Kůrkyn píše:Máme po něm v garáži pojmenovanou krabici s páčidly, trubkami a podobnými momenťáky...
Údržba 75
Re: údržba 75
Subaru Outback 2.5i-S Executive - 19´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
Ford Mustang GT Convertible 4.6 V8 MT - 00´
KIA Sportage T-GDI HEV AWD TOP - 22´
KTM 990 Adventure
ex - Subaru WRX STI 2.5 Sport Limited Edition - 16´
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
hmm, zaujimave, matkou smerom dolu, brachovi to kamos hodil prave opacne, matkou nahor, takze srob prerca smerom nahor nj, matky som kupil s tym silikonovym istenim, tie si mal na mysli?
P.S. dnes by som sa chcel nato dat
P.S. dnes by som sa chcel nato dat
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
to je jedno jak je dáš, ale když máš dlouhý šrouby tak by to blbě vypadalo, jinak bud matku se silonem a nebo matku se zvětšenou svorností
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ve finále je to buřt, jestli to dáš matkou nahoru nebo dolu, důležité je aby šroub (pevnostní třída min. 8.8) vyčníval z matky max. 3 mm, pod matkou plochá podložka, závit a tělo šroubu byly namazané a celé správně utažené.
Ten plast není silikon, ale polyamid.
Ten plast není silikon, ale polyamid.
- Rasputin
- SemTuFurt
- Příspěvky: 1854
- Registrován: 15.4.2008, úte 18:39
- Bydliště: Nitra
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
pevnost mam 8.8, a dal som to tam bez podloziek (jedal som ani pod srob ani pod matku), velka chyba? utiahol som to na fest, a rozmyslam ze jak ten srob pretrca, ze dam este na tie matky kontra matky silent ramena inak uplne v haji, uvidim jak sa budu chovat powerflexi, tak isto silenty na hornej tycke stabilizatora(co ide skrz kasli) tiez davam powerflex, zvisle capy boli v pohode, gulak jemne vymlateny, ale dal som vsetky nove. Pri prilezitosti ze je vonku tlmic, som zostil princp nastavitelnosti tuhosti (koni) tak rozmyslam ze ich trocha povolim, teraz boli na max. tvrdosti. Ale to este fakt uvidim, nakolko ta tuhost sa da menit dost jednoducho, v podstate aj bez nutnosti vyndavania tlmica z auta.
EX: Alfa Romeo 75 2.0TD
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
EX: Hyundai S Coupe GT 1.5T
EX: Alfa Romeo 75 2.4TD
Alfa Romeo 75 2.0TS Limited Edition
Alfa Romeo Stelvio Q4
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Podložka se používá tam, když je matice tvrdší než materiál pod ní. Při utahování, matice tváří a obrábí materál pod ní, což je nežádoucí. Materiál ramene je relativně měkký hlubokotažný plech.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Chlapy, už někdo měnil silenty na spodním rameni?? auto mi pořád plave, tak už nezbejvá nic jinýho než ty silenty na spodním rameni, v PO s tím zajedu na STK a zkusím je tam na stolici
já jen jestli je problém torzku vyndat a dát tam jinou, na TDčku je mám už unavený tak tam dám z V6
já jen jestli je problém torzku vyndat a dát tam jinou, na TDčku je mám už unavený tak tam dám z V6
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Já je měnil. Torzka jde vyndat snadno, pokud není zarezlá. Vytáhneš šrouby na spodním rameni z kastle a tlučeš kladivem co největším co najdeš do ramena (samo, že tlumič a horní rameno máš odpojené) směrem dopředu. Rameno buď vyjede dopřede z torzky nebo torzka z kastle. Než to úplně vyjede poznačit polohu.
Ze spodního ramena vymontuješ tu zátku, povolíš obě matice na příčce, namontuješ šroub (třeba M16) co má v sobě závit M10x1.25, na něj veelkou matici a začneš utahovat, příčka vytlačí futro ven, Pak příčku vrazíš zpátky, na konci co zůstalo futro (strana bez zátky), dáš zpátky tu matici co tam byla a na volnej konec zase dáš ten přípravek a tak vytáhneš futro ven.
Takhle vypadá ten přípravek : http://larini.rajce.idnes.cz/Ramena_Alf ... G_4799.JPG
Ze spodního ramena vymontuješ tu zátku, povolíš obě matice na příčce, namontuješ šroub (třeba M16) co má v sobě závit M10x1.25, na něj veelkou matici a začneš utahovat, příčka vytlačí futro ven, Pak příčku vrazíš zpátky, na konci co zůstalo futro (strana bez zátky), dáš zpátky tu matici co tam byla a na volnej konec zase dáš ten přípravek a tak vytáhneš futro ven.
Takhle vypadá ten přípravek : http://larini.rajce.idnes.cz/Ramena_Alf ... G_4799.JPG
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
RV147 píše:Já je měnil. Torzka jde vyndat snadno, pokud není zarezlá. Vytáhneš šrouby na spodním rameni z kastle a tlučeš kladivem co největším co najdeš do ramena (samo, že tlumič a horní rameno máš odpojené) směrem dopředu. Rameno buď vyjede dopřede z torzky nebo torzka z kastle. Než to úplně vyjede poznačit polohu.
Ze spodního ramena vymontuješ tu zátku, povolíš obě matice na příčce, namontuješ šroub (třeba M16) co má v sobě závit M10x1.25, na něj veelkou matici a začneš utahovat, příčka vytlačí futro ven, Pak příčku vrazíš zpátky, na konci co zůstalo futro (strana bez zátky), dáš zpátky tu matici co tam byla a na volnej konec zase dáš ten přípravek a tak vytáhneš futro ven.
Takhle vypadá ten přípravek : http://larini.rajce.idnes.cz/Ramena_Alf ... G_4799.JPG
jj díky za nápovědu demontáž problém nebude na QVčku šli třeba ramena i torzky lehce poklepem ven,(a s výměnu samotných silentů si snad poradím-obzvlášt, když ted díky tobě vím jak na to), ale jde mi o to jak to nastavit ty torzky ber to jako že máš torzky+ramena venku s auta a ted je máš dát zpátky aniž bys je měl nějak poznačený, hmm??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jop na co to lepidlo???
jinak, když na STK to prošlo na 1 mohlo by i tak bejt ty spodní silenty KO?? a to tak že by to způsobovalo plavání na silnici???
jinak, když na STK to prošlo na 1 mohlo by i tak bejt ty spodní silenty KO?? a to tak že by to způsobovalo plavání na silnici???
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: údržba 75
Já si myslím, že na STK je to tak že auto musí projít nějakou normou.... jaká je skutečnost u určitého modelu je asi nezajímá... takže ikdyž 75 projde nemusí to nutně znamenat že je v super stavu jak by se slušilo a patřilo ale je to jen moje doměnka...... možná je to jinak
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jo to máš pravdu, spíš bych řekl, že když by viděl, že jsou volný tak by mi to řekl, jako že je čas na výměnu, jenže asi nebyly, každopádně se od PP kola ozívají nepěkné zvuky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- RV147
- SemTuFurt
- Příspěvky: 2137
- Registrován: 30.11.2007, pát 21:26
- Bydliště: Pardubicko
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Na straně v kastli jsou tuším nějaký značky,ale prostě dáš torzku do kastle a rameno nasuneš a měříš od vršku čepu (kde kouká závit M6) k hraně podběhu (blatník dole). Já měl tenhle rozměr 620mm což byla asi i sériová výška, pokud chceš snížit rameno dáš o zub nahoru a máš 595mm tj. cca. o 25mm níž a naopak.
Lepidlo je Hylomar na těsnění motoru, na rozdíl od silikonu netvoří kuličky a neuvolňuje se do motoru, navíc jde po demontáži jednoduše umýt toluenem a nemusíš nic škrabat jak hovado. Spolu s Permatexem jedinej Alfou oficiálně povolenej těsnící tmel na motor.
Lepidlo je Hylomar na těsnění motoru, na rozdíl od silikonu netvoří kuličky a neuvolňuje se do motoru, navíc jde po demontáži jednoduše umýt toluenem a nemusíš nic škrabat jak hovado. Spolu s Permatexem jedinej Alfou oficiálně povolenej těsnící tmel na motor.
Alfa Romeo 147-3dv. 1.9JTD16V-powered by Sarkan
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
Alfa Romeo 75 2.0 TS
Chevrolet Corvette C6
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
lol tak sem měřil komprese a na druhém válci mám fouklé těsnění mám komprese 17 místo 21,5 a jde mi tlak do vany, takže zase budu o cca 3000 chudčí
(ted jak to má menší výkon tak mi pro změnu neklouže spojka )
(ted jak to má menší výkon tak mi pro změnu neklouže spojka )
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
já prošel s totálně vybitým celým zadkem .. ale totálně. převodovka mi chodila sem tam, celá zadní náprava je se silentama v prdeli - zítra ju dávám na servis, ale prošel jsem napoprvé na stk.Milano75 píše:jop na co to lepidlo???
jinak, když na STK to prošlo na 1 mohlo by i tak bejt ty spodní silenty KO?? a to tak že by to způsobovalo plavání na silnici???
Červená dunovka se žlutou střechou.
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
STK je taková absurdita, no co si budem povídat. Kdyby to měli kontrolovat poctivě, tak nemá kdo kupovat benzín.
- hondzik
- SemTuFurt
- Příspěvky: 3209
- Registrován: 25.8.2008, pon 23:38
- Bydliště: Plzeň
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
jo, já měl u 75 netěsnost mezi motorem a převodovkou jako lehkou závadu... Možná to ještě najdu doma
Alfa Romeo 75 TS
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
Alfa Romeo 155 V6 Engstler
Alfa Romeo 156 V6 Rosso Proteo
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
ice.cool.man2 píše:já prošel s totálně vybitým celým zadkem .. ale totálně. převodovka mi chodila sem tam, celá zadní náprava je se silentama v prdeli - zítra ju dávám na servis, ale prošel jsem napoprvé na stk.Milano75 píše:jop na co to lepidlo???
jinak, když na STK to prošlo na 1 mohlo by i tak bejt ty spodní silenty KO?? a to tak že by to způsobovalo plavání na silnici???
mno to proto že zadní náprava se nekontroluju stejně jako přední
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- ice.cool.man2
- Příspěvky: 52
- Registrován: 26.6.2009, pát 08:47
- Bydliště: grenze silesia/moravia
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
no právě že u toho se ten týpek zasek a strávili jsme na tom asi 15 minut..7 min v autě jsem šlapal na brzud jak kokos a dalších 8 minut jsem strávil v tunelu s hlavou zabořenou u převodovky. ukazoval mi kde je co všechno špatné... takže jsem z toho byl docela na prášky. Myslel jsem že neprojdu.Milano75 píše:
mno to proto že zadní náprava se nekontroluju stejně jako přední
Červená dunovka se žlutou střechou.
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
lol
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
to byl zase den
5x sem musel sundavat víko převodovky
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Re: údržba 75
Cpa to je za zetora? typuju něco starýho když to má synchro jen na 4 a 5..... strejda má 7745 a tam se stávalo že se vyšroubovaly zámky na víku převodovky.... pak typicky při jízdě do kopce tam skočily dva kvalty zároveň a konec... od té doby co jsem je nalepil loctitem se to už nestalo
AR 155 1.8TS 8V
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
ex AR 75 2.0TS
LADA Niva 1.7 i.e. Praktik 1997
- Kůrkyn
- SemTuFurt
- Příspěvky: 4913
- Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
- Bydliště: Pacov
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Zasukovaná převodovka
tohle vypadá na 4011 Major, tatík má to samé
tohle vypadá na 4011 Major, tatík má to samé
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
je to 6945
a kouše se mi tam 4 ka, jednoduše zařadíš a nevyřadíš, musíš sundat výko, zatlačit kameny na sinchronu(jestli už nenapadali do převodovky) a ručně zařadit neutrál, pak následně poskládat, samozřejmě všechny páčky atd jestli správně fungují zjistíš až, když podotahuješ víko, mno a jednou sem myslel, že už to mám fakt skvělle, tak sem nastartoval a najednou jedu do zadu i když sem měl neutrál
blbec sem se nepodíval jestli mi vidličky najeli do objjímek a samozřejmě spátečka tam nebyla
to už i tatík vypěnil a jel dom, tak sem to pak už dělal sám
jiank nevím proč to tam ta 4 se seká, myslel, sem, že když 5 vypadává tak je ohlá vydlička, jenže ohlá nejni
takže jsem dospěl k názoru, že (sinchron je dost volenj) že tam jsou smetený vymezovací podložky a objímka an sinchronu při přeřazení cestuje dále než má, jenže cpát tam nějakou podložku se mi nechce, protože by to znamenalo, zase sundat víko
a kouše se mi tam 4 ka, jednoduše zařadíš a nevyřadíš, musíš sundat výko, zatlačit kameny na sinchronu(jestli už nenapadali do převodovky) a ručně zařadit neutrál, pak následně poskládat, samozřejmě všechny páčky atd jestli správně fungují zjistíš až, když podotahuješ víko, mno a jednou sem myslel, že už to mám fakt skvělle, tak sem nastartoval a najednou jedu do zadu i když sem měl neutrál
blbec sem se nepodíval jestli mi vidličky najeli do objjímek a samozřejmě spátečka tam nebyla
to už i tatík vypěnil a jel dom, tak sem to pak už dělal sám
jiank nevím proč to tam ta 4 se seká, myslel, sem, že když 5 vypadává tak je ohlá vydlička, jenže ohlá nejni
takže jsem dospěl k názoru, že (sinchron je dost volenj) že tam jsou smetený vymezovací podložky a objímka an sinchronu při přeřazení cestuje dále než má, jenže cpát tam nějakou podložku se mi nechce, protože by to znamenalo, zase sundat víko
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
- Milano75
- SemTuFurt
- Příspěvky: 5150
- Registrován: 7.5.2008, stř 15:22
- Bydliště: Jihlava
- Kontaktovat uživatele:
Re: údržba 75
Kůrkyn píše:Zasukovaná převodovka
tohle vypadá na 4011 Major, tatík má to samé
hele nemá major náhodou hliníkové hlavy??
nebo kterej traktor měl hliníkové hlavy?? tuším nějakej starej a možná jen dvou válec
RSák??
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV America
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Alfa Romeo 75 2,0TS
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975 + skelet 1981
Alfa Romoe 159 2,4JTDM SW TI
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů