky mezi 4-8tkc podle toho co se delalo.... A kdyz menili nejaky pomocny remen tak proste +3tkc a pohoda.
Ale na Quadrifoglio pry jakakoliv prace na motoru odpovida tomu, ze je od Ferrari
garancky samozrejme ne.
No jsem zvedavy kolik me bude stat garancka na NIRO EV po 30tkm.... kdyz tam defacto neni co delat :-)
Ale na Quadrifoglio pry jakakoliv prace na motoru odpovida tomu, ze je od Ferrari

No jsem zvedavy kolik me bude stat garancka na NIRO EV po 30tkm.... kdyz tam defacto neni co delat :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Pokec...
Na garančkách mívají nahulený ceny za olej. Co nahulej u EV taky nevím... 

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Pokec...
u PHEV Supa po me chteli snad 800 za litr, tak to jsme se uplne nedohodli.... ;-) meni se co 15tkm a z toho pulku to najede na elektriku a to mi prislo trochu prilis.... tak mi dali slevu 20% nebo tak neco.
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů