Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Půjde tato váha vzduchu do moji 75 myslím , že by to mělo být kompatibilní ? A jakou může mít hodnotu 500- 1000 Kč ? Nemám představu
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Půjde tam... stejně tak jako z 33 16V. No a s cenou neporadím...
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
OK díky, řekl si 1000 Kč tak uvidíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Ja by som aj podaroval, len posta a kokotiny, drahsie vyjde, nez tych 1000Kc
Mam ich par
Daval som uz aj do Citroen BX 1.9GTi a pasovala :P Tiez ma motronic RJ...


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
No 1000Kč za "šrot" se mi zdá dost. Nevím. Odhalili jste, že je to tou váhou, nebo jen zkoušíš ? Na vyzkoušení Ti můžu jednu půjčit.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
No zatím metoda pokus omyl, tlaky to háže 9 takže asi dobrý ,před zhozením palice ještě zkusím tu váhu + nový palce + kable +víčka včera přišli z Italcaru celkem to koštovalo 3600 Kč . Jestli by byla možnost zapujčení té vahy byl bych moc vděčen ,ozvu se DíkyRV147 píše:No 1000Kč za "šrot" se mi zdá dost. Nevím. Odhalili jste, že je to tou váhou, nebo jen zkoušíš ? Na vyzkoušení Ti můžu jednu půjčit.
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Z inzerce Alfetta .Váhu mám .Přijeď , odzkoušej , potom platíš . Pardubice . Cena i se sáním 600kč.
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Co ti to dělá? Dělal jsi diagnostiku? Váha se dá snadno proměřit obyčejným multimetrem
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Nejede kucká chvílemi to jede na 2 válce když na všechny 4 tak nejde vůbec do otáček už jsem to řešil s RV147 takže mechanik co mě na ní dělá ví od čeho se zhruba odpíchnout zejtra zkusím čenž s váhou ze 155 uvidímeSejny píše:Co ti to dělá? Dělal jsi diagnostiku? Váha se dá snadno proměřit obyčejným multimetrem
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
mě to dělalo u 75tky jedna osmičky IE, odpojil jsem vzduchový ventil na volnoběžné otáčky, co k němu jde kabel a je spojený mám pocit třípinovým konektorem, ale nevím to 100% kolika pinovým,, a ejhle, ono to najednou šlapalo. Tak jsem to vyměnil. Tudíš bych ti poradil postupně odpojovat všechny zálžitosti na sání jeden po druhém a zas připojovat - můžeš na to přijít. ;-) A posratou váhu vzuchu u těhle aut jsem ještě neviděl....
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Ve váze vzduchu je i čidlo teploty vzduchu.... to ale takovouhle rutiku snad nedokáže způsobit. Váhu tvoří obyčejná klapka na pružině která se proudem vzduchu natáčí a ovládá tak potenciometr ze kterého jde napětí do řj. Pokud ten potenciometr má vydranou dráhu tak může auto při akceleraci škubat anebo jsou pak vyloženě hluchá místa při přidání plynu. Dále je ještě ve váze zabudovaný trimr pro nastavení emisí u aut bez lambdy a katu. Pokud auto kat a lambdu má tak tenhle pot nefunguje.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Váhou to není to už je zjištěno ve 155 ted jezdím na 75kovou a pohoda. Takže ještě zkusím vstřiky a jinou řídící jednotku kterou mi pujčil RV147 takže uvidíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
zkus odpojit ten ventil... měl by být na sání .... kruci kdybych viděl fotku 1.8čky, tak bych viděl ten bazmek, a věděl bych kde je na 2.0, ale mám pocit, že to je přímo mezi sáním , a deklem vaček... a je přidělanej na sání / tom hliníkovém velkém zvěrstvu... když to odpojíš mělo/mohlo by to jet lépe...Majkll píše:Váhou to není to už je zjištěno ve 155 ted jezdím na 75kovou a pohoda. Takže ještě zkusím vstřiky a jinou řídící jednotku kterou mi pujčil RV147 takže uvidíme
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Jo díky za radu můžeš mi prosím Tě zakreslit kde se vzduchový ventil přesně nachází ?alfonso75 píše:mě to dělalo u 75tky jedna osmičky IE, odpojil jsem vzduchový ventil na volnoběžné otáčky, co k němu jde kabel a je spojený mám pocit třípinovým konektorem, ale nevím to 100% kolika pinovým,, a ejhle, ono to najednou šlapalo. Tak jsem to vyměnil. Tudíš bych ti poradil postupně odpojovat všechny zálžitosti na sání jeden po druhém a zas připojovat - můžeš na to přijít. ;-) A posratou váhu vzuchu u těhle aut jsem ještě neviděl....
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
nevím jestli je to ventil či něco jiného nebo jak se tomu přesněji nadává, tak hluboce jsem to nezkoumal, ale po odpojení se mi na 1.8 čce hodilo auto do relativního klidu... a mělo to stejně nemocné příznaky jako tvoje
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
tak stavěcí ventil na volnoběh jsem ještě špatný neviděl... je to jen šoupátko ovládané elektromagnetem a dá se vyzkoušt interní diagnostikou... teda aspoň u motroniku ML4.1 který je u TS2.0.... při odpojení auto drží jen o něco vyšší volnoběh ale jezdí.... akorát jednotka pak píše jeho chybu
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Tak to už jsem zkoušel měnit tím to není , no nic řídící jednotku to taky není ,tak zkusíme ještě vstřiky a shodit víko jak jsou na tom vačky
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Chlapy napáda někoho v čem by mohl bejt zakopán pes ? Problém : auto chvílemi jede normálně , chvílemi jde jenom do 4000 ot při plně sešlápnutém plynu a chvílemi tedy nejčastěji jde na 1 či na 2 válce . Palce nový ,kable nový , víčka rozdělovačů nový , váha vzduchu to není ,svíčky nový Brisk DR 12YS ,tlaky 9 na všech 4 , benzinové čepadlo fachá tlak v potrubí měřen , řídící jednotka zkoušena jiná také vyloučeno .
Napadá mě ještě vstřiky , lambda , sjetý vačky ,čidla ???
Napadá mě ještě vstřiky , lambda , sjetý vačky ,čidla ???
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Mrtvá lambda tohle neudělá.... ta dle mých zkušeností způsobuje kolísání volnoběhu a to že auto hodně žere.... samozřejmě jednotka pak zapíše příslušné chyby: lambda korekce mimo rozsah a vadná lambda sonda. Každopádně bych zkusil jednotku vyblikat.... stačí ti na to ledka, odpor, kus drátu a nějaké tlačítko. Někde tu na foru jsem napsal i návod jak na to, je to triviální. Střiky se dají taky lehce zkusit.... když odmontuješ celou lištu a necháš ji nad motorem tak pokud někdo zastartuje musejí tvořit rovnoměrný kužel benzínové mlhy.... nesmí ukapávat anebo dělat nerozprášený paprsek. Ještě bych zkusil pro jistotu změřit i čidlo teploty motoru... ikdyž to by asi taky nezpůsobilo takovou paseku. Pak ještě hledat zda někde není studený spoj pokud to dělá jen občas a ne trvale. Fakt to chce jednotku vyblikat a měřit a měřit. Slepým měněním dílů se takové závady řeší blbě a hlavně draze. Jo pokud chceš zkusit zda to je lambdou tak podpoj ventil rekuperace benzínových par, lambda sondu a u řídičky je na kabelu v patici taková krabička typicky žuté barvy vypadající jako relé, tak tu vytáhni a zkus to projet... dosáhneš tím stavu že se vyřadí lambda regulace a auto se úpak chová jako verze bez lambda sondy... Tímto jednotky konfigurovali i ve fabrice.... podle toho na jaký trh bylo auto určeno a zda je vybaveno katem nebo ne.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- misokgb
- Pozorovatel
- Příspěvky: 451
- Registrován: 18.1.2008, pát 20:37
- Bydliště: Nitra SVK
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Ked je to sporadicky, tak je to studeny spoj, alebo spatny kontakt. Vsetky konektory rozdelit, precistit a znova spojit... Ja som menil kabel, ktory ide na konektor vahy vzduchu, tusim 5 alebo 6 kontaktov - priamo na konektore, ktory ide na vahu vzduchu boli polamane kable, auto netahalo, cukalo obcas, problemy aj s udrzanim volnobehu po starte bez pridania plynu, inak pohoda...
Lambda sonda to nie je na 100 percent, ta takuto zlotu az nenarobi, ja som po odpojeni lambda sondy nebadal absolutne ziadny rozdiel v spotrebe, vykone, ci otackach, je pravda, ze ten bazmek vedla vodica - ktory vyradi lambda sondu z okruhu mam vytiahnuty, neviem ci to na to ma vplyv... Pozri tie kable na vahu vzduchu, kable na inducky, kabel na variator a ostatne cidla na motore. Cidlo teploty motora by tuto chybu nerobilo podla mna sporadicky...
Otazka skor: robi to ozaj len sporadicky, alebo za studena/ za tepla sa to chova inak? Alebo su tam nejake podmienky kedy to robi/nerobi, alebo je to naozaj len obcasne chovanie nezapricinene nejakymi vplyvmi (krom toho, ze to mas urcite dojebane
) 
Lambda sonda to nie je na 100 percent, ta takuto zlotu az nenarobi, ja som po odpojeni lambda sondy nebadal absolutne ziadny rozdiel v spotrebe, vykone, ci otackach, je pravda, ze ten bazmek vedla vodica - ktory vyradi lambda sondu z okruhu mam vytiahnuty, neviem ci to na to ma vplyv... Pozri tie kable na vahu vzduchu, kable na inducky, kabel na variator a ostatne cidla na motore. Cidlo teploty motora by tuto chybu nerobilo podla mna sporadicky...
Otazka skor: robi to ozaj len sporadicky, alebo za studena/ za tepla sa to chova inak? Alebo su tam nejake podmienky kedy to robi/nerobi, alebo je to naozaj len obcasne chovanie nezapricinene nejakymi vplyvmi (krom toho, ze to mas urcite dojebane


75 3.0V6
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
75 2.0TS 8v DOHC | lower head -0.7mm | custom exhaust mod | lighter flywheels -1.7kg | RenSport sport clutch | EBC brakes | NGK japan | KiNGDRAGON open air cold intake |
...coming soon 24v6 250ps@300Nm...
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Chlapy díky za každou radu
Dneska mě ještě napadlo jestli by to nemohl dělat tenhle čurament foceno na 155 motoru k čemu to slouží ? Popřípadě zkusím zase čenž ze 155 .

ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Vypadá to na nějaký čidlo nasávanýho vzduchu či co ?
Na 75 se ted dělá na revizi spodku : čepy, hardyny , kotouče, desky , siláče atp
Na 75 se ted dělá na revizi spodku : čepy, hardyny , kotouče, desky , siláče atp
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Tak tím čidlem to není zkoušeno ze 155 ,tak jsem ještě zkoušel nový svíčky Brisk 12YC ještě před výměnou šlo auto furt na 1 válec ,po vyšroubování byli asi tři svíčky suchy , nastartoval jsem s novejma auto šlo na 4 válce po přidání se ale začlo dusit a opět jít na 1 či dva válce takže to vídím na 70 procent na ty vstřiky dnes je vyzkoušíme
ALFA ROMEO 75 2,0 T.Spark (1989)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
ALFA ROMEO 166 2,5 V6 (2001)
ex:Alfa Romeo 155 1,8 T.Spark 8V (1994)
Alfa Romeo 75 2,0 T. Spark S (1988)
Alfa Romeo Giulietta 1600 (1985)
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
Majkll píše:Chlapy díky za každou raduDneska mě ještě napadlo jestli by to nemohl dělat tenhle čurament foceno na 155 motoru k čemu to slouží ? Popřípadě zkusím zase čenž ze 155 .
ten čurament je potenciomert škrtící klapky, nevím jak na tomhle typu motoru ale u fiesty sem to musel necha napúíchnout na PC jinak to běželo na houby a když sem to odpojil tak motor běžel v nouzáku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: Váha vzduchu ze 164 2.0 T.Spark
To není potenciometr.... uvnitř jsou jen dva spínače. Jeden je seplý při zavřené klapce(volnoběh) a druhý sepne při plném plynu. Při montáži je potřeba ho správně nastavit aby v okamžiku kdy se (už byť jen lehce) klapka pootevře aby ten volnoběžný kontakt rozepnul.... když se na něj podíváš tak má podlouhlé otvory pro šroubky aby s ním šlo pootáčet.
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti