sportovní úpravy-rady tipy atd

všechny transaxle od Alfetty až po 75...
Odpovědět
Rasputin
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1924
Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
Bydliště: Nitra
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Rasputin » 5.8.2009, stř 09:03

EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 5.8.2009, stř 17:45

jop takhle vypadá dvojlamelová, ale kde ti ti lidi berou................
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

jak namontovat torbo do atmosféráku

Příspěvek od Milano75 » 5.8.2009, stř 21:45

jak namontovat turbo do atmosféráku-návod(BMW)




http://www.e30.cz/instalace-turba-na-motor-m20
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 7.8.2009, pát 21:51

podařilo se mi najít přímo sportovní lamelu na alfu 75 V6

http://www.racing-tuning.cz/index.php?m ... log_lamely
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 8.8.2009, sob 19:12

mno při porovnání lamel V6 a TD vypadá, že V6 má silnější pružinky, porovnával jsem i přítlačáky V6 a TD a řekl bych že krom obráceného vypínání bych řekl, že jsou stejné, možná z TDčka je těšší
lamela.jpg


JOP a taky sem rozebral konečně te LSD
ten.jpg
[attachment=0]


jak tedy udělám ze dvou samosvorů jeden s 50%????
jestli to dobře chápu tak svornost tam dělá ten kroužek s vnitřním ozubením, takže by to chtělo přidat na další kroužek s ozubem a tím pádem odendat nějaké jiné aby se to vešlo,

takže podle mě vyndám tu jednu kulatou vymezovací podložku a dvě lamelky nechám vzít na magnetce o 50% a pak by to mělo na milimetr sedět- MÁM pravdu nebo ne??????
Přílohy
lamelky2.jpg
lamelky.jpg
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 19.8.2009, stř 12:07

jen takovej nápad- nakresleno hodně zjednodušeně v malování, CAD v práci nemám. Tvar by se samozřejmě musel uzpůsobit, to samý odsazení nahoru, tloušťka atd. Jen mě zajímají vaše názory, připomínky atd.
Přílohy
ramena.JPG
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 19.8.2009, stř 16:31

Hondzik: No nějak by to asi fungovalo, jenom teď je šroub prošroubovanej celým nosníkem a potom ? Jenom v podložce ? Vyosení torzky nahoru si mi taky moc nezdá. Co to má jako dělat ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 19.8.2009, stř 17:00

má to snížit auto :wink: :-D

Ne, teď vážně, snížit auto za současnýho přitvrzení torzky. Co na to torzka nevím, pokusů mám dost. Ani šroubů přes podložku se nebojím, ta podložka má dostatečnou sílu a samo že nebude ze silonu.

Byl to jen nápad :wink:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 19.8.2009, stř 17:27

Přetoč torzku vzadu v kastli, 1 zub cca 6mm snížení. Na rameni to je sice cca.25mm/zub, ale zmenšíš napružení a auto bude sice nižší, ale měkčí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 19.8.2009, stř 22:00

mno jestli chceš snížit auto a zachovat pružnost tak jsou dva způsoby:

jeden co sem viděl u rossa na jeho okruhový 75 tak ten to tam měl, že měl otočenej spodní čep v rameni

a druhá možnost(víceméně origo) je dát jinou těhlici

na nějakejch stránkách sem jich pár viděl a od serie se liší tím, že kužel pro montáž náboje je umístěn víše


jiank do té tvé ůpravy bych se nepouštěl, protože to nebude tak pevné jak to bylo origo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 20.8.2009, čtv 10:18

jak říkám, byl to nápad jak to nejlevněji pustit na zem. Otáčet čep se mi nelíbí, přijde mi to ještě víc náchylný na uražení než ta moje podložka. Uvidím na autě, budu laborovat za pochodu. Vidím to na kombinaci koni, tvrdýho stablu na unibalu, powerflexu a holt to pustit na torzce. V důsledku to asi měkčí než origo setup nebude.

