
AR 75
Zatim vubec nijak...
Mam v planu se jet podivat na jinou. Preci jen ta bila je za dost penez na to, ze ma prevodovku z TD bez samosvoru...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Kdyz vidim takovyhle video, tak uz bych se v tom aute nejradsi videl...
Akorat se na konci skoro trefili blbci.
http://youtube.com/watch?v=Gsrb1y06JKg

Akorat se na konci skoro trefili blbci.

http://youtube.com/watch?v=Gsrb1y06JKg
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Hele a jak jsi na přišel, že má převodku z TD, ti to řekli na férku v tom bazaru nebo to máš z jiných zdrojů...
A co ta v modrá 2.0 Ts v Rožnově p. Radhoštěm. měla by být za 30 a snad by kluci ještě něco shodili.
A co ta v modrá 2.0 Ts v Rožnově p. Radhoštěm. měla by být za 30 a snad by kluci ještě něco shodili.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
To je strasne jednoduchy - kdyz se bazarnika po telefonu zeptas v jakym stavu jsou synchrony a hurdyny, tak chvili mlci a kdyz pochopi, ze mu fakt nenadavas, da Ti cislo na majitele at se s nim dohodnes...Petan píše:Hele a jak jsi na přišel, že má převodku z TD, ti to řekli na férku v tom bazaru nebo to máš z jiných zdrojů...
A co ta v modrá 2.0 Ts v Rožnově p. Radhoštěm. měla by být za 30 a snad by kluci ještě něco shodili.

Takze o ty prevodovce mi rikal majitel.
V tom Roznove je ta cerna ktera by fakt mela byt v pohode, jen ma par mist na opravu na kastli. Jenze to mam pres pul republiky. Takze se chci jet podivat na tu modrou z aukra, to je podstatne bliz...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
O.K.
chytré, narazil jsi na toho lepšího bazarníka. Až se ustálí moje fin. situace hodlám jít taky do 75 ale spíš od 2.0 l nahoru
to auto mě něčím doslova uchvátilo.
No já být tebou, tak si pujčím nějaké hodně úsporné auto a opravdu zajedu do toho Rožnova, na ty drobně defekty v laku nedej to nic není, samozřejmě jsem auto neviděl jinak než na fotkách ale snad to půjde.
Ale ta na tom aukru vypadá slušně. Přeju ti hodně štěstí


No já být tebou, tak si pujčím nějaké hodně úsporné auto a opravdu zajedu do toho Rožnova, na ty drobně defekty v laku nedej to nic není, samozřejmě jsem auto neviděl jinak než na fotkách ale snad to půjde.
Ale ta na tom aukru vypadá slušně. Přeju ti hodně štěstí

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Tak samozrejme ze 2.5 nebo 3.0 V6 by me lakala vic, ale to uz je u nas temer nesehnatelny. Myslim, ze ten 2.0TS je takova optimalni rozumna varianta a hlavne uz ma samosvor...
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
ono už je problém sehnat i 1.8 a 2.0
Já se právě chystám do zahraničí, protože jinak u nás teda nic moc výběr. A viděl bych to pravděpodobně na Ameriku nebo QV ale to je daleká budoucnost.

Já se právě chystám do zahraničí, protože jinak u nás teda nic moc výběr. A viděl bych to pravděpodobně na Ameriku nebo QV ale to je daleká budoucnost.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Mozna by bylo idealni 1.8 Turbo. Zatimco verze s 3.0 V6 atakujou hranici 1300kg, ta 1.8 Turbo ma neco malo pres 1100kg. A popravde si myslim, ze ten twinspark bude pro zacatek az az. Preci jen si bude muset clovek zvykat na jinej styl jizdy. A od dob co sem mel Sierru uz to taky nejakej patek je...
Nerad bych to hned nekde rozmlatil...
Nerad bych to hned nekde rozmlatil...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Výběr se tenčí tj
, nejhorší je, že ty ceny lezou pomalu nahoru.
Hele 1.8 Turbo bych asi nedal, ja jsem ulýtlej na vícehrnky, prostě ty motory mám rád.
Co by jste řekli na toto http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=t3scgm24ouc
Píšou, že má vady na laku a víc nic. Stála chuděrka někde venku, kdo ví jak dlouho. Určitě to nebude jen tak to je jasné, mnoho věcí buď bude chybět nebo nebude fonkčních. Nějaká osobní zkušenost s tímto autem?
Kdyby to bylo jen na laku, hrubě bych o ní uvažoval i teď

Hele 1.8 Turbo bych asi nedal, ja jsem ulýtlej na vícehrnky, prostě ty motory mám rád.
Co by jste řekli na toto http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=t3scgm24ouc
Píšou, že má vady na laku a víc nic. Stála chuděrka někde venku, kdo ví jak dlouho. Určitě to nebude jen tak to je jasné, mnoho věcí buď bude chybět nebo nebude fonkčních. Nějaká osobní zkušenost s tímto autem?
Kdyby to bylo jen na laku, hrubě bych o ní uvažoval i teď

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Bude to za chvili stejny jak Delta HF Integrale, tak si dej nacas.
Podle fotek tezko soudit stav, hlavne u takovyho auta... Musi se pocitat s tim, ze to bude jeste neco stat no... Rozumim tomu ze Te laka sestihrnek, ona ta 1.8T papirove neni nic moc. Ale otazka je na co to auto budes mit. Jestli na blbnuti, tak by ta vaha motoru mohla byt jen na skodu...
Rozhodne by bylo super, kdybych tu mel spriznenou dusi...

Podle fotek tezko soudit stav, hlavne u takovyho auta... Musi se pocitat s tim, ze to bude jeste neco stat no... Rozumim tomu ze Te laka sestihrnek, ona ta 1.8T papirove neni nic moc. Ale otazka je na co to auto budes mit. Jestli na blbnuti, tak by ta vaha motoru mohla byt jen na skodu...
Rozhodne by bylo super, kdybych tu mel spriznenou dusi...

Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
no to musi byt zvuk [-o<Petan píše:Výběr se tenčí tj, nejhorší je, že ty ceny lezou pomalu nahoru.
Hele 1.8 Turbo bych asi nedal, ja jsem ulýtlej na vícehrnky, prostě ty motory mám rád.
Co by jste řekli na toto http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=t3scgm24ouc
Píšou, že má vady na laku a víc nic. Stála chuděrka někde venku, kdo ví jak dlouho. Určitě to nebude jen tak to je jasné, mnoho věcí buď bude chybět nebo nebude fonkčních. Nějaká osobní zkušenost s tímto autem?
Kdyby to bylo jen na laku, hrubě bych o ní uvažoval i teď

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
No chtěl bych vytvořit něco takového :
http://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2 ... ed&search=
(vím, pořád omývané video ale snad admin promine
)
jinak se teď na ARC objevila Amerika za 65 ale už je fuč, tento měsíc se na ní ale stejně zajedu podívat, pokud majitel bude souhlasit, mám to kousek.
http://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2 ... ed&search=
(vím, pořád omývané video ale snad admin promine

jinak se teď na ARC objevila Amerika za 65 ale už je fuč, tento měsíc se na ní ale stejně zajedu podívat, pokud majitel bude souhlasit, mám to kousek.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
no jasne ze promine..sam na nej dneska rano ZASE koukalPetan píše:
http://www.youtube.com/watch?v=P9sj1Rg2 ... ed&search=
(vím, pořád omývané video ale snad admin promine)
.





a ted zase

Zakladatel webu a fóra Alfisti.cz...
Mimochodem - podivej se na ceny nahradnich dilu na TS a na V6... Treba na spojkovou sadu...
A pokud vazne chces V6, nejdriv si sedni... 


Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
No já už jednu V6 tecku mám a sedat si nemusím
, teda zatím jsem nic pořádně nekupoval, mám v oblibě mít další auto na dvoře na špalkách
Ne vážně, o tom vím co ale naděláš, nic. Konkrétně tyhle díly, které zmiňuješ, neměníš každý den. hele do hospody nechodím, moc nechlastám, nekouřím love cpu jen do auta, takže šul nul
Kdyby se ještě někdo zajímal o tu Ameriku na ARC tak ta ve skutečnosti na prodej není, ale i tak se na ní jedu přísští týden mrknout tak , udělám nějaké fotky a pak to sem hodím.


Ne vážně, o tom vím co ale naděláš, nic. Konkrétně tyhle díly, které zmiňuješ, neměníš každý den. hele do hospody nechodím, moc nechlastám, nekouřím love cpu jen do auta, takže šul nul

Kdyby se ještě někdo zajímal o tu Ameriku na ARC tak ta ve skutečnosti na prodej není, ale i tak se na ní jedu přísští týden mrknout tak , udělám nějaké fotky a pak to sem hodím.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Ciao chlapi. Obdivuji vaše nadšení pro starý hranatý pixly
Ale pozor na Německo a další země, kde se solí. Prakticky všechny pětasedmy, co jsou tam na prodej, mají v háji převodovku, nutně potřebují hardyny (většinou všechny) a budou mít nahlodanou benzinovou pumpu, která je pod podlahou. Raději buď Švýcarsko (ale přebouchat papíry) nebo Itálie (ale tam nejsou V6).
K těm závodům: dáváme dokupy klub - viz. www.integrale.cz - a říkali jsme si s kámošem, že by možná nebylo od věci postavit klubový auto. Původní nápad s AR 75 byl moc drahý a nejistý, takže jsem ji prodal a raději bychom šli do AR 155 Q4, protože není důležité zúčastnit se, ale dojet. Zní to směšně, ale je to tak. Kdyby se našli další 2-4 blázni, co nevědí kam s prachama, mohli bychom dát o tom řeč.
O co by šlo: náklady na auto by nebyly nijak enormní - předpokládaný objem investic by byl kolem 120.000 Kč, což by ve 4 lidech bylo nějakých 30.000 Kč na osobu, v šesti dokonce jen 20.000 Kč. Problémem jsou ale celkem vysoký jednorázový náklady na závod, který u 12hodinovky dělají kolem 50.000 Kč. Největší položkou je pochopitelně benzin a gumy, startovný, trochu oleje a pár dalších výdajů.
Není nutno sahat do vlastní kapsy, mohli bychom jít cestou reklamy na autě. Já mám reklamku, takže s dokladovou ani realizační částí by problém nebyl. V rámci sponzoringu lze zajistit i další aktivity (letáky, POS, katalogy, prezentace, atd.).
Auto - Alfa Romeo 155 Q4, trochu odlehčená, s klecí, jiná elektronika, přímý výfuk, svody, brzdy OMP, (možná ostřejší vačky) a větší intercooler s ostřikem a kratší optimalizovanou cestou. Žádné vyšší úpravy v rámci zachování maximální spolehlivosti zatím neplánujeme, i tak to bude umět kolem 260 koní, zrychlí z 0 na 100 km/h pod 6 s a utíká kolem 240 km/h (umí se na okruhu držet Imprezy STi). Idální počet lidí: 4-6, protože závody jsou od 6 do 12 hodin. O výsledku se rozhoduje zejména v boxech, takže nároky na zkušené, ale ne úplně excelentní řidiče - tedy 100% spolehlivost, rozumná spotřeba a dobrá taktika.
Jen tak pro informaci - máme za sebou už několik sportovních aut, krom jinýho i Deltu Integrale pro rallycross; auto bude stát v dílně u kámoše v Brně, který ma nyní kopii Biasionovy Delty Integrale z r. 1988 a na mojí 155 Q4 jsme už vyzkoušeli elektroniku, výfuk a další vychytávky.
Je to nyní ve zvažovací fázi, protože by se dala celkem levně jedna 155 Q4 koupit.

K těm závodům: dáváme dokupy klub - viz. www.integrale.cz - a říkali jsme si s kámošem, že by možná nebylo od věci postavit klubový auto. Původní nápad s AR 75 byl moc drahý a nejistý, takže jsem ji prodal a raději bychom šli do AR 155 Q4, protože není důležité zúčastnit se, ale dojet. Zní to směšně, ale je to tak. Kdyby se našli další 2-4 blázni, co nevědí kam s prachama, mohli bychom dát o tom řeč.
O co by šlo: náklady na auto by nebyly nijak enormní - předpokládaný objem investic by byl kolem 120.000 Kč, což by ve 4 lidech bylo nějakých 30.000 Kč na osobu, v šesti dokonce jen 20.000 Kč. Problémem jsou ale celkem vysoký jednorázový náklady na závod, který u 12hodinovky dělají kolem 50.000 Kč. Největší položkou je pochopitelně benzin a gumy, startovný, trochu oleje a pár dalších výdajů.
Není nutno sahat do vlastní kapsy, mohli bychom jít cestou reklamy na autě. Já mám reklamku, takže s dokladovou ani realizační částí by problém nebyl. V rámci sponzoringu lze zajistit i další aktivity (letáky, POS, katalogy, prezentace, atd.).
Auto - Alfa Romeo 155 Q4, trochu odlehčená, s klecí, jiná elektronika, přímý výfuk, svody, brzdy OMP, (možná ostřejší vačky) a větší intercooler s ostřikem a kratší optimalizovanou cestou. Žádné vyšší úpravy v rámci zachování maximální spolehlivosti zatím neplánujeme, i tak to bude umět kolem 260 koní, zrychlí z 0 na 100 km/h pod 6 s a utíká kolem 240 km/h (umí se na okruhu držet Imprezy STi). Idální počet lidí: 4-6, protože závody jsou od 6 do 12 hodin. O výsledku se rozhoduje zejména v boxech, takže nároky na zkušené, ale ne úplně excelentní řidiče - tedy 100% spolehlivost, rozumná spotřeba a dobrá taktika.
Jen tak pro informaci - máme za sebou už několik sportovních aut, krom jinýho i Deltu Integrale pro rallycross; auto bude stát v dílně u kámoše v Brně, který ma nyní kopii Biasionovy Delty Integrale z r. 1988 a na mojí 155 Q4 jsme už vyzkoušeli elektroniku, výfuk a další vychytávky.
Je to nyní ve zvažovací fázi, protože by se dala celkem levně jedna 155 Q4 koupit.
Koně motor nedělají a motor nedělá auto!
Ahoj, nejsem teď doma
tohle si musím pročíst doma a v klídku vč. toho odkazu. Takže jne krátká reakce. Určitě dobrý nápad. Škoda, že se nemůžu podílet, včera jsem si přivezl to Milano, tím je asi vše jasné ... Rád se ale přijedu mrknout, zatím ahoj

Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Jo díky chlapi ... je to kára jako fena.
Hned, jak jsem jí uviděl jsem byl v tom. Je na ní plno práce, to už jsem ale věděl. Mám dost šikovného kámoše na klempířskou ale sám taky nejsem jetrd
takže z jara začnu.
No hele k té verzi, je to rok výroby 86 ale do provozu šla počátek 87, našel jsem uvnitř i servisku ).
Jde vidět, že šlo o vývozní model, poněvadž ta výbava na rok 86 je bomba. Skoro nemám ani v 156.
Příklad:
- elektrické sedáky řidič spolujezdec,
- elek. vnější zrcátka
- klimatizace
- zvlášt osvětlení přední zadní část kabiny, směrové lampičky na čtení
- osvětlení nožního prostoru,
- centrál na klíč, ostřikovač světel
- kontrolky: - na hladinu olej, ostřikovač, chladic. kap., atd atd.
- docela mě udivilo i rezervní kolo, které je taky v liťáku )
Ještě to nemám prolezlé vše. Fotky nemám poněvadž byl jak na svini chcanec jako kráva a cesta byla příšerná, byl jsem rád, že jsem dojel domů.
Příští týden udělám fotky a dám je sem.
Lemy jsou dost špatné, předchozí amaterský provedená práce. Spojka je zřejmě taky po smrti. Motor ale šlape, jak hodinky a kupodivu z něj ani nechčije olej.
Jinak se nechám poučit co víte o tomhle autě? díky
Jinak říkám plno příjemné práce.
Hned, jak jsem jí uviděl jsem byl v tom. Je na ní plno práce, to už jsem ale věděl. Mám dost šikovného kámoše na klempířskou ale sám taky nejsem jetrd

No hele k té verzi, je to rok výroby 86 ale do provozu šla počátek 87, našel jsem uvnitř i servisku ).
Jde vidět, že šlo o vývozní model, poněvadž ta výbava na rok 86 je bomba. Skoro nemám ani v 156.
Příklad:
- elektrické sedáky řidič spolujezdec,
- elek. vnější zrcátka
- klimatizace
- zvlášt osvětlení přední zadní část kabiny, směrové lampičky na čtení
- osvětlení nožního prostoru,
- centrál na klíč, ostřikovač světel
- kontrolky: - na hladinu olej, ostřikovač, chladic. kap., atd atd.
- docela mě udivilo i rezervní kolo, které je taky v liťáku )
Ještě to nemám prolezlé vše. Fotky nemám poněvadž byl jak na svini chcanec jako kráva a cesta byla příšerná, byl jsem rád, že jsem dojel domů.
Příští týden udělám fotky a dám je sem.
Lemy jsou dost špatné, předchozí amaterský provedená práce. Spojka je zřejmě taky po smrti. Motor ale šlape, jak hodinky a kupodivu z něj ani nechčije olej.
Jinak se nechám poučit co víte o tomhle autě? díky
Jinak říkám plno příjemné práce.
Alfa Romeo 156 2,5 V6 1998 SP 2 ex
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Alfa Romeo 156 2,5 V6 2004ex
Alfa Romeo 75 3.0 V6 America r.v. 1987ex
FIAT Punto, 1.1 i 1995 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 1998 ex
Alfa Romeo 166 2,4 JTD 2006 ex
Alfa Romeo 166 3.0 V6 1998
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů