sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

zaplevem si

Příspěvek od Milano75 » 13.6.2009, sob 07:31

jak říkal Misokgb, mě to auto taky nejde udržet rovně na silnici :smt068 :smt068

PŘEDNí náprava: nové čepy, silenty od powerflexu, ložiska bez vůle, nízkoprofilové gumy KONI tlumiče

ZADNÍ NÁPRAVA: centrální silent novej, ložiska nový, na watáku, jsou 3 silenty nový a centrální je dávanej starej, ale bez vůle(nedá se to už sehnat)

měl sem to na seřízení geometrie(kde provedli heroicekej výkon :D )

přijel sem tam, řekl, že chcu seřídit geometrii podle V6 nebo 2,4TD, řekl sem jim, že se zadní náprava neseřizuje(zapoměl sem jim říc at nepřesazují volant-je to práce na pytel a dá se leccos ulomit)

vzal jsem auto hotový:
zjistil sem, že přesadily volant :) co nejlepší opravily klakson, jenže ten byl odpojenej záměrně, protože při letmým dotiku hned troubil, mno všiml, jsem si že odpojili baterku, protože byly vynulovaný hodiny(asi když zapojovali klakson a pořád to troubilo :D )

musím říc že si dali záležet, protože mám ulomenou páčku na otvírání kufru a otvírám to pod nárazníkem, holt si to museli hošani najít :D

k jádru věci:
auto pořád plave, když pustím volant tak se natočí do prava a jede to do prava, když ho srovnám, jede to chvilku rovně a pak to začne táhnout do LEVA, nějaká mezi poloha aby to jelo rovně se těžko hledá :roll: :roll: :roll:

kdyby to mělo vícprvkový zavěšení tak jim to tam vrátím, že to maj blbě, ale vzhledem k tomu, že se na 75 dá seřídit pouze záklon rejdovýho čepu a sbíhavost- tak neveřím že by to udělali blbě
CO by to mohlo dělat??
budu ještě měnit převodovku, tak až jí vyměním tak to tam vrátím z5

ale ted mě napadlo :-D že sem nedotahoval matku na stabíku horního ramene :-D měl sem nápravu vyvěšenou a jak sem to dotahoval dostával silent docela dost zabrat, tak sem to nedotahoval na krev
mno a už sem pak nevěděl čím by to mohlo bejt tak sem se na ty matky podíval obě o dost podotahoval(jak je auto na kolech tak to šlo lehce) a bylo to(jedna si mi vytočilo)

ale i po tomhle to táhne do jak jsem už psal

asi sme to zkonil, že sem je nedotáhl a pak to dal na geometrii, čímš asi blbě seřídily záklon rejdovýho čepu a tím to pravděpodobně táhne do stran :D
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 13.6.2009, sob 07:42

\este k tomu predku, mam obavi ze ked dam nove capy a silenty, tak sa rychlo vybiju z dovodu tvrdych tlmicov a nizkoprofilovy pneumatik, moze to byt? Lebo uz teraz je citit ze to tvrde je dost, citit prejazd kazdej jamky, a dost sa to prenasa na volant a vlastne aj celu kasnu..[/quote]

jo rychle(zas tak rychle ne) vše půjde do kytek, tak to prostě je, když přitvrdíš :)

mě se taky všechno přenáší na volant, ještě zkusím znobu vyváži přední kola. každopádně komfort je ten tam

hele tak nějak sem se rozhol, že nišší pružiny co sem měl na V6 2,5 neupotřebím(netuším, ale z čeho jsou), tak by byli k mání, jestli na to nezapomenu tak je dnes nafotím a tu vystavím
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 13.6.2009, sob 09:52

Jo, to samý... Volant nemá středovou polohu. Prostě auto co se musí neustále řídit, neexistuje svěsit ruce a nechat auto ject. Tohle by měl řešit záklon rejdovýho čepu. Aspoň na drifty se nastavuje co nejvíc, volant se pak vrací sám do středový polohy. Uvidím, S geometrií mám možnost si hrát u táty v práci, tak budu zkoušet a napíšu pak nějakej race setup :smt033. Je mi nějak fuk co to bude dělat s gumama, u auta co najede 2-4t ročně to neřeším
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 13.6.2009, sob 10:07

Milano75 píše:
RV147 píše:Tak torzka napružená byla, ale čekal jsem, že mi to přimáčkne prsty :-D a ono se to sotva pohlo. Stabik omezuje boční náklon, jasný. Myslím, že si rozumíme, jenom to blbě píšu.
Já nemám problém, od toho tu fórum přeci je. :smt077
Jinak silnější stabik i torzky umí tady:
http://www.invelplus.cz/cz/produkty-slu ... ruziny.htm
....
LOL to by tam mohli dokázat i silnější torzky a nemuseli by se za draho kupovat :smt026 :smt026 :smt026 :smt026
Mám škodovku kousek od práce, zkusím napsat, zavolat. Torzky mám z alfy vyndaný, zajímala by mě cena, řešilo by to vesměs všechny problémy s tvrdostí atd. Měl by o to eventualně někdo taky zájem? Ono čím víc lidí, tím u toho bude lepší cena. Za zeptání nic nedáme :smt023
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 13.6.2009, sob 10:15

To jak to popisujete řeší opravdu záklon,bohužel spousta servisů ani neví co to je. Měl by být cca.4-5°. Jinak to může dělat i rozdílná sbihavost kol. Mně to nikam netáhlo, když jsem pustil volant auto jelo rovně, ale stejně ten předek tak nějak tancoval a hlavně auto bylo zoufale nedotáčivý. Až dodělám ramena, počítám, že budu mít stejnej problém.
Pokud přesadíš na rameni jenom o zub, tak to zpátky dostaneš, pokud chceš víc nebo jemněji než o 25mm (o 1 zub na rameni) musíš už v kastli. Proto mají oba konce torzky rozdílnej počet zubů, aby se vzájemnou kombinací dosáhlo požadovaný výšky.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 13.6.2009, sob 21:07

lol se mi podařilo vyštrachat přední stabík z QVčka, myslel sem ž e TDčko ho má stejnej a ne ne

QV má 24 mm a diesel má 22mm,(závodní 28-30mm) zadní stabíky jsou všude 21mm

Jinak torzky asi řešit nebudu, mám jedny z QVčka co by měli mět 25 000, tak je tam přinejhorším prdnu (případně by záleželo na ceně silnějších) (jinak vana od silnice u ameriky je cca 17cm-kapku sem před tím kapku kecal) :wink:

každopádně o sprotovní stabík bych zájem měl, novej stojí cca 5000http://www.alfaromeo-performanceparts.com/shop ... =COMREBT23


někde sem viděl ještě stránku, kdy prodávali na podvozeky na transaxle a i torzky, ale už nevím kde...
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 13.6.2009, sob 21:45

Mám škodovku kousek od práce, zkusím napsat, zavolat. Torzky mám z alfy vyndaný, zajímala by mě cena, řešilo by to vesměs všechny problémy s tvrdostí atd. Měl by o to eventualně někdo taky zájem? Ono čím víc lidí, tím u toho bude lepší cena. Za zeptání nic nedáme :smt023
hlásím se do klubu ať je nás víc :)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 14.6.2009, ned 00:15

http://images.google.cz/imgres?imgurl=h ... s%26sa%3DN


závodní torzky 33 mm stojí cca 13500kč :smt064

ale plynová tlumiče tu jsou za polovic oproti tlumičům KONI u nás :smt026 :smt026 :smt026 :smt026
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 14.6.2009, ned 17:19

Pokud bude rozumná cena, hlásím se taky.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 14.6.2009, ned 20:16

je to fakt nutnost...na gtv mám žluté bilsteiny + vzadu progresivní pružiny zender, uložení dedion v unibalu...a jak je podvozek snížený (odhadem aspoň -30mm) tak v klopených zatáčkách brousím koncovku výfuku (side pipe) o asfalt. Takže časem buď RSR nebo silnější torzky.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 14.6.2009, ned 21:24

lol dneska sem vyměnil turbo, je to ted paráda, už mi nepíská jak když se rozbíhá Charger na V8 :D rasputin tam měl ohlou lopatku na kompresorovým kole, je tam tedy turbo z 2,0td a kupodivu sem se dostal na tlak 1,6bar s tím rasputinovým to šlo jen na 1,4barů
ted už jen aby mi konečně zavařil jeden týpek intercooler a bude to svištět jako o závod :smt026 :smt026
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

TO Misokgb

Příspěvek od Milano75 » 14.6.2009, ned 23:27

Pružiny:
pružiny.jpg
pružiny 2.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 18.6.2009, čtv 21:52

tak když sem si tak jel (honil sem se za jedním pekáčem) tak mi to zrovna tlačilo 1,7 bar a když ti náhle a tu najednou "pink" a vytočila se matička co drří kompresorové kolo na hřídeli :D
pěkně sem tím promazal vejfuk ze vnitř, takže ted už jen tak nebude reznout :)
matička.jpg
turbo KO.jpg
takže sem tam vrátil spátky Raputinovo turbo,(který má ohlou lopatku a veseli se pohvizduje) a musel sem snížit pro jistotu tlak na 1,3 bar než seženu nějaký lepší turbo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 23.6.2009, úte 20:40

no, takze sa mi asi podarilo rozlustit zahadu, co sa stalo s povodnym limitnackym motorom. Pred chvilou som sundal hlavu z toho motora. Hlava samotna vyzera neposkodena, jak vacky (ci niesu osekane od oka neviem, bolo by treba zmerat), tak aj ventily vyzeraju ze sa nestretli s piestom, alebo by bol niektory strhnuty. Takze hlava by sa dala povazovat za pouzitelnu. Po dlhsom zizani do motora v oblasti rozvodovej retaze, som si vsimol ze, ked stojite k motoru tak jak ked stojite pre autom a kukate na motor v aute, tak na pravej strane je pod rozvodou retazou je taka umelohmotna "vodiacia lista" retaze (neviem ako sa to spravne vola a aky to ma ucel), tak ta vecicka tam vobec nebola, len zbytky na sroboch ktore ju drzali o blok motora. Naky jeden dva vacsich zbytkov som vytiahol, bolo ich este vidiet, ale podstatne vacisa cast skoncila uz primao v motore, ci sa vala na spodku olejovej vane, alebo sa to vplyvom mechanickych casti motora rozdrvilo a skoncilo trebarz v olejovom cerpadle zistim az ked sundam aj vanu. Naco ta umelohmotna vec sluzi? Kto teda vie co mam na mysli. A co mohlo byt pricinou ze sa urvala a padla do utrob motora? :smt075
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 23.6.2009, úte 20:52

Mohol si to odfotit geco ja som v robote...

Neviem ci to je z plastu, je to vodiaca lista na rozvodovu retaz! Nepamatas ked sme menili hlavu na mojej? Tam to bolo tiez a Marek povedal, ze to je vodiaca lista na retaz, kvoli napinanu aby nepadla alebo co... A rozpadlo? Spatny olej, malo oleja, zla udrzba? Velke opotrebenie? Neviem... :smt102
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 23.6.2009, úte 22:20

TSko.JPG

mno tohle by měli bejt rozvody z TS ka, ale ta vodící lišta tam nejni

podle tohohle obrázku se ti tam mohl povolit jen napínák


nebo jinak, ta vodící lišta se rozdrobila , spadla dolů, kde vlítla mezi ozubený kolo a řetě a uvolnil se napínák řetězu :) to je už lepší
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 23.6.2009, úte 22:24

mno, ja som podobny obrazok nevedel najst a autodata nemam nainstalovane. Mal by to byt ten bazmek cislo 23. Co to ma podla popisu byt? V skutocnosti to nieje ale v pozicii ako je na obrazku, ale o dot nizsie.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 23.6.2009, úte 22:39

to by měla bejt ta vodící napínák nebo tak něco, bohužel sem rozvody na TSku na vlastní oči neviděl, sundej prasa a uvidíš co tam dole najdeš

z jinýho motoru to nemáš????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

misokgb
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 451
Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
Bydliště: Nitra SVK
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od misokgb » 23.6.2009, úte 22:55

Milano75 píše:to by měla bejt ta vodící napínák nebo tak něco, bohužel sem rozvody na TSku na vlastní oči neviděl, sundej prasa a uvidíš co tam dole najdeš

z jinýho motoru to nemáš????
Ten motor je stejne v píči, takze ostane na diely :P Slabe tlaky oleja, starty nic moc, tlaky asi taktiez... Zvuk taky chory... Mrdat. :butthead:
75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |

...coming soon 24v6 250ps@300Nm...

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 24.6.2009, stř 22:55

sem motor vytunil minerálním olejem a na volnoběh zahřátý to maže 2 bary :smt026
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 26.6.2009, pát 23:08

tak jsem dnes rozebral turbo z A6 abych ho otočil jak potřebuju a až na co že musím předělat trubku pro přívod oleje a odvod oleje, padne na svody a vejfuk jak dělaný

Obraz003.jpg
Obraz004.jpg
Obraz005.jpg
Obraz006.jpg
Obraz007.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Kůrkyn » 27.6.2009, sob 00:10

a nedá si pokoj a nedá si pokoj :-D

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 27.6.2009, sob 07:55

:drivers: *varim varim :drivers:
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 4.7.2009, sob 20:13

mno, tak sem dnes na alfa srazu na nečisto zkoušel sprinty :D

mno 75 3,0V6 QV (klouzající spojka)
155 2,0TS
a mohe maličkost 2,4TD (malej talk turba(aby se nerozpadlo- 1,1bar a taky klouzající spojka)

mno musím říci, že ze 155 jsme na stejno

po startu jsem ujel všem a pak mě akorát předjela 75 :roll:

:D

časem dodám video
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 20.7.2009, pon 21:47

vejfuck.JPG
mno na poprvé to nejni špatné ne???

příště snad už z nerezu :)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 host