Auto je dvaapůla s faceliftem vnitřku a sportovním sedačkama ve výbavě Distinctive. Funkční, ale je potřeba vyvarit prahy za předními koly a pomalu začít s návratem do původního hezkého stavu. Má to jako projekt káru, na ktery se bude učit. Protože na tyto weby tato generace nechodí, tak jsem si řekl že mu tady založím kartu aby měl takovou kroniku. A třeba si sem časem najde cestu mezi staré pardaly.
Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Tak náš brzy plnoletý synek rozšiřuje řady alfistů. Zcela jistě sledování renovace otcova GTV 116, a projížďky v něm neměly žádný vliv na výběr značky
Stejně tak na rozhodnutí jít na střední studovat automechanika. Naplňuje mě upřímnou nadějí, že ne všichni mladí jsou zvědaví na zelené zítřky, a nejraději by nedělali rukama.
Auto je dvaapůla s faceliftem vnitřku a sportovním sedačkama ve výbavě Distinctive. Funkční, ale je potřeba vyvarit prahy za předními koly a pomalu začít s návratem do původního hezkého stavu. Má to jako projekt káru, na ktery se bude učit. Protože na tyto weby tato generace nechodí, tak jsem si řekl že mu tady založím kartu aby měl takovou kroniku. A třeba si sem časem najde cestu mezi staré pardaly.
Auto je dvaapůla s faceliftem vnitřku a sportovním sedačkama ve výbavě Distinctive. Funkční, ale je potřeba vyvarit prahy za předními koly a pomalu začít s návratem do původního hezkého stavu. Má to jako projekt káru, na ktery se bude učit. Protože na tyto weby tato generace nechodí, tak jsem si řekl že mu tady založím kartu aby měl takovou kroniku. A třeba si sem časem najde cestu mezi staré pardaly.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7309
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Tak přeji klukovi ať si k tomu najde tu lásku resp. ať ho neopustí 
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
jj preju at auto dela radost.... strasny ze uz sem davame auta nasich deti
Jinak chapu ze mlademu tento web pripada jak z praveku, ale jakou jinou formou vest forum o autech? kde jinde si muzes takto hezky zalozit kartu/denicek?

Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Krásnej začátek řidičské životní etapy! Závidím při vzpomínce na Š125 po tatíkovi :-)
Dodge Durango - 3,6 Pentastar - 2017, Alfa Romeo GTV - 3,0 v6 24v - 1998
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
ex Alfa Romeo 159 - 2,4 jtdm - 2005, Alfa Romeo 159 sw - 1,7 tbi - 2010, Dodge Durango - 5,7 HEMI - 2013
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Kubas: já myslím že časem ocení, že tu je spousty servisních tipů a zkušeností atd, každopádně pochopí že ne vše najde (kromě svého vzdělání) ve videoformátech na social media)
PLÁN
první fáze bude vyvaření předku prahů, zbytek vypadá celkem zdravě (podběhy, podlaha), to ošetříme vč dutin. jsem rád že mám klempíře prověřeného u renovace GTV. kosmetika motoru atp...příští rok 17kola, ramena, poweflexy na stabiky, rozvody...
pak až se s tím sžije, nikde to nezboří, a bude mu FWD Alfa dávat smysl a neuteče k BMW, bychom rádi lepší podvozek (tlumiče+pružiny) jsem otevřen doporučením co zvolit s ohledem na to že chceme jít cestou ala sportpacket tzn sportovnější verze než standard. ale aby nebyl problém na stk.
a samosvor, aby to dávalo jízdně smysl.
třetí fáze je už bude jen pohledová - lak.
ještě pár nálezových fotek. Osobně jsem rád, že jsem mu sehnal 2002, moc jich není. starý vnějšek s novým vnitřkem, navíc s těmi TI sedačkami, hned po GTA pro mě druhá nejhezčí kombinace 156.
ty sedačky, to je z TI verze co se dělala rok později, nebo se to za příplatek dávalo už do toho poface Distinctive? a ještě dotaz , má to subwoofer v kufru ale nikde není nápis Bose v interiéru na reprákách - je to origo, nebo?
PLÁN
první fáze bude vyvaření předku prahů, zbytek vypadá celkem zdravě (podběhy, podlaha), to ošetříme vč dutin. jsem rád že mám klempíře prověřeného u renovace GTV. kosmetika motoru atp...příští rok 17kola, ramena, poweflexy na stabiky, rozvody...
pak až se s tím sžije, nikde to nezboří, a bude mu FWD Alfa dávat smysl a neuteče k BMW, bychom rádi lepší podvozek (tlumiče+pružiny) jsem otevřen doporučením co zvolit s ohledem na to že chceme jít cestou ala sportpacket tzn sportovnější verze než standard. ale aby nebyl problém na stk.
a samosvor, aby to dávalo jízdně smysl.
třetí fáze je už bude jen pohledová - lak.
ještě pár nálezových fotek. Osobně jsem rád, že jsem mu sehnal 2002, moc jich není. starý vnějšek s novým vnitřkem, navíc s těmi TI sedačkami, hned po GTA pro mě druhá nejhezčí kombinace 156.
ty sedačky, to je z TI verze co se dělala rok později, nebo se to za příplatek dávalo už do toho poface Distinctive? a ještě dotaz , má to subwoofer v kufru ale nikde není nápis Bose v interiéru na reprákách - je to origo, nebo?
Naposledy upravil(a) Radim dne 12.2.2025, stř 15:33, celkem upraveno 2 x.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
jj starý vnějšek/nový vnitřek je asi nejvíc :-) a barevná kombinace taky optimální :-) Plán máte dobrý.... ale znáš to, ono to stejně bude podle toho jak si řekne ta Alfa :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
- rosso155
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3288
- Registrován: 16.7.2008, stř 18:54
- Bydliště: Prácheň
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Gratuluju ke koupi
, snad ho to bude bavit
. Já do svojí Ti sedačky dával, včetně tapců, mám dojem, že verze Ti byla až u faceliftu. Na sportpacket podvozek se dávaly pružiny Eibach -30 mm, plus se ještě dávaly přední tlumiče kratší o 2 cm, ty jsem sehnal u zdejšího sponzora Imdíly, mám dojem TRW byly jediný kratší, ale to je na vás, já sám dával pružiny VMaxx -45mm/-30mm plus ty kratší tlumiče, ale ten předek už byl fakt nízko, teda asi nic pro vás
. JInak woofer nevím, já měl všude Bose loga. Je u toho i ten zesilovač?
2007 AR 159 2,2 JTS Ti - nero metallico
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
2002 AR 156 2.5 V6 24V SW - grigio metallico (ex)
1996 AR 155 1.8 TS Sport - rosso (ex)
1987 AR 75 2.5 V6 - rosso (ex)
2023 DAF XG 480 + 2023 návěs Krone
ALFOU SE NEJEZDÍ, ALFOU SE ŽIJE
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
pekná, ale šport podvozok by som nedával, aspon čo mám ja (eibach+bilstein). Na dobrom asfalte je to super - drží ako na kolajniciach, ale na nerovnostiach ide často na dorazy, kasňa trpí. Ak budem kupovať tak asi štandard, alebo len minimálne zníženie, predok aj tak časom sadne (pod tou hmotnosťou).
btw. na starom aute neodporúčam ošetrovať dutiny voskom, (pokial ich nedokážeš dokonale vyčistiť).
btw. na starom aute neodporúčam ošetrovať dutiny voskom, (pokial ich nedokážeš dokonale vyčistiť).
AR 159 1.9 8v (12/2005) tichý pohodlný leňochod na jazdenie do práce
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
AR 156 2.5 v6 (06/2001) nezameniteľný dizajn a zvuk motora TOP
Honda XR600 R 1997
KTM 950 Adventure S 2005
Babetta 228 + 210
IG: dusko.B_
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Tak to je pecka! Jak samotná ta skutečnost, že nám tady doslova začíná druhá generace, tak i výběr modelu a nakonec vlastně i stav. Najít nezbastlenou V6 156, navíc červenou a poloFL, fakt paráda!!!