Jiná těhlice by bylo perfektní řešení, ale mám obavu že cenově to vyleze tam, kde se pohybujou závodní torzky. Každopádně díky za názory :wink:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Kůrkyn » 20.8.2009, čtv 12:33

torzky zahoď, rameno podepři o ten plechový zobák v kastli přes kus špalku a je to tvrdý a nízký raz dva. :-D

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 20.8.2009, čtv 14:03

Co doporučuješ za dřevo? Smrkové, dubové, nebo něco exotičtějšího? Cedr, kanadský javor? Jak situovat léta- podél, nebo napříč.. Tohle není jako práce s buzolou děti :smt033
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 20.8.2009, čtv 21:36

Kůrkyn píše:torzky zahoď, rameno podepři o ten plechový zobák v kastli přes kus špalku a je to tvrdý a nízký raz dva. :-D
:smt007 :smt007 :smt007 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044 :smt044
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

Milano75
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5150
Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
Bydliště: Jihlava
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Milano75 » 20.8.2009, čtv 21:37

jinak torzku fakt vyhod a dej tam sportovní tlumič s pružinou a máš vyřešenej problém s výškou i tuhostí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 21.8.2009, pát 07:51

Milano75 píše:jinak torzku fakt vyhod a dej tam sportovní tlumič s pružinou a máš vyřešenej problém s výškou i tuhostí
Někde sem i zahlíd fotky jak to vypadá akorát si nejsem jistej tuhostí kastle v místě kde by se tlumič respektive pružina opírala,viděl sem na to nějakej kit kterym se to řešilo ale pokud se nemýlím bylo to jako přídavný element k torzkám...nevím zasvědcení mě doplní opraví!!!!
něco italskýho mám....

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4916
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Kůrkyn » 21.8.2009, pát 09:32

to by se tam musela dát rozpěra mezi nosníky, jako u klasického McPhersonu. Ale nevim, kastle na to není vpředu stavěná, mohlo by to praskat.

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.8.2009, pát 11:07

nebo řešení ala RSR...origo torzky + pomocné pružiny.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

krosmen

Příspěvky: 74
Registrován: 27.7.2008, ned 22:12
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od krosmen » 21.8.2009, pát 12:55

andy_xx píše:nebo řešení ala RSR...origo torzky + pomocné pružiny.
to je myslím právě to co sem viděl-torzky byly posunuty o zub-mimochodem u mě pří sundání-přesazení o zub si auto lehlo o cca šest centimetrů!!!!což znamenalo že bylo téměř na dorazech a k nim přídavný pružiny který to přitvrdily.....někde sem na to viděl i odkaz ale nemůžu ho najít...
něco italskýho mám....

ice.cool.man2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 52
Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
Bydliště: grenze silesia/moravia
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od ice.cool.man2 » 21.8.2009, pát 13:01

mezi náma je to ale hrozná hovadina dávat auto níž.. už tak je nízko vana a výfuck u 75 tky a vy to chcete ještě snižovat... jestli to snížíte, tak už nepřejedete ani mrtvého policajta aniž by to schytal střední tlumič výfucku... a o výmolech na cestách ani nemluvě... stačí trošku více vyjetější kolej a zvednutej asfalt uprostřed za deště a můžete vanu poslat do věčných lovišť
Červená dunovka se žlutou střechou.

RV147
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 2138
Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
Bydliště: Pardubicko
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od RV147 » 21.8.2009, pát 15:04

Já teda souhlasím s Icem, předek mi nepřipadá rozhodně nízko. Problém je, že na okruhový blbnutí apod. je příliš měkkej. To řeší silnější torzky, podpůrný pružiny, silnější stabik atd. Zadek by se dal snížit a hlavně výrazně přitvrdit, tam jsou pružiny opravdu měkota, někdo psal, že tam pasujou přední z Pick-upa (Formana).
Já jsem teď předek naopak dal o zub na rameni výš a řekl bych, že tuhosti to pomohlo.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.8.2009, pát 15:16

vzadu jsem viděl i 2 dvojité pružiny. Nicméně RSR nabízí vepředu pružiny o tuhosti až 125kg a vzadu 70kg..to jsou ale spíš hodnoty pro V6:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

hondzik
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3209
Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od hondzik » 21.8.2009, pát 16:13

napsal jsem do invelu kolik za vyrobení torzky. Jsem zvědav co mi řeknou :oops:
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo

Harous
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8568
Registrován: 5.1.2007, pát 12:22

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od Harous » 21.8.2009, pát 16:52

A jak to mela RZ/SZ? Ta klasicky pruziny ma ne?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: sportovní úpravy-rady tipy atd

Příspěvek od andy_xx » 21.8.2009, pát 17:57

ta má jen pružiny...torzky vůbec..aspoň myslím.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

Odpovědět

Zpět na „Tipo 116...“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti