2L TS mrtvý motor

Odpovědět
Aleš
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 559
Registrován: 21.1.2008, pon 18:12
Bydliště: Zaříčany
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Aleš » 22.5.2009, pát 21:20

Dík za info :smt024 .Kůrkyn to má s těma fotkama pěkně podchycený.Já udělal jen dvě,dokud jsem měl čistý ruce :)
AR 145 1,6 boxer RACE CAR
Buick Regal V8 301 rv 79
Chrysler Neon 2,0
ex-AR 156 2,0 TS
ex-AR 155 V6
ex-AR 33 1,7 Permanent
www.alistrechy.cz

MarekB
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 10.10.2008, pát 15:32

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od MarekB » 23.5.2009, sob 20:12

povídání na lancia klubu je, ale já myslel nějaký serv. manuál v češtině, nebo jestli by byl někdo ochoten to tu popsat?..krok po kroku......... :smt024

MarekB
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 10.10.2008, pát 15:32

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od MarekB » 28.5.2009, čtv 13:44

tak mám objednány přípravky a bude lazení...o víkendu jsem si malinko hrál jen tak podle oka a o zub na klice to přestalo žrát tolik benzínu, ale pořád je to lenoch...jsou určitě špatně vačky....tenkrát jsem věděl prd jak to nastavit a nepovolil jsem výfukové kolo......

kejml
Štamgast
Uživatelský avatar

Příspěvky: 998
Registrován: 18.8.2007, sob 14:43
Bydliště: Prahá
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od kejml » 28.5.2009, čtv 14:51

Servisní manuál v angličtině je zde:
http://rapidshare.com/users/8A62GC
anebo zde:
http://rapidshare.com/users/R990YW

Je to můj upload, ale nikdy jsem to nepoužil.
Nebyly stížnosti a to mám více než 1000 stažení.
0.125 carburatore

www.Zlatnické řemeslo.cz - Zakázková výroba zlatých šperků
Výhody pro Alfisti.cz

Tomik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
Bydliště: Jihočeský Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Tomik » 31.5.2009, ned 22:08

Když už o tomhle tak mluvíte stává se mi že auto po nastartování když je studené nechce jet. Nemyslim tim že ho bůhví jak vytáčím, ale dostat se k 2tisícum otáček je pro motor šílená dřina na přes okolo 3tis to zabere ale to už zase řadim. Občas dokonce ani nereaguje na plyn a má tendenci chcípat. Myslim si že to má co dělat s automatickym sitičem, protože když vypne auto jede úžasně jen občas houpnou otáčky. Jak je ovládaný automatický sitič? Dává víc paliva a v závislosti na tom víc vzduchu? Respektivě ECU ovládá množství paliva a vzduch je nastavován pomocí škrtící klapky? Škrticí klapka je ovládána krokovým motorem který může být špatný viz občasné kolísání otáček? Umí někdo poradit nebo hledám řešení problému špatným směrem... ještě dodat že jde o 1.8TS 106KW... a omlouvám se autorovi že to píšu jsem ale vytvářet novej topic kvůli něcemu co se už řeší mi příde zbytečné.. díky :-)
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Kůrkyn » 1.6.2009, pon 19:41

j eto obráceně, vzduchu jde pořád stejně (resp. je to měřená veličina) a přidává se benzín prodloužením doby vstřiku na vstřikovači. Dobu otevření vstřiku ECU vypočítává za studena hlavně podle teploty chl. kapaliny a tepl. vzduchu. Krátce po startu, když se zahřeje lambda sonda, tak ještě podle ní. Množství vzduchu se mění v závislosti na zatížení (odebíraném výkunu) motoru a k němu se přidává benzín tak, aby byl ve stechiometrickém poměru a chudší, kvůli správní funkci katalyzátoru. Ten potřebuje k provozu přebytek kyslíku ve výfukových plynech.
Zajeď na diagnózu, mohla by být chyba někde v tomto.

andy_xx
Pozorovatel
Uživatelský avatar

Příspěvky: 360
Registrován: 30.7.2007, pon 07:51
Bydliště: Rožnov p.R.

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od andy_xx » 1.6.2009, pon 20:43

Alfa Romeo GTV6 3.0
Fiat 500E
ex Renault Megane R26 F1 230
ex Alfa Romeo 147 1.6 TS
ex aLfA rOmEo 156 2.5 V6
ex Alfa Romeo 33 S 16V Permanent4

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od JiVi » 2.6.2009, úte 11:02

myslim, ze to je jinak ... k provozu katu potrebujes pbohatsi smes, aby na mrizce melo co horet/reagovat. proto maji vozidla s katem(resp. kde se pocita s provozem katu) vyssi spotrebu nez ta sama bez katu.
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Kůrkyn » 2.6.2009, úte 20:25

to je právě nesmysl, protože v katu probíhá dohořívání = oxidace. Z CO se stává CO2 apod., takže kyslíku je potřeba přebytek. Auta s katem mají vyšší spotřebu např proto, že s sebou vozí dalších 50 kg elektroniky, katu a další serepetiček, které na karburátorových autech nejsou.

Tomik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
Bydliště: Jihočeský Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Tomik » 15.6.2009, pon 20:09

Na diagnostice jsem byl, neukázala nic ani chybu lambdy... spíš to bude nějaký špatný čidlo ale který :-(
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6

prte
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1843
Registrován: 15.12.2008, pon 23:09
Bydliště: Cervena Recice / Praha

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od prte » 15.6.2009, pon 20:36

pokud si byl na diagu tak ti tam urcite zapnul mereny cleny, cili vahu vzduchu, teplotu vody teplotu nasavaneho vzduchu teplotu motoru a funkci lambdy, z toho se to muze dat poznat, ale treba diag neodhali nacatou lambdu, jen tu vicemene tesne pred smrti ci po smrti... ale ta se da taky zmerit pomoci osciloskopu kde je videt jak to hezky kmita ten signal z ni :-D

muze bejt nekde bota v cidlech ale muze to bejt i mechanicka zavada nekde na civkach kdy nepalej jak maj a po ohrati jdou normalne atp
ex Alfa Romeo 155 2.0 TS 16V Super

Tomik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 36
Registrován: 25.2.2008, pon 08:34
Bydliště: Jihočeský Kraj
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Tomik » 16.6.2009, úte 22:52

prte píše:pokud si byl na diagu tak ti tam urcite zapnul mereny cleny, cili vahu vzduchu, teplotu vody teplotu nasavaneho vzduchu teplotu motoru a funkci lambdy, z toho se to muze dat poznat, ale treba diag neodhali nacatou lambdu, jen tu vicemene tesne pred smrti ci po smrti... ale ta se da taky zmerit pomoci osciloskopu kde je videt jak to hezky kmita ten signal z ni :-D

muze bejt nekde bota v cidlech ale muze to bejt i mechanicka zavada nekde na civkach kdy nepalej jak maj a po ohrati jdou normalne atp
Právě hodnoty ukazují ale otázka je jestli ukazují správně, největší sranda je že to někdy za studena jede bezvadně jindy je Alfinka opravdu mrtvá. No nevím pokud přídu na to čim to bylo napíšu. Napadli mě ještě svíčky ale jsou tam teprve 30tis km tak by to dělat neměli.
AR 156 1,8 TS 106kw 1998 :-) EX
AR GT 3.2 V6

MarekB
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17
Registrován: 10.10.2008, pát 15:32

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od MarekB » 28.9.2009, pon 09:04

Zdravím všechny..
dlouho jsem se tu neukázal..motor je vyřešen, měl dvě závady..špatně nastaveny rozvody(překvapilo mě jak takový kousek udělá paseky) a samozřejmě špatná váha(koupil jsem no-name z netu která byla špatná, takže doporučuji zainvestovat o 1000Kč více do Bosch)..
Ale.....stále mám menší problém..když je alfička studená, táhne pěkně odspodu(nekamenujte mě, zkoušel jsem max do 3000ot!!!), ale jak se zahřeje na cca 60-70stupňů tak začne do těch 3000ot cukat a výkon nikde...je to celkem nepříjemný, musím podřazovat atd...
Napadne Vás někoho co by to mohlo ještě být?...díky za odpovědi..Marek

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Holocausto » 30.9.2009, stř 23:54

MarekB píše:Zdravím všechny..
dlouho jsem se tu neukázal..motor je vyřešen, měl dvě závady..špatně nastaveny rozvody(překvapilo mě jak takový kousek udělá paseky) a samozřejmě špatná váha(koupil jsem no-name z netu která byla špatná, takže doporučuji zainvestovat o 1000Kč více do Bosch)..
Ale.....stále mám menší problém..když je alfička studená, táhne pěkně odspodu(nekamenujte mě, zkoušel jsem max do 3000ot!!!), ale jak se zahřeje na cca 60-70stupňů tak začne do těch 3000ot cukat a výkon nikde...je to celkem nepříjemný, musím podřazovat atd...
Napadne Vás někoho co by to mohlo ještě být?...díky za odpovědi..Marek
Mám podobný problém, ale naopak. Studený do 2tis. cuká. :(
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od JiVi » 1.10.2009, čtv 08:31

Holocausto píše:Mám podobný problém, ale naopak. Studený do 2tis. cuká. :(
svicky nebo obecne zapalovani
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Holocausto » 2.10.2009, pát 10:43

JiVi píše:
Holocausto píše:Mám podobný problém, ale naopak. Studený do 2tis. cuká. :(
svicky nebo obecne zapalovani
svíčky jsou nové, ty NGK, takže myslíš zapalování jo? I zapalovací kabely to můžou dělat, když tam jsou asi hooodně dlouho? :D
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

JiVi
Nováček

Příspěvky: 134
Registrován: 8.1.2007, pon 14:16

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od JiVi » 2.10.2009, pát 11:09

muzou, me to treba delal prechodovy odpor mezi svickou a kabelem, stacilo ocistit dosedaci plochu v kabelu a uz to bylo OK :smt023
Alfa Romeo 156 1.9JTD

Holocausto
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1089
Registrován: 25.4.2009, sob 10:23
Bydliště: Brno - Bástr

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Holocausto » 2.10.2009, pát 23:15

tak jo zkusím. ony stojí tušim 2500, snad je to cena za osm a ne za čtyři káble. ono to možná vypadá, že ty co tam jsou, tak jsou možná ještě původní 11 let staré.
Alfa Romeo 164 2.0 TS (1998)
ex Ford Granada 2.3 V6 (1984)
ex Ford Sierra 2.0 DOHC (1989)
(Holocausto - Brazilian ANTI-nazi black metal)

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 18.1.2010, pon 19:31

tak mi to dneska začalo cukat taky :smt013 cuká to od cca 1600-2000 a občas kolísá na volnoběh... jde citít, že v tom rozsahu táhne na plno a pak zas přidušeně a tak se to střídá do caa 2100... svíčky jsem dneska objednal, ale budou tak za týden, mám najeto 124tis a nevím, jestli jsou původní nebo ne... ještě jsem našel návod na váhu vzduchu, ale raději se zeptám, jestli to odpovídá zanesené váze vzduchu, než do toho polezu :D

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 18.1.2010, pon 20:59

můžu motoru něco udělat, když s tím budu týden jezdit? počkal bych na svíčky a zároveň rozebral váhu vzduchu

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 18.1.2010, pon 22:28

jo a ještě když nastartuju a ťukám do plynu, tak tam něco při ozvedání otáček zavibruje :???:

tuta146
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4051
Registrován: 16.3.2009, pon 22:56
Bydliště: Kladno

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od tuta146 » 18.1.2010, pon 22:37

Motoru asi nic neuděláš a popis je vždycky ošidný. Svíčky už máš objednané, než sáhneš na váhu vzduchu tak vyměň vzduchový filtr :smt023
Alfa Romeo 159 2,2 ti
Alfa Romeo 156 2.0 JTS
ex Alfa Romeo 146 1.4 TS

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 20.1.2010, stř 08:43

tak zjišťuju, že nejhorší je to za studena (kolísají otáčky) a klepání připomíná podtáčení, jako bych moc brzo podřadil... tak co myslíte, svíčky nebo váha vzduchu? :D

Petr147
SemTuFurt

Příspěvky: 9988
Registrován: 30.9.2009, stř 22:52

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Petr147 » 20.1.2010, stř 21:51

dneska neochotně nastartovala, takže to budou asi svíčky :???: že já je nekoupil dřív, teď jenom doufám, že vydrží do příštího týdne :smt013

Kůrkyn
SemTuFurt
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4913
Registrován: 13.5.2007, ned 23:56
Bydliště: Pacov
Kontaktovat uživatele:

Re: 2L TS mrtvý motor

Příspěvek od Kůrkyn » 20.1.2010, stř 23:35

Cukání nevím, vibrace dělá nějaké kladka nebo odpružená řemenice.

Odpovědět

Zpět na „TS a JTS (AR)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 hostů