Fiat
Re: Fiat
Fiat Grande Panda E La Prima (83 kW) - TEST - Garáž.tv - Vašo
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
Viděl jsem novou Pandu v té žluté barvě stát u silnice na živo vypadá dost dobře.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
vzhledem k tomu ze cinske MG prodalo za prvni pololeti v EU vic aut nez Fiat tak je uz fakt nejvyssi cas....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7302
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat
I nový renault 5 má velice dobrá prodejní čísla a to ho začali vyrábět asi tak předevčírem 

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9140
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Fiat
Ten je taky ale naprosto parádní 
Nevím proč něco takovýho nemůže udělat i Alfa. Modelů, kterým by nějakej retrospektivní nástupce slušel bylo v historii spousta...
Nevím proč něco takovýho nemůže udělat i Alfa. Modelů, kterým by nějakej retrospektivní nástupce slušel bylo v historii spousta...
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7302
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat
Rencek Je fakt krásnej a povedl se.
U Alfy chybí kontinuita a místo označení 75/155/156/159 se ten model měl prostě vždy jmenovat Giulia a vymalováno. Každá jiná automobilka si značeni modelů drží a ne že každý nástupce se jmenuje jinak
U Alfy chybí kontinuita a místo označení 75/155/156/159 se ten model měl prostě vždy jmenovat Giulia a vymalováno. Každá jiná automobilka si značeni modelů drží a ne že každý nástupce se jmenuje jinak

AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Fiat
Zrovna Renault 5 je podle mě ukázkový příklad jak udělat auto s prvky designu původního modelu. Jízdně v testech vychází velmi dobře až zábavně.
Ta Panda mě zaujala na první pohled, taky to není úplně tuctové auto. Trochu mě zarazilo kde se vzalo v Chorvatsku zaparkované u silnice. Bylo to s nápisama, asi předváděcí, ale nevím jestli místní nebo IT poznávačka.
Ta Panda mě zaujala na první pohled, taky to není úplně tuctové auto. Trochu mě zarazilo kde se vzalo v Chorvatsku zaparkované u silnice. Bylo to s nápisama, asi předváděcí, ale nevím jestli místní nebo IT poznávačka.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
chlapi teď jsem na dovolené v Irsku jezdil Fiatem 500X s hybridním provedením. Měl jsem automaticky za to, že to je 1.0T s mildhybridem. Teď jsem to hledal na internetu a všude nacházím jako hybrídní F500X jen verzi 1.5T. Nevíte jestli se to dělalo s 1.0T jen jako čistě fosil nebo byla dostupná i ta mild-hybridní verze?
mělo to najeto 7000km tak to muselo být vyrobené úplně nedávno, čili MY2025....
mělo to najeto 7000km tak to muselo být vyrobené úplně nedávno, čili MY2025....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7302
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat
Fiat dělá model 500hybrid s motorem 1.0 s tím, že spalovák jede furt a elektromotor pomáhá. 1.5 firefly (500x, Tipo, Compass, Tonale) už je jako mild hybrid s tím, že by to mělo zvládat čistě elektrický režim při popojíždění nízkou rychlostí nebo při plachtění do 90km/h
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Fiat
Jo tak to jsem teda jezdil s tou 1.5.... jako, jelo to slušně.... nečekal jsem že ten mildhybrid tak pomůže spotřebě. S 500X na 225 širokých 18" kolech to bralo 5 litrů při ježdění po irském venkově.... Motor se hezky vypínal, i když ne na tak dlouho jak to umí třeba můj Superb iV (PHEV), když má prázdnou baterku a funguje tedy jako obyčejný hybrid. Logicky, je to jen mild, že jo...
co mi ale vadilo (byť se na to dalo zvyknout) byla citelná prodleva a drobné cuknutí při zapínání spalováku. Prostě dojíždíš do křižovatky, jedeš k ní bez motoru a když tam padne zelená tak přidáš, prvních pár metrů zrychluješ na elektriku a pak si to zapne spalovák a trochu to zaváhá, lehounce cukne a pak už jedeš.... Podle mě je to tím že ten elektromotor je slabý, takže při zrychlování to nemá dynamiku a přidání motoru pak tím skokovým nárustem výkonu cukne. Není to nijak citelné, ale ten Superb to nedělá.
S Tonale máš jakou zkušenost?
co mi ale vadilo (byť se na to dalo zvyknout) byla citelná prodleva a drobné cuknutí při zapínání spalováku. Prostě dojíždíš do křižovatky, jedeš k ní bez motoru a když tam padne zelená tak přidáš, prvních pár metrů zrychluješ na elektriku a pak si to zapne spalovák a trochu to zaváhá, lehounce cukne a pak už jedeš.... Podle mě je to tím že ten elektromotor je slabý, takže při zrychlování to nemá dynamiku a přidání motoru pak tím skokovým nárustem výkonu cukne. Není to nijak citelné, ale ten Superb to nedělá.
S Tonale máš jakou zkušenost?
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7302
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Fiat
To cuknutí je u Tonale taky při prudším zrychlení. Ale už jsem se naučil pracovat s plynovým pedálem, takže přidávám jen mírně a přechod z elektra do spalováku je pak plynulý. Tomu cukání u tebe taky mohla přispět zapnutá klimatizace, to pak má auto k tomuhle cuknutí (trhnutí) víc sklony.
Jinak se spotřebou jsem od 6,8-7,1l/100km s dvacetipalcovými koly a vyšší kastlí asi cajk, navíc po rychlostkách rychlostní limity moc nedodržuju, určitě bych pak jezdil ještě za míň. Při jízdě po městě a častýmu využívání elektra (jezdím na režim N) to pak začne průměrná spotřeba klesat.
Jinak se spotřebou jsem od 6,8-7,1l/100km s dvacetipalcovými koly a vyšší kastlí asi cajk, navíc po rychlostkách rychlostní limity moc nedodržuju, určitě bych pak jezdil ještě za míň. Při jízdě po městě a častýmu využívání elektra (jezdím na režim N) to pak začne průměrná spotřeba klesat.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Fiat

alfa romeo 159 sw 1,9 jtdm 110kw.
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Fiat Tipo HB 1,4 16V Italia Mirror Perla Sabbia 2020
Fiat Stilo MW 1,9jtd 110kw ex
Fiat Stilo 1,9jtd 85kw ( stále v rodině)
Fiat Marea weekend 1,6 ex
Fiat brava 1,6 ex
Fiat tipo 2,0 16V gran tourismo 150ps ex
Re: Fiat
chlapi tak jsem si udělal radost a po mnoha mnoha letech zašel do showroomu Fiatu, který se tady ve Zlíně snaží resuscitovat jeden řetězec co vlastní X značek.... Byl tam prodejce kterého to baví, zvláštní úkaz v dnešní době :-)
Prolezl a projel jsem novou Grande Pandu a byl jsem celkem nadšený. Vevnitř je poznat že to auto je úzké ale jinak pohoda. Místo za mnou i kufr cajk, dobře se to řídilo, byť ten volant se zarovnanými plochami nahoře/dole mi úplně nesedl. Podvozek na městské ježdění dostatečně komfortní. Jezdil jsem s mild-hybridem, nevím kolik to má koní ale jelo to fajn.... hlavně velmi dobře fungovalo připojování/odpojování spalováku, takže to bylo hezky plynulé a příjemné....
Celkově fakt povedené auto, mě se ten jeho hranatý styl fakt hodně líbí.
Pak jsem ještě projel F600 se stejným motorem a je prostě poznat že to je dospělejší auto, komfortnější atd., ale prostorově defacto nastejno, dozadu se leze hůř než do Pandy, řekl bych. Ale taky fajn kára....
Uvidím, jedou si tu Pandu možná koupím ;-)
Prolezl a projel jsem novou Grande Pandu a byl jsem celkem nadšený. Vevnitř je poznat že to auto je úzké ale jinak pohoda. Místo za mnou i kufr cajk, dobře se to řídilo, byť ten volant se zarovnanými plochami nahoře/dole mi úplně nesedl. Podvozek na městské ježdění dostatečně komfortní. Jezdil jsem s mild-hybridem, nevím kolik to má koní ale jelo to fajn.... hlavně velmi dobře fungovalo připojování/odpojování spalováku, takže to bylo hezky plynulé a příjemné....
Celkově fakt povedené auto, mě se ten jeho hranatý styl fakt hodně líbí.
Pak jsem ještě projel F600 se stejným motorem a je prostě poznat že to je dospělejší auto, komfortnější atd., ale prostorově defacto nastejno, dozadu se leze hůř než do Pandy, řekl bych. Ale taky fajn kára....
Uvidím, jedou si tu Pandu možná koupím ;-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fiat
Škoda, že se u tý Pandy nedokázali vyhnout takovým drobnostem jako jsou ty těsnění nebo rozsvěcení brzdovýho světla... Zbytečně to sráží jinak docela pohledný a sympatický auto.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
V jednom videu bylo to těsnění a teď jsem viděl video s tou brzdovkou.
To těsnění - čas cca 7:35 (jak nemá vypadat) a 8:15 (jak má vypadat)
Problém s rozsvěcením brzdovek. On to není problém brzdovek, ale síly rekuperace která rozsvítí brzdovky i při sundání plynu. Čas cca 22:20.
Ta guma je k pousmání, to rozsvěcení brzdovek je horší. Za tím jet musí být opravdu peklo. Problém je v tom, že se baterie hybridu nabíjí jen rekuperací a ta je nastavená tak silně, že dle norem rozsvítí brzdovky. Změnit nastavení nejde. Třeba to časem vyřeší při aktualizaci.
To těsnění - čas cca 7:35 (jak nemá vypadat) a 8:15 (jak má vypadat)

Problém s rozsvěcením brzdovek. On to není problém brzdovek, ale síly rekuperace která rozsvítí brzdovky i při sundání plynu. Čas cca 22:20.
Ta guma je k pousmání, to rozsvěcení brzdovek je horší. Za tím jet musí být opravdu peklo. Problém je v tom, že se baterie hybridu nabíjí jen rekuperací a ta je nastavená tak silně, že dle norem rozsvítí brzdovky. Změnit nastavení nejde. Třeba to časem vyřeší při aktualizaci.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
jj těsnění chápu, to je fail, možná nějaká předprodukční verze. Příště až budu ve Fiatu tak se schválně podívám.
Ty brzdy a jejich permanentní rozsvěcování je holt daň za to že mají natvrdo jednu polohu rekuperace a rozsvěcovat se musí. Blbý... ale to tak asi bude mít více aut ne? (jinak chápu že si tu rekuperaci nemůžeš nastavit, holt to je levné auto a tak osekali všechno, co mohli)
Ty brzdy a jejich permanentní rozsvěcování je holt daň za to že mají natvrdo jednu polohu rekuperace a rozsvěcovat se musí. Blbý... ale to tak asi bude mít více aut ne? (jinak chápu že si tu rekuperaci nemůžeš nastavit, holt to je levné auto a tak osekali všechno, co mohli)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fiat
Tam je to spíš daný tím, že ta použitá technika neumí dobíjet baterii motorem, proto mají tu rekuperaci nastavenou na silno. Že to nejde nastavit se nedivím, to není u hybridu úplně běžný (u Sportage to třeba nemám, u Santa Fe jo). Spíš je škoda, že to není nastavený tak aby to lehce "lízalo" tu hranici pro rozsvícení brzdovek. Ona je jedna věc, že to rozsvítí brzdovky a druhá věc, že to nebude moc příjemný na jízdu. Na druhou stranu věřím tomu, že příčetný majitel se s tím naučí tak aby to neblikalo, i kdyby měl co nejvíc využívat tempomat.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
jo... taky si myslím.... prostě když budeš chtít zpomalit plynule tak ten plyn nepustíš úplně, ale jen povolíš.... i tak se dá jezdit....
spíš si říkám co ta cenovka toho auta. Základní hybrid 460, základní EV 590... Jako beru že to je vlastně celkem velké auto, o dost větší než starší Panda. Ale ta cena nízká rozhodně není.
Nevím no.... kupovat to teď nebudu tak nesrovnávám....
spíš si říkám co ta cenovka toho auta. Základní hybrid 460, základní EV 590... Jako beru že to je vlastně celkem velké auto, o dost větší než starší Panda. Ale ta cena nízká rozhodně není.
Nevím no.... kupovat to teď nebudu tak nesrovnávám....
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Fiat
taky je skoda , ze se vyhnuli italskemu designuHarous píše: 25.9.2025, čtv 13:07 Škoda, že se u tý Pandy nedokázali vyhnout takovým drobnostem jako jsou ty těsnění nebo rozsvěcení brzdovýho světla... Zbytečně to sráží jinak docela pohledný a sympatický auto.

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Re: Fiat
Mě to Pandu první generace připomíná. Ten design na ní odkazuje. Není to samozřejmě taková retro pecka jako Renault 5, ale něco tam z toho je.
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: Fiat
taky to tam vidím.... ;-) Byť R5 ctí třídu do které stará R5 patřila, zatímco Panda šla o třídu výš. Teď jsem do R5 čuměl přes okno a přišlo mi že místa tam je fakt celkem málo, v Pandě je víc (to tomu Renaultu nevyčítám, prostě je tam místa jako v malém autě, zatímco Panda je prostě nafouknutá krabice)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů