 
   Ale nie, velmi ma to mrzi, ale stalo sa.
 Ale nie, velmi ma to mrzi, ale stalo sa.   
 Takze, motor bol v aute, ktore malo origo 110tkm, ale od majitela, kde neviem ake boli intervaly vymeny oleja, aky olej a pod. Motor sa dal do bratovej limited alfy, pri vymene motora sa vymenil aj olej selenia 20K 10w40. Je na nom mozno 5000km, mozno ani tolko nie. S autom bolo zaobchadzane, tak ako sa ma, ziadne vytacanie za studena, olej kvalitny, kontrolovany minuly tyzden, no neviem ci ho bolo dost !!! ALE - tlak oleja bol stale dobry...
Dnes som sa nahanal s RS octaviou 200ps na dialnici. Sli sme vedla seba, daval som plny az na patke, mal som uz 6500rpm a na tachaci 220km/h stale, mierny dolekopec a v tom vidim ako auto ma zrazu 215km/h a pomaly spomaluje
 Pozeram na tlak oleja - pri 220km/h ked bolo vsetko ok, tak mal 4 bary, potom mal 3.5, 3... a potom uz 2 bary. Hned ako som to vsimil, noha z plynu dole a pokojna jazda 100km/h aby sa ochladil motor/olej aj vsetko... Postojim - motor nevypinam, a pocujem, ze klepe - tusim kluka. Teraz je olej tak na 2 bary pocas jazdy, na volnobeh takmer 0, mozno 0.5 baru. asi kluka, alebo ojnicne lozisko, alebo piestny cap - ale to asi nie, kedze je aj tlak oleja maly. Buchanie - kovovy zvuk sa stale pocas jazdy domov - 30km, stupnoval... Takto isto som odpratal na druhy svet boxer motor, buchal stale viac a viac a potom uplne tazko tocil az takmer sa rozsypal. Toto este ide, uz bucha trosku viac, ale v pohode startuje aj vsetko...
 Pozeram na tlak oleja - pri 220km/h ked bolo vsetko ok, tak mal 4 bary, potom mal 3.5, 3... a potom uz 2 bary. Hned ako som to vsimil, noha z plynu dole a pokojna jazda 100km/h aby sa ochladil motor/olej aj vsetko... Postojim - motor nevypinam, a pocujem, ze klepe - tusim kluka. Teraz je olej tak na 2 bary pocas jazdy, na volnobeh takmer 0, mozno 0.5 baru. asi kluka, alebo ojnicne lozisko, alebo piestny cap - ale to asi nie, kedze je aj tlak oleja maly. Buchanie - kovovy zvuk sa stale pocas jazdy domov - 30km, stupnoval... Takto isto som odpratal na druhy svet boxer motor, buchal stale viac a viac a potom uplne tazko tocil az takmer sa rozsypal. Toto este ide, uz bucha trosku viac, ale v pohode startuje aj vsetko... Co s tym teraz, mam druhy motor, alebo mam tento motor rozobrat, pozriet rozsah skody, a dat nove loziska na kluku, pripadne kruzky a tak... A vobec - preco sa to stalo? Predosle zaobchadzanie - zly olej? Doteraz motor absolutne ziadne znamky nachylnosti k zlemu a pri plnej nakladacke olej dole takmer ihned, vykon klesal pomaly - ihned som spomaloval...
A teraz to idem zapit




 a neseru se s tím
  a neseru se s tím   


 Já ho taky jezdil v 33 než mě vůl s passatem sestřelil ze zádu... 16V zcela normálně sežere dost oleje. S tou 10W50 to bylo rapidně lepší.
  Já ho taky jezdil v 33 než mě vůl s passatem sestřelil ze zádu... 16V zcela normálně sežere dost oleje. S tou 10W50 to bylo rapidně lepší. 

 , jménu určitě nebudeš dělat ostudu. Jinak bych to viděl tak, že předchozí majitel se kamarádil s olejem mogul super nebo tak něco a na tom těch 100 000km absolvoval. Olejem to podle mýho nebylo, spíš to chtělo po přechodu na Selenii po čase vylejt, jak píše Ice. Buď se přicpal kanál v klice, tím klesl tlak a přidřelo se to, nebo tam byla vůle která se zvětšila natolik, že to v tom místě začalo ztrácet tlak. Jinak pokud to klepe, tak už to bude špíš na přebrus kliky. Potom si musíš koupit jiný šálky (na průměr co Ti nabrousí). Já bych do bratrova auta hodil jinej motor co je funkční a ty si ten svůj udělej od základů (klika,vložky,písty,šály,slušný zdvihátka a vačky,GO hlavy), pak už by Ti to mohlo aj vydržet, i když v Tvým případě
 , jménu určitě nebudeš dělat ostudu. Jinak bych to viděl tak, že předchozí majitel se kamarádil s olejem mogul super nebo tak něco a na tom těch 100 000km absolvoval. Olejem to podle mýho nebylo, spíš to chtělo po přechodu na Selenii po čase vylejt, jak píše Ice. Buď se přicpal kanál v klice, tím klesl tlak a přidřelo se to, nebo tam byla vůle která se zvětšila natolik, že to v tom místě začalo ztrácet tlak. Jinak pokud to klepe, tak už to bude špíš na přebrus kliky. Potom si musíš koupit jiný šálky (na průměr co Ti nabrousí). Já bych do bratrova auta hodil jinej motor co je funkční a ty si ten svůj udělej od základů (klika,vložky,písty,šály,slušný zdvihátka a vačky,GO hlavy), pak už by Ti to mohlo aj vydržet, i když v Tvým případě   
 