Tak přeju klukovi, ať ho to dál baví a nenechá se znechutit potížemi a hlavně svojí sociální bublinou
Tak přeju klukovi, ať ho to dál baví a nenechá se znechutit potížemi a hlavně svojí sociální bublinou
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
malý update na synkově káře.
loni se nám povedlo sehnat 17" origo kola, nakonec chtěl GTA verzi s jiným ET. Povedlo se, ale ještě asi koupím do zásoby nějaké 17" speedline Toora, kdyby to chtěl mít echt origo). příští rok počítám s tím snížením eibach/bilstein, je to trochu vysoko)
fronta do klempírny je dlouhá, tak jsme si trochu počkali, ale.. červená už je pod skalpelem a kromě těch očekávaných prahů a díře pod řidičem je auto čisté a základ je to dobrý. někdy začátkem léta budeme dělat pískování povrchovky v podbězích a něco málo na nosnících a komplet podlahu (kde se neudrží plastizol).
uvidíme na co ještě bude letos čas a zdroje, možná uděláme zadní nápravu. přemýšlíme powerflex uložení na stabik, fialový, jinak nechat standard.
loni se nám povedlo sehnat 17" origo kola, nakonec chtěl GTA verzi s jiným ET. Povedlo se, ale ještě asi koupím do zásoby nějaké 17" speedline Toora, kdyby to chtěl mít echt origo). příští rok počítám s tím snížením eibach/bilstein, je to trochu vysoko)
fronta do klempírny je dlouhá, tak jsme si trochu počkali, ale.. červená už je pod skalpelem a kromě těch očekávaných prahů a díře pod řidičem je auto čisté a základ je to dobrý. někdy začátkem léta budeme dělat pískování povrchovky v podbězích a něco málo na nosnících a komplet podlahu (kde se neudrží plastizol).
uvidíme na co ještě bude letos čas a zdroje, možná uděláme zadní nápravu. přemýšlíme powerflex uložení na stabik, fialový, jinak nechat standard.
Naposledy upravil(a) Radim dne 17.2.2025, pon 14:22, celkem upraveno 2 x.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7309
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Tak aspoň bude další zachráněnej kus. Důležitý je že to mladýho baví. A kdyby měl někdy slabší chvilku, tak je důležitý si říct, že nejvíc to bolí vždycky těsně před cílem 
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
dobrá práce :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
drzim palce a pevne nervy... pracoval som na jednom starsom aute dlhe roky, tak viem co vsetko renovacia / upravy obnasa...
co sa tyka ulozeni celkovo = po viacerych konzultaciach s odbornikmi /co stavali zavodne vozy v CZ/ a po roznych testoch nam vyslo z toho, ze je lepsie pouzit origo nove ulozenia. Jedine lepsie riesenie boli kvalitne unibalove ulozenia na napravach. Tie tvrde polyuretanove ulozenia nesplnaju napr na ramenach to, co potrebujes = aby urcitym sposobom boli stale pruzne a do urcitej miery pohyblive, aby podvozok mohol kopirovat vozovku. Polyuretany toto nesplnali. Pocitovo na volante je to lepsie, ale realne to neplni svoju funkciu
co sa tyka ulozeni celkovo = po viacerych konzultaciach s odbornikmi /co stavali zavodne vozy v CZ/ a po roznych testoch nam vyslo z toho, ze je lepsie pouzit origo nove ulozenia. Jedine lepsie riesenie boli kvalitne unibalove ulozenia na napravach. Tie tvrde polyuretanove ulozenia nesplnaju napr na ramenach to, co potrebujes = aby urcitym sposobom boli stale pruzne a do urcitej miery pohyblive, aby podvozok mohol kopirovat vozovku. Polyuretany toto nesplnali. Pocitovo na volante je to lepsie, ale realne to neplni svoju funkciu
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
plny PU silenblok mnohdy neumozni komplikovany viceosy pohyb jako treba unibal, ci gumovy silenblok ktery je diky zebirkum navrzen tak aby to umoznil- je dobre premyslet kam PU ano, kam ne - jaky konkretní pohyb daný "kloub" vykonava... kde se to jen otaci kolem osy, tak PU smysl ma.. kde uz jsou osy 2 (treba zadni podelne rameno ) tam byhc PU nedaval a nechal gumu
za
za
AR 159 SW TBI TI
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
AR 156 V6 SW
AR Giulietta 1.4 MA
Fiat Coupe 2.0 16v
Fiat Tipo 2096ccm 16v
ex: bravo HGT, 147 1.6, Stilo 2.0 16v
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Už teď vypadá parádně, proti mojí je jak nová. Já se už přes rok snažím dát nějak do kupy karoserii na mojí V6 od Rosso155
ale pořád to nebere konce. 
ale pořád to nebere konce. Stelvio Veloce TI 280CV Misano Blue 2021
156 SW 2,5 V6 2002
a nějaké další Alfy a Fiaty
156 SW 2,5 V6 2002
a nějaké další Alfy a Fiaty
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Diky za komenty k podvozku. Zvazime zda to uložení nedat tedy standard.
Malý update, vyzkoušeli jsme aquablast metodu na čištění dilu motoru. Říkal jsem si původně jestli radši komaxit, ale tohle je krasny surovy hliník. Ještě osetrime voskem, kromě reliéfu pismen, a zaruvzdornou barvou obnovime nápisy.
Malý update, vyzkoušeli jsme aquablast metodu na čištění dilu motoru. Říkal jsem si původně jestli radši komaxit, ale tohle je krasny surovy hliník. Ještě osetrime voskem, kromě reliéfu pismen, a zaruvzdornou barvou obnovime nápisy.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
- speedy
- SemTuFurt
- Příspěvky: 7309
- Registrován: 11.10.2009, ned 17:24
- Bydliště: Jablonec nad Nisou
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Aquablast je na tyhle hliníkový části motoru fakt super, často pak vypadají lépe než nové
.
AR Tonale Speciale 1.5 VGT 118Kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
AR Giulietta 1.4 T-Jet 88kw Sportiva
EX AR Giulia 2.2JTD Super 8AT 110kw
EX AR 159 SW 1.9JTDm 110kw - to je vražda, napsala
EX AR 159 SW 2.4JTDm 154kw Ti
EX AR 156 SW 2.4JTDm 129kw
EX AR 147 1.6 TS 88kw
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
chystáme nákup samosvoru a podvozku. auto bude jezdit jen zřídka na okruh, spíš běžný provoz a svižnější svezení. k podvozku jsou zatím tyto 3 kombinace, budu rád za vaše doporučení:
Eibach Pro Kit + Bilstein B6 -3cm, nenastavitelné. cca 800 EUR
Eibach Pro Kit + Koni Sport -3cm, nastavitelná tuhost ale ne výška.
nebo Coilover Bilstein B14 nastavitelná výška ale ne tuhost. oboje kolem 1000 EUR
Novitec Coilover - nastavitelná tuhost i výška, nerez varianta, 1350 EUR
zatím mám tendenci vybrat ten střed. osobně mě hlavně zajímá jestli máte někdo zkušenost s Koni Sport - Bilstein B14 jsem zažil na GTA a fungovalo to skvěle, a to nemá štělování tuhosti.
Eibach Pro Kit + Bilstein B6 -3cm, nenastavitelné. cca 800 EUR
Eibach Pro Kit + Koni Sport -3cm, nastavitelná tuhost ale ne výška.
nebo Coilover Bilstein B14 nastavitelná výška ale ne tuhost. oboje kolem 1000 EUR
Novitec Coilover - nastavitelná tuhost i výška, nerez varianta, 1350 EUR
zatím mám tendenci vybrat ten střed. osobně mě hlavně zajímá jestli máte někdo zkušenost s Koni Sport - Bilstein B14 jsem zažil na GTA a fungovalo to skvěle, a to nemá štělování tuhosti.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
neporadim ale hrajete si s tim hezky :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Bral bych b14. Já montoval dva měsíce zpět b12, protože na mý auto prostě b14 nešlo sehnat. Tuhost je akorát, přední náprava se trochu zvedla, jak jsem chtěl, ale zadek je nízko. Budu řešit uložením z xdrive, abych to poslal o 15 mm výš. Tu b14 si nastavíš na první dobrou.
Celkem spokojenej parchant
Plná garáž bavoráků plus jedna Alfa :-)
Stelvio Veloce Vesuvio 2021 280 PS
Plná garáž bavoráků plus jedna Alfa :-)
Stelvio Veloce Vesuvio 2021 280 PS
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
díky za tip.
koupili jsme italský LSD od Prometeo (výroba v Modeně) s 35% svorností, vypadá fakt krásně
. vč ložisek a těsnění.
Podvozek - nakonec kvůli nedostupnosti Bilstein B14 PSS jsme šli do coilover Novitec Corse (stavitelný, s nastavením odskoku tlumiče).
Pročetl jsem spousty fór ze zahraničí, kde jsou větší zkušenosti a podle reviews se ukázalo že nejlevnější kombo B6 + Eibach je tuhé a auta občas odskakují, proto jsem původně zaměřil pozornost na kombinaci Koni sport s nastavením odskoku + eibach pružin, ale ukázalo se že potřebují dražší uložení tlumičů než Novitec, kde za stejnou cenu a funkci je i stavitelná výška. My to auto nastavíme na -3.5cm (rozsah je -3.5 až -5.5) takže to stavítko zas tolik nevyužijeme - ale bůhví, třeba bude chtít mladej občas někam na trackday, nebo ho staří pardálové pustí mezi sebe na Kámen
, a tam to využije.
koupili jsme italský LSD od Prometeo (výroba v Modeně) s 35% svorností, vypadá fakt krásně
Podvozek - nakonec kvůli nedostupnosti Bilstein B14 PSS jsme šli do coilover Novitec Corse (stavitelný, s nastavením odskoku tlumiče).
Pročetl jsem spousty fór ze zahraničí, kde jsou větší zkušenosti a podle reviews se ukázalo že nejlevnější kombo B6 + Eibach je tuhé a auta občas odskakují, proto jsem původně zaměřil pozornost na kombinaci Koni sport s nastavením odskoku + eibach pružin, ale ukázalo se že potřebují dražší uložení tlumičů než Novitec, kde za stejnou cenu a funkci je i stavitelná výška. My to auto nastavíme na -3.5cm (rozsah je -3.5 až -5.5) takže to stavítko zas tolik nevyužijeme - ale bůhví, třeba bude chtít mladej občas někam na trackday, nebo ho staří pardálové pustí mezi sebe na Kámen
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Kámen letos v září je, takže samozřejmě stačí říct ;-)
jinak hezky si s tím hrajete, to je potřeba :-)
jinak hezky si s tím hrajete, to je potřeba :-)
Spider 2000 (1975), 90 V6 QO (1984), Giulia Super 2000 Track car project (1975) + nějaké ty Giulie v rodině :-)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
To určitě nestiheme,teď je auto rozebrane napůl a budeme piskovat atd.
Ale fajn vědět ,že se tam může dostat)
Ale fajn vědět ,že se tam může dostat)
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
dalsi zapis do virtualniho deniku. dali jsme si se synkem piskovaci session a odstranili korozi vsude kde bylo potreba. vyslo nam krasne pocasi bez vetru a vzdusne vlhkosti, po piskovani jsme aplikovali teroson pasivator. auto je jak jsem psal jiz vyse z pohledu koroze zdrave a nic fatalniho se tam neukazalo ani po opiskovani. presto na podlaze jeste preventivne vyvarime 2 odvodnovaci kanalky u zadnich sedacek, tam byla castecna dulkova koroze.
jeste shodime napravnici a spolu s tehlicemi a kryty brzd dopiskujeme zbytek, abychom to dali do barvy a mohli postupne namotovat nova komplet ramena a ten coilover.
jeste shodime napravnici a spolu s tehlicemi a kryty brzd dopiskujeme zbytek, abychom to dali do barvy a mohli postupne namotovat nova komplet ramena a ten coilover.
Alfetta GTV L
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
ex: GT 1300 Junior, 156 2.4 JTD, 159 2.4 JTDm
v rodině: 156 2.5 V6, GT 1.9 JTDm
- Hampice
- SemTuFurt
- Příspěvky: 9144
- Registrován: 7.11.2009, sob 05:48
- Bydliště: Jesenice (Praha-západ)
Re: Zak - Alfa 156 Busso 2.5 V6 r.2002
Neuvěřitelný stav!!!! Skvělá koupě tenhle kousek
Alfa Romeo 164 QV (1992)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Alfa Romeo Giulia 2.0T Super (2018)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti
