Před necelým rokem během června jsem si přivezl svojí první Alfu. Měl jsem dost požadavků na barvu a výbavu s malým nájezdem, hledal jsem skoro 4 měsíce. Nakonec se povedla skoro ve všech bodech: barva Vesuvio, pod 70 tkm nájezd, Veloce Q4, 280k motorizace, pádla, v kůži, po FL, LSD,od prvního majitele. Jediné, kde jsem byl nucen slevit, byla absence TZ. To jsem si dodělal (13 pin odnímatelné 2300 kg) a drobnou promáčklinu v hraně střechy mi odstranil místní člen Franik metodou PDR. Teď je auto krom drobné kosmetiky na zadním nárazníku v top stavu. Zas jsem navíc dostal k autu příčníky Thule plus kompletní sadu 19" kol na zimákách. V prosinci jsem pak měnil první olej, samozřejmě Selenia. Ještě zvažuju k autu sehnat by-pass, protože následnej reset olejovýho intervalu byl vcelku problémovej. Letos pak půjde olej i s automatem a diferáky. Teď mám nakoupené brzdy, kotouče Zimmermann plus desky Ferodo obě nápravy. při 76 tkm už mají nárok. Příští týden až se mi uvolní zvedák si je přeházím. Jinak mi Alfička dělá jen radost, jízdně je to zábavný auto. Pouze dvě věci bych jí vytknul: zaprvé tragická prodleva plynu a FCW system. Tu odezvu jsem vyřešil nákupem DTE pedal boxu od Remuse ke své spokojenosti. Bohužel FCW nepřeperu. Kéž bych tam směl mít jeden vypínač navíc a tomuhle dílu satanovu mohl zavřít hubu...
Jinak je to na současný poměry pro-řidičsky orientovaný auto, který je snadný si zamilovat.
