
Teda pokial pise o svojom aute.
Opět se obávám, že nemáš pravdu.Alfik píše:Chlapci,pokial viete citat,tak v popise ma 1.9 JTD a to v unijete urcite naklapacie lopatky nema....![]()
Teda pokial pise o svojom aute.
Chlapci pardon. Zabudol som na 85 kw verziu. Ta VGT turbo ma.kejml píše:Opět se obávám, že nemáš pravdu.Alfik píše:Chlapci,pokial viete citat,tak v popise ma 1.9 JTD a to v unijete urcite naklapacie lopatky nema....![]()
Teda pokial pise o svojom aute.
Pokial hajis píše o svém autě a má UniJet, tak naklápěcí lopatky určitě má.
PeEs: ty emotikony jsou pubertální
Tesneni stalo 270 kčauparas píše:Tak jsem si poslechl to video a přesně tohle mi dělá... zkusím se na to podívat. Máš pravdu i tady u nás v servise mi říkají, že mám v háji turbo...tak uvidím. Spíš mně připadne divný, že to někdy dělá a někdy ne? Nemáš představu, kolik může takový těsnění stát?
U těch našich motorů taky běžnéJenx píše:...takže asi zanesená a zatuhlá VGT regulace tlaku turba (běžné u folkyšů).
urcite nafotJenx píše:Hmm, tak nikdo nic? Holt se do toho vrhnu poslepu sám.
pokud by byl zájem, můžu to nafotit, pro případné další odvážlivce :-)
Jenx píše:Má tu někdo osobní zkušenost s demontáží, rozebráním a vyčištěním turba u unijetu 1.9JTD 115CV? Hádám že to je můj zdroj problému s občas padajícím výkonem. Navíc sem trochu skoušel hejbat s táhlem od baňky regulace a od te doby už 14 dní mi to neudělalo. takže asi zanesená a zatuhlá VGT regulace tlaku turba (běžné u folkyšů).
Turbo vyčištěné nemám. Na jeho vyndání a demontáž si netroufám. Sotva k němu dosáhnu a ještě tam něco povolovat a vyndavat. Po výplatě to hodím do servisu, aby turbo vyčištili.Alfik píše:Obtokovy ventil je v turbe. A to ze ta hadze do nudzaku bude asi tym,ze budes mat prilis vysoky,alebo nizky plniaci tlak. Ale to by diag mala vyhodit....
Ak mas to turbo vycistene,moze robit problem ventil (banka),ktora obtok ovlada.
Jenx píše:Má tu někdo osobní zkušenost s demontáží, rozebráním a vyčištěním turba u unijetu 1.9JTD 115CV? Hádám že to je můj zdroj problému s občas padajícím výkonem. Navíc sem trochu skoušel hejbat s táhlem od baňky regulace a od te doby už 14 dní mi to neudělalo. takže asi zanesená a zatuhlá VGT regulace tlaku turba (běžné u folkyšů).
Co je myslene tym resetovat regulator vstrikovani??? Nikdy som o tom nepocul.PS mám známýho v itálii, tak se mi ptal v italskejch forech a tak doporučují : restartovat regulátor vstřikování nebo vyčištit ventil turba a namazat a třetí podle mě rada, která problém nevyřeší - tankovat shall v-power diesel. Prej se to vyčiští samo.
Nevím, možná je to šum mezi překladem z italštiy do angličtiny a pak z angličtiny do češtiny, jelikož ani jeden z nás není v angličtině na jedničku :-) Odpojím na pár minut baterku a budu to brát jako restart všeho :-)Alfik píše:Co je myslene tym resetovat regulator vstrikovani??? Nikdy som o tom nepocul.PS mám známýho v itálii, tak se mi ptal v italskejch forech a tak doporučují : restartovat regulátor vstřikování nebo vyčištit ventil turba a namazat a třetí podle mě rada, která problém nevyřeší - tankovat shall v-power diesel. Prej se to vyčiští samo.
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti