sportovní úpravy-rady tipy atd
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1924
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mam pocit ze toto je dvojlamelova http://www.alfabb.com/bb/forums/attachm ... ch-003.jpg
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jop takhle vypadá dvojlamelová, ale kde ti ti lidi berou................
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
jak namontovat torbo do atmosféráku
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
podařilo se mi najít přímo sportovní lamelu na alfu 75 V6
http://www.racing-tuning.cz/index.php?m ... log_lamely
http://www.racing-tuning.cz/index.php?m ... log_lamely
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mno při porovnání lamel V6 a TD vypadá, že V6 má silnější pružinky, porovnával jsem i přítlačáky V6 a TD a řekl bych že krom obráceného vypínání bych řekl, že jsou stejné, možná z TDčka je těšší
JOP a taky sem rozebral konečně te LSD [attachment=0]
jak tedy udělám ze dvou samosvorů jeden s 50%????
jestli to dobře chápu tak svornost tam dělá ten kroužek s vnitřním ozubením, takže by to chtělo přidat na další kroužek s ozubem a tím pádem odendat nějaké jiné aby se to vešlo,
takže podle mě vyndám tu jednu kulatou vymezovací podložku a dvě lamelky nechám vzít na magnetce o 50% a pak by to mělo na milimetr sedět- MÁM pravdu nebo ne??????
JOP a taky sem rozebral konečně te LSD [attachment=0]
jak tedy udělám ze dvou samosvorů jeden s 50%????
jestli to dobře chápu tak svornost tam dělá ten kroužek s vnitřním ozubením, takže by to chtělo přidat na další kroužek s ozubem a tím pádem odendat nějaké jiné aby se to vešlo,
takže podle mě vyndám tu jednu kulatou vymezovací podložku a dvě lamelky nechám vzít na magnetce o 50% a pak by to mělo na milimetr sedět- MÁM pravdu nebo ne??????
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jen takovej nápad- nakresleno hodně zjednodušeně v malování, CAD v práci nemám. Tvar by se samozřejmě musel uzpůsobit, to samý odsazení nahoru, tloušťka atd. Jen mě zajímají vaše názory, připomínky atd.
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Hondzik: No nějak by to asi fungovalo, jenom teď je šroub prošroubovanej celým nosníkem a potom ? Jenom v podložce ? Vyosení torzky nahoru si mi taky moc nezdá. Co to má jako dělat ?
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
má to snížit auto
Ne, teď vážně, snížit auto za současnýho přitvrzení torzky. Co na to torzka nevím, pokusů mám dost. Ani šroubů přes podložku se nebojím, ta podložka má dostatečnou sílu a samo že nebude ze silonu.
Byl to jen nápad


Ne, teď vážně, snížit auto za současnýho přitvrzení torzky. Co na to torzka nevím, pokusů mám dost. Ani šroubů přes podložku se nebojím, ta podložka má dostatečnou sílu a samo že nebude ze silonu.
Byl to jen nápad

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Přetoč torzku vzadu v kastli, 1 zub cca 6mm snížení. Na rameni to je sice cca.25mm/zub, ale zmenšíš napružení a auto bude sice nižší, ale měkčí.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mno jestli chceš snížit auto a zachovat pružnost tak jsou dva způsoby:
jeden co sem viděl u rossa na jeho okruhový 75 tak ten to tam měl, že měl otočenej spodní čep v rameni
a druhá možnost(víceméně origo) je dát jinou těhlici
na nějakejch stránkách sem jich pár viděl a od serie se liší tím, že kužel pro montáž náboje je umístěn víše
jiank do té tvé ůpravy bych se nepouštěl, protože to nebude tak pevné jak to bylo origo
jeden co sem viděl u rossa na jeho okruhový 75 tak ten to tam měl, že měl otočenej spodní čep v rameni
a druhá možnost(víceméně origo) je dát jinou těhlici
na nějakejch stránkách sem jich pár viděl a od serie se liší tím, že kužel pro montáž náboje je umístěn víše
jiank do té tvé ůpravy bych se nepouštěl, protože to nebude tak pevné jak to bylo origo
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jak říkám, byl to nápad jak to nejlevněji pustit na zem. Otáčet čep se mi nelíbí, přijde mi to ještě víc náchylný na uražení než ta moje podložka. Uvidím na autě, budu laborovat za pochodu. Vidím to na kombinaci koni, tvrdýho stablu na unibalu, powerflexu a holt to pustit na torzce. V důsledku to asi měkčí než origo setup nebude.
Jiná těhlice by bylo perfektní řešení, ale mám obavu že cenově to vyleze tam, kde se pohybujou závodní torzky. Každopádně díky za názory
Jiná těhlice by bylo perfektní řešení, ale mám obavu že cenově to vyleze tam, kde se pohybujou závodní torzky. Každopádně díky za názory

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
torzky zahoď, rameno podepři o ten plechový zobák v kastli přes kus špalku a je to tvrdý a nízký raz dva. 

- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Co doporučuješ za dřevo? Smrkové, dubové, nebo něco exotičtějšího? Cedr, kanadský javor? Jak situovat léta- podél, nebo napříč.. Tohle není jako práce s buzolou děti 

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Kůrkyn píše:torzky zahoď, rameno podepři o ten plechový zobák v kastli přes kus špalku a je to tvrdý a nízký raz dva.













Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
jinak torzku fakt vyhod a dej tam sportovní tlumič s pružinou a máš vyřešenej problém s výškou i tuhostí
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Někde sem i zahlíd fotky jak to vypadá akorát si nejsem jistej tuhostí kastle v místě kde by se tlumič respektive pružina opírala,viděl sem na to nějakej kit kterym se to řešilo ale pokud se nemýlím bylo to jako přídavný element k torzkám...nevím zasvědcení mě doplní opraví!!!!Milano75 píše:jinak torzku fakt vyhod a dej tam sportovní tlumič s pružinou a máš vyřešenej problém s výškou i tuhostí
něco italskýho mám....
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4916
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
to by se tam musela dát rozpěra mezi nosníky, jako u klasického McPhersonu. Ale nevim, kastle na to není vpředu stavěná, mohlo by to praskat.
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
nebo řešení ala RSR...origo torzky + pomocné pružiny.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
to je myslím právě to co sem viděl-torzky byly posunuty o zub-mimochodem u mě pří sundání-přesazení o zub si auto lehlo o cca šest centimetrů!!!!což znamenalo že bylo téměř na dorazech a k nim přídavný pružiny který to přitvrdily.....někde sem na to viděl i odkaz ale nemůžu ho najít...andy_xx píše:nebo řešení ala RSR...origo torzky + pomocné pružiny.
něco italskýho mám....
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
mezi náma je to ale hrozná hovadina dávat auto níž.. už tak je nízko vana a výfuck u 75 tky a vy to chcete ještě snižovat... jestli to snížíte, tak už nepřejedete ani mrtvého policajta aniž by to schytal střední tlumič výfucku... a o výmolech na cestách ani nemluvě... stačí trošku více vyjetější kolej a zvednutej asfalt uprostřed za deště a můžete vanu poslat do věčných lovišť
Červená dunovka se žlutou střechou.
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2138
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
Já teda souhlasím s Icem, předek mi nepřipadá rozhodně nízko. Problém je, že na okruhový blbnutí apod. je příliš měkkej. To řeší silnější torzky, podpůrný pružiny, silnější stabik atd. Zadek by se dal snížit a hlavně výrazně přitvrdit, tam jsou pružiny opravdu měkota, někdo psal, že tam pasujou přední z Pick-upa (Formana).
Já jsem teď předek naopak dal o zub na rameni výš a řekl bych, že tuhosti to pomohlo.
Já jsem teď předek naopak dal o zub na rameni výš a řekl bych, že tuhosti to pomohlo.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
vzadu jsem viděl i 2 dvojité pružiny. Nicméně RSR nabízí vepředu pružiny o tuhosti až 125kg a vzadu 70kg..to jsou ale spíš hodnoty pro V6:)
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
napsal jsem do invelu kolik za vyrobení torzky. Jsem zvědav co mi řeknou 

Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
A jak to mela RZ/SZ? Ta klasicky pruziny ma ne?
Hyundai Santa Fe T-GDI HEV AWD - 25´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
nej ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Re: sportovní úpravy-rady tipy atd
ta má jen pružiny...torzky vůbec..aspoň myslím.
Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů